بازدید 10923
دور زدن استعلام نهادهای نظارتی با حکم مشاوره؛

تاج، مدیر جنجالی حقوقی را به فدراسیون برگرداند!

کد خبر: ۱۱۴۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 23 October 2022

مدیری که گفته می‌شد به خاطر پاسخ منفی نهادهای نظارتی به استعلام ها، از فدراسیون فوتبال برکنار شده است، با حکم مهدی تاج به فدراسیون بازگشت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ صفی‌الله فغانپور مدیر پرحاشیه ای که در ماه‌های پایانی سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون، به اردوگاه تاج پیوست و از این مجموعه جدا شده بود، با نظر مهدی تاج به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون به این مجموعه بازگشت.

تاج، مدیر جنجالی بخش حقوقی را به فدراسیون برگرداند!

فغانپور پس از برکناری شهاب عزیزی خادم از فدراسیون، در اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال منصوب شد اما در خرداد 1401 جای خود را به آرش فرهادی داد و اکنون پس از گذشت حدود دو ماه از انتخاب رئیس جدید با سمتی تازه و تحت عنوان مشاور بار دیگر با فدراسیون همکاری خواهد کرد.

این موازی کاری در فدراسیون فوتبال با انتصاب مشاور درحالی که مدیران دپارتمان فعالیت اجرایی را انجام می‌دهند، از دوران عزیزی‌خادم شدت گرفت و حالا تاج هم از همین شیوه برای بازگرداندن نفرات مورد علاقه خود استفاده می‌کند.

نکته جالب اینکه فغانپور در اواخر دوره قبلی ریاست تاج و پس از استعفای او به دلیل بیماری قلبی، مصاحبه‌هایی علیه اقدامات و تصمیم های او انجام داده بود که در آرشیو خبرگزاری ها موجود است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
آخرین اخبار
وب گردی