بازدید 13644

دختر ۱۸ ساله ۴ کیلو طلای پدرش را دزدید

چند روز قبل مرد میانسالی نزد مأموران پلیس رفت و خبر از سرقت ۴ کیلو طلا از خانه‌اش داد. او می‌گفت که سارق طلا‌ها کسی جز دخترش نیست، اما وی پس از سرقت طلا‌ها به دام دزدان دیگری افتاده و همه طلا‌ها توسط آن‌ها به سرقت رفته است.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 18 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری، با این شکایت، مأموران سراغ دختر شاکی رفتند و به تحقیق از او پرداختند. دختر ۱۸ ساله که باورش نمی‌شد همه سرمایه پدرش را تقدیم دزدان کرده است، در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل و در فضای مجازی با پسری به نام عرفان آشنا شدم. رفته رفته به او دل بستم و وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد، قبول کردم، اما خانواده‌ام با این ازدواج مخالفت کردند.

دختر جوان ادامه داد: عرفان می‌گفت که دلباخته من است و اگر از خانه فرار کنم، برایم زندگی رؤیایی می‌سازد. من از قبل به او گفته بودم که پدرم مقدار زیادی طلا در خانه نگهداری می‌کند. عرفان گفت که اگر طلا‌ها را سرقت کنم، می‌توانیم خانه دلخواهمان را بخریم و زندگی رویایی‌مان را شروع کنیم. من که به وی اعتماد پیدا کرده بودم، قبول کردم و یک روز که در خانه تنها بودم، سراغ گاوصندوق پدرم رفتم و همه ۴ کیلو طلایی را که داخل آن بود سرقت کردم. طلا‌ها را درون کوله‌پشتی‌ام قرار دادم و با برداشتن مدارک شناسایی‌ام از خانه فرار کردم. همزمان به عرفان زنگ زدم و گفتم که طلا‌ها را دزدیده‌ام و او هم آدرسی فرستاد و خواست که به آنجا بروم.

دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.

خواستگار سارق

ماموران پلیس در همان ابتدا حدس زدند که پشت‌پرده این سرقت کسی نیست جز خواستگار دختر جوان. این احتمال وجود داشت که سارقان از سوی وی اجیر شده باشند و به همین دلیل دستور بازداشت عرفان صادر شد. با سرنخ‌هایی که از دختر جوان به‌دست آمده بود، مخفیگاه متهم شناسایی و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره آگاهی منکر سرقت شد، اما در ادامه بازجویی‌ها اعتراف کرد که با هدف سرقت طلاها، به دختر جوان پیشنهاد ازدواج و فرار از خانه را داده و پس از آن نیز با اجیر کردن ۳ نفر از دوستانش، نقشه سرقت طلا‌ها را عملی کرده است.

به‌گفته سرهنگ، ولی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، با اعترافات متهم، مأموران ۳ سارق موتورسوار را نیز دستگیر کردند. متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱
واقعا به این فرزند باید چه گفت ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
نمی خواهم به کسی توهین کنم ولی باید مواظب نانی که به فرزندانمان میدهیم باشیم شما خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
آدمهایی رو میشناسم که به بچه هاشون لقمه حلال و شیر پاک دادند، ولی بازم از بچه شون نارو خوردند. متاسفانه همنشین خیلی روی آدمیزاد تاثیر داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
آقا باید مراقب باشیم. بخشی از نادانی های بچه هامون تقصیر خودمونه، تربیت بچه ها وقت و دقت زیادی میخواد و ما بیشترمون غافلیم. اونوقتی بیدار میشیم که دیگه دیر شده. باید ضرورت رعایت اخلاق، حلال و حرام، انصاف رو خیلی زودتر از سن 18 سالگی تو بچه ها بکاریم....
خدا به دادمون برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
امروز طلا گرمی یک و 700
میکنه به عبارت 6میلیارد و 800میلیون تومن
داداش باید میبردی میذاشتی صندوق امانات بانک
اولا چرا یک بار برای همیشه این دخترای ساده را نصحیت نمیکنید مخصوصا در مدارس دوما چهار هزار گرم طلا در خانه ات چه میکرد پدر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
اقاجان با یکبار نصیحت کار درست نمیشه، نصیحت و تربیت کار دقیق و مهمی هست و همه ما باید روزانه مقداری براش وقت بزاریم و گره مشکلات خانواده های خودمون و جامعه مون رو پیدا کنیم. در این راستا همه ما باید بسیج بشیم برای هشیار کردن اطرافیانمون و خصوصا خانوادمون
عبرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
دختر 18 ساله این دوره زمونه، ساده است؟!! جل الخالق!...او ساده نیست...فقط بیش از اندازه به دوست پسرش خوشبین بوده.
چه دختر احمقی!
تقصیر پدر هست و باید این حجم طلا رو در صندوق امانات بانک نگه میداشت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
منظورت صندوق امانات بانک ملیه ؟؟؟؟؟؟
مساله این است
طلاها چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای پدر! به کسی که خنجر به پشتت زده رحم نکن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
قضاوت نادرستی داری آقا.... برو به فکر خودت باش که معلومه خیلی بی فکری.... صد مساله تو ماجرا هست که باید بررسی کرد.
دوستمون گفته اند واقعا به این فرزند باید چه گفت ؟!
به نظر من باید گفت فتبارک الله احسن الخالقین
خاک بر سر این دختر خنگ و احمق.
چرا بعضی از دخترها تا اسم شوهر میاد همه چیز خود را به باد می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
فکر نکنم شما داناتر از این دختر باشی این قضاوت ناشیانه ات این حسو بهم میده
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواه ای که مروج اصلی فساد اخلاقی و روابط ازاد و بی بند باری در جامعه است همین است
(در ادامه بازجویی ها اعتراف کرد!!!!!! )
دقیقا چطوری بازجویی را ادامه دادید؟
چی می شه که همه اعتراف می کنند؟
قطعا اون پدر گرامی اگر به غیر جمع اوری اون طلاها به فکر تربیت اون دخترهم میبود امروز به این روز نمیفتاد متاسفانه خانواده ها نسبت به رفت و امد بچه هاشون بی تفاوتن و نهایت وظیفه شناسی رو در امر اقتصاد خانواده میبینن درصورتی که ازتربیت قافلن که امر اساسی و مهم همین تربیته و ایشون بره خداروشکرکنه بلای دیگه ای سردخترش نیووردن
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی