بازدید 62973
سه هزار و صد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا باید تصمیم بگیرد که خواهان توافق است یا نه؟ / علم‌الهدی: صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است/ واکنش دستیار وزیر خارجه به برخی تحلیل‌ها درباره پاسخ ایران به آمریکا / وزیر ارتباطات: فرزندانم تابعیت استرالیا ندارند/اولین اظهارات امیرعبداللهیان پس از پاسخ برجامی به آمریکا / همتی: پانزده ماه است در بانک مرکزی نیستم؛ تا حالا خواب بودید؟ /دلیل انفجار در پالایشگاه آبادان اعلام شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش زاکانی به انتشار نامه‌ای در خصوص اطلاع از حمله سایبری به زیرساخت‌های شهرداری چند روز قبل از آن /واکنش معنادار صداپیشه پشه به بازگشت دوباره /انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از «افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها» در دیدار وزیر صمت و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 02 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا باید تصمیم بگیرد، خواهان توافق است یانه؟
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جواب ایران درباره مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: ایران همواره قصد دارد مذاکرات به سرانجام برسد و هر بار پیشنهادهای سازنده ای را به طرف مقابل ارائه داده است؛ اما مهم ترین خواسته ایران از طرف مقابل انتفاع اقتصادی است که هیچ گاه از آن کوتاه نخواهد آمد. همچنین طرف آمریکایی باید تضمین محکمی دهد که دیگر اتفاقی مشابه دوران ترامپ رقم نمی خورد. وی افزود: نکته بعدی که باید حل و فصل شود، بحث پادمانی است. باید تمام ادعاهای خلاف واقع درباره مساله هسته ای ایران بسته و قید شود هر زمانی طرف مقابل حق ندارد از آن سوءاستفاده کند. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران هر دو بار پیشنهادهای سازنده ای برای احیای برجام ارائه کرده است و اکنون توپ در زمین طرف مقابل و آمریکاست که باید تصمیم بگیرند، می خواهند توافق نهایی شود یا نه و همچنین توافق یا پیشنهاد سازنده از نظر ایران انتفاع اقتصادی و بهره بردن از توافق است.

ابوطالبی: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده است
حمید ابوطالبی، مشاور سیاسی رییس جمهور سابق، در توئیتی نوشت: سرمای زمستانِ اروپا چندان به یخبندان زمستانِ اقتصاد ایران پیوند نخورده است. تاریخ ابتدا می‌نویسد که زمستان اروپا چگونه گذشته و یخبندانِ اقتصاد ایران چرا این گونه ماندگار شده است؛ سپس قضاوت خواهد کرد که کدام کشورها در تامین منافع مردم خود موفق و درست عمل کرده ‌اند. یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» در بحث هسته‌ای گذشت؛ سال دومِ دولت هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل» آغاز شد، که ممکن است ماه‌ها به طول بینجامد.سپس ورود به بحث انتخابات، فضای سیاسی را می‌آلاید، و دیگر توافقی ممکن نخواهد بود! آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟

وزیر صنعت: ۳۰ درصد قطعات یدکی خودرو تقلبی است
فاطمی امین: حدود ۳۰ درصد از قطعات یدکی خودرو یا قاچاق و یا تقلبی است، ما در اراک با کارگاهی روبه رو شدیم که کمک فنر دست دوم را رنگ آمیزی و بسته بندی می‌کرد و به نام جنس نو مجدد می‌فروخت. امروز بیش از ۲۳۰ میلیون قطعه یدکی خودرو دارای کد رهگیری بوده و اصالت آن‌ها مشخص است./تسنيم

علم‌الهدی: صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است
امام جمعه مشهد: از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون سابقه نداشته که نمایندگان مجلس از فردی دعوت به حضور در انتخابات کنند و در نهایت همان فرد عهده‌دار ریاست قوه مجریه شود؛ لذا می‌توان اذعان کرد که صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است./تسنیم

واکنش زاکانی به انتشار نامه ای در خصوص اطلاع از حمله سایبری به زیرساخت‌های شهرداری چند روز قبل از آن
شهردار تهران گفت: پس از گزارش رسانه‌ها این نامه را دیده‌ام. از گذشته زمینه‌چینی حمله انجام شده بود. موضوع دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری یکی از مدیران بود. به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مساله اطلاع داده شده بود، به گونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس است.


خبرگزاری دولت: دولت روحانی با فریب مردم کسری بودجه خود را از بورس تامین کرد!
ایرنا نوشت: دولت قبل با تهییج مردم برای ورود به بورس، هزاران میلیاردتومان از کسری بودجه خود را به قیمت نابود کردن سرمایه‌های مردم تامین کرد. دولت روحانی با این کار تنها دولتی شد که مستقیم از جیب مردم برای تامین کسری بودجه خود برداشت کرده؛ درحالی که هیچ دولتی تاکنون اجازه چنین اقدامی به خود نداده بود. دولت قبل در مورد بورس هم با فریب دادن مردم برای ورود انبوه به بورس و سپس فروش سهام دولتی و رفع کسری بودجه و سپس رها کردن بازار سهام به دست شرکت‌های بزرگ حقوقی، آنچنان ضربه‌ای به اعتماد مردم وارد کرده که سالیان سال زمان خواهد برد تا دوباره مردم ایران به بورس اعتماد کنند.

واکنش دستیار وزیر خارجه به برخی تحلیل‌ها درباره پاسخ ایران به آمریکا
موسوی، دستیار وزیر خارجه: چرا وقتی هنوز آمریکا جواب ایران را نداده، حکم از دست رفتن فرصت صادرات نفت به اروپا صادر می‌شود؟ چرا وقتی سخنگوی NSA آمریکا (آژانس امنیت ملی آمریکا) می‌گوید رئیس‌جمهور فقط در چارچوب امنیت ملی آمریکا پاسخ می‌دهد، ایران در پاسخش امنیت ملی خود را نادیده بگیرد؟چرا وقتی اروپا به بهانه تحریم داروی کودکان ما را نمی دهد نگران زمستانش باشیم؟

وزیر ارتباطات: فرزندانم تابعیت استرالیا ندارند
وزیر ارتباطات در اینستاگرامش نوشت: من یک ایرانی کرد و متولد اسلام آباد غرب هستم، همه اعضای خانواده ما حتی برای یک لحظه هم تابعیت جمهوری اسلامی ایران را با تابعیت هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنند.با افتخار فرزند ایرانیم. هیچ یک از اعضای خانواده من و حتی بستگان درجه یک تابعیت هیچ جای دنیا را ندارند غیر از ایران. فکر کنم ملکه باید دنبال تابعیت اسلام آباد غرب باشد

واکنش معنادار صداپیشه‌ پشه به بازگشت دوباره
کاظم سیاحی صداپیشه پشه مهمونی به حضور دوباره پشه در مهمونی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد. کاظم سیاحی صداپیشه عروسک پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب در واکنش به پخش قسمت جدید برنامه و حضور پشه در اینستاگرام خود نوشت: دوستی که در عکس بالا مشاهده می کنید، دوباره در مهمونی حضور دارد و این حضور دوباره را بهانه کردم، تا از همه کسانی که در طول هفته گذشته نگران بودند و به من پیغام دادند، تشکر کنم. ممنون از همه پیام‌های محبت‌آمیز و حمایت گرانه شما و همچنین پیغام‌های شماتت آمیز شما، که در پی مصاحبه‌ای ارسال می شد که در آن گفته شده بود غیبت پشه بخاطر عدم حضور من بوده است (درست و غلط بودن این اظهار نظر باشد گردن مصاحبه شونده و …). ببخشید که امکان پاسخ دادن به پیغام‌های شما را نداشتم. امیدوارم از حضور دوباره جناب پشه لذت ببرید و در آخر، چه خوشبخت است جناب کنت موسکیتو دراکو که این همه طرفدار دارد و دیگر حرفی ندارم، دم شما گرم، و به قول جناب موسکیتو ختم جلسه.

اولین اظهارات امیرعبداللهیان پس از پاسخ برجامی به آمریکا
وزیر خارجه در اولین اظهارات خود پس از پاسخ شب گذشته ایران به آمریکا در گفت‌وگو با وزیر امور خارجه سلطنت عمان درباره احیای برجام، تأکید کرد که ایران در فرآیند تهیه پاسخ، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مذاکرات را مد نظر قرار داشته است.

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از «افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها» در دیدار وزیر صمت
آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.رانت و سوء استفاده‌های ارزی از جمله علل مشکلات اقتصادی کشور است، هرچند با برنامه‌های دولت، در این مسائل تا حدودی اصلاحات صورت گرفته، کامل ریشه‌کن نشده است.مردم دائم از ما می‌خواهند در دیدارها نسبت به گرانی‌ها تذکر دهیم که با توجه به آمار ارائه شده امیدواریم در آینده نزدیک تغییراتی در وضع معیشتی مردم حاصل شود./مهر

وزیر صمت: همه آنچه درباره فولاد مبارکه مطرح شده، تخلف نیست
فاطمی امین در دیدار با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به رسانه‌ای  شدن تخلفات فولادمبارکه خاطرنشان کرد کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

میرکاظمی: دولت قبل اقتصاد را تهِ درّه برد
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت یازدهم از زمانی که روی کار آمد تا پایان دولت دوازدهم، مرتب به دولت قبلی می‌تاخت و برخی از دولتی‌ها در آن زمان می‌گفتند که ما دولت را ته دره تحویل گرفتیم، در حالیکه دولت را ته دره تحویل نگرفتند، بلکه ته دره بردند.

ایرنا: کاهش سهمیه بنزین آزاد با هدف جلوگیری از قاچاق
ایرنا نوشت: کاهش ۱۰۰ لیتری بنزین آزاد کارت‌های سوخت که روزهای گذشته توسط معاون وزیر نفت اعلام شد به دستاویزی برای منتقدان دولت سیزدهم تبدیل شده و این در حالی است که کاهش این سهمیه تاثیری بر روند سوخت‌گیری نخواهد داشت و تنها با هدف کنترل قاچاق انجام شده است.

بانک مرکزی: سانسور آمار تورم، تصمیم همتی بود
بانک مرکزی در پاسخ به تشکیک رسانه‌های منتقد دولت نسبت به کاهش چشمگیر نرخ تورم در یک سال اخیر، فاش ساخت که توقف انتشار و سانسور آمار نرخ تورم در دولت گذشته از آذرماه ۱۳۹۷ با تصمیم عبدالناصر همتی رئیس‌کل وقت بانک مرکزی صورت گرفته است. در توضیحات بانک مرکزی آمده است:‌ متاسفانه از سال ۱۳۹۷ و با توجیه وجود گزارش‌های آماری مشابه منتشره از سوی مرکز آمار ایران (همچون نرخ تورم) انتشار آمار تحولات نرخ تورم از سوی رییس کل وقت بانک مرکزی متوقف گردید. این در حالی بود که وجود گزارش‌های آماری مشابه در مرکز آمار ایران نافی ضرورت تداوم انتشار گزارش‌های آماری بانک مرکزی نبوده است؛ برای نمونه، از منظر عملیاتی به دلیل اینکه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی (CPI) مرکز آمار ایران بر پایه شاخص لاسپیرز برای یک بازه زمانی کوتاه‌تری (از سال ۱۳۸۱ به بعد) محاسبه و تولید شده است، قابلیت پاسخگویی و رفع نیاز در بسیاری از پرونده‌ها و استعلاماتی که به سال‌های قبل از این تاریخ مربوط می‌شوند، ندارد.

همتی: پانزده ماه است در بانک مرکزی نیستم؛ تا حالا خواب بودید؟
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: یکباره فهمیدند تورم را۲۰ درصد کاهش داده‌اند! به دروغ می‌گویند سه سال پیش همتی نگذاشت آمار تورم اعلام شود! جهت اطلاعتان؛ ۱۵ ماه است در بانک مرکزی نیستم؛تا حالا خواب بودید؟ مگر مرکز آمار مبنا نبود؟ درک‌‌تان میکنم؛لابد لازم است که آمارسازی می‌کنید. راستی، مردم با شما در مورد تورم هم‌ نظرند؟

دلیل انفجار در پالایشگاه آبادان اعلام شد
شرکت پالایش نفت آبادان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدای شنیده شده در بامداد امروز (جمعه، یازدهم شهریورماه) به دلیل ایجاد بک فایر جزئی حین روشن کردن کوره واحد گوگردسازی اتفاق افتاده که این رخداد سبب بروز صدای مهیب شد و هیچ گونه  مصدوم و خسارت مالی در پی نداشته است. «بک‌فایر»  آتشی است که از دهانه اگزوز یا کوره، همراه با تولید صدای شبیه انفجار رخ می‌دهد؛ احتراق اکسیژن درون کوره را «بک‌فایر» می‌گویند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۰۳
آقای علم الهی! اللهم صل علی محمد و آل محمد. شما تعریف نکنید پس کی تعریف کنه!
پاسخ ها
آقای علم الهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
بنده کار خودم را خوب بلدم شما نمیخاد به ما آموزش بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
علم الهادی اگه بود شما آلبانی نشین ها بهش توهین نمیکردید مثل حسن روحانی که طرفدارشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
۱۰:۴۰
در اینکه شما کار خودت رو بلدی شکی نیست. ولی مردم هم کم کم راه خودشون رو پیدا میکنن
علم‌الهدی: صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است
احتمالا علم الهدا جان ترسیدی نمایندگان وزرای داماد جان را استیضاح کنند.
خدا وکیلی رییس جدید قوه قضاییه از همه قبلی ها و فعلی ها بهتر و با سواد تر است چرا از او حرف نمیزنی.
پاسخ ها
علم الهدا جان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
خودت فهمیدی چی گفتی اصلا؟ یه ذره مطالعات رو بیشتر کن
ابوطالبی روی اقتصاد شماها تاثیر نداره ولی مردم بیچاره شدن
پاسخ ها
ابوطالبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
نه پس شما تاثیر داری؟
واله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
آیا واقعا ابوطالبی از باقری کنی ، دستیار و جزو تیم

جلیلی در سالها مذاکرات برجام که ۷ قطعنامه برای
کشور و مردم گرفتند

انتظار توافق برجام را دارند ؟؟؟؟؟
میرکاظمی اونا اقتصاد رو ته دره بردن شماها کامل نابود کردین با تورم بی سابقه
پاسخ ها
میرکاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
همینی که هست نمیخواهی جمع کن از ایران برو
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
تورم بی سابقه را دوستان شما با 60درصدی رقم زدن تازه این دولت هم مجبور شد آن ارز 4200 که دوستان تو ان را درست کردن بردارد یک کمی تورم بالا رفت ولی باز به تورم دوستان شما نرسید و الان تورم پایین آمد
ابراهیم عزیزی! تند نرو داداش نفست می گیره.
پاسخ ها
ابراهیم عزیزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
ممنون که به فکر سلامتی من هستید. سبزی جات تازه هم بخورم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
توهینات این آلبانی نشین هارو به رئیس جمهور کشورت نشر نده
غربگدا بیمار است از شرافت بیزار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
یه سر به نهظت سوات آموزی بزن آخه این چه وعض جمله بندی بی سوات
جناب امیرعبدالهیان دقت کنید نتیجه این مذاکرات مثل دوره جلیلی اضافه شدن چند برابری تحریم ها و قطعنامه ها نباشه
مردم رو در اولویت قرار بدید که برای بهبود اوضاعشون باید تحریم ها لغو بشه
پاسخ ها
جناب امیرعبدالهیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
باشه باشه دقت میکنم دیگه چی؟
مواظب باش این صمیمیت بی سابقه عاقبتش بد نشه.
حاجی! شما نگران سرمای اروپا نباش. نگران حال و روز خودمون باش. شما مثل این که قضیه رو درست متوجه نشدی.
اگر دولت قبل درخصوص بورس چنین کاری کرد، مجلس و دستگاه قضا چرا به وظیفشون عمل نکردند. لبته در مناظره های انتخاباتی شاهد برخی افشاگری ها بودیم که دهان بند رقیب می شد.
این بازی های سیاسی را رها کنید، و به خاطر خدا برای سربلندی و موفقیت ایران، کار کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
وزیر اقتصادقبلی به یکسال زندان محکوم شد به خاطر بورس
شما فکر کن امریکا براش مهم‌ باشه که برجام‌ احیا میشه یا نه.
اقای محترم ...برای کسی مهم نیست فرزند شما کجا زندگی میکنه...اما برای همه مهمه که شما بعنوان وزیر ارتباطات این وضعیت مزخرف سرعت اینترنت و قطعی وصلی مکرر را حل کنی...اگر هم قرار اینترنت قطع بشه زودتر اطلاع رسانی کن یک خاکی تو سرمون بریزیم...مهاجرت کنیم راحت بشیم میگن اونور متخصص کامپیوتر لنگ نون شبش نیست حداقل دائم شرمنده زن و بچه نشیم...
جدید ا خیلی از انفجار ها اتفاق می افتد و همه آنها چیزی نبوده
برای داماد جانش نوشابه باز می کنه
جالبه همگی به هم دیگه می تازند مملکت شده هر کی به هرکی
میرکاظمی دولت قبل اصلا بد و اخ بود.اما شما چه کردین با زندگی مردم؟اون دولت که از مریخ نیامده بود.اما یادمان هست که برای اینکه به قدرت برسید چه چوب هایی لای چرخ دولت قبل میگذاشتید و کار به جایی رسید که حالا گریبان خودتان را گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
راست می‌گویی عجب کاری کردن مانند نحوه بنزین گران کردن خلق ارز 4200 و تورم های بالا به خاطر آن 2 سال منتظر اروپایی ماندن یا خود برجام چه خسارتی که به کشور زد!! بقیه اش هم بگویم؟
عملکرد دولت رئیسی در مذاکرات فاجعه بار بوده.
این ادبیات «زمستان اروپا» و «توپ در زمین حریف» را هم نه غربی ها می شنوند، نه برای مردم ایران نان و آب می شود. به جای این لفاظی ها یک جو درایت و عمل داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
تو در حدی نیستی عملکر عالی دولت رئیسی رو نقد کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
در زمان دولت قبل همه در حد انتقاد از دولت بودند، وزير خارجه را با انواع شعارها در فرودگاه به استقبال اش مي رفتند بعد حالا اينگونه مي گوييد؟
دو بام و هوا نمي شود، موقع دولت قبل استاندارد خوب و بد يك چيز بود حالا چيز ديگه شده
درود واحترام
قوای مقننه ومجریه صمیمی و همچنین هیچکاره ودکوری!!
وزیر ارتباطات: فرزندانم تابعیت استرالیا ندارند
چون هنوز تابعیتشان درست نشده و فقط دراسترالیا زندگی می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
خود وزير ارتباطات چند سال داره كه فرزندانش بخواهند بصورت مستقل در استراليا زندگي كنند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
زیاد جوش نزن برای این که بگویی هست!
بنظرم به مقوله دولت و انتخاب رییس آن خاتمه بدیم چون اینطور که مشخصه هر دولتی از قبلی ضعیفتر، بدون مسئولیت تر،غیر شفاف تر ، .... و خیلی ترهای دیگه عمل کرده
البته بنظرم مشکل اصلی دولت نیست، ملتی که سواد درستی نداره مطالبه درستی هم نخواهد داشت هر چند ناراحت کنندست
در چنین شرایطی من بشخصه از عمر خودم برای اصلاح امور استفاده کردم ولی دیگه حاضر نیستم از عمر فرزندانم استفاده کنم
با هدف مبارزه با قاچاق پدر مردم رو درآوردید. خوب بهانه ای پیدا کردید. هر کاری خواستید کردید به بهانه ی اینکه دارید با قاچاقچیا مبارزه میکنید. روغن و مرغ و ماکارونی و بنزین و ... همه چی رو بخاطر مبارزه با قاچاق چندین برابر کردید قیمتش رو. گیرم که حرف شما درست باشه اصلا. آیا تاوان ناکارامدی رو تو مرزها مردم باید پرداخت کنند؟ بچه گیر آوردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
خوب همه چیز را به قیمت بین المللی کنید چند قلم بیشتر نمانده ولی حقوق ها را دلاری و بین المللی پرداخت کنید
تمام مطالب فقط بگو مگوی دولت فعلی با دولت قبل است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
کار دیگه ای بلد نیستن
آقای میرکاظمی و دولت جدید ، دولت قبل شاید خیلی کارهای نادرست کرده باشد ولی ریس دولت جدید و تیمشان چه کار خوبی تا الان که مشهود باشد انجام داده! مردم رای دادن اوضاع بهتر بشه ،نه اینکه بدتر!اینطور که هی از دولت قبلی بد میگید و همه چیز رو گردن قبلی میندازی کهنمیشه مملکت داری کرد!
در مورد پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا بسیار بسیار متاسفم که باید دولت ایران بعد از دیدار وزیر خارجه از روسیه این پاسخ را بدهد و سرنوشت منافع ملی و ملت ایران را به تصمیم یک دولت بیگانه گره بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
زياد فكر نكن !
این همه از دولت سیزدهم میگذره همه کارهای نکرده را انداخته گردن دولت قبلی. مگه شما چکار کردی
علت صمیمیت سه قوه این است که شما رابط انها هستید اقای علم الخدا و الا صمیمیتی در کار نبود
علم الهدی از توافق قوه مقننه ومجریه نتیجه گرفته که اوصاع خوبه. حتما خوبه دیگه بحثی نیست.
جناب میرکاظمی سالها است افکاری مثل شما زمام امور را بدست گرفتند و مردم را فقیر تر کرده اند . کدام علم اقتصاد میگوید برای مبارزه با تورم می بایست ۷۰ درصد از مردم را زیرخط فقر نگه داشت ؟ شما ها با درامد با لا بفکر مردم نیستید . شما میخواهید در امد مردم کم شود و قدرت خرید پایین باشد و گرانی تورم اتفاق نیافتد. نمونه بارز عرایضم این است که میگویید زمانی دولت سیزدهم را تحویل گرفتیم تورم حدود ۵۰ درصد بود اخه بی انصاف چرا قانون را زیرپا گذاشتی و انوقت حقوق کارکنان و بازنشستگان را ۱۰ درصد اضافه کردید. شما در دولت احمدی نژاد هم بودید و انموقع چه گلی برسر مردم زدید . بهتر است بدانید وًعیت امروز اگر درزمان روحانی یا خاتمی بود خیلی از اصولگران ناشناس اصول در خیابانها بودند . این موضوع را از من داشته باشید شاید تا یک سال دیگر اقای رییسی دیگر جراُت نکنند به سفر استانی بروند. .نیک میدانم که اقای روحانی با کمک رهبری در دوره ترام کسور را از سقوط نجات داده است . اقای میرکاظمی بنظر میرسد خوشی های الکی به سرت زده است .
صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است.
خوب تا حالا که دردی از دردهای مردم دوا نشده فقط به دردهایشان با گرانی ها اضافه شده
صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است.
خوب تا حالا که دردی از دردهای مردم دوا نشده فقط به دردهایشان با گرانی ها اضافه شده
علم الهدی مثل ۸۴ میلیون نفر دیگه فکر کنه و حرف بزنه
این علم الهدی چقدر از دامادش راضیه.خوش بحال رییس جمهور که پدر زنش اینقدر دوستش داره
آقای حمید ابوطالبی، مشاور سیاسی رییس جمهور سابق: شما 8 سال جهت مذاکره با آمریکا وقت داشتین و خیلی هم مدعی رفاقت با آمریکا بودین بهتره اول توضیح بدین چرا برای توافق وقت کشی کردین؟
در همین‌یک خبر، ۴جا مشکلات کشور را به گرون دولت قبل انداخته اند‌. چقدر فراافکنی؟!
ظاهرا‌ چیزی که در ایران مجازات نداره دروغ و ریاکاریر.. است. آقای وزیر ارتباطات که به این صراحت مساله تابعیت را انکار میکنند. بفرمایید اگر فردا احیاناً تصویر مدارک تابعیت ایشان یا فرزندانشان منتشر شد چه مجازاتی در انتظار ایشان هست؟!
همتی ساکت! حرف نزنی بهتره
آمریکا باید تصمیم بگیرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس شعار آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند !!!!!!!!!!!!! چی شد
آقای میرکاظمی که خودش از وزرای دولت احمدی نژاد بوده است بهتر است سکوت کند و حرفی نزند . البته این را هم فراموش نکنیم ایشان بقدری وزیری لایقی !!!!!!!!!!!!!!!!! در وزارت نفت بودند که توسط خود احمدی نژاد برکنار شدند .
صمیمیت چیه؟!آقای علم الهدی مثل اینکه از وظایف قوا چیزی نمی دانند!نماینده مجلس به عنوان نماینده مردم است نه نماینده دولت!یعنی یکی از وظایفش اینست که عملکرد دولت و نحوه انجام به قوانین وضع شده از سوی آن را پیگیری کند و به چالش بکشد!
کاهش سهمیه بنزین ازاد از 250لیتر به 150لیتر برای مقابله با قاچاق نیست شماحسابی از مکار هستید چون ارد را گران کردید گفتید قاچاق میشود دارورا گران کردید گفتید قاچاق میشود این کلمه قاچاق ابزاری هست برای گرانی بنزین منتهی یا ترفند عوام فریبانه واین کسرشدن 100لیتر بدین معنا هست که شخص راننده 60لیتررا با سهمیه 1500تومنی مصرف میکند میرود بسمت 3000تومانی 150لیتر 3000تومنی هم تمام میشود اونوقت هست که میگویند خوب حالا بیا هرچقدر لازم داشتی بنزین را مثلا با لیتری 10000تومن بزنید
جناب علم الهدی الان سران قوا همه از سر یک سفره وازیم جنس هستند اونوقت توقع داشتید درکار هم مثل دوران روحانی سنگ اندازی کنند؟
باسلام
دولت روحانی فرض کنیم با کلک بودجه مملکت را از بورس تامین میکرد ولی این دولت چی؟ مردم را به زور به بورس دعوت نکرده اند. ولی این دولت عملا با افزایش قیمتهای ارزاق تا از 200درصد تا 1000درصد دست تو جیب مردم میکند. ....؟ حالا خداوکیلی خودت قضاوت کن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
کدوم افزایش قیمت؟
آمریکا باید غرامت ۵۰۰ میلیارد دلاری بصورت نقد یا طلا به ایران پرداخت کند بعلاوه هزار میلیارد دلار یا طلا بعنوان تضمین حسن اجرا توافقنامه بصورت امانت پیش عمان یا قطر بگذرد تا ایران شاید قبول کنه توافقنامه امضاء کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
باشه!بهش بگو تا بهش بگه!
خبرگزاری ایرنا همان خبرگزاری نبود که در دولت روحانی دروغ و راست میکرد و از دولت وقت دفاع میکرد ؟ چرا بعضی از خبرگزاریها بوقلمون صفت بوده و هستند ؟ انها اعتقادی به خداوند و روز حساب و کتاب ندارند که در هر زمانی رنگ عوض میکنند ؟ ر
تعریف و تمجیدهای علم الهدی از دولت واقعا مثال زدنی هست! وضعیت جامعه و این تمجیدها به خوبی نشون میده آقایون بیشتر به دنبال روابط خانوادگی هستن تا عدالت و واقعیت
جناب آقای نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس،

لطفا برای تحلیل اینکه چه کسی به توافق نیاز دارد، به مشکلات مردم هم توجه فرمائید. مردم خیلی مشکل دارند.
یک شرکت دولتی که بایستی تمام درآمدهای آن به خزانه ( بیت المال ) واریز شود نه اینکه مستقیما به افراد و مراکزی که در لیست بود پرداخت کند تخلف نبود؟؟؟؟؟؟؟؟
یک شرکت دولتی که بایستی تمام درآمدهای آن به خزانه ( بیت المال ) واریز شود نه اینکه مستقیما به افراد و مراکزی که در لیست بود پرداخت کند تخلف نبود؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب میرکاظمی شما هم حرف و ادعای دولت قبل را تکرار میکنید و عنقریب دور نیست که دولت بعدی هم که بیاید همین حرف شما را در مورد شما بگوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راست می گه سرقت ۳ میلیارد دلار از فولاد مبارکه که تخلف نیست !!!!!!
هزینه ای که چین صرف تبدیل شدن به قدرت اقتصادی و صنعتی کرد از اختلاس هایی که در ایران انجام شده و می شود به مراتب کمتر است.
علم الهدی اگر این ضمیمیت در راه بهتر شدن زندگی مردم بود چیز خوبی بود اما این صمیمیت فعلا که بدجوری حال مردم رو گرفته!!!
حالا گیریم آمریکا قبول نکرد، چه اتفاقی براش میفته؟ ارزش پولش پایین میاد؟ بازار بورس اش به خاک سیاه میشینه؟ تجارت خارجی اش و رد و بدل کردن پولش دچار مشکل میشه؟ قیمت کالاها تو کشورش چندین برابر میشه؟ مردمش فقیرتر و بدبخت تر میشن؟ بفرمایید در مقابل ضررهایی که به کشور ما میرسه، اونا چقدر ضرر میکنند؟ نسبت به دارایی کشور، ما چقدر ضرر میکنیم و اون چقدر ضرر میکنه؟
کاش پلیس بین‌الملل از مقاماتی که این حرفا رو می‌زنن تعهد می‌گرفت، بعدا تابعیت هر جای دنیا رو که خواستن بگیرن با استناد به همون ریجکت می‌کرد. اون‌وقت باید می‌دیدیم ایشون چی می‌گه.
آقایون واقعا فکر می‌کنن ایرانیا به دلایل انسان‌دوستانه می‌خوان به اروپا گاز بفروشن یا عالیجناب بهشون گفته چی بگن؟
با سلام واحترام
جناب ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی فقط یک نکته مهم را همیشه یادتان باشد:
"این مردم ایران هستن که زیر بار تحریم وصدمات ناشی از آن(گرانی و تورم) درحال له شدن هستن، نه مردم آمریکا ونه مسئولین ما"
نقدی بر نامه درباره هک سیستم های شهرداری و واکنش زاکانی به آن:
الف) نامه افشا شده
1. نامه مدیرکل امورمالی شهرداری، فاقد هر گونه پیوست (گزارش نتایج بررسیهای کارشناس کامپیوتر اداره کل یا اقدامات فنی - مقابله ای اولیه ای که انجام شده) است و در متن نامه هم هیچگونه اطلاعاتی درباره منشأ این اطلاعات و متن پیام (نام و سِمَت شغلی قربانیان و آی پی دستگاه، کدپیام ارسالی، ارسال تصویر پیام به پیوست و...) و تغییرات احتمالی توسط عامل حمله در سیستم قربانیان است.
2. نامه فاقد هر گونه رونوشت به سایر بخشهای مرتبط و احتمالا در معرض خطر است و مدیر کل امور مالی، با این مدل نامه نگاری، صرفا به دنبال مستند کردن این سابقه است
ب) جوابیه زاکانی:
در واکنش زاکانی، چند نفر ِ نامه مدیر کل امور مالی به یک نفر و با ذکر این جزئیات که او مدیر بوده، تقلیل پیدا می کند که ظاهرا به دلیلی نامشخص، رمز او در اختیار فرد دیگری قرار گرفته و او به سامانه ورود کرده است. (در این باره و اینکه عامل این دسترسی غیرمجاز چه کسی بوده و چگونه به رمز مدیر دست یافته توضیحی داده نمی شود)
نتیجه گیری:
با جمعبندی این موارد و با توجه به عزل محمدرضا زارع علی در فاصله کوتاهی از این نامه نگاری، سیستم کامپیوتری مورد حمله، سیستم خود او بوده است و همانطور که زاکانی می گوید هک کامپیوتری در کار نبوده است و او تنها مدیر مجموعه ی خودش (مدیر کل) است.
اصولا حمله ای در کار نبوده و ورود به سیستم زارع علی با هدف تخلیه فنی صورت گرفته است. زارع علی در آن زمان بدون ذکر هر گونه جزئیات و حسب روال اداری، ورود غیرمجاز به سیستم خود را صرفا به حراست مجموعه، گزارش می کند و با تغییر رمز، اقدامات ایمنی ِ معمول را انجام و مراحل اداری کار طی می شود.
انتشار این نامه صرفا یک شیطنت است و ربطی به اختلال سامانه های شهرداری ندارد.
هم راستایی سه قوه را در زمان احمدی نژاد متاسفانه تجربه کرده ایم و تجربه ای بسیار تلخی بود
خبرگزاری دولت: دولت روحانی با فریب مردم کسری بودجه خود را از بورس تامین کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خبرگزاری دولت ، اگر آن دولت مردم را فریب داد و مردم فریب خوردند و با دست خودشان پولهایشان را در بورس ریختند تا بودجه دولت تامین شود ، لطفاً بفرمایید شما که از همه چیز خبر دارید این دولت چگونه بودجه اش را تامین کرد ؟
میرکاظمی: دولت قبل اقتصاد را تهِ درّه برد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب میرکاظمی ممکن است بفرمایید شما الان دولت را در کدام منطقه آورده اید ؟ و ایضاً ملت الان در کدام منطقه هستند ؟
همتي : پانزده ماه در بانك مركزي نيستم ، تا حالا خواب بوديد !!
-----------------
خب ! حالا ما هم در مورد " تا حالا خواب بوديد " يك چيزي بگوييم !
-- عرض مي كنم شما كه اين تخم لق افزايش حقوق كارمندان و با زنشستگان را با آب و تاب فراوان در دهان آنان شكستيد ، و بعد اعلام نموديد كه منبع و اعتبار مالي آن را فعلاً نداريم ، تا حالا خواب بوديد كه
فعلاً منبع و پولي در كار نيست و « هياهو براي هيچ " بر پا نكنيم و كارمند و بازنشسته هم چرا دهانش بسوزد براي آشي كه نخورده ! ... همين اكبر آقا سوپري ديروز مي گفت : « باباجان ! ديگه براي شما
كويت شد ! اين خبر افزايش حقوق شما هم گوش فلك را كر كرد » !
-- اما اكبر آقا جان ! اين خبر افزايش بازنشستگان تامين اجتماعيه ! ... براي ما كه نه به باره ، نه به دار ! ... بايد منبع پيدا بشه ، الكي كه نيست ! بايد تو تمام سوراخ سنبه ها بگردند تا شايد پولي پيدا كنن و اونوقت گوش شيطون كر ،يك چيزي به ما حقوق بگيران بدهند ! دولت كه دستگاه پول چاپ كني نداره !
اكبر آقا ، همان طور كه با سرتاس لوبيا را در ترازو مي ريزد ،مي گويد :
-- پَك و پول كه زياده ! ... از وقتي كه دولت ارز ٤٢٠٠ تومني را قطع كرد ، ديگه براش كويت شد ! پولدار شد ، اگه بخواد حقوق تون را زياد كنه ،ميتونه ... عينهو آب خوردن !
-- اكبر آقا جان ! خدا از زبونت بشنود ... دعا كن ... اين گروني بد جوري كمر ما حقوق بگيران را شكست !! ... خودت كه ميدوني ! از قيمت ها خوب خبر داري !
اكبر آقا مثل كسي كه تو حموم جن ديده باشه ، مات و مبهوت نگاهم ميكنه و ميگه :
-- گروني كمرتان را شكست ؟ ... شكست كدومه ... كمرتان را خُرد و خمير كرد !! من مغازه دار ميدونم !! من با مردم و خريد مردم سرو كار دارم ! نمونه اش خود شما كه الان اومدي ربع كيلو لوبيا بخري ، در حالي كه بايستي سه چهار كيلو لوبيا بخري و بذاري تو خونه ات !
-- آي گفتي اكبر آقا ... خوب گفتي ! ... گُل گفتي ! پدر و مادرت تو گل بهشت !! ... اكبر آقا دستت درد نكنه ، قربون دستت اين لوبيا و بسته پنير بنويس تو حساب !! ... يك خربزه هم مي خواستم ، ولي ميدونم ميشه بالاي چهل هزار تومن ... باشه براي اول برج كه حقوق گرفتم !! ... خدا حافظ اكبر آقا ! كاري نداري ؟ !
جناب علم الهدي : صميمت كنوني ميان فواي مقننه و مجريه بي سابقه است !
-----------
-- بسيار عالي ! ... مبارك است ! ..اما پدر جان از اين نمد « صميميت بي سابقه بين دو قوا » كلاهي هم به من نوعي مي رسد ؟ ... بله ؟!!
با تایید نظر ابوطالبی ، آیا واقعا ایشان از باقری کنی که دستیار و جزو تیم جلیلی در سالها مذاکرات برجام بوده اند

و دستاوردشان گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل بوده است

واقعا ، انتظار توافق برجام و حل مشکلات جدی کشور و مردم را داشته اند !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

زهی خیال باطل !!!!!!
اساسا در کنار معایب مهمی به رمزارز (ارز دیجیتال) وارد میکنند (بخصوص عدم پشتیبانی ثابت در باربر طلا و نوسان شدید ارزش)، مهمترین امتیازش، ادعای این است که قابل ردیابی توسط سیستم تحریم نیست و مستقل سیستم دولتی ها هستند و عدم تمرکزف این امکتیازی بود مدعیان طی این چند سال طرح میکردند. حالا دولتها بخواهند بجای پول فیزیکی (اسکناس و سکه فلزی) نسخه الکترونیکی جایگزین کنند، هنر نکردند، بیش از 50س ال است در جهان پول الکترونیکی و کارت اعتباری و عابربانک اختراع شده است!
مهمترین معضل و بلای خانماسوز پولهای دولتی و حتی رمزارزهای غیر دولتیف همان عدم وجود پشتیبان ثابت برابر طلا و نقهر است. که خودش موجب چاپ پول بدون پشتوانه و در نتیجه تورم و بی ارزش شدن ثروت نقدی مردم میشود! این معضل موجب شده افراد دائما از استرس بی ارزش شدن پولهایشان انها به طلا و سایر کالاها با ثبات تر تبدیل کنند، کابوس دوست سال اخیر مردم دنیا همین پو.ل بدون پشتوانه دولتها (و اخیرا رمزارزها) است که عملا دارند از جیب مردم دولتها و اخیر رمزارزها برای خودشان خلق ثروت کاذب میکنند از هیچ!
اگر رمزارز قابل ردیابی و قابل تحریم و مسدودسازی و بلوکه کردن باشد هیج ارزشی ندارد، وگرنه خود پول الکترونیکی که همین حسابهای عابربانک خودش نوعی پول الکترونیک است
واقعا شرم آوره تیر خلاص را هم شما به بورس زدید....
علم‌الهدی: صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است


در دنیای متمدن این حرف فاجعه است.
اگر نمی خواهید بمب بسازید هر توافقی خوب است. در واقع در هر توافقی امریکایی ها تنها چیزی بدست می آورند که همین الان هم داشتند.
جای تاسف دارد، بستر اینترنت با مسدودسازی و محدود و عدم اعتماداحاد مردم به محصولات داخلی، باعث شده این برنامه های بیگانه رواج یابند که بعد از سالها عملکردشان نامشخص است. این عیب است بستر تضمین شده حفظ حریم خصوصی و قانون خفاظت کاربران اطلاعات و محتوای پیامها پلتفرمهای پیامرسان در برابر نهادهای حکومتی است، مثلا یک پیام علیهش در دادگاه استفاده نشود و پرونده سازی نشود، تضمین صد در صدی اولین مرحله برای ترغیب مردم از استفاده پلتفرمهای داخلی است.
وزير ارتباطات : فرزندانم تابعيت استراليا ندارند !!
-----
-- بحمد الله والمنه ،بنده هم با كمال افتخار اعلام مي كنم بنده زاده و اهل و عيال هم تابعيت استراليا نداريم آخه مگر يك حقوق بگير دولت چه قدر در آمد داره كه بتونه گريم كارته ... گرين كارته ... نميدونم كه چي چي كارته ... داشته باشه ! ... و البته از نجومي بگيران هم نبوده ايم و خدا را صد كرور شكر از دايره .... ... !! بازهم خدا را شكر !
علم الهدی بداند که رفاقت بین مامورین اجرای قانون (دولت )

و مامورین ناظر و مراقب قانون ( مجلس ) رفاقت و دوستی پیش آمد

باید فاتحه خواند و برای مردم و کشور عزا گرفت

دقیقا مثل اینکه ایشان هنوز درک درستی از سیستم حکومت

بر مبنای تفکیک و استقلال قوا و کارکرد و چرایی و منطق

حاکم بر آن نداشته و ندارند !!!!!؟؟؟

نمونه واضح و روشن آن صمیمیت بین دولت نهم احمدی نژاد و مجالس هفتم و هشتم به ریاست حداد عادل میباشد
همین صمیمیت بی سابقه مانع از انجام وظائف مجلس بخصوص وظیفه نظارتی مجلس بر دولت خواهد بود که فقط مشکلات مردم دز این بین بی پاسخ خواهد ماند.
علم‌الهدی: از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون سابقه نداشته که نمایندگان مجلس از فردی دعوت به حضور در انتخابات کنند و در نهایت همان فرد عهده‌دار ریاست قوه مجریه شود؛ لذا می‌توان اذعان کرد که صمیمیت کنونی میان قوای مقننه و مجریه بی‌سابقه است.!!
خوب بی سابقه است اصلا سابقه نداشته است امّا بعد؟؟؟؟؟
نتیجه چیه! چه سودی به حال مردم داشته این انتخاب!!!!
گرانی ها نتیجه ی این انتخاب بود
آقای علم الهدی مگر تو نان و ماکارونی و قند وشکر و روغن و فرش و لباس و کفش و آرد و گوشت و لوازم التحریر و کاغذ و مقوا و زینک و جوهر و لوازم یدکی و لوازم واثاث منزل و مصالح بنّایی و برقی و کشاورزی و تحصیلی و صنعتی و خودرو و مانند این ها را نیاز نداری و خرید نمیکنی و نکنه برات خرید میکنند کسانی!! که از قیمت ها و وضعیت بهد از انتخاب رئیسی اصلا خبر نداری آقا!!

دیگه ایران جای زندگی نیست ما هم اگر توان داشتیم(فِلینگ)!!
تو بمان با تعریف از دامادت و بستگان و اقوام راس کارت!!
ما که بدبخت شدیم
از بس تفریح داریم و شادمانیم دست خودمون نیستیم دیگه!!!
تو از جامعه دوری و فاصله داری
درد مردم را نمیدانی
برو از دامادت بپرس درد مردم در نامه هایی که بهش داده اند چیست؟؟؟؟
بعد از این انتخاب تعریف کن
بیچاره شده ایم دربدر شده ایم با این انتخاب رئیسی
اینکه یک امام جمعه خطبه های نماز جمعه را وسیله تبلیغ و فامیل بازی بکند با کدام دستور شرعی مطابقت دارد
اگر کسی غیر از ریسی ریس جمهور بود علم الهدا همینگونه خطبه می خواند
با روی کار آمدن دولت جدید کی فکر می کرد ته دره دره دیگری عمیقتر از قبلی وجود دارد.شما قیمتها را بر گردان به همان دولت قبلی بعد حرف بزن.در دولت جدید فقط شماها که امتیاز گرفتید سود بردید.مردم فقط مشکلاتشان بیشتر بیشتر شد.
گرانی ها هم بی سابقه است صمیمت برای بدبخت کردن مردم هنر نیست فقط تعداد زوگیری ها را در روز بشمارید
صمیمیت به چه دردمن میخوره من فقط به قیمت کار دارم
ابوطالبی: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده است!!!!!!!
از ناکارامدی آقایان است!!!!!!!
علم الهی : صمیمیت قوا...
صمیمیت و یکدست بودن قوا اصلا چیز خوبی نیست و کسانی که این صمیمیت رو دوست داشته باشند ، یا بی سوادند و یا ....
اگر همه مسئولین بدون اعتراض و یکدل و صمیمی بر سفره بشینند وای به حال ملت ایران و منابع ایران
والا ما انقلاب کردیم که صمیمیت بین مردم و مسولان باشه! یعنی فکر میکردیم که قراره که مسولان خدمت گذار مردم باشن، ولی رفتن اون بالا کنار هم نشتن و از بالا به بدبختی مردم نگاه میکنن و با هم صمیمی هستند
آره خب صمیمیت هست دیگه. وگرنه هر کجای دنیا بود و برای رییس مجلس این همه حرف و حدیث و ... در میومد، سریع عذرش رو میخواستن ولی خب این صمیمیت باعث میشه از همه اینها چشم پوشی بشه
جناب وزیر بفرمایند ایران چیزی کمتر از استرالیا دا چرافرزندان ایشان در آنجا هستند ؟
قانون گذار ، مجری و ناظر اگر باهم صمیمی و رفیق باشند چه سودی به حال ملت خواهند داشت ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی