بازدید 81620
با تحولات‌ منطقه و جهان

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان دهگانه مقتدا صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران، واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی، فرمان دهگانه مقتدا صدر درباره مراسم اربعین، اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس و سفر رئیس دفتر جنبش حماس به مسکو، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 11 September 2022

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان ده گانه مقتدی صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

بین الملل تابناک: بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران، واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی، فرمان دهگانه مقتدا صدر درباره مراسم اربعین، اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس و سفر رئیس دفتر جنبش حماس به مسکو، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران 

روز شنبه فرانسه، آلمان و انگلیس با صدور بیانیه مشترکی مدعی شدند که ایران از فرصت دیپلماتیک حساس استفاده نکرده است و در ادعایی بی‌پایه اعلام کردند ایران در عوض به گسترش برنامه هسته ای خود به نحوی فراتر از هرگونه توجیه غیرنظامی قابل قبول ادامه می‌دهد.

به گزارش تارنمای وزارت امور خارجه آلمان، در این بیانیه ادعا شده است: ما دولت های فرانسه، آلمان و انگلیس به همراه دیگر اعضای توافق هسته ای و آمریکا از آوریل ۲۰۲۱ با حُسن نیت با ایران برای احیا و اجرای کامل برجام مذاکره کرده ایم. اوایل اوت، پس از یک سال و نیم مذاکرات، هماهنگ‌کننده برجام مجموعه نهایی متونی را به ایران ارائه کرد که امکان بازگشت به تعهدات برجامی‌اش را خواهد داد و همچنین زمینه بازگشت آمریکا به توافق را فراهم می‌کند.

بیانیه سه کشور اروپایی این ادعا را مطرح کرد: در این بسته نهایی، هماهنگ کننده تغییرات بیشتری اعمال کرد که ما را به مرز انعطاف پذیری مان رساند. متاسفانه، ایران انتخاب کرده که از این فرصت حساس دیپلماتیک استفاده نکند و در عوض، به گسترش برنامه هسته ای اش به نحوی فراتر از توجیه غیرنظامی قابل قبول ادامه دهد.

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان ده گانه مقتدی صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

در ادامه این بیانیه تروئیکای اروپایی ادعا شد: درحالی که به توافق نزدیک می شدیم، ایران موضوعات جداگانه ای را مطرح کرد که با تعهدات بین المللی الزام آور و قانونی اش با نام ان پی تی و توافق پادمان های ان پی تی منعقد شده با آژانس بین المللی انرژی اتمی ارتباط داشت. این خواسته تازه، تردیدهای جدی در مورد نیات و تعهدات ایران به نتیجه موفقیت آمیز برجام ایجاد می کند. موضع ایران در تضاد با تعهدات الزام آور قانونی اش است و چشم انداز احیای برجام را به خطر می‌اندازد.

سه کشور یاد شده اروپایی در ادامه این بیانیه همچنین مدعی شدند: شورای حکام آژانس در ماه ژوئن با اکثریت قاطع، قطعنامه ای را تصویب کرد که از ایران می‌خواهد برای پاسخ به پرسش های حل نشده آژانس، اقدام فوری انجام دهد. سه ماه بعد ایران ابدا هیچ اقدامی انجام نداده، همانطور که در گزارش جدید مدیرکل آژانس تائید شده است. در عین حال، موضع ما، مشخص و ثابت است. ایران باید به طور کامل و بدون معطلی با حسن نیت با آژانس همکاری کند. بر عهده ایران است که پاسخ های معتبر به لحاظ فنی به پرسش های آژانس در مورد محل اختفای همه مواد هسته ای در قلمرو خود ارائه دهد. برجام به هیچ وجه نمی تواند برای رهایی ایران از تعهدات الزام آور قانونی که برای رژیم جهانی منع اشاعه هسته ای ضروری است، مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان این بیانیه تروئیکای اروپایی ضمن مقصر جلوه دادن ایران در عدم پیشبرد روند مذاکرات وین و عدم اشاره به ناکامی دولت بایدن در اتخاذ تصمیمی مناسب مدعی شد: با توجه به شکست ایران در به نتیجه رساندن این توافق روی میز، ما به همراه شرکای بین المللی در مورد بهترین روش برای پرداختن به تشدید تنش های مستمر توسط ایران و نبود همکاری با آژانس در ارتباط با توافق پادمان های ان پی تی این نهاد رایزنی و مشورت می کنیم.

واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی 

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین به بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی ضد ایران که طی آن ادعاهای بی اساس را علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند، واکنش نشان داد.

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان ده گانه مقتدی صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

بر اساس این گزارش، «میخائیل اولیانوف» در صفحه توئیتر خود نوشت: واقعاً بسیار نابهنگام بود. درست در یک لحظه حساس در مذاکرات وین و در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی.

فرمان دهگانه مقتدا صدر درباره مراسم اربعین 

«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق، طی پستی در توئیتر خطاب به «دوستداران اصلاح امور و کسانی که علیه ظلم و فساد انقلاب کردند»، خواستار حرکت به سمت کربلای معلی شد و ده شرط را برای این حرکت تعیین کرد.

وی نوشت: «همه محبان اصلاحات و کسانی که علیه ظلم فساد انقلاب کردند، باید به سمت قبله اصلاح امور (کربلاء) و امام اصلاح امور، سرورم و مولایم حسین بن علی که جانم فدای او، حرکت کنند... بله به سمت رهبر و سمبل عزت و به دور از ظلم و فساد..پس ای انقلابیون، در این امر کوتاهی نکنید.»

رهبر جریان صدر در ادامه تاکید کرد، در این حرکت چند شرط وجود دارد و سپس شرط‌های ده‌گانه خود را برای حرکت به سوی کربلای معلی اعلام کرد؛

نخست: بدون پرچم‌های خاص متعلق به یک گروه یا طرف یا اردوگاه یا حزب و حتی طائفه‌...که امام حسین، امامِ اسلام، انسانیت و اصلاح است.

دوم: عدم در دست گرفتن عکس ها و پلاکاردها به طور مطلق؛ نه شهدا و نه هیچ کس دیگر. همه آن‌ها ـ که رضوان خداوند شاملشان باشد ـ فانی در امام حسین هستند که سرور شهدای بهشت است.

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان ده گانه مقتدی صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

سوم: عدم پوشیدن کفن یا هر لباسی که شما را از سایر زائران متمایز کند به ویژه لباس نظامی... همه تنها لباس اخلاص و طهارت بر تن کنند.

چهارم: فریاد شما فقط و فقط باید ذکر نام خداوند، طاعت او، امام حسین و اهل بیت سلام‌الله علیهم باشد.

پنجم: پایبندی به بالاترین درجه صبر، حکمت و اخلاق...نیروهای امنیتی باید با هرکس از هر جهتی که این دستورات را رعایت نکند، با جدیت و بدون هیچ سهل‌انگاری برخورد کنند، زیرا او یا نفوذی است یا متنفر از شعائر حسینی.

ششم: اتهام‌زنی به دیگران و برچسب بعثی، تروریستی، شبه‌نظامی زدن و ...در این مراسم ممنوع، حرام و در حکم دروغ‌پراکنی است.

هفتم: هرگونه تعدی به زائران خارجی (غیر عراقی)، به ویژه (برادران ایرانی) با دست یا زبان یا هر طریق دیگری، امری منفور، قیبح، ممنوع و حتی حرام و مخالف عرف است.

هشتم: این امری مسلم است: حمل هر گونه سلاح گرم یا سردی ممنوع و حتی حرام است.. هرکس مخالف این، عمل کند، کارش به طرف‌های امنیتی کشیده می‌شود.

نهم: نشان دادن بالاترین درجه همکاری با نیروهای امنیتی در همه مناطق عراق به ویژه در کربلای مقدس...پیشاپیش از این امر تشکر می‌کنیم.

دهم: اجتناب نیروهای الحشد الشعبی و سرایا السلام از هرگونه گرفتن یک مکان یا سیطره بر چیزی یا مبادرت ورزیدن به هر اقدام امنیتی در امسال این یک ضرورت است که در صورت عدم رعایت آن، پایان خوشی ندارد.

رهبر جریان صدر در پایان، تاکید کرد، وی از هر کسی که این دستورها را نادیده بگیرد و خلاف آن عمل کند، تبرئه می‌جوید و از نزدیک یا دور با آن هیچ ارتباطی ندارد.

وی همچنین از امکان اجرای این دستورها تا ۲۸ صفر و رحلت رسول اکرم (ص) و مراسم عزاداری در مرقد امام علی (ع) در نجف اشرف خبر داد.

اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس 

کاخ باکینگهام انگلیس خبر داد که مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس روز ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) در لندن برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، مراسم رسمی خاکسپاری ملکه الیزابت دوم روز دوشنبه، ۱۹ سپتامبر در «وست‌مینیستر ابی»‌شهر لندن برگزار خواهد شد.

قرار است که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و تعداد دیگری از مقام‌های ارشد کشورهای دیگر در مراسم خاکسپاری الیزابت دوم حضور یابند.

پیش از این خبرنگار الجزیره در توییتی نوشته بود که مراسم خاکسپاری الیزابت دوم و انتقال قدرت به چارلز دست کم شش میلیارد پوند برای انگلیس هزینه خواهد داشت.

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان ده گانه مقتدی صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

وی افزود: «در حالی که انگلیس از بحران اقتصادی رنج می‌برد اما رسانه‌های انگلیسی و حتی جهانی هیچ انتقادی از هزینه‌های این مراسم قرون وسطایی انجام نمی‌دهند.»

سفر رئیس دفتر جنبش حماس به مسکو 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از ورود اسماعیل هنیه رئیس دفتر این جنبش به مسکو پایتخت روسیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه در راس هیاتی وارد مسکو شد و قرار است طی این سفر با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و شماری از مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو نماید.

طبق بیانیه جنبش حماس، صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و موسی ابومرزوق و ماهر صلاح دو تن از اعضای دفتر سیاسی این جنبش اسماعیل هنیه را در این سفر همراهی می کنند.

در همین راستا، طاهر النونو مشاور رسانه ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که سفر هنیه و هیات همراه وی به مسکو به دعوت وزارت امور خارجه روسیه صورت گرفته و چند روز به طول خواهد انجامید.

النونو در عین حال هدف از این سفر را بررسی روابط دوجانبه در راستای خدمت به موضوع فلسطین عنوان کرد.

بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران/ واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی/ فرمان ده گانه مقتدی صدر درباره مراسم اربعین/ اعلام زمان خاکسپاری ملکه انگلیس

وی گفت: این سفر در زمانی بسیار با اهمیت برای منطقه و جهان انجام می شود و طی آن تحولات بین المللی و منطقه ای و تاثیرات آن بر موضوع فلسطین مورد بحث قرار خواهد گرفت.

این مقام حماس همچنین از روابط این جنبش با روسیه و مواضع مسکو در قبال فلسطین تمجید کرد.

این در حالی است که روزنامه الاخبار لبنان پیش از این اعلام کرده بود که الجزایر آماده میزبانی دور جدید گفت‌وگوهای آشتی ملی بین جنبش‌های فتح و حماس خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۵
ما به برنامه هسته ای بدون توجیه غیرنظامی خود ادامه می دهیم به هیچ کسی در هیچ جای کره زمین هم مربوط نمی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تازه ساندیس خوردی شارژ شدی. هر دو دیقه یه کامنت گذاشتی. تابناک اگه سه رقم آخر آی پی کامنت ها را منتشر میکرد اون موقع میفهمیدیم یه نفری نه چندتا ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اصلا‌ شما‌ یک‌ چیز‌ دیگه ای‌
! هستی‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بدون توجیه چرا ؟؟ کلی توجیه داریم براش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اصطلاح ساندیس خور رو آلبانی نشین های منافق باب کردن، جالبه که چقدر هم فعالیت زیادی در سایت های داخلی دارن، البته حقوق میگیرن واسه نظر گذاشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شماها بله ولی اکثریت ملت ایران مخالف ساخت بمب اتمی هستند
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بله ما بفضل پروردگار براه خودمان ادامه می دهیم انرجی هسته ای را ادامه میدهیم حتی بقیمت تورم چهارصد درصدی
بیکاری چهل درصدی و خشک شدن همه رودخانه ها و دریاچه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حتي به مردم خود ايران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما چرا باید بیشتر نظارت را بشیم و بیشترین تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینایی که آلبانی آلبانی می کنن احتمالا هوس ساندیس آلبالو کزدن انشالله بار بعدی می رسه
گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آلبانی نشین های مزدور حسابی فعال هستن -
اونایی هم که از ایران با منافقین همفکر هستن باید خدارو شکر کنن که تو ایران آزادی بیان دارن
آژانس بین المللی انرژی اتمی باید به این سوال پاسخ دهد که رئیسش در اسرائیل چه می کرده؟ چون هر جوابی غیر از درخواست پیوستن اسرائیل به ان پی تی برای ایران غیرقابل قبول است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بله. چرا برای پیوستن اسرائیل به ان پی تی اقدامی نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سیاست چماق و هویچ غرب که یادتونه
آژانس همون چماق هست و برجام همون هویچ
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
جالبه ! اسرائیل هم طرفدار داره و هم به نظر منفی ها در هیچ موردی نباید پاسخ گو باشد.
نباید از حرف های صد من یه غاز اروپایی ها ترسید افزایش تعداد سانتریفیوژها به ظرفیت یک میلیون سو و غنی سازی ۹۰٪ به میزان هفت و نیم تن بهترین پاسخ به زیاده خواهی آنها خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فکر کنم شما بار جدید ساندیس وارد کردی و میخوای به بالاترین قیمت بفروشی
عزیز دل ملت تو نون شب موندن تا حالا چی به دست آوردیم از این اتم؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کلا این کشورهای اروپایی در قضیه برجام و تحریمهای یک جانبه ترامپ نشان دادند استقلال رای ندارند و مجبور به تبعیت از آمریکا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ساندیس خور کشورت باش و نون شب هم اقتصاد کشور درست کنید تا محتاج دیگران نباشید
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ااین تفکر های غیر واقع بینانه و احمدی نژادی بود که مملکت را به این بدبختی ها انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سوسیس بندری بازم اومدی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من هم موافق بمب اتم هستم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان یک عده میان میگن انرژی اتمی رو تعطیل کنید و بدید ما بخوریم و پروار بشیم
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
هر تغییر وضعیتی متضمن پرداخت هزینه است.! واقعیت اینه که پایگاه اروپا و آمریکا در خاورمیانه اسرائیل است و ایران تهدیدی برای امنیت اسرائیل است.
به قول آقای ظریف .. اگه این دوستان تونستن دو برگ توافقنامه بنویسن و امضا کنن!!!

چند سال دیگه مردم باید در تحریم آرزو به دل بمونند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایشون اول بگوید کدام نهاد بین‌المللی متن برجام را نوشتند و دادن دست ایشون با آن همه شیرین کاری در متن قرارداد آن!! تا برسیم به تحریم که باز دسپخت همین ها بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دوران ظریف بدترین و کشنده ترین تحریم ها بر ایران وارد شد؟!
یکبار با وجدان بگویید چرا؟!
قبول قواعد بازی غرب یعنی ذبح و تجزیه ایران و حتی همسایگان...
حتی خود عربستان و عراق هم می دانند که به خاطر ایران تا کنون تجزیه نشده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
و صد البته گرفتن دو برگ توافقنامه نه ظرافت نیاز دارد و نه صلابت. کافیه یه چراغ سبز نشون بدی، اون موقع دو برگ که چیزی نیست، صد برگ توافقنامه بهت میدن دوست عزیز
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بله آقای ظریف با خیانت و باج دادن به طرف مقابل
می تونه قرارداد امضا کنه. از قراردادی که در دولت قبل امضا کردن مشخص هستش. که باعث شد با آمریکا مثل اب خوردن قرار داد را پاره کنه.... اینطور قرار داد بستن را هم یک بچه 10 ساله هم می تونه امضا کنه. کشور ما هر بلایی که به سرش اومده از دست همین قرار داد های آبکی و بدونه تضمین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ناشناس 13:17
شما یا خودتان را به نفهمی زده اید یا واقعاً نمیفهمید . تمام تحریم ها در زمان ظریف بر ایران وارد شد؟؟؟؟؟؟؟واقعاً عجب. شما ظاهراً معجزه هزاره سومتان ، استاد همه فن حرفیتان، اوسا محمود احمدی نژاد را که اکنون به منتقد تبدیل شده است را فراموش کرده اید. اخوی یاوه گویی هم باید حد و حسابی داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پاسخ به همه منتقدان ظریف
دوستانی که میگویند بدترین تحریم درزمان ظریف بود واقعا یا بیسواد وجاهل هستند ویا مغرض عزیز بروید درمورد جلیلی وتحریمهای زمان ایشان تحقیق کنید بیشتر ین تحریم درزمان ایشون بود بطوریکه دوسال ایران را دراستانه جنگ قرارداد همین جلیلی بود که با بیسواد وگنده گویی خودش درمجامع بین المللی موجب شد کل اموال ایران دراروپا وامریکا مسدود شود ویا ایران را به غرامت محکوم کنند
دوستان عزیز اگر برجام بود شماکه خودتان را باسواد میدانید بفرمائید اگر ایران وهمین ظریف چراغ سبز به امریکا نشان داد ویا امتیاز داده چرا امریکا ازبرجام خارج شد؟ مگر نمیگویید ایران امتیاز داده پس چرا باید امریکاازبرجام خارج شود؟ دوستان درزمان جلیلی اتحادیه اروپا وامریکا حتی میگفتن ایران نباید هسته ای داشته باشد وایران هسته ای نمی پذیرفتند ولی ظریف با سوادش وتخصص اش انقلابیگری واقعی اش ایران هسته ای را به دنیا فهماند وقبولاند هرچه بالای منبر درگوشتان خاندن مثل بلبل بیایید اینجا تکرار کنید تا دیروز شماها مدعی بودید برجام باید پاره شود امروز دارید موس موس امریکا میکنید تا دیروز افراد کارامد را بخاطر تحصیل فرزندانشان درامریکا رد صلاحیت کردید ولی ازامروز هرزند خانم خزعلی وزاکانی وحداد عادل و.... را نادیده میگرید وتایید صلاحیت میشوند تا دیروز برخانم ابتکار تاختید ولی امرزو بامیر سلیم با داشتن فرزند منافق که درهسته خرابکاری منافقین بود تائید صلاحیت میشوند اااااااااااااااااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
توافق ظریف دلار ۳ هزاری رو کرد ۳۰ هزاری
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
درود ..عالی گفتی..دمت گرم
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
زیاد زور نزن خودمان بودیم و دیدیم و این که این ادبیات های تکراری جنگ و غیره به سر آمده که برای شما می گفتند تا برجام را امضا کنند یا رای جمع کنند برای انتخابات چون هیچ کشوری نیست با کشوری قدرت نظامی هست جنگ کند در زمان جلیلی داشتیم تحریم‌ها را بدون باج دادن و بتن ریزی بر می داشتیم که با آمدن دولت جدید و نگاه غرب که داشت یک توافق سراسر باخت انجام داد و نه تنها اکثر تحریم را برنداشتن در طول برجام بلکه تحریم هم افزوده شد و از عدد 700 به 1500 رسید حال بماند چطور این استادان زبان بلد دنیا بودن که یک قراردادی امضا کردن که آمریکا به راحتی از آن خارج شد و تحریم کرد
در مورد ریشه تحریم و چرا تحریم هسته ای شدید هم چیزی نمی گویم چون مطمئنم منتشر نمیکند اینجا چون دست غرب زده ها رو می‌شود در سال‌ 83 و کاری که در دوران دولت دهم انجام دادن و تحریم شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چقدر چرت و پرت گفت ابتکار فرزندش در زمان تصدی ها کجا بود اقامت نداشت؟ میرسلیم فرزندش جرم کرده چه ربطی به ایشون دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به ۱۵:۲۲
نتیجه کار جلیلی در هشت سال ده برابر کردن تحریم ها و قطعنامه ها بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من با اتم د ر مقابل اتم موافقم.
الان این بیانه سه کشور اروپایی چه تاثیری دارد؟
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
صبر کن تا بفهمی . وقتی دیگه نون هم نتونستی بخری !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تاثیر برای شما ساندیس خور ها مثبت و برای بقیه مردم گرانی، بیکاری، فقر ، فلاکت، و بدبختی بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فعلا که سود سیاسی و اقتصادی عملکرد اشتباه ما در

مقابل برجام را روسیه به جیبش میزند و بس

اولیانوف از خوشحالی در زیر زمینش جشن گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
میخان بترسونن داره زمستون میشه قاطی کردن که بهشون باج ندادیم
واکنش روسیه به بیانیه سه کشور اروپایی
عامل همه بدبختی های این مردم اعتماد به نفاق روسیه دروغگوست. روسیه با این بازی ها مطمئنا ایران را به داخل دره پرت خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آمریکا مارو تحریم کرد روسیه هم موافق برجامه ولی تصمیم نهایی با ایران و آمریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شما مخالف توافقی ولی زورگویی آمریکا را توجیه میکنی
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مشکل نه روسیه هست نه آمریکا و نه بقیه اعضای برجام مشکل خود ایران هست که 20 سال مسئله داخلی را بین المللی کرده و این ها را حریص کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آره روسیه بده آمریکای تحریم گر تروریست اقتصادی خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نه آمریکا و نه اروپا و ایران وبقیه همچین ادعایی ندارند شما این نظرات را از کجا میاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
عامل بدبختی های ما تو اصلاح طلبا امریکا و انگلیس هتسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
روسیه برای تجارت با ایران وخنثی کردن تحریمها موافق برکامه
روسیه باید تجهیز نیروهای مقاومت در در دستور کار قرار دهد وگرنه ضرر خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یکی روسیه رو باید تجهیز کنه :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
روسیه بدبخت داره از کره شمالی گلوله توپ میخره برای جنگش در اوکراین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
درسته وقتی کل ناتو عملا از لحاظ اقتصادی و نظامی در جنگ علیه روسیه شرکت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دقیقا
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
روسیه کارش تمومه و افسوس مبخورم که شماها هنوز منتظرید که روسیه به دادتون برسه
بمب باید بسازیم بزنیم تو دهن اروپا امریکا و اسرائیل که حرف بزنند بفهمند با کی طرف هستند دیگه فکر نکنند انحصار بمب دست خودشون هست حرف زیادی بزنند کل دودمانشون به باد میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شما یه نگاهی به مردم کره شمالی و پاکستان بنداز که چه اوضاعی دارن بعد با بمب بزن تو دهن امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
. خب همون آمریکا هزاران بمب اتمی عملیاتی داره. فرضا دو تا بمب اتمی درست کردی و پرتاب کردی و دو تا شهرشون نابود شد از اون طرف آمریکا که بیکار نمیشینه نگاه کنه. با موشکهای ترایدنت و بمب افکنهاش هزار تا بمب اتم تو کشورمون خالی میکنه. از نادانی در بیا. بمب اتم قدرت نمیاره. این ایمان و اراده و همراهی مردم با حکومتشه که قدرت میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ناشناسی که میگی بمب به درد نمیخوره اگه امریکا فردا چندتا بمب اتم انداخت تو ایران ما باید چیکار کنیم؟ بزنیم توی سرمون؟ اگه اتم داشته باشیم میتونیم جواب بدیم حداقل
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با عقل و منطق و بدور از عصبانیت باید عمل کرد
این صدر کارایی به مراتب بهتر از یک لشگر نظامی امریکا را دارد.
فوت ملکه چه ربطی به فوتبال داره؟ چرا ورزش را تعطیل کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حالا بزار به وقتش تو هم معنیش رو میفهمی که چه ربطی داره. ببین تا فوتبال محلات رو هم حرام اعلام می کنند اون موقع یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آخه ورزشکاران هم باید برن مراسم کفن و دفن و ترحیم اون مرحومه
اروپای ها تازه متوجه شدند سر کار خیتند
روسبه کثیف به هیچ وجههی اجازه امًای برجام را نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا چرند میگی نه روسیه نه اروپا تاثیری در توافق احتمالی ندارند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تا دیروز فکر می کردیم آمریکا مانع هست نگو با این نظر فهمیدم نخیر این روسیه هست تحریم کرده!!!!!! امان از شست و شوی مغزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یعنی شما اروپاییها را احمق فرض کردی؟! شما همونی نیستی که اروپا و آمریکا رو ته دنیا می‌دونستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اربابت به بهانه توافق میاد خیالش از هسته ای راحت میشه بعد میذاره میره گردن روسیه ننداز
یه برجامم نتونستین امضا کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برجام قبلی جز افزایش تحریم ها چیزی برای ملت آورد؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ناشناس 13:18
انرژی هسته ای چه آورده ای جز بدبختی برای مردم داشته. فقط جیب مسئولین رو پر کرده و سرمایه های مملکت رو مفت و مجانی به تاراج داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اول بگو ببینم اگر منفعتی ندارد چرا کدخدای تو دنبال گرفتن آن از ما هست؟ تا جواب دیگرت را بدهیم که ببینی چقدر سطحی حرف می زنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تویی که میگی چه نفعی داره انرژی هستی ای؟ ! پس فردا که همه بمب اتم داشتن و از جنگ در امان بودن و فقط به کشورهای بدون بمب حمله شد میفهمی هسته ای یعنی چی در اینده هم برق و صدها کاربرد پزشکی و صنعتی داره
چه گیری افتادیم به خدا
ملکه قبله عالم رفت تا بر موروثی بودن حکومت بریتانیا محکم تر اجرا شود
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلطنت مشروطه است ملکه یا پادشاه در بریتانیاحکومت نمیکند
فکرش را میکردم
خدا به خیر بگذرانه...خداکنه درگیری بین طرفداران صدر وبقیه به وجود نیاد و با هم صلح کنن
صدر که اعلام کرده بود از جریان سیاسی خارج میشود
پس دروغ بود
ملکه که رفت دیار باقی بوریس جانسونم رفت قاطی باقالیها مکرونم که مردم علیه ش تظاهرات کردن و شانس موندنش نزدیک به صفره امسالم قبض برق و گاز اروپاییا باز چند برابر میشه همه ازدور خارج میشن پوتین به ریش سران اروپایی خواهد خندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چه تحلیل حرفه ای
لذت بردیم
مرسی ناشناس 5 ساله از تهران
توی فضای مجازی داره فیلمی منتشر میشه که در موکب های عراقی به ایرانی ها آب نمیدن و اول سئوال میکنن که اگه طرف ایرانی باشه ؛ آب رو روی زمین میریزن ولی به ایرانی ها نمیدن !

در حال اجرای مدیریت بر جان هستیم الان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شما از علم آمار چقدر اطلاع داری دوست عزیز ؟ به فرض که این فیلمی که شما میگی واقعی باشه. چند هزار برابر، فیلمهای دیگه وجود داره که دقیقا بر عکس اون فیلم ادعایی شما رو نشون میده؟ یه خورده عقل و انصاف و حساب کتاب هم خوب چیزیه.
نکنه توی آلبانی عقل آدم رو می‌دزدند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا کسانی که مروجان کینه و نژادپرستی هستند آن هزاران نفری که هرچی دارند را
پذیرایی از زایران امام حسین میگذارند حتی برای یکبار در حجم انبوه پخش نمیکنند؟ چرا این بیانه صدر را پخش نمیکنند چرا اشاره نمیکمند عراق جنگ زده بدون امکانات و زیرساخت در حال پذیرایی رایگان از زایران ایرانی هستند ولی یک ویدیو عمدا وایرال میشود؟ آیا تاحالا کسی سوال کرده این مروجان کینه چه کسانی هستند؟
سیاسیون حواسشون باشه... روسیه میخواد انتقام حمایتهای غرب از اوکراین رو با درگیر کردن ایران در یک جنگ با غرب بگیره.... اگر این سناریو اجرا بشه خاک ایران رو به توبره میکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حالا شما هی زور بزن بندازی تقصیر روسیه و آمریکارو تطهیر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
زور میزنه چون حرف اش همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اول بمب اتم میسازیم بعد ببینیم کسی جرات به توبره بکشه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
البته روسیه آینده نگریهای بسیار پیچیده ای دارد
اما پیاده نطام اروپا هم بیکار نیست
پیاده نظام اروپا می خواهد روسیه و ایران علیه اتحاد اروپا متحد نباشد.
تو که از سیاست کناره گیری کرده بودی...
درودوسلام فراوان برحضرت امام حسین عزیز(ع) وتمام زائران شریف حضرت امام حسین عزیز(ع).
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منافقین خلق البانی نشین مگه به بهانه دین خون مردم ایرانو نمیریختن؟ چی شده الان دشمن اینجور کامنتی شدن؟
مقتدا صدر دقیقا آموزه های وهابیت را در این فرمانها گنجانده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دو‌ موردش بگو.
از کانادا تقاضا دایم هر چه سریعتر این آقازاده VPN فروش رو پرت کنه بیرون از کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مثل منوتوکه نیست دست خالی رفته باشه خدامیدونه چقدربردورفته
نماینده روسیه که خیلی ذوق کرده می ترسم یک دفعه بخاطر این بیانیه ذوقمرگ بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رد گم نکن احتمالا خودت از عدم توافق ذوق مرگ بشی
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
درجواب ناشناس 12:31 نمی دونستم کارمندهای سفارت روسیه هم کامنت های تابناک رو می خونند وجواب هم می دهند
مردم انگلستان نگاهی به مردم آفریقا بکنند که توسط همین انگلیسی ها غارت شده اند و هیچ چیزی ندارند که آنها را اب آن هنگام مردن به خاک بسپارند و فکری به حال آن انسان های سیاه پوست و فقیر بکنند(شش میلیارد پوند ) برای خاک سپاری یک زن!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با زن بودنش مشکل داری؟متحجر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جدی جدی، دوستایی که منفی دادن، به کجای این کامنت ، منفی دادند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اونایی منفی میزنن دوست نیست آلبانی نشین هستن دوست عزیز
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به اونجا منفی دادیم که به زنها توهین . یعنی اگه برای یه مرد خرج می کردن, اشکال نداشت??
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هر مردمی که بدبخت و عقب مانده شده اولین مقصر خودشان و جهل و خرافاتی هست که گرفتارش شده اند
واکنش نماینده روسیه منو یاد حرف سروش صحت "الان وقتش نبود...الان وقتش نبود" انداخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
درست میگه روسیه الان مطرح گردن آژانس ترمزه
آلمان ،انگلیس ، فرانسه غلط کردند ، اینها با خروج آمریکا و از ترس آمریکا به ساده ترین تعهدات خودشان عمل نکردند ، حالا با پر رویی هر چه تمام‌تر مدعی صلح شدند ، غلط کردند دو رو های عوضی ، از شدت غضب بلرزید و بمرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برو درمورد کشور خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هدفشون جاسوسی از برنامه هسته ای ایرانه توافق نمیکنن فقط به بهانه توافق اطلاعات میگیرن باز میرن پی کارشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فعلا که از فشار تحریم شماها دارید میلرزید
روسیه (پوتین) همون گندکاری و وحشیگری خودشو تو اوکراین جمع کنه لازم نکرده واکنش نشون بده ما به یه عده اجنبی و بی خدا نیاز نداریم.....‌‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بی خدا که تو و ارباب غربیت هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یعنی میگذاشت ناتو و دلقک هر غلطی بکنند
واقعا ده فرمان بدون نقص است . اگر کسی عاشق حسین است چه دلیلی دارد که برای زیارت سرورم حسین عکس حسین کرد شبستری را با خود حمل کند !

آفرین به این میگویند تدبیر و درایت .

واقعا برازنده یک رهبر انقلابی به تمام معنا است . روح پدرت شاد که اینگونه تو را حسینی واقعی تربیت کرد و سره از ناسره را خوب تشخیص میدهی ! شیر مادرت حلالت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خیلی باحال ایشون رو توصیف کردی، درست مثل توصیفی که عربستان و آمریکا از ایشون میکنند و البته اسراییل و ...
چی شد مذاکره کنندگان ایران میگفتن زمستان در راهه حالا دیدید همین تصمیم و زیاده خواهی باعث شد مذاکرات الان نزدیک به شکست باشه
زمانی که مذاکره کنندگان ایران خصوصا باقری مخالف برجام و لغو تحریم ها باشن نتیجه همین میشه
روسیه بخاطر جنگ اوکراین شدیدن در کار تخریب مذاکرات است به این حمایتهای خاینانه اعتنا نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
روس پرست ها هم مطیع روسیه هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سندرم روس ستیزی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تو گفتی و من غربگدا هم باور کردم غربی ها معصوم هستن روسیه فقط بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اون اسراییل وسلطنت طلبان هستند که تخریب میکنند
جناب رئیسی اگر مذاکرات شکست بخوره مردم ساکت نخواهند بود و همچنین قطعنامه ها کشور رو به سوی جنگ میبره
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
عزیزم میشه بفرمایید مذاکره به چه نرخی !؟؟؟ ما که به اذعان همین اروپایی ها به همه تعهداتمون عمل کردیم ، توقع دارید دوباره چی رو در تبق اخلاص بزاریم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خودتم بکشی غربی ها تحریم هارو برنمیدارن تا آخر عمرت! قصدشون فقط اطلاع از برنامه هسته ای ایرانه هدفشون توافق نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همه کشورها تا یک هفته پیش میگفتن فقط کمی با توافق فاصله هست ولی با پاسخ جدید ایران و طرح موضوع یکهویی پادمان هسته ای مذاکرات به بن بست رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ده برابر قطعنامه ها تحریم هستیم پرفسور تحریم ما سه برابر کره شمالی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به ۱۵:۱۱
استاد این بار فقط بحث تحریم نیست بحث حمله نظامی به کشوره
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگر اروپا رمق داشت به روسیه حمله میکرد که هم بمب هسته ایی ساخته و هم آرایش جنگی گرفته و هم حیثیت اروپا را نشانه گیری کرده است.
لشکر خیالی اروپا برای حمله به خلیج فارس محصول فریب تبلیغاتی است
در صورت حمله غرب به خلیج فارس بالون انرژی غرب دو سوراخه می شود و عقبه جنگ نرم غرب متلاشی می شود.
یاد سریال مختار افتادم که دل مردم را با خبر دروغ حمله لشکر شام خالی می کردند.
صدر معنی دقیق خداحافظی را نمیدونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
احتمالا اونهایی که منفی دادن، دستشون اشتباهی رفته روی علامت منفی. درسته؟
جوادم کجایی کجایی امضای کری تضمین است یا نه؟
اروپای ها تازه متوجه شدند سر کار هستند
روسبه کثیف به هیچ وجههی اجازه امضای برجام را نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چقدر ساده اید شماها شایدم البانی نشین باشی از قصد این چرت و پرتا رو میگی غربی ها هر وقت خیالشون از برنامه هسته ای راحت میشه و اطلاعات بدست میارن سریع بهانه میارن از توافق دور میشن
تابناک چطور می نویسی بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران؟؟؟؟؟ وقتی می گی ایران یعنی ملک و ملت ایران ، می شه برای مردم بنویسی برنامه هسته ای خواست ملت ایرانه یا خواست سران؟؟؟؟؟ این برنامه خواست مردم ایران نیست هر کسی نظری غیر از این داره شهامت داشته باشه همه پرسی تحت نظارت سازمان ملل برگزار کنه تا نظر مردم ایران رو بفهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
درود به شرفت
هسته ای خواست ملت ایران نیست
خواست ملت ایران یک زندگی شرافتمندانه در رفاه، صلح آرامش و دوستی با سایر ملتهای دنیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان این پرچم سیاه و قرمز و زرد، پرچم ایرانه؟ تو اگه خیلی ادعات میشه، اول اون پرچم رو درست کن داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تحریم هارو برنمیدارن! الکی به بهانه توافق میان از برنامه هسته ای ایران جاسوسی میکنن خیالشون راحت میشه میرن
تمام بندهای بیانیه صدر صلح آمیز و خردمندانه بود و کاملا راه رفتارهای احساسی و مغرضانه را بست.
در مورد این جمله:
در حالی که انگلیس از بحران اقتصادی رنج می‌برد اما رسانه‌های انگلیسی و حتی جهانی هیچ انتقادی از هزینه‌های این مراسم قرون وسطایی انجام نمی‌دهند...
چند نکته حایز اهمیت و توجه است:

1. هزینه های سلطنتی را مالیات دهندگان بریتانیایی پرداخت می کنند و ممکن است خانواده سلطنتی میلیون ها پوند برای مالیات دهندگان هزینه در بر داشته باشند، اما بیش از این میزان برای خزانه دولت درآمد ایجاد می کنند!


2. هر هزینه انجام شده توسط دربار سلطنتی کاملا شفاف است و به اطلاع مردم می رسد، هر شهروند می داند چقدر در این هزینه ها سهیم بوده است (قابل توجه نهادهای دولتی ما)

3. دربار سلطنتی بریتانیا (چه ما آن را بد بدانیم چه خوب، چه ملعون و سلطه گر باشند، چه نباشند) بخشی از ارزشهای سنتی و نمادی، محور عقلانیت و ثبات و بازیگر نقش محوری و کلیدی در سیاست و فرهنگ و اقتصاد بریتانیاست - به عبارتی برای فرهنگ و سیاست و اقتصاد ان کشور نقش ارزنده و مفیدی دارد و سیاستمداران بریتانیا از تجربه و مشورت دربار استفاده می کنند.


4. ملکه یا پادشاه بریتانیا علی الظاهر و بر روی کاغذ اختیارات گسترده دارد، اما فقط و فقط و فقط در چارچوب قانون و پارلمان این کشور عمل می کنند و هیچ اختیاری فراتر از قانون ندارند. گرچه دربار نماد قدرت است اما پادشاهی در بریتانیا کاملا مشروطه است.

5. راز ماندگاری سلطنت در بریتانیا - قانون، محدودیت، شفافیت و پاسخگویی - است.

6. در مورد هزینه های مراسم تدفین ملکه الیزابت هم سفر مسافران خارجی، تهیه فیلم و گزارشهای خبری و برگزاری مراسم در داخل بریتانیا درآمدی بیش از هزینه های آن تولید می کند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ستاد اطلاع رسانی کاخ باکینگهام
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
آقای محمد
مشکل امثال شما مطالعه نکردن هست، کافیه مواردی که حمید نوشته رو با ایران خودمون مقایسه کنی. مشکل کشور ما هم قانون، محدودیت، شفافی و پاسخگویی هست…
آقا اروپا مخصوصا انگلیسیها و بعد آمریکاییها کی به ما و یا دنیا خدمت ومحبت کردند که حالا ما انتظار وظیفه شناسی از اونها داریم چندصد ساله پدر دنیا رو در آوردند ...بسازید بمب اتم بدون تعارف بزنید دمار از روزگارشون در آرید .
اولیانوف خودش مانع توافقه. دولت یک روزی مجبور می‌شه جلوی زیاده‌خواهی روسیه وایسه و مستقل عمل کنه؛ هر قدر اون روز دیرتر برسه، هزینه‌ش بیشتر می‌شه.
صدر مثل اينكه تازه سلام كرده و ميگه همه كاره است
مذاکرات در بحبوحه جنگ اوکراین یک ظاهر سازی برای اقناع افکار عمومی بود روسیه هرگز اجازه موفقیت مذاکرات را نخواهد داد
مقندا یک مدیر مدبر با فهیم می باشد. الحمدلله
تمام بدبختی های ما از روسیه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آره باور کردم! مردم ایران دیگه گول البانی نشین جماعت رو نمیخورن
صدر از سیاست رفته، دیانت و رهبری اجتماعی که کنار نرفته!!
دلم میخوا پوتین بمب هسته ای بزنه نابودشان کنه
باسلام ، اروپا وامریکا کی به جهان سوم محبت کردند که الان انتظار ازاینا دارید... بخاطر ضعف ما بازی درمیارند. ایکاش ایران میتونست این سلاح بازدارنده را بسازه وخیال همه راراحت کنه... دوستانی که ایران را با کره شمالی وپاکستان مقایسه میکنند دراشتباه هستند.. ایران باقدرت اقتصادی واستراتژیک بودنش با بقیه فرق دارد... ایکاش ما قدرت وتوان ودانش ساخت این سلاح را داشتیم... تا هربار به ما مشق نگویند کشور های شرق وغرب، وما هی تکرار نکنیم ...
مقتدی نه مقتدا، موسی نه موسا، هدی نه هدا طه، نه طاها لطفادرسا بنویسید
پاسخ ها
رضا
| Netherlands |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا به زور میخوای کلمات عربی رو فارسیزه کنی؟ این اونی که فکر میکنی نیست مجید جان دلبندم. اون تهرانه که نباید طهران نوشته بشه. توفانه که نباید طوفان نوشته بشه و ... کلمات عربی رو به شکل من در آوردی نوشتن چیزی به ادبیات فارسی اضافه نمیکنه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
درست نه درسا
اقای‌ باقری‌ با دار و دسته‌ اش‌ هر چند وقت‌ به‌ چند وقت‌ میرن‌ توپ‌ را در زمین‌ امریکا‌ میندازن‌ و بر میگردن‌ !
مگه‌ کم‌ کاریه‌ کلا‌ توپ‌ در زمین‌ دشمن‌ باشه‌ ؟!
اینا همه بهانه است اینا هر دفعه به بهانه توافق میان از برنانه هسته ای جاسوسی میکنن وقتی خیالشون راحت میشه میگن توافق نمیکنیم دیگه بهانه میارن
جالب کره شمالی که بمب اتم داره تحریمهاش نصف ماست
سالها پیش باید زمین بازی عوض می شد
ایران باید فروش نفت از خلیج فارس به سه کشور اروپایی عضو برجام تدوین کننده بیانیه ضد ایرانی را تحریم کند.
جنگ سخت افزاری اروپا در خلیج فارس یعنی بازی غرب در زمین بازنده و ترس از تلافی در آوردن غرب از طریق تحریم ها یعنی پیروزی اروپا در شستشوی مغزی حریف.
گره کار مسلمین چشم انتظار در اروپا و بدست ماکرون باز نمی شود.
احتمالا طی یک تا دو ماه آینده شاهد تست موفق تسلیحات اتمی از سوی ایران باشیم. چاره ای نیست.
کاملا واضحه وقتی نخست وزیر اسرائیل از سه کشور اروپایی تشکر میکنه مشخص میشه که کی مخالف اصلی توافقه. منتها یه عده صرفا بلدن با زدن حرفای تکراری فقط به هوا شلیک کنن. طرف زیر نصف کامنتا مینویسه ساندیس و........ اولا معلوم نیست خودتم چی کاره ای و ما هم بلدیم بگیم که از سفارت انگلیس و آلبانی ها پول میگیری.مرد باش و با استدلال حرف طرف مقابل رو رد کن. دوما ساندیس رو ده سال پیش میگفتن که ساندیس تو مغازه ها بود، اگه ایران باشی باید اینو بدونی
بعبارتی ۲۱۰ هزار میلیارد تومان خرج کفن و دفن ملکه قرار است خرج شود
مگه می خواهند چکار کنند؟
اونوقت بی بی سی و اینترنشنال فقط بلدند برای مردم ایران نسخه بپیچند و در این موضوع بسیار مهم حناق گرفته اند
آقایان غرب گرا ها تحویل بگیرید و پاسخ بدهید آیا بی بی سی و اینترنشنال دلسوز ما هستند؟
من یقین دارم عده زیادی در این شبکه هستند که مخالف چنین موضوعی هستند اما چکار کنند که دست بسته و اگر چیزی بگویند اخراج خواهند شد
کسانی که عده ای را با ساندیس مسخره می کنند حداقل زبان در کام نگیرند و بگویند مبلغ ۲۱۰ هزار میلیارد مردم انگلیس برای کفن و دفن ملکه رو در این حال و هوای دموکراسی چطوری تفسیر می کنند
زیاد نباد ناراحت بیانیه ۳ کشور اروپایی بود چون ایران چه پایبند باشد و یا نباشد برایشان فرقی نمی کند و ظاهرا به جای آنکه یقه آمریکا را بچسبند توقع دارند ایران همه اقدامات را یکطرفه انجام و آنها هیچ امتیازی ندهند
باید اروپا یاد بگیرد که اگر دنبال امتیاز است باید امتیاز بدهد و نمی شود که ایران زیر فشار تحریم باشد و آنوقت به آسانی اجازه دهد بازرسی ها با روال عادی انجام شود
باید به ازای هر اقدامی که در رفع تحریم ها انجام می دهند اجازه بازرسی به آنها داد و تا وقتی تحریم ها وجود دارد بازرسی ها هم تعطیل است حتی npt و دوربین ها
خیلی شک به ایران دارند که مشغول ساخت بمب است چشمشان کور تحریم ها را بردارند تا ایران اجازه بازرسی بدهد برداشتن کامل تحریم ها به معنای بازرسی کامل از تاسیسات ایران | ضمانت عدم ساخت بمب هسته ای برابر ضمانت آمریکا در برجام
ضرر ادامه تحریم ها روزانه هزار میلیارد تومن هست که بر مشکلات مردم اضافه میکنه
علت این همه تحریم بیسوادی و عدم توانایی و بی تفاوتی و غرور کاذب و عدم توجه به نظرات ملت و نداشتن درک و گفتگوی سیاسی
فکر کنم اگر انتخابات واقعی در ایران رخ می‌داد برجام امضا می‌شد
چقدر جالب شد، زمانی که داستان اخیر مقتدی صدر شروع شده بود، برخی تحلیلگران پیش بینی کردند که ایشان قصد دارد ورود زائرین ایرانی به مراسم اربعین را محدود کند تا این راهپیمائی را به نفع اهداف خود مصادره نماید، چه جالب همه چیز دارد جور در می آید
هرچی وقاحت این غربی هارو می بینم بیشتر از غربگداها متنفر میشم
اونایی که مخالف بمب اتمی هستن یا خیلی ساده لوح هستن و یا...-

برای مقابله با این زور گوها فقط بمب اتمی لازمه -
ايران احتياج دارد كه بلند مدت سرمايه گزارى كند
روسيه در كوتاه مدت ممكن أست ابى به اسباب ايران بريزد ول در بلند مدت ايران را به بازى نميگيرد
سلام به نظرم هیچکی مخالف بمب اتم نیست چون غربیهاهیچوقت دوستدارمردم ایران نمیشن انهامردم ایرانرونابودکردن آنهاخودشان بمب اتم دارن آنهابمب اتمشان رابرای روزمبادانگه داشتن اگه انهابرحقن چرابه مردم ایران وجهان ظلم کردنومیکنن به نظرمن انهاظاهرمیشو باطن گرگ هستن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی