بازدید 4668

درگیری فلسطینی‌ها و نیرو‌های تشکیلات خودگردان

نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز با یورش به شهر نابلس، "مصعب اشتیه" رزمنده و آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 20 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پی بازداشت "مصعب اشتیه" آزاده فلسطینی و از اعضای ارشد گردان‌های عزالدین قسام به دست نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، جوانان و رزمندگان فلسطینی با این نیرو‌ها درگیر شدند.

نیرو‌های تشکیلات خودگردان برای متفرق کردن معترضان فلسطینی به تیراندازی و شلیک گاز اشک آور متوسل شدند. در این درگیری‌ها تا کنون چندین فلسطینی از جمله "انس عبدالفتاح" آزاده فلسطینی زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز سه‌شنبه با یورش به شهر نابلس، "مصعب اشتیه" رزمنده و آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.

رزمندگان و نیرو‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به این اقدام تشکیلات خودگردان، با تیراندازی و پرتاب مواد آتش‌زا سعی در عقب‌راندن نیرو‌های امنیتی و جلوگیری از بازداشت اشتیه را داشتند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در این خصوص گفت: اقدام نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان مبنی بر بازداشت مصعب اشتیه، خوش خدمتی رایگان به رژیم اشغالگر و تکمیل نقش این رژیم در راستای جنایت علیه ملت فلسطین است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی