بازدید 10852

پیام اعدام به معترضین به روایت عباس عبدی

عباس عبدی درباره حکم اعدام محسن شکاری نوشت: متاسفانه محتمل است که این سیاست ایران را در مسیر غیرقابل بازگشت قرار دهد؛ این اعدام پیامی داشت به معترضین که گوش کسی به شما بدهکار نیست.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 10 December 2022

به گزارش تابناک- عباس عبدی درباره حکم اعدام محسن شکاری در اعتماد نوشت: هیچ حکم اعدامی با روال طبیعی به این سرعت به نتیجه منتهی نمی‌شود.

اگر در سطح جامعه اغتشاش در همان حدی باشد که اتهامات محسن شکاری محکوم به اعدام بوده است، در این صورت هزاران نفر باید اعدام شوند.

اولین نتیجه این رفتار بلاموضوع شدن اعتبار نهاد دادرسی است. این اعدام حتی اگر ده درصد معترضین کف خیابان را به سوی خشونت سوق دهد فاجعه‌بار خواهد بود.

متاسفانه محتمل است که این سیاست ایران را در مسیر غیرقابل بازگشت قرار دهد؛ این اعدام پیامی داشت به معترضین که گوش کسی به شما بدهکار نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۱۶
این بابا هر چند وقت یک بار چیزای می گه که خودشم قبول نداره
جناب عبدی معترض چاقو به دست نمی گیره و کسی رو زخمی نمی کنه و خیابون رو بند نمیاره. بفرمایید اغتشاشگر. همین چند روزی هم که زنده بود زیادی بود.
معترض یا بچه لات؟
دیگر چه خشونتی باقی مانده بود که نکردند؟
معمولا هر کس اول گیر بیافتد فاتحه
آفرین
البته که اعدام هیچ کس را خوشحال نمی کند،ولی جناب عبدی اگر در این جامعه یکی قمه به دست به هر دلیلی راه شما را ببندد و به قصد کشت به شما ضربه بزند و نظم عمومی را مختل کند چه باید کرد؟
چندین چراغ دارد و بیراه می رود، حکایت نوع برخورد حکومت با اعتراضات است.
عبدی باز توجیهاتشو آورد!!
پیامش این بود که اغتشاشگر به پلیس حمله کنید اعدام می شود
آمریکا بود تو همون سر چهار راه با تیر میزدنش.
مهمترین نکته: "این اعدام پیامی داشت به معترضین که گوش کسی به شما بدهکار نیست."
این عمل نظام ، اشتباه ترین کار استراتژیک بود که مرتکب شده است و برای رفع آثار و واکنش آن در جامعه باید هزینه های زیادی را متحمل شود تا شرایط به حالت قبل در بیاید.
یکی به جناب عبدی حالی کنه که مخاطب پیام این اعدام اغتشاشگران هستند نه اعتراض کنندگان.افراد زیادی هم به خیلی مسایل و برخی شرایط موجود کشور معنرض هستندولی وقتی جرح و قتل افراد و غارت و آتش زدن اماکن توسط اغتشاشگران را دیدند مسیرشان را جدا کردند. چرا تعدادمعترضین نسبت به اوایل خیلی کاهش یافته؟
بله گوش حاکمیت بدهکار مطالبات به حق مردم نیست. در نهایت این رویه برای هیچکس نتیجه مطلوب نخواهد داشت و فاجعه بار خواهد بود
كسي كه با چاقو به پليس و نيروي امنيتي حمله كرده است و ايجاد وحشت و ترس براي مردم نموده است و راه بندان كرده است فقط معترض است ؟؟؟ ايشان واقعا به دنيال مفهيم والاي انساني بوده ؟ آنهم با اين روش ... مگر گفته نشد كه ايشان فردي سابقه دار و داراي محكوميتهاي متعدد بوده ؟ ايشان براي اولين بار بود قمه دست گرفته بود؟ حتما براي اولين بار هم اقدام به قمه زدن به يك انسان كرده . نه؟؟؟
تعجبم این روال سریع و انقلابی چرا در برابر فساد های مالی ، رانت خواران و نکبت زاده ها ، ابر بدهکاران بانکی و لاشخورها تحریم اجرا نمی شود ، یقه سفید ها مگه مصونیت دارند ، این جوان های بدبخت که به ته خط رسیدند ، امید و امیال و آرزو هاشون به گور میبرند
آقاي عبدي : ميدونيد چرا اين حرف را ميزنيد چون تا حالا هيچ کس تو خيابون جلوي شما و خانواده شما را با قمه نگرفته.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی