بازدید 4416
سوژه

استعفای نداده گرشاسبی رد شد!

کد خبر: ۱۱۵۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲ 25 November 2022

در حالی که مدیرعامل بازنشسته باشگاه فولاد خوزستان استعفایش بعداز بازداشت وریا غفوری را تکذیب کرده است، هیات مدیره این باشگاه این استعفا را رد کرده و با آن مخالفت کرد!!

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «در خصوص خبر منتشر شده مربوط به استعفای آقای گرشاسبی از سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان که در برخی از رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر شده است، به اطلاع می رساند که اعضای هیات مدیره باشگاه مخالفت خود را با استعفای آقای گرشاسبی اعلام نموده و همچنین پیگیر حل مشکل پیش آمده نیز می باشند.»

استعفای نداده گرشاسبی رد شد!

این درحالی است گرشاسبی از طریق مدیر روابط عمومی باشگاه فوتبال فولاد ، گفته که روحش از این استعفا خبر ندارد! 

گرشاسبی مدیر بازنشسته فولاد خوزستان است که در دولت به بازنشستگی رسیده ولی بعداز اینکه به همین دلیل از پرسپولیس کنار رفت ، در باشگاه پیکان دوباره پست گرفت! او پس از افتضاح مدیریتی در ایرانخودرو ، اخراج شد ولی با روابط بسیار قدرتمند خود باردیگر پست گرفت و اینبار مدیرعامل فولاد خوزستان شد که با خریدهای نجومی و خیره‌کننده، یک تیم کهکشانی در فصل جاری ساخت اما سقوط این تیم به میانه جدول حالا او را در آستانه اخراج قرار داده است.

حالا این مدیر سالخورده که در تعطیلات به کانادا نزد فرزند خود سفر کرده بود، دو دستی به صندلی مدیریتی باشگاه فولاد چسبیده است و قصد ندارد و نمی‌خواهد این جایگاه را رها کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی