بازدید 17204

جزییات حمله به دو امام جماعت در قم با «لوله آهنی»

حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین گفت: حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می‌کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می‌زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خورد کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 31 August 2022

جزییات حمله به دو امام جماعت در قم با «لوله آهنی»

به گزارش تابناک به نقل از حوزه نیوز؛روز گذشته دو ضارب، دو امام جماعت در قم را مورد ضربه و شتم قرار داده و مجروح کردند و سپس گریختند.

 حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین قم، از روحانیون مضروبی که توسط دو ضارب ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته در شرح ماوقع گفت: روز دوشنبه هنگام برگشت از مسجد، با صحنه‌ای باور نکردنی روبه شدم، حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می‌کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می‌زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خورد کردند.

پایین آمدم تا جلویشان را بگیرم که من را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند و از ناحیه دست مجروح ساختند و به زمین افتادم و تنها با پا از خودم دفاع می‌کردم که تمام پاهایم کبود شده اند، هدفی هم جز کشتن نداشتند، با داد و فریادی که کردم وقتی مردم آمدند فرار کردند و وارد یک خانه در همان کوچه شدند.

تاخیر ۴۰دقیقه‌ای اورژانس و نیروی انتظامی
متاسفانه اورژانس و نیروی انتظامی با ۴۰دقیقه تاخیر رسیدند و جای بسی تأسف از مامور نیروی انتظامی است که وقتی گفتم در داخل خانه پنهان شده اند با بی تفاوتی در جوابم گفت، اجازه بده گزارشم را تکمیل کنم بعد می‌روم و دستگیرشان می‌کنم. ولی هیچ اقدامی نکرد، اگر همان موقع به منزلی که پنهان شده بودند مراجعه می‌کرد می‌توانست دستگیرشان کند، اما متأسفانه تا الان هیچ اتفاقی برای دستگیری آنان انجام نشده است.

وی در خصوص وضعیت جسمی خود و حجت الاسلام حیدری گفت: بنده از ناحیه دست مجروح شده ام و تمام بدنم کبود است و حجت الاسلام حیدری در بیمارستان بستری است که امروز باید عمل جراحی شود.

جزییات حمله به دو امام جماعت در قم با «لوله آهنی»

جزییات حمله به دو امام جماعت در قم با «لوله آهنی»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۱۸
ضاربان باید در ملا عام اعدام شوند
برای مامور نیروی انتظامی تاسف نخور اون خودش به اندازه کافی دردسر داره و قانون روبلده
نوش جان
فکر کنم حالا به امنیت واقعی جامعه پی برده باشند!!!!!!!
حاج آقا تازه یواش یواش درک میکنید مال باخته ای که دزدان مالش را برده اند و هم دزد مشخص است هم مکان انتقال اموال مسروقه ولی هیچ کسی کاری نمیکندخوشحالم که اندکی وضعیت مردم درک کردید البته بماند بعداز چاپ صحبتهای شما نیروهای جان برکف انتظامی به جای 2 ضارب 200ضارب برایتان به خط میکنند
یعنی وقتی دوستتان را می زدند شما از داخل ماشین فقط نگاه می کردید و بعد که به ماشین شما خسارت زدند پیاده شدی؟!!
بالاخره گریبان خودتون رو هم گرفت
به ما چه
پلیس بدون دستور قضائی نمی تواند وارد خانه شود همه میدانند
نمیدونم چرا اصلا ناراحت نشدم از کتک خوردنشون
روحانیتی که قبل از انقلاب روی تخم چشم همه آحاد مردم جای داشت و از ارزش و احترام و مقبولیت خاصی بهره مند بود .

اگر به نصیحت امام راحل گوش داده بودید و در اموراجرایی دخالت نمیکردید جایگاهی رفیع در قلب مردم داشتید وحال و روزتان این نبود
و مردم هم فلاکتها و بدبختی ها را به گردن اسلام و روحانیت نمی انداختند
بذریه که خودتون کاشتید حالا مونده این اولشه
تازه دارید می فهمید چه مملکت امنی درست کردید. نمی شه که همش مردم عادی تاوان پس بدن.هر چیزی به نوبت
بنده میدنم که با این لباس نمیتونید خرج زندگی تون رو در بیارید و همین ایجاد مشکل میکنه .برید دنبال یه شغل دیگه والا پسر دایی بنده اخوند هستش ولی از بچگی کار هم میکرد والانم یه دهنه مغازه لوله فروشی داره و فقط وقت نماز که میشه لباس میپوشه و میره مسجد محلشون امام جماعت میشه بعد دوباره بر مگرده و لباس کار واقعی میپوشه و مردم محله هم خیلی دوستش دارن و کسی هم به کارش کار ندارد سر منبرم نمیره که بخواد حرفای که خودش هم عمل نکنه بزنه و با عمل بیشتر تو دل مردم جا شده.والسلام
عجب
درود بر نیروی انتظامی :))))))))
نگران نباش برادر. چون عمامه به سر هستید، 2-3 روزه دستگیر خواهند شد، به جرمشان اعتراف خواهند کرد و حکم محارب و اعدام برای آنها صادر و اجرا خواهد شد. اگر یک شهروند معمولی بودید، حقتون بود!
خیلی کار زشتی کردن .اخه آدم به روحانی خدمتگزار حمله میکنه . حیف خدماتی که این قشر برای ما می‌کنند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی