بازدید 13118

ثبت‌نام کنکور تمدید شد

کد خبر: ۱۱۴۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 05 November 2022

مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.

به گزارش میزان، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پيرو اطلاعيه‌ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸، به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) برا پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نيمه‌حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پيام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعيی و غيردولتيی و همچنين رشته‌های تحصيلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر برای آن دسته از داوطلبانی كه تا اين تاريخ (۱۴۰۱/۰۸/۱۴) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

داوطلبان ضرورت دارد كه درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

لازم به ذکر است داوطلبانی كه قبلاً ثبت نام خود را تکميل و کدرهگيری دريافت کرده‌اند در صورت تمايل می توانند تا تاريخ فوق نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند. ضمناً امکان ۸ بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست