بازدید 13746
اعلام زمان جدید از سوی اصولی

رونمایی از لباس جدید تیم ملی در جام جهانی قطر

کد خبر: ۱۱۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷ 30 October 2022

زمان رونمایی از لباس تیم ملی مشخص شد.

اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بودجه فدراسیون باید تا ۳۰ آبان برای سال مالی آتی آماده شود.

احسان اصولی که به تکذیب اخبار درست فوتبال مشهور است، درخصوص VAR گفت: با دستگاه‌های نظارتی هم گفت‌وگو می شود و هدف‌گذاری‌مان این است که در نیم فصل دوم VAR داشته باشیم.

باشگاهی که در بازی‌های خانگی خودش تجهیزات VAR نداشته باشد قابلیت برگزاری در آن ورزشگاه را نخواهد داشت و باید در ورزشگاه دیگر میزبان باشد.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، که در هر دوره‌ای مواضع متفاوت اتخاذ می‌کند و معمولا خودش را با جریانات روز و روسا هماهنگ می‌سازد، گفت: بعد از ۴ جلسه غیبت باید درمورد نایب رئیس بانوان فوتبال ایران که ماهها در حبس به سر برده است، تصمیم‌گیری شود.

اصولی گفت: پاداش‌ها تبدیل به آیین‌نامه می‌شود که براساس آن فرمول‌ها به تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال، جوانان، بانوان و نوجوانان در آن پاداش‌ها پرداخت شود.

اصولی که فوتبال مشهد در دوران مدیریت او با افتی فاحش و سقوط آزاد، اکنون در لیگ دسته اول هم زنگ تفریح شده  و کیسه گل حریفان است، درباره البسه تیم ملی در جام جهانی قطر که چندبار رونمایی از آن به تعویق افتاده است، گفت: هفته آینده از لباس تیم ملی رو‌‌ نمایی می شود.

او که خود متهم ردیف اول افتضاح باورنکردنی ورزشگاه مشهد است، پاس خود را از پاسخگویی کنار کشیده است و گفت: پاسخ اتفاقات مشهد را یک ماه پیش به فیفا دادیم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی