بازدید 25837
۶

روایت فرماندار از اتقاقات روز گذشته عسلویه

صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک «تجمع صنفی» داشتند که متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با نفوذ و سوءاستفاده از جمع کارگری، شعار‌های هنجارشکنانه را سر دادند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 11 October 2022

به گزارش تابناک، فرماندار شهرستان عسلویه با تشریح جزئیات اتفاقات رخ داده طی روز گذشته در پتروشیمی عسلویه گفت: وضعیت در این منطقه عادی است.

سید علی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه گفت: صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک «تجمع صنفی» داشتند که متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با نفوذ و سوءاستفاده از جمع کارگری، شعار‌های هنجارشکنانه را سر دادند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، وی اضافه کرد: این افراد در ادامه اقدام به آتش زدن تعدادی از کیوسک‌های مستقر در این محدوده و همچنین برخی از سطل‌های آشغال کردند که با حضور و وساطت نیرو‌های امنیتی افراد پراکنده شده و تعدادی هم دستگیر شدند.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه اکنون رفت و آمد در این منطقه به شرایط عادی برگشته است، افزود: توصیه می‌کنیم که کارگران همچون گذشته اجازه به افراد معاند ندهند که به مطالبات کارگری آن‌ها نفوذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کارگران عزیز اجازه ندهند که ضد انقلاب از این تجمعات صنفی سوءاستفاده کنند و شعار‌های هنجارشکنانه سر دهند و یا اموال عمومی را تخریب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۶
دو نفر معترض بودند که با مداخله نیروی انتظامی قضیه به خیر و خوشی ختم گردید !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دو نفر؟

دو نفر که اینقدر ترس نداره
اگر دولت حقوق حقه کارمندان و کارگران را بدهد، دیگر هیچ تجمع صنفی برگزار نمی شود و عناصر فرصت طلب هم نمی توانند کاری کنند و اگر ما می بینیم که عناصر فرصت طلب در بین معترضین عرض اندام می کنند، مقصر مسئولینی هستند که حقوق حقه زیر دستان را نمی دهند.
چرا اینقدر سرکوب و اینقدر نادیده گرفتن مردم، این چه کشوری شده بخدا ، از این گوشه و آن گوشه و هر گوشه اش همیشه صدای ناله است درد از کجاست چه کسانی گوش شنوا ندارند اگر من بودم بخدا دنیا را بهم میداند یک لحظه حاضر نبودم به خاطر پول و قدرت در جایم بنشینم بابا بس کنید ترا بخدا
تعداد معدودی که ازخارج همده بودند
اگه راست میگید به همین تعداد معدود درچهاردیواری کارخانه اجازه اهتراض مسالمت آمیز بدید
همه چی ارومه ما چقدر خوشبختیم اسوده بخوابید شهر در امن امان است
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی