تراز کدام بانک در ۵ ماهه مثبت بوده است؟

گزارش عملکرد ۱ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۵ ماهه منتهی به مرداد نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 30 August 2022

به گزارش بورس تابناک، در چند روز گذشته شاهد ترافیک گزارش عملکرد ۱ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال بودیم. گزارش‌های منتشر شده برخی شرکت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش سودآوری خبر می‌دهد. گروه بانکی نیز گزارش‌های نسبتا خوبی ارائه دادند. در این گزارش به بررسی عملکرد ۵ ماهه نماد‌های وکار، وتجارت، وبصادر، وپست، وخاور، وبملت، وپاسار، وسینا و ونوین می‌پردازیم.

 

تراز مثبت ۳۷۳ میلیارد تومانی بانک کارآفرین

بانک کار آفرین ایران گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۲۷۰۳ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۲۳۳۰ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۱۰۳ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۳۷۳ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۳۸۲۶ میلیارد تومانی وتجارت

بانک تجارت گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۱۸۷۵۱ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۴۹۲۵ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۸۹۶ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۳۸۲۶ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۳۱۱۹ میلیارد تومانی وبصادر

بانک صادرات ایران در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۱۶.۲۴۲ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۳.۱۲۳ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۱۴۱۳ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۳۱۱۹ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۷۸۶ میلیارد تومانی وپست

پست بانک ایران گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۱۵۳۲ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۷۴۶ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۱۶۰ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۷۸۶ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۶۸۲ میلیارد تومانی وخاور

بانک خاورمیانه در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۲۱۸۵ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۵۰۳ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۱۱۶ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۶۸۲ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۱۲۶۵۶ میلیارد تومانی وبملت

بانک ملت گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۳۱۵۷۷ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۸۹۲۱ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۳۰۲۲ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۱۲۶۵۶ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۳۶۹۸ میلیارد تومانی وپاسار

بانک پاسارگاد گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۱۹۳۲۲ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۵۶۲۴ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۲۴۷ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۳۶۹۸ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۵۴۷ میلیارد تومانی وسینا

بانک سینا گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۲۵۱۲ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۹۶۵ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۱۳۲ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۵۴۷ میلیارد تومان مثبت بود.

تراز مثبت ۴۴۴ میلیارد تومانی ونوین

 بانک اقتصاد نوین گزارش فعالیت ماهانه ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۵ ماهه منتهی به مرداد، حدود ۸۸۲۱ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۸۳۷۷ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در مرداد ماه ۱۲۳ میلیارد تومان و در ۵ ماهه ۴۴۴ میلیارد تومان مثبت بود.

منبع: نبض بورس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست