بازدید 2597
۸

کیفیت پیام رسانهای داخلی افزایش پیدا کرده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام رسانهایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده اند و با آماده شدن زیرساختهایشان، کیفیت آنها هم به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ 10 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در گفت و گو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی اینترنت در کشور اظهار کرد: دو روز است که هیچ محدودیتی به غیر از محدودیت بر دو پلتفرم آمریکایی اینستاگرام و واتس آپ آن هم به دلایل امنیتی، وجود ندارد و محدودیت هایی که در روزهای گذشته در بعضی ساعات روز در سطح بین المللی و بنا به ملاحظات امنیتی و دستور نهادهای امنیتی ایجاد می شد برداشته شده است.

وی تاکید کرد: فقط تنها محدودیتی که وجود دارد برای این دو پلتفرم است که تصمیم گیری درباره آنها باید در مراجعی که ذی صلاح هستند و دستور آن را ابلاغ کردند دنبال شود.

زارع پور در ادامه سخنانش گفت: پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت نمی شناسد و هر از چند گاهی نقش محوری در آشوب ها به عهده دارد و موجب نا امنی در کشور می شود، طبیعتاً بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور نیست و به هر حال ممکن است تصمیمات دیگری هم درباره آن گرفته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه وجود پیام رسانهای متعدد در کشور شاید نیاز و ضرورت نباشد اما نمی شود یک باره همه آن ها را کنار گذاشت، اظهار کرد: یک برنامه مدونی را دنبال می کنیم تا کمک کنیم آنها تقویت شوند و در نهایت دو یا سه پیام رسان در کشور فعال باشند که بتوانند نیازهای مردم را بر طرف کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام رسان هایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده اند و زیر ساختهای آنها آماده است و در این مدت هم کیفیتشان به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸
اینها همش میشه نفرت انباشته
بهترین و پیشرفته‌ترین پیام‌رسان دنیا رو بیارید توی ایران باز هم مردم استقبال نمی‌کنند، می‌دونید چرا؟ چون مردم اعتماد ندارند. اعتماد ندارند، اعتماد ندارند
شما راست می گید. همه دارند نصب می کنند. چند ساله که مشغول نصب هستند. هیچکس به پیام رسان های شما اعتماد نداره.همینطوری هی به پیام رسان های خارجی درخواست دسترسی می دید حالا ما بیاییم دو دستی جیک و پیک همه چیزمون رو بزاریم برای پیام رسانی که شما فیتیله اون دستتونه؟ زهی خیال باطل و درود بر فیلتر شکن
من و خانواده ام حاضر نیستیم از پیامرسانی استفاده کنیم که دولت و حکومت در آن هر لحظه سرک میکشند
مبارکتون باشه
زنده باد نوکیا 1100
کسب و کار و ارتباطات مردم هم که اصلن مهم نیست.....شما فقط دوست دارین هر روز چرخ و دوباره اختراع کنین؟؟؟...همه کشورهای دنیا ملت و مجبور میکنن برن پلتفرم داخلی ؟؟؟این آپ ها جهانیه...اونهارو ارتقا بدین اینترنتم ازاد کنید مردم خودشون تصمیم بگیرن
مرسی که بهمون حق انتخاب میدید.
اصلا بگو بهترین در دنیا! نمـــــیخـــــــــــــــــــــــــــــــوایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی