بازدید 3298

ترافیک نیمه سنگین ۴ محور در اطراف تهران

کد خبر: ۱۱۵۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 13 November 2022

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در چهار محور اطراف تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس هستیم. همچنین وضعیتی مشابه در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محور تهران - پاکدشت محدوده خاورشهر گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد بدون هیچگونه مشکل و گره‌ترافیکی خاصی در حال انجام است.

وی درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور نیز گفت:‌براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار ترددهای جاده‌ای در سراسر کشور نسبت به روز قبل ۸.۲ درصد کاهش داشته است. ساعت اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده و کمترین ساعت تردد نیز بین ساعات چهار تا پنج بامداد بوده است. پنج محور دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج و آزادراه قم - تهران بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای مسدود نیز اظهارکرد:‌ دو محور ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند تا اطلاع بعدی مسدود است و در این مدت تردد از محورها و مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی است. در دیگر محورها پدیده جوی خاصی گزارش نشده است. اما با توجه به اینکه در فصل سرما و بارش‌ها هستیم، لازم است رانندگان آمادگی لازم برای مواجهه با نزولات آسمانی در حین سفر و رانندگی را داشته باشند و حتما از سالم بودن تجهیزات زمستانی خود مطمئن شوند. رعایت فاصله طولی مناسب، رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز جزو مواردی است که در هنگام رانندگی در شرایط بارش برف و باران توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: نکات مهمی که رانندگان باید در زمستان رعایت کنند

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم