بازدید 3398

تداوم بارندگی پراکنده در ۱۰ استان کشور

سازمان هواشناسی از کاهش دما طی امروز در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر تا ۷ درجه خبر داد و برای بیش از ۱۰ استان تا پایان هفته بارش‌های پراکنده و باد شدید موقت پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 06 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) وزش باد شدید، گاهی گردوخاک در استان‌های تهران، سمنان، البرز و قزوین خواهیم داشت.

همین شرایط را روز سه‌شنبه (۱۷ آبان) در شرق، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور پیش‌بینی می‌کنیم و انتظار باد شدید و گردوخاک داریم.

آسمان تهران نیز امروز کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. در عصر وزش باد، گاهی باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد تا فردا بارش در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق هرمزگان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان افزایش یابد و نفوذ هوای سرد نیز خواهیم داشت.

تا فردا در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بارش‌ها ادامه دارد، فردا (دوشنبه ۱۶ آبان) در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجانی غربی بارش خواهیم داشت.

بر اساس این خبر، روز سه‌شنبه (۱۷ آبان) در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی نقاط استان‌های غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و جنوب کشور، سواحل خزر، خصوصاً در غرب و مرکز خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق باران خواهیم داشت و روز چهارشنبه (۱۸ آبان) در شمال غرب، سواحل غربی خزر، جنوب شرق، شرق و جنوب کشور بارش‌ها ادامه دارد که در نقاط مرتفع بارش به صورت برف است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده است که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دما در نوار شمالی و شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی