بازدید 21033
۲

تاج: بزرگترین بدهکار ما شده طلبکار اصلی فوتبال، آن دو نماینده مجلس کجایند؟

بزرگترین بدهکار ما به بزرگترین منتقد و دشمن فوتبال تبدیل شده است. پس مجلس کجاست؟ هر شب در برنامه‌های مختلف علیه فوتبال حرف می‌زنند ولی هزاران میلیارد از پخش فوتبال پول در می آورند
کد خبر: ۱۱۳۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ 08 September 2022

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نخستین نشست خبری خود امروز علیه صداوسیما و دو نماینده مجلس موضع شدیدی اتخاذ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج گفت: در مورد دو نماینده که اسم آوردند از من حرف میزنم.من همیشه رعایت اخلاق را می کنم.دو سال سکوت کردم چون باید مسیر خودش را می رفت.

تاج افزود: قاضی زاده هاشمی در‌ مورد فساد ویلموتس حرف زده است.ما قوه قضاییه داریم و توسط یک مجتهد اداره می شود و تابع این قوه هستم اما وقتی یک نماینده که نباید دغدغه اش فقط فوتبال باشد.در هر شبکه ای که بخواهد و هر ساعتی که بخواهد حرف می زند و او‌باید بگذارد قوه قضاییه خودش تصمیم بگیرد و اگر می دانستیم این قدر به فوتبال علاقه دارد در مورد حوزه خودشان یعنی فوتبال خراسان برسند.یا آقای راستینه هم همین طور.

تاج: بزرگترین بدهکار ما شده طلبکار اصلی فوتبال، آن دو نماینده مجلس کجایند؟

عکس: مهدی ملک/تابناک

 

تاج ادامه داد:نمایندگان مجلس فقط اینها نیستند. حق دارند از ما سوال کنند و وظیفه داریم به آنها جواب دهیم.سوالم از این دلواپسان این هست که یک بار در‌مورد حق پخش حرف زدید؟

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال مثل یک تاکسی شده که ۷۰درصد مسافرانش مجانی هستند! صداوسیما هرشب برای ما مقرری دارد و عجیب است که بزرگترین بدهکار ما به بزرگترین منتقد و دشمن فوتبال تبدیل شده است. پس مجلس کجاست؟ هر شب در برنامه‌های مختلف علیه فوتبال حرف می‌زنند ولی هزاران میلیارد از پخش فوتبال پول در می آورند. برنامه تولید می‌کنند که فوتبال را بزنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲
خود صدا و‌سیما اتوبوس مجانی از پول ملته
هه
با اینکه از تاج دلخوشی نداریم ولی این تکه حرفاش واقعیته
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی