بازدید 2875
۱

رانندگان قطار در انگلیس اعتصاب می‌کنند

رانندگان قطار دوازده شرکت ریلی انگلیس اعلام کردند در ماه جاری بار دیگر اعتصاب می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 11 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، رانندگان قطار در انگلیس اعلام کردند در اعتراض به وضعیت کاری خود بار دیگر اعتصاب می‌کنند.

امروز کارکنان متروی شهر لندن پایتخت انگلیس دست از کار کشیده اند و همین امر سبب شده است بخش‌هایی بزرگ از شبکه متروی این شهر غیرقابل استفاده شود. درست در همین روز، رانندگان قطار دوازده شرکت ریلی انگلیس اعلام کردند در ماه جاری بار دیگر اعتصاب می‌کنند.

این اعتصاب در ادامه اعتراض‌های طولانی مدت به وضعیت حقوق و شرایط کاری است. براساس اعلامیه اتحادیه لوکوموتیورانان انگلیس، اعتصاب روز شنبه بیست و ششم نوامبر برگزار خواهد شد. با این کار، اختلال بیشتری در آمد و رفت مسافرانی ایجاد می‌شود که در اعتصاب‌های چند ماه اخیر، مشکلات متعددی را تجربه کرده اند.

شبکه ریلی انگلیس به علت اعتصاب‌های مختلف فلج شده است. کارکنان این شبکه ریلی خواهان افزایش حقوق خود متناسب با افزایش تورم و هزینه‌های زندگی هستند. کارکنان این شرکت‌ها می‌گویند شرکت‌های ریلی درامد زیادی دارند و باید حقوق مناسب به کارکنان خود بدهند.

به گفته رئیس اتحادیه رانندگان قطار در انگلیس، درحالیکه تورم دو رقمی شده است، رانندگان قطار که در دوران همه گیری کرونا، امکان ادامه حرکت چرخ اقتصاد کشور را فراهم کرده اند با درامدی کمتر از سال‌های گذشته کار می‌کنند به طوری که حقوق آن‌ها از سال ۲۰۱۹ افزایش نیافته است. وی تاکید کرده است ما می‌خواهیم شرکت‌های ریلی که درامد عظیمی دارند، حقوق مناسبی به ما پرداخت کنند تا ما بتوانیم از پس هزینه‌های زندگی بربیاییم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اعتصاب می‌کنند یا اغتشاش؟؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی