بازدید 3046

بررسی سوال از وزیر علوم در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی سوال نماینده مردم تبریز از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 10 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۰ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است سوال محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز از محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد ارزیابی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوط (با محوریت احکام قانونی ، بودجه ای و جهت گیری بودجه ۱۴۰۲) و گزارش نهایی کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد تخلفات و ترک فعل های حوزه توسعه روستایی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح بند(ب) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار امروز جلسه علنی قرار دارد.

انتخاب نمایندگان ناظر جهت عضویت در شورای فرهنگ عمومی، شورای معادن و شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استانها از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست بررسی دو فوریت ' لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را بررسی می کنند.

به گزارش ایرنا، پیش از آغاز جلسه علنی امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در مورد لایحه بودجه ارائه داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی