بازدید 12229
فوتو نیوز تابناک

دادستان زاهدان: هیچ دانش‌آموزی در ایرانشهر کشته نشده است/واکنش محیط‌ زیست به گزارش ناسا درباره توده‌ گاز متان در جنوب تهران

در پی انتشار گزارشی از سوی ناسا مبنی بر وجود توده گاز متان بر فراز سایت پسماند آرادکوه پیام جوهرچی، معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌ زیست، در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به این گزارش اظهار کرد: مراکز دفن قدیمی قطعا قابلیت دفع گاز متان را دارند و نمی‌توان این موضوع را حاشا کرد. در کشورهای پیشرفته برای طراحی محل دفن پسماند استحصال گاز دارند تا به‌ عنوان یک منبع انرژی از آن در نیروگاه‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 31 October 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۹
اعلام شده که حقوق مستخدمان دولت از ده تا بیست درصد افزایش می یابد. سوال ساده حساب این است که در کشوری که روزی 7 تریلیون تومن پول و نقدینگی جدید چاپ می شود و هر ماه برای تامین هزاران میلیارد یارانه از جمله تامین یارانه بنگاههای نشریات دولتی که فروش ندارند و با یارانه زنده هستند بزرگتر میشود و این همه کسری بودجه در ششماه اول بوده و متاسفانه رشد اقتصادی هم در کف زیر دو درصد هست ایا ذهن هشدار دهنده ای هست که بگوید این یعنی تشدید تورم. این یعنی افزایش قیمتها . این یعنی تشدید بستر اماده برای سازمانهای جاسوسی خارجی و... از کجا می خواهیم فراهم کنیم غیر از افزایش نرخ دلار که می بینید شروع شده. اینها هست که بستر اصلی نارضایتی را ایجاد می کند و از این نارضایتی طبیعی است که رقبا هم استفاده کنند. هر زمان این بستر را تغییردادیم اطمینان داشته باشید تمام سازمانهای جاسوسی و اطلاعاتی دنیا هم نمی توانند حتی دویست نفر به خیابان بیاورند کما اینکه می بینید در چین نمی توانند.
به این معاون دفتر مدیریت حفاظت محیط زیست که مشخص است قطعا با رانت و پارتی بازی و در دایره خودی های ... قرار داشته که پست و مقام دارد عرض می کنم در کشورهای پیشرفته اصلا زباله ها را دفن نمی کنند.
وضعیت کشورهای پیشرفته را از فرزندانتان بپرسید که در آنجاها زندگی می کنند تا بگویند چطور با زباله ها برخورد می کنند مثلادر آمریکا کلیه زباله های طبیعی مرطوب (همانند باقیمانده غذا و استخوان و پوست میوه و ...) در آسیاب زیر سینک ریخته شده و یک راست به مراکز بازیافت آب می روند باقی زباله ها هم خشک هستند و یک راست به بازیافت زباله های خشک می روند. دفن زباله فقط در کشورهای که حفظ محیط زیست هیچ اهمیتی برای سرانشان ندارد انجام می شود.
دادستان ایرانشهر درست میفرمایند اصلا کلا هیچکس هیچ جا کشته نشده است همه زنده و در سلامت کامل در حال نوشیدن پپسی کولا هستند
جناب محصولی ظاهرا با وجود امثال شما که شنونده صدای مردم نیستید بقیه منتقدین رو به خیابان خواهید کشاند
این اقای محصولی همون ابر سرمایه داره است؟ عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسرائیل نابود شود و انگلیس ویران شود مرگ بر یهودی مرگ بر منافق مرگ بر اینستاگرام مرگ بر رجوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
شما یه نفس عمیق بکش هیجانت زده بالا
اقای محصولی درست می گویند که درصد بالایی از مردم علیرغم انتقاد و اعتراض و عدم رضایت از وضع موجود در تجمعات شرکت نکرده اند ، اما احتمالا تحلیل و نتیجه گیری ایشان از این مسیله هم چون همیشه غلط است . قطعا دلیل عدم شرکت اکثریت مردم ان چیزی نیست که ایشان تصور کرده و تحلیل می کنند ، اقای محصولی به خاطر منافع خود و گروهتان ساده انگاری نکنید و بیش از این کشور را به پرتگاه نرانید
به به .... آقایون و حضرات (جهانگیری . ظریف . محصولی ) هم تشریف اوردن تبریک میگم تابناک .. فضل بیان و اظهار نظرهای سازنده ای دارن ... ممنونیم ... فعلا باشین خبرتون میکنیم..
آقای سازمان محیط زیست ، پس زحمت کشیدید دستور العمل را ابلاغ کردید؟ به نظرم باید در شرح شغل شما تاکید شود شما برای ابلاغ دستور العمل پول نمیگیرید. شما دارید از جیب این مردم پول میگیرید که مشکلات را حل کنید نه اینکه فقط دستورالعمل صادر کنید. گاز متان منتشر شده چقدر برای سلامتی افراد زیان باره ، آن وقت شما فقط دسور العمل صادر میکنید. بابا شما ها دیگر کی هستید؟
محصولی ، میلیاردر که اعداد و ارقام و درصد گیری را

خوب میداند !!!!!

باید بداند که شرکت در اعتراضات ، هزینه های بسیار بسیار زیاد و گزاف مادی و معنوی داشته و دارد

و لذا ایشان باید در این مقوله به گستردگی و مدت و شعارها

و طبقات اجتماعی و سنی شرکت کنندگان توجه کنند

به تجربه تاریخی ثابت شده است که با انکار واقعیات

، هیچ مشکلی حل نشده
اقای محصولی شما که نه درد نان دارید ونه درد جا و اصلا هیچ دردی را حس نمی کنید حق ندارید در مورد همان چند درصد هم نظر بدید
برین بشینین تو خونه هاتون مردم، چقدر قدر نشناسید؟
سالها پیش انباشت زباله در ابر شهر نیویورک در یک جزیره

باعث مشکلات متعدد و جدی و مشابه تهران شده بود

با کمک گرفتن از دانشمندان و مدیریت و برنامه ریزی و اختصاص بودجه و اجرای مهندسی دقیق و با روکشی بر روی زباله ها که چون کوهی شده بود

و لوله هایی در عمق زباله ها ، گاز متان خطرناک ولی با ارزش خروجی متصاعد از آنرا تحت کنترل گرفتند

و به یک نیروگاه در همانجا ارسال و برق زیادی تولید میکنند

و با ریختن خاک بر روی روکش مذکور آن فضای سمی و

متعفن را به بزرگترین و سالمترین و زیباترین پارک در آن ایالت تبدیل کردند

متاسفانه مدیریت در شهرداری های بزرگ و خصوصا در

تهران همچون اکثر نهادها با اختلاط شدید به سیاست ،

بصورت بسیار غیر علمی، کهنه و عقب مانده پر هزینه و ناکار

آمد و ناسالم و خطرناک برای محیط زیست و مردم و کشور اداره میگردد .

در صورتیکه در تمام کشورهای پیشرفته ، به زباله و فاضلاب شهرهای بزرگ ، نام طلای کثیف داده اند

و از بازیافت کامل آنها ثروت بالایی ، برای شهر و کشور و مردمشان کسب میکنند
و محیط زیست شان را هم سالم و پاک نگه میدارند .
دادستانها به جای این همه تکذیب به دنبال شناسایی و دستگیری و برخورد جدی با شابعه پراکنان باشند. باید همچون بیشتر کشورهای دنیا برای فضای مجازی قوانین بازدارنده و ضع شود تا هر کسی به خود جرات ندهد با شابعه پراکنی و تشویش افکار عمومی امنیت جامعه و ابروی مردم را به خطر بیندازند . متاسفانه مسوولان به جای راهکار مقابله جدی و شناسایی عوامل تشویش افکار عمومی به محدود کردن اینترنت که ساده ترین کار است بسنده می کنند که هیچ اثری ندارد زیرا عملا فیلتر شکن ها این محدودیت ها را دور می زنند.
صادق محصولی ابرسرمایه دار ببین چطوری واسه کشور و.. سینه چاک میده
الان دارایی محصولی چند هزار میلیارد تومان است؟
چرا تصویر جهانگیری رو نصفه گذاشتی؟
کاش آقای محصولی و همفکراش که همواره درصدد محدود کردن مردم هستندبیدار بشن و هرچه سریعتر اقداماتی کنند تا رضایت معترضین و مردم جلب بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی