بازدید 58015
سه هزار و صد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چرا دور ششم گفت‌وگوی تهران و ریاض در بغداد به تاخیر افتاد؟ / فعال رسانه‌ای از پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی پرده برداشت/ ۳۰۰۰ گزارش سوت زنی از فرار مالیاتی پزشکان و دندان‌پزشکان داریم/توضیحات وزیر اقتصاد درباره تعیین تکلیف قیمت بنزین برای امسال و سال آینده/دادستان تهران: کیفرخواست سارق بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر شد/رئیس سازمان انرژی اتمی: فرانسه بیش‌ترین مزاحمت را در مذاکرات داشته

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند هشدار روزنامه رسالت به تیم مذاکره: تا موضوع پادمان حل نشده، توافق را امضا نکنید /نماینده مجلس: نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده؛ برای پرداخت اجاره با مشکل مواجه شده /دبیر ستاد امر به معروف: پلیس سلبریتی‌ها را در جشنواره فجر بگیرد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 29 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

هشدار روزنامه رسالت به تیم مذاکره: تا موضوع پادمان حل نشده، توافق را امضا نکنید
روزنامه رسالت نوشت: ایران خواستار مختومه شدن مساله پادمانی همزمان با برجام است تا به بیان تهران، در آینده دیگر فضایی برای اعمال فشار علیه ایران و یا اعمال تحریم‌های تازه مسدود شود. این در حالی‌ است که کشور‌های غربی موضوع مسائل پادمانی و برجام را دو مساله غیرمرتبط با یکدیگر می‌خوانند و از ایران خواسته‌اند بدون ارتباط دادن این مساله به گفت‌وگو‌های احیای برجام به پرسش‌های آژانس پاسخ دهد. فراموش نکنیم، حتی در صورت امضای توافق هسته ای، اجرایی شدن آن مشروط به بسته شدن (مختومه شدن) پرونده‌های ادعایی واهی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه کشورمان خواهد بود؛ موضوعی که بستگی به اراده واقعی گروسی و همراهانش در آژانس خواهد داشت.

نماینده مجلس: نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده؛ برای پرداخت اجاره با مشکل مواجه شده
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس: به کارمندانی که به اجبار از شهرستان به تهران منتقل می‌شوند، خانه سازمانی داده می‌شود، اما چنین امکاناتی برای نمایندگان وجود ندارد. آن ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکنی هم که به نمایندگان دادند، وام بود. در ابتدای هر دوره، مجلس مبلغی به نمایندگان برای اجاره خانه در تهران پرداخت می‌کند که این میزان در سال اول مجلس یازدهم ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن بود که این پول هم ماهیانه از حقوق نماینده کم می‌شود. این پول حقوق نبوده و یک وام است. ممکن است بگویند کارمندان هم به اجبار از شهرستان به تهران منتقل می‌شوند، اما به همین کارمند، مدیرکل و مسئول خانه سازمانی داده می‌شود در صورتی که چنین امکاناتی برای نمایندگان وجود ندارد.  همین الان ما نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده و برای پرداخت اجاره و ودیعه مسکن با مشکل مواجه شده است.

دبیر ستاد امر به معروف: پلیس سلبریتی‌ها را در جشنواره فجر بگیرد
کجای جشنواره فجر به جشنواره انقلاب می‌خورد؛ این سلبریتی‌هایی که اگر در خیابان حضور داشتند، گشت ارشاد به آن‌ها تذکر می‌داد، خب پلیس اقتدار نشان دهد و در همان جشنواره فجر آنان را دستگیر کند. آقازاده‌ای که از خارج می‌آید و رعایت پوشش نمی‌کند، گشت ارشاد با او هم برخورد کند تا مردم ببینند فرقی بین افراد نیست.

چرا دور ششم گفت‌وگوی تهران و ریاض در بغداد به تاخیر افتاد؟
یک منبع آگاه در وزارت خارجه عراق به «العربی الجدید» گفت: قرار بود دور ششم گفت‌وگوی ایران و عربستان سعودی اواخر ژوئیه برگزار شود، اما تحولات سیاسی در عراق حمله طرفداران جریان صدر به منطقه سبز موجب تأخیر آن شد. به تأخیر افتادن دور جدید گفت‌وگو به درخواست تهران و ریاض بوده نه بغداد. / فارس

فعال رسانه‌ای از پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی پرده برداشت
آرامه اعتمادی، فعال رسانه‌ای نوشت: ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.

از رتبه‌های شبهه‌دار کنکور سراسری دوباره آزمون گرفته می‌شود
مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور:عده‌ای هستند که وسیله و ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته نشده است؛ اما رتبه‌های شبهه‌داری آورده‌اند. ما با توجه به مقایسه سوابق تحصیلی و یا رتبه‌های کنکور‌های گذشته آن‌ها و همچنین میزان مطابقت پاسخ آن‌ها با پاسخنامه کلید، تقلب این افراد را شناسایی کرده‌ایم. با بررسی مراجع ذی‌صلاح بعضی افراد جدید نیز شناسایی شده اند که در گروه‌های سازمان دهی شده برای تقلب در کنکور سراسری حضور داشته اند. افرادی که رتبه شبهه‌دار دارند؛ برای رفع شبهه از این افراد در یک، دو یا حتی چند درس، امتحانی دوباره گرفته می‌شود که اگر قبول شوند ادامه راه خود را می‌روند. اگر نمره قبولی نیاورند رتبه و کنکور آن‌ها لغو می‌شود.

اسلامی: فرانسه بیش‌ترین مزاحمت را در مذاکرات دارد
رئیس سازمان انرژی اتمی: چرخه سوخت در انحصار و سلطه ابرقدرت‌هاست و دعوا با ایران هم برای همین موضوع است. شیطنت، خباثت و فتنه‌ای که با سردستگی منافقین از شکل‌گیری صنعت هسته‌ای راه انداختند برای موارد اتهامی است که به‌ دست عملیات اسرائیل افتاده و با غوغاسالاری می‌خواهند وجاهت و صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را زیر سؤال ببرند. بیشترین مزاحمت را فرانسه در مذاکرات هسته‌ای روی چرخه سوخت هسته‌ای داشته است.

وزیر اقتصاد: از اصلاح قانون پولی و بانکی ۵۰ سال پیش استقبال می‌کنیم
خاندوزی با بیان اینکه قلب این اصلاحات اصلاح ساختار بانک مرکزی است، گفت: همه تنظیم‌گری‌ها و مقررات‌گذاری‌ها و نظارت بر کل شبکه بانکی بر عهده بانک مرکزی کشور است؛ بنابراین، از این منظر کاملا استقبال می‌کنیم از اینکه قانون ۵۰ سال پیش به سمت اصلاح برود و جهت‌گیری هم که در اصلاح وجود دارد، جهت‌گیری مورد تایید قابل قبولی است.

هشدار به مالکان خانه‌های خالی
آخوندی، معاون مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی به ایسنا توضیح داد: سازمان امور مالیاتی مهلتی برای اصلاح اطلاعات به وزارت راه و شهرسازی داده است که تا دهم شهریورماه ادامه دارد. بعد از اینکه سازمان اطلاعات را دریافت کرد، موارد را بررسی کرده و پس از آن فرایند مالیاتی آغاز می‌شود. البته توجه به این نکته ضروری است که امکان ثبت اعتراض برای مالکان از بعد از دهم شهریور هم وجود دارد، اما افراد باید توجه کنند که اگر اعتراض خود را بعد از دهم شهریورماه ثبت کنند، پرونده آن‌ها وارد فرایند مالیاتی شده و اعتراضات در فرایند دادرسی بررسی می‌شود.


برنامه هفتم توسعه به تدوین بودجه سال آینده نمی‌رسد
میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو با تصریح بر اینکه تا زمانی که سیاست‌های توسعه ابلاغ نشود نمی‌توانیم چارچوب اصلی را تدوین کنیم، گفت: هر روز در مجمع جلسه برگزار می‌شود و کمیسیون‌های آن فعال هستند. همکاران سازمان برنامه‌وبودجه در این جلسات حضور دارند و بنده هم در مجمع فعال هستم تا سیاست‌ها نهایی شود و فکر می‌کنم تا ۱۰ تا ۱۵ روز آینده این کار در مجمع انجام شود. وی با بیان اینکه سازمان برنامه‌وبودجه درگیر بودجه خواهد شد، اظهار کرد: بودجه باید تا آذرماه به مجلس تحویل داده شود. البته تا زمانی که سیاست‌های پنج‌ساله توسعه ابلاغ، قانون برنامه تدوین و در دولت و سپس مجلس بررسی شود، زمان می‌برد و این یعنی به بودجه ۱۴۰۲ نمی‌رسد. رئیس سازمان برنامه‌وبودجه افزود: باید یک سال سیاست‌های توسعه تمدید شود و یا بر اساس سیاست‌هایی که ابلاغ می‌شود اجازه دهند که بودجه بر اساس آن تنظیم شود. در هر صورت باید راه حلی برای آن پیدا کنیم تا بودجه را سر زمان آذرماه که تعهد دولت به مجلس است برساند. منطقاً برنامه هفتم برای تدوین بودجه سال آینده در دسترس نخواهد بود.

۳۰۰۰ گزارش سوت زنی از فرار مالیاتی پزشکان و دندانپزشکان داریم
عزیزی، مدیر کل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه کتمان درآمد، جرم تلقی شده و مجازات کیفری دارد، گفت: درخصوص کسانی که مرتکب فرار‌های مالیاتی کلان می‌شوند، علاوه بر وصول مالیات و جرایم، پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم. برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند. سازمان امور مالیاتی در صورت لزوم، تمامی حساب‌های متعلق به پزشکان و دندانپزشکان را بررسی می‌کند و فقط اینگونه نیست که حساب‌های متصل به پوز بررسی شود. بر این اساس مبالغ کارت به کارت و واریز به حساب‌های دیگر مودیان نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. عزیزی تصریح کرد: از حدود ۹۰۰۰ گزارش ثبت شده  که در سامانه سوت زنی، حدود ۳۰۰۰ گزارش مربوط به فرار مالیاتی پزشکان و دندانپزشکان بوده است و از این تعداد، برای نیمی از آن‌ها علاوه بر پیامک هشدار، درخواست درج در پرونده مالیاتی و بررسی‌های بیشتر برای ادارات ارسال شده است.

توضیحات وزیر اقتصاد درباره تعیین تکلیف قیمت بنزین برای امسال و سال آینده
وزیر اقتصاد درباره برنامه دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده، اظهار کرد: قیمت بنزین یکی از مؤلفه‌های موثر در الگوی مصرف این فرآورده در کشور است. ما در دولت قائل به این هستیم که صرفاً نباید به سمت متغیر‌های قیمتی رفت بلکه باید همزمان از متغیر‌های غیرقیمتی هم به عنوان ابزار‌هایی برای تغییر الگوی مصرف در این زمینه استفاده کنیم. ما در ماه‌های گذشته آستانه ۱۰۰ میلیون لیتر مصرف روزانه را هم در برخی روز‌ها پشت سر گذاشتیم که رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد که اگر این روند ادامه یابد، صراحتاً می‌گویم که واقعاً کشور ممکن است نیازمند واردات بنزین شود، مگر اینکه آن سقف‌هایی که رد کردیم را کنترل کنیم. خاندوزی تاکید کرد: وزارت نفت تلاش می‌کند با برخی تدابیر غیرقیمتی تلاش کند که مدیریت مصرف بنزین را داشته باشد، اما همانطور که بار‌ها گفته شده واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. ولی همزمان باید از متغیر‌های مختلفی که در نهایت مصرف بهینه بنزین را کنترل کنیم، استفاده کنیم. وی اظهار کرد: در مورد سال آینده هم تا بودجه ۱۴۰۲ تدوین نشود و پیشنهادهای وزارت نفت نیاید و در مجلس بررسی نشود، نمی‌شود هیچ صحبتی کرد و امروز که با شما صحبت می‌کنم برنامه‌ای برای سال ۱۴۰۲ در حوزه بنزین آماده نیست.

محسن رضایی: هیچ راهی نداریم جز اینکه در دقیقه ۹۰ شجاعانه دست به تحول بزنیم
رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه صنعت یعنی از ابتدا تا انتها زنجیره ارزش شکل بگیرد و در همه مراحل این زنجیره برقرار شود، اما امروز چنین نیست، گفت: استان فارس، بوشهر و خوزستان از صنعت پتروشیمی می‌توانند سالی ۱۰۰ میلیارد دلار وارد کشور کنند؛ البته اگر باهم لینک شوند. فارس دومین استان کشاورزی کشور است، اما اصلاً توجه نشده است کشاورزی بدون صنعت نمی‌تواند موفق شود. اینکه فارس توانسته بدون صنایع تبدیلی کشاورزی را حفظ کند معجزه رخ داده است. وی با تأکید بر اینکه در کشور هیچ راهی نداریم جز اینکه در دقیقه ۹۰ شجاعانه دست به تحول بزنیم درحالی‌که بسیاری از فرصت‌ها را از دست دادیم، تصریح کرد: یک اقدام انقلابی و بسیجی مانند زمان جنگ نیاز داریم و همه دست‌به‌دست هم دهند تا انقلاب اقتصادی در این کشور ایجاد شود؛ هم امور به ریل اصلی برگردد و هم جهش اقتصادی رخ دهد. رضایی با بیان اینکه بسیاری از فرصت‌ها از دست رفته و دولت بنا دارد شجاعانه این اصلاحات را انجام دهد، گفت: اصلاحات از تجارت شروع شده و امروز آمار تجارت رشد می‌کند، ترانزیت در ایران مورد غفلت قرار گرفته است. اگر هیچ کالایی تولید نشود فقط به ترانزیت توجه شود می‌توان اقتصاد را نجات داد، امروز با روس‌ها برای ترانزیت به توافقات خوبی رسیدیم و قرارداد‌های خوبی بسته شده همچنین دروازه‌های بسته با چین را باز می‌کنیم. معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصریح کرد: قبل از همه این‌ها باید قوانین تجارت را اصلاح کرد و در این راستا بسته دوم نیز تهیه شده که ابلاغ می‌شود. همچنین تهاتر نفت را شروع کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم.

خارجی‌ها اگر  ۱۰۰ هزار دلار بیاورند اقامت می‌گیرند
به گفته سخنگوی اقتصادی دولت  قبول داریم که سقف‌های اعلام شده بالاست، لذا به ۱۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده و اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند، می‌تواند اقامت بگیرد و تمهیداتی فراهم شده برای اینکه جذابیت بیشتری برای جذب سرمایه گذاری ایجاد شود. خاندوزی در پاسخ به این که آیا موافقید ایران بهشت ثروتمندان است، گفت: ایران با مردمان و نعمات فراوانش قطعاً کم از بهشت ندارد، اما اینکه تبدیل به جایی شود که ثروتمندان بیایند و محل فرار مالیاتی باشد، این طور بوده و به نسبت کشور‌های مترقی دنیا که انضباط بهتری داشته و قاعده‌مندی بیشتری دارند، بسیاری از فعالان اقتصادی می‌توانند با فرار مالیاتی سال‌ها ثروت‌اندوزی کنند و کسی هم متعرض نشود، لذا اخذ مالیات اول یک جهت عدالتی دارد که برخی از فعالان این کار را می‌کنند و یک جهت هم ایجاد گشایشی است که اگر ما بتوانیم بیشتر مالیات را از این تعداد که به جهت عددی کم هستند، اما به لحاظ حجم گردش اقتصادی غیر تولیدی و سوداگری زیاد هستند، بگیریم کمک می‌کند جا‌های دیگری رخصت کرده و فشار مالیاتی بر دیگر قشرها را کم کنیم.

دادستان تهران: کیفرخواست سارق بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر شد
علی صالحی در شورای عالی قوه قضاییه اظهار داشت: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی و پس از پیگیری‌ها، قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده امروز به دادگاه ارسال شد.

فرماندار شیراز: پاساژ مصطفوی این شهر به دلیل ضرب و شتم دو بانوی آمر به معروف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
فرماندار شهرستان شیراز گفت: پاساژ مصطفوی این شهر به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. لطف الله شیبانی افزود: در پی توهین و هتک حرمت همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در پی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در پاساژ مصطفوی شیراز که این خانواده شهید مورد ضرب و شتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند، شورای تامین شهرستان پیش از ظهر دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ تشکیل جلسه داد. وی با بیان اینکه براساس تصمیم این شورا مقرر شد، پاساژ مصطفوی تا اطلاع ثانوی تعطیل شود، گفت: قانون رعایت عفاف و حجاب و مقررات صنفی در این محل رعایت نشده است. فرماندار شیراز عنوان کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی پیش‌تر در چندین نوبت به مسئولان این پاساژ اعلام کرده که برای حفظ امنیت این مکان عمومی، دوربین مداربسته در این محل نصب شود که این کار انجام نشده است.

وی با اشاره به ضرب و شتم دختر و همسر شهید توسط دو زن بدحجاب در این پاساژ در روز یکشنبه ششم شهریور اعلام کرد: فیلم دوربین‌های مداربسته مستقر در این منطقه توسط عوامل انتظامی جمع آوری شده است تا بررسی‌های لازم برای شناسایی متهمان انجام شود. شیبانی ادامه داد: با توجه به اینکه احساسات بخش زیادی از جامعه در پی این رخداد جریحه دار شده و همچنین برای جلوگیری از بروز مشکلات و جوسازی‌های احتمالی و کنترل وضعیت مقرر شد تا اطلاع ثانوی این بازارچه تعطیل و یک واحد انتظامی نیز در محل مستقر شود. فرماندار شیراز عنوان کرد: شناسایی عاملان هتک حرمت خانواده شهید خادم صادق در حال پیگیری است.

رئیس سازمان دامپزشکی: گزارش فروش گوشت اسب و الاغ داریم، اما سگ نه
رئیس سازمان دامپزشکی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است، ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحد‌هایی که کشتار‌ها آن‌ها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.

آیت‌الله سیدکاظم حائری از مرجعیت استعفا داد
امروز (اول ماه صفر ۱۴۴۴) آیت‌الله سیدکاظم حائری که در قم ساکن هست، در پیامی اعلام کرد به علت بیماری و ضعف جسمانی و کهولت سن برای پیگیری امور مرجعیت توانایی لازم را ندارد و لذا از این مسئولیت کناره‌گیری می‌کند. آیت الله حائری همچنین همه وکالت‌های شرعی خودش را نیز باطل اعلام کرده و گفته که از این پس، هیچ یک از نمایندگانش حق ندارند، به نام وی وجوه شرعی را بگیرند. /شفقنا

واکنش معاون وزیر ارتباطات در دوره روحانی به اظهارات رئیسی
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در دوره آذری جهرمی به ادعای امروز رئیس جمهور درمورد کاهش سرعت اینترنت به دلیل عدم توجه به زیرساخت‌ها در دولت روحانی واکنش نشان داد. ناظمی نوشت: «امروز که بار بزرگ آموزش آنلاین دیگر بر دوش شبکه اینترنت نیست و در چند ماهه‌ی اخیر هم پیک پهنای باند مصرفی اپراتور‌ها و بار شبکه کاهشی بوده است،  چگونه شکایت مردم از کیفیت اینترنت را به کم‌کاری گذشته حواله می‌کنید؟ قضاوت همیشه با مردم است، چه آنان را نادیده بگیرید و چه آگاهانه  زیرساخت‌های شبکه اینترنت در کشور آن‌گونه توسعه داده شده بود که در شرایط دشوار کرونا، بار همه‌ی امور زندگی مردم، از سلامت تا آموزش و از کسب‌وکار تا سرگرمی و بازی را بر دوش کشید؛ هرچند آرزوی ما هم برای ایران بیش از آن بود، اما آن وضعیت هم بار خاطر و چالشی بزرگ نبود.»


درخواست ملوان برای حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن
باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرد که مجوز حضور بانوان در ورزشگاه سیروس قایقران را در دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال صادر کند. ملوانی‌ها در این نامه تاکید کردند که زیرساخت‌های مناسب حضور هواداران در ورزشگاه سیروس قایقران فراهم شده و آن‌ها می‌توانند علاوه بر آقایان، از بانوان هوادار تیم‌شان در دیدار فردا (سه‌شنبه) برابر ذوب‌آهن میزبانی کنند. تاکنون مجوزی برای ورود بانوان به ورزشگاه سیروس قایقران صادر نشده است.

رضا کیانیان: امام خمینی می‌گفت حوزه با فلسفه مخالف است، چرا؟ چون کار فلسفه سؤال کردن است
رضا کیانیان در همایش فقر و نابرابری آموزشی با طرح این پرسش که چرا در کشور ما با علوم انسانی مخالف هستند، یادآوری کرد: امام خمینی می‌گفت حوزه با فلسفه مخالف است، چرا؟ چون کار فلسفه سؤال کردن است. البته فلسفه قدیم تا مارکس کارش جواب دادن بوده، اما فلسفه معاصر از بعد مارکسیسم کارش این است که سوال کند و قرار نیست جواب بدهد. سوال کردن کار سختی است. در حالی که ما سوال نمی‌کنیم و فقط با جواب زنده‌ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی: فرانسه بیش‌ترین مزاحمت را در مذاکرات داشته
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فرانسوی‌ها بیشترین ظلم را در طول تاریخ در قضیه هسته‌ای به ایران کردند، عنوان کرد: یک میلیارد دلار از پول ما را گرفته تا روی چرخه سوخت هسته‌ای سرمایه‌گذاری کنند، اما به ما گفتند شرکت تأسیس کنید و هر وقت سوخت خواستید ما به شما سوخت می‌دهیم. بعد از ۵۰ سال هیچ چیزی دست ما را نگرفته و سودی برای ما نداشته است. بیشترین مزاحمت را هم فرانسه در مذاکرات هسته‌ای روی چرخه سوخت هسته‌ای داشته است.

حمله کیهان به فیلم پسر حاتمی کیا: کپی کاری از فیلم‌های اصغر فرهادی است
کیهان با اشاره به فیلمی که یوسف حاتمی کیا کارگردانی کرده است، نوشت: «شب‌طلایی» نه در ریل فرم حرکت می‌کند و نه در جاده محتوا قدم برمی‌دارد، بلکه فیلم‌کوتاهی است که دارد ادای یک فیلم‌ بلند را درمی‌آورد! حاتمی‌کیای پسر در اولین فیلم خود دست به تقلیدی تمام‌عیار از سینمای فرهادی زده و موضوع کتمان‌ودروغ را شاه‌پی رنگ خود قرار داده است. قصه در فضایی بسته (یک خانه قدیمی) روایت می‌شود که تولد مادربزرگ با گم‌شدن شیئی گرانبها با چالشی نه‌چندان مهم روبه‌رو می‌شود و در این روند ما با دیگر کاراکتر‌ها آشنا شده و وارد زندگی خصوصی آن‌ها می‌شویم. فیلم‌ساز تلاش می‌کند با خرده‌روایاتی نامربوط، فیلم را از انفعال خارج کرده و فرهادی‌وار وارد چالش‌های دیگری بکند، اما متأسفانه عدم داشتن مساله در فیلم‌نامه و نداشتن قصه جذاب تمامی برنامه‌های فیلم‌ساز را به‌ باد می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۱
رئیس شرکتی که در آن کار میکنم هم امسال پول اجاره خانه قدیمش را ندارد بدهد. پارسال ۵۰۰ میلیون رهن ۶۰ میلیون اجاره می‌داده امسال صاحبخانه گفته است ۱ میلیارد رهن ۸۰ میلیون تومن اجاره که بنده خدا مثل این نماینده مجلس به مشکل خورده !!!
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
آره والا حداقل بگو این نماینده اجاره نشین کدوم منطقه شمال تهرانه براش گل ریزون کنیم
فرماندار شیراز: پاساژ مصطفوی این شهر به دلیل ضرب و شتم دو بانوی آمر به معروف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چه ربطی به کسبه داره که دو تا زن فضول بخاطر فضولیشان کتک خورده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
فصول تویی و امثال تو.
اگر ولتون کنند لخت و پتی میاید توی خیابان.
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
چرا این بی حجابها اینقدر وحشی شدن؟یکی واسه اینها شوهر پیدا کنه .امان از بیشوهری
پزشکان در این مملکت
طبابت را با تجارت اشتباه گرفتن
و به بیمار به عنوان یک کالا نگاه می کنند.
تاجر وقتی ببیند کالای ارزش چندانی ندارد نمی خرد.
پزشک هم وقتی ببیند بیمار جیب ش خالی است از پذیرش سرباز می زند.از پرداخت مالیات هم با هزار حقه و نیرنگ فرار می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
رفتم دندانپزشکی
شده دو میلیون و ششصد
ششصد هزار تومان از کارت خوان کشیده و منو فرستاده بانک پایین که دو میلیون را اونجا بکشم فیش را بیارم بالا تحویل بدم !
اگه اعتراض و دعوا کنم کارم نیمه کاره رها می شه و دکتر دیگه هم قبول نمی کنه
کنکور کلش تقلب‌های.وقتی خودت تابی جان تیر زده بودی رتبه ی صدو بیشت هزار با انواع سهمیه ها پزشکی قبول میشه یعنی چه!؟سهمیه ها واقعا بدتر از تقلب‌های چرا بچه های با استعداد صرف سهمیه ایی ۶ا باید از رشته های خوب باز بمونن! آقا به خانواده های سهمیه ایی پول ،خانه و امتیازات دیگر بدید .همین کارها باعث بوجود آمدن پزشک بیسواد و یا مهندس بیسواد میشه و حق بچه های مستعد که آینده ی ایران را باید بسازند خورده میشه
متاسفانه عده اي امر به معروف و نهي از منكر را با دستور و تهديد و زورگويي و پرخاشگري اشتباه گرفته اند، دو قطبي كردن جامعه و انداختن مردم به جان هم به صلاح كشور نيست ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
طرف به دختر نوجوان می گه هرزه
دختر هم اعتراض می کنه و دعوا شروع می شه
دختر نوجوان با یک مرد یا زن مسن شروع به فحاشی و پرخاشگری می کنند
در فرهنگ ما احترام به بزرگتر مهتره یا امر به معروف ؟
اینطور که احترام بزرگترها از بین می ره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
دو قطبی یعنی عدم اجرای قانون و سخره گرفتن آن
سرعت اینترنت مسخره شده به هیچ وجهه قابل توجیه نیست
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
من از مخابرات پیش پرداخت میگیرم عالیه.23 مگ ان سی آر دارم 16 مگ دانلود
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
من از مخابرات پیش پرداخت میگیرم عالیه.23 مگ ان سی آر دارم 16 مگ دانلود
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
من از مخابرات پیش پرداخت میگیرم عالیه.23 مگ ان سی آر دارم 16 مگ دانلود
اصلا بیرون کردن آدم و حوا هم از بهشت تقصیر روحانی است
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
نابود کردن ایران تو هشت سال واقعا رکوردی بود که هیچ دولتی تو دنیا به دست نیافته بود که دولت هیبریدی کارگزاران و اصلاح طلبکارا بهش دست پیدا کردن با سرعت نور رنک کشور تغییر دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خخخخخخخخ
نقد هنری به روسنامه کیهان نمی آید، آقای شریعتمداری کمافی السابق به زیراب زنی برجام مشغول باشد بیشتر بهش میاد!
هیچ راهی جز گرانی هر روز اجناس و بنزین و گازوئیل نداریم
اسمش را می گذاریم تحول وشجاعت هم نمی خواد
تمام پزشکان و برخی دندانپزشکان و ای بسا که بسیاری افراد و نیز همه لذا من بارها و بارها اما تذکر دادن بهتر از یا نه؟ اما این در شرایطی است که ما و همه می دانید چرا؟ چون قبلا هم. پس اینکه الان گفتم و یا بعدا نمی شود که لکن مومنین باید اعتنا نکنند و همیشه مرگ بر امریکا است.
می خواست نماینده نشه
هیچ تغییر قیمت تدریجی در هیچ موردی صورت نمیگیرد خصوصا بنزین ، همیشه به مردم شوک وارد میشود در حال حاضر روشن است قیمت بنزین از آب ارزانتر است
هیچ راهی جز گرانی هر روز اجناس و بنزین و گازوئیل نداریم
اسمش را می گذاریم تحول وشجاعت هم نمی خواد
چون تبدیل به رویه ی 40 ساله شده.
حالا به سر مردم هرچی می خواد بیاد.
نمایندگان بسی محترم و انقلابی از سعادت آباد وشهرک غرب و آجودانیه ونیاوران وفرمانیه و....تشریف ببرند منطقه 22 تهران و ترجیحا در همان آپارتمان های متراز 25 که به ملت توصیه می فرمایند....قطعا وام و حقوق و مزایا و...کفاف خواهد کرد...به اهل و عیال هم همان توصیه ها که به ملت میفرمایند ؛داشته باشند: صرفه جویی و قناعت وشکرگزاری!
درود واحترام
آیا کشورهای معمولی مانند ترکیه ، سوئیس ، اسپانیا ، فرانسه ، ژاپن ، کویت ، برزیل ، سوئد وصدها کشور دیگر که با آمریکا ارتباط دارند وخواستار نابودی این وآن نیستند ، صبح به صبح به سفارت آمریکا زنگ می زنند و کسب تکلیف روزانه میکنند ؟
خسته شدیم ، خسته مخصوصا از این که نمیتوانیم حرفمان را بی پرده بزنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
همینجا که داری می گویی
در ضمن آمریکا جانت در این کشورها دنبال کودتا نبوده و یا تجزیه آنها و خودش هم قطع رابطه کرده و هر روز دسیسه می کند
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خبر داری از حال روز اروپا؟ یا سرگرم بی بی سی فارسی هستی
محمدآقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
اینها نخ نما هستندجواب های تازه بدید بنده های ساده خدا
مگر همین نماینده عزیز وهمکارانش قانونی تصویب نکردند که اجاره خانه نباید بیش از 20 درصد اضافه شود؟؟؟چگونه اجاره خانه خودش 100 درصد اضافه میشود وکاری از دستش بر نمیآید.اگر این قانون اینقدر نا کارامد است تکلیف مستاجران عادی که دستشان بجایی بند نیست چه میشود؟؟...ونکته دیگر این بسته خبری نظر دبیر ستاد امر به معروف در موردپوشش نامناسب سلبریتی ها در جشنواره فجر وعدم برخورد پلیس یا گشت ارشاد است!!برادر گرامی.در بعضی از هیئت های عزاداری ویابرخی از مناسبتهای دولتی هم این ناپرهیزیها به وضوح دیده شد ومیشود.کسی کاری به کارشان ندارد. شما هم ندیده بگیرید.خخخ
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
نمایندگان فانون نکردند دولت ابلاغ کرد و سامانه اعلام شکایت معرفی کرد.
مشکل زیرساختهای مخابراتی معضلی ده ساله است که با خصوصی سلزی بدون کارشناسی مخابرات شروع شد و سو مدیریت در دولتهای بعدی شرایط راتشدید کرد تسویه حسابهای سیاسی مخابرات را به این رو ز انداخته و تجمعات بازنشستگان و کارکنان جهت دریافت حقوق معوقه قله این کوه یخ رانشان می دهد و دراینده با فرسودگی تجهیزات . عدم سرمایه گذاری مناسب .د خروج کارشناسان اموزش دیده و خبره از مخابرات مشکلات ارتباطی نمایان تر خوهد شد .
کارشناس فنی مخابرات با۲۵ سال سابقه خدمت
بی حیاها وحشی شدن آن هم وقتی قانون رعایت نشود فکر می کنند خبری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
فضول ها باید کتک بخورند که یاد بگیرند سرشون به کار خودشون باشه
وقتی کسی نمی فهمه چاره ای جز کتک زدنش نیست
ما که استفاده می کنیم فرقی با قبل نکرده و نیازی به قضاوت هم نمی بینیم
ضمن محکوم کردن ضرب وشتم بانوان امر به معروف ونهی از منکرایاتعطیلی وتنبیه جمعی کل مغازه های یک پاساژ که احتمالا در این موضوع دخالتی نداشته اند منطقی ست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
فکر می کنند با این کارها محجبه ها می شن عزیز دل ملت !
الان به کی ظلم شده ؟
به اونها که فضولی کردند و کتک خوردند یا زن و بچه مغازه دارها ؟
اگر آلان بگویند برید با خودرو سازان جهان قرار داد ببندید فوراً کارخانه های به اصطلاح خودرو سازی ایران برای بستن قرارداد با خودرو سازان فرانسوی برای گرفتن امتیاز خودرو های از رده خارج شده فرانسوی دست و پا می شکنند و بعد افتخار میکنند که خودروسازی فرانسه را از ورشکستگی نجات دادند سیاست ایران هم مانند همین به اصطلاح خودرو سازی هست
پوتین در مهلکه اکراین گیر افتاده و برای نجات خود حاضر هست که عراق را مانند مدل یمن و لیبی و سوریه کند. مانند افغانستان. حالا که پوتین در اکراین شکست خورده می خواد بگوید که امریکا هم هر جا دخالت کرد شکست خورد. این سیاست یمنی کردن عراق به نفع اسراییل هم هست. خلاصه پوتین بزرگترین برنده جنگ احتمالی داخلی در عراق هست چون قیمت نفت به سقف میرسه. برای پوتین فرار از مهلکه اکراین بزرگترین اولویت هست و در این راه ویران کردن عراق یا ادامه تحریم ایران و حتی کارشکنی و به درگیری کشاندن ایران و امریکا هیچ محدودیتی را نمی بینه. البته در کره شمالی و تایوان هم می خواست اتش بسوزنه که چینی ها خردمندی به خرج دادند. ولی به نظر میرسد ما در ایران اندازه چینی ها هوشیار نیستیم. پوتین داعش را بوجود اورد تا غرب از ترس مرگ رسیدن افراطیان سلفی به قدرت به تب اسد و حضور روسیه راضی شوند. حالا هم می خواد عراق را با صدر و مخالفان صدر مانند یمن به اشوب بکشد تا غرب از ترس اشوب عراق به تب کنار امدن با پوتین در اکراین راضی شوند. هر چه شود این ملت ایران هست که مانند هزینه هایی که در حمایت از سوریه و یمن و لبنان و ... داد بیشترین هزینه را در جنگ داخلی عراق برای دهها سال خواهد پرداخت
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
از مریخ اومدی یا ماه؟ پوتین داعش رو درست کرد؟ هیلاری کلینتون داره میگه ما درست کردیم بعد تو میگی پوتین درست کرد؟ یا شوتی یا از تیرانا پست میزاری که حق داری دری وری بگی
عاقبت دخالت در کارهای شخصی مردم همین کتک خوردن میشه چون مردم میدونن پشتیبانی ندارن مجبورن مقابل توهین این رفتارها رو نشان دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
شخصی!!! اشتباه هم گفتی مردم نمی ایستند تا کشور را بی حیا تر کنید و جلویتان می ایستند و پشتیبان قانونی هم هست و دستگیر هم شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
به ۱۱:۵۵
کلا شماها چهار درصد از جمعیت ایران هم نیستید پس ساکت
حسنی برمدار شریعت به همه ی علوم،چه نظری چه ...احاطه ی کامل دارد!!!
جناب ظریف با استدلال گفتند که روسیه مزاحم توافق بوده و هست
چقدر راحت مردم را در مقابل هم قرار داده‌اید
دولت بنا دارد شجاعانه این اصلاحات را انجام دهد، گفت: اصلاحات از تجارت شروع شده و امروز آمار تجارت رشد می‌کند،) اقای رضایی تجارت با وجود تحریمها امکان پذیر و باصرفه نیست تقریبا همه اش یا رو دستان باد میکنه یا تو جیب دلال میرود یا کشورهایی مثل چین و هند در قبالش بنجل به شما قالب می کنند
نماینده مجلس: نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده؛ برای پرداخت اجاره با مشکل مواجه شده)بالاخره نتیجه مجوز دادن به دولت برای گران کردن ناگهانی و چندبرابری غذا و دارو و همچنین طرفداری از کوپن دیدید ؟!!!بخودتون برگشت ؟!!!
اگر بنزین رابکنید لیتری50هزارتومان درمصرف بنزین هیچ تاثیری ندارد وفقط تنها راه حل کاهش مصرف بنزین واردات ازاد ماشین های برقی وارزان وتخته کردن درب مونتاژکاری هایی به نام ایران خودرو وسایپا هستش ونیز تعامل وهمکاری مفید با کارخانه های معتبر خودروسازی دنیا ودادن مشوق وبه انها جهت افتتاح سایت تولید محصولاتشان درکشورمان که این امر مرهون دست کشیدن ازبعضی سیاستهای صدوری انقلاب وتعامل باتمام دنیا هستش
جالبه نه با هر رفت آمد برجامی میلیاردها تومان به خزانه دولت می رود از جیب مردمی که شتابان با ضرر دارایی خودشان را می فروشند
هشدار.هشدار.هشدار



قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور



به هیچ عنوان از کنستانتره پلت و مش،تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور سراسر کشور،جهت حیوانات و پرندگانتان استفاده نفرمائید،
صاحبان این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که سهم شما دامداران و مرغدارانه زحمتکشه،رو در بازار آزاد فروخته و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج(معروف به سبوس برنج دوکوب دقیقا شبیه


لطفا به دوستان و همکارانتان اطلاع رسانی فرمائید
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
اینکار از چهار رسال پیش تو دولت قبل شروع شده تازه متوجه شدی؟
یک زمانی با مالیاتی که بر چای و روغن بسته شد راه آهن سراسری در کشور درست شد حالا با این همه مالیات که از مردم گرفته می شه چه گلی به سر ملک و ملت می زنند؟؟؟؟؟؟؟ جز اینکه حقوق نجومی ...ن رو تامین می کنند؟
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
چه مالیاتی گرفته میشه؟ میخوای معنی مالیات رو درک کنی یکسال تو انگلیس زندگی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
به ۱۲:۱۹
سخنگوی دولتی تو؟
در دندانپزشکی پارسه در تزدیک مترو شادمان و صالحی در میدان فاطمی شماره کارت میدهند تا پول واریز کنیم
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
گزارش کن
چرا انتقاد کیهان را حمله نوشته اید
واقعا کار بدی کردید
رضا كيانيان : امام خميني مي گفت حوزه با فلسفه مخالف است ،چرا ؟ چون كار فلسفه سؤال كردن است
-------
درسته ! كار ديگر فلسفه و فلاسفه « توليد فكر » است ! جايي كه فلسفه و فلاسفه نباشد ، توليد فكر هم نمي شود ! بيشترين توليد فكر در جايي است كه فلاسفه بيشتري حضور داشته باشند !! سخن معروفي است كه اگر اشتباه نكنم از مارك تواين نويسنده معروف است كه مي گويد : « فرد را براي آنچه كه اعتقاد دارد به كليسا راه مي دهند و براي آنچه كه فكر مي كند از كليسا بيرون مي كنند » !! ... انشا الله كه اكنون حوزه هاي ما با سؤال و تفكر و فلسفه مخالف نيستند و از آنجا كه اسلام ديني است براي همه زمانها ، پس براي هر سؤالي و براي هر فكري هم حتماً جواب قانع و مستدل و منطقي خواهد داشت
بیچاره پاساژی ها چرا باید تعطیل شوند ده تا هم برچسب زدید مگه مغازه دار مسئول رهگذره بدحجابه عجب حرفهایی میشنویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
نمی خوان درک کنند که اکثر مردم با این فضولها مخالف هستند
مغازه دار می خواد کاسبی کنه
براش فرق نداره که کی باشه
ولی اگر بخواد تذکر حجاب بده مشتریها می پرند جای دیگه !
قرار دادن مردم مقابل همدیگه برای تحمیل عقاید یک اقلیت آنقدر بی منطقه که هیچ کس حاضر به همکاری نیست
۳۰۰۰ گزارش سوت زنی از فرار مالیاتی پزشکان و دندانپزشکان داریم
اینم بک گزارش سوت زنی ببینم جرات پیگیری دارید.
شرکت گلستان با دادن رشوه مالیات مثلا ۵۰۰ میلیون را ۳۰ سال پیش می‌کرد ۵۰ میلیون و برای واردات ماشین هم سالی …… به عنوان خمس و ذکات به دفتر یک جای خیلی خیلی خیلی بالا میداد جناب آقای گرامی مثلا انموقع ها ۵۰۰ میلیون میداد یک میلیارد دلار میزد جیب.
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
الان دقیقا چی گفتی؟! بعد سامه داره واسه گزارش .شما اونجا گزارش بده و درست گزارش کن نه این چرت و پرتی که نوشتی
انتشار یک نظر در سایتها بسیار سخت است اما اخبار هنرمندان پوشالی تتلو و زنش که هیچ ارزشی ندارد براحتی در رسانه های چپ و راست منتشر می شود.
-------
وقتی اجبار در استفاده از پوز است بقصد گرفتن مالیات تا قران اخر، و کار انها هرچند نادرست است اما چون لو داده می شود دکترها میروند خارج حداقل مالیات را درست میدهند نه با زیراب زنی
----
فقط اون اشکولهایی که از دنبال امثال تتلو و سحرقریشی میفتن. اینا واقعا خوردن نون هم براشون حیفه. رسما حیفه نون هستن!
ظاهرا عربستان رو دست زده و عراق رو مال خود کرده ، اربعین بازی تمام
اگر در مجلس یک نماینده دارید که اجاره خانه اش دوبرابر شده و مشکل پیدا کرده(که شک دارم حقیقت داشته باشد) در محل کار ما و خانواده ما همه مستاجر نشین ها نابود شدند و همین مشکل را البته با شدت بسیار بیشتر گرفتار شدند
حوزه با فلسفه مخالف نیست . مخالفت فقها با مبنا قرار دادن نگاه فلسفی برای فهم دین و مبانی وحیانی است ؟
به عنوان مثال با فلسفه امروزی چطور میشه معاد قرآنی رو توجیه کرد ؟
چرا باید این موضوع "تعیین تکلیف قیمت بنزین برای امسال و سال آینده" مطرح شود؟؟؟؟
آیا شما با آرامش مردم مشکل دارید آیا سیاستمدارن به اینکه کارگر و کارمند داخل کشور ریالی حقوق می گیرند توجه دارند؟ آیا به اینکه سیاستهای اشتباه انها در طی این 10 تا 20 سال و ممانعت از واردات خودروهای خارجی کم مصرف یکی از عوامل اصلی این مشکل است توجه دارند؟ آیا به حمایت بی چون و چرا از تولید خودروهایی با مصرف بیش از دوبرابر متوسط مصرف جهانی را عامل این مشکل نمی دانند؟ آیا در کشور ما پول بنزین به قیمت بین المللی را در زمان خرید خودرو از مردم نمی گیرند(خودرو 200 میلیونی را 2 میلیارد به مردم عرضه می کنند که سود بانکی 1800 مابه التفاوت آن در ماه 30 میلیون و در سال 360 میلیون می شود که با ان 1000 لیتر در ماه بنزین 30 هزارتومانی می توان خرید) شما هر کالا ارزان داخلی را به قیمت بین المللی به مردم عرضه می کنید و هر کالای بین المللی ارزان را با ممنوعیت واردات و عوارض واردات و یا به بهانه حمایت از تولید داخل چند برابر قیمت واقعی به مردم عرضه می کنید
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قراره به همه مردم بنزین بدن هرکس دوست داشت نگه میداره هرکس خواست میفروشه دیگه قاچاق بی معنی میشه
چقدر باید سخیف و بی فرهنگ شده باشیم که یک عده بیان با ازدواج دو تا ادم بی مصرف و تبلیغات اونها پول دربیارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
از اون موقع که فکر کردیم مردم باید اونطور که ما دلمون می خواد زندگی کنند و شجریان ها و سایه ها و بزرگان هنر را از مملکت فراری دادیم و تتلو ها شدند بت نسل جوان !
یادتون هست کی با تتلو عکس یادگاری انداخت ؟
فرماندار شیراز بیخود گفته اند که احساسات مردم جریحه دار شده. خیر . اصلا اینطور نیست. شما بر اساس یک قانون غیر انسانی با پدیده ای که اسمش را گذاشته اید بدحجابی مقابله می کنی. این ملت مظلوم خودش حق خودش را خواهد گرفت. هر کس که پایش را از گلیمش دراز تر کند و بخواهد ادای آن رایحه منحوس را در بیاورد ، به فضل الهی توسط همین ملت به مکافات خواهد رسید و فضا برایش ناامن خواهد شد.
خطاب به همسر ودختر شهید عزیزان چرا فکر میکنید شهید داه اید همه ملت وهمه قوانین باید بروفق مراد شماها باید باشد؟ شهید عزیزشما وما درنزد خداست وکاری نکنید شهدارا بی حرمت کنیم دلیل نمیشود همسر ودختر شهید هستی همه گونی پوش بیرون بیایند بیایید با اعمالتان ورفتارتان امربه معروف کنید
خطاب به فرمانداری ازاینکه میفرمای احساسات مردم جریحه دار شده یک دروغ هست واین الفاظ مسئولان هست که همیشه برای تائید رفتارشان از لفط جریحه دار استفاده میکنند
خطاب با اقای فرااهانی نماینده مجلس من متعجبم چطور نماینده شدی که از اوضاع کارمندان خبر نداری عزیزم برای اینکه سطج اگاهی تو بالا رود 99درصد کارمندانی که از شهرستان به تهران منتقل میشوند وزارتخانه وسازمان مطبوعه انان خانه سازمانی ندارد که به کارمندانش بدهد الان فرهنگیان - وزارتخانه های نیرو - صمت و..... خانه سازمانی دارند؟ بله مدیران ارشد شاید سازمان ووزارتخانه انان خانه سازمانی دراختیار بگذارد تنهانهادی که میشود گفت خانه سازمانی میدهد نیروهای مسبح بجز فراجا هست انهم درنوبت دوسه سه ساله خانه سازمانی اینطوری نیست که اگر درجه دار وافسری منتقل شهری دیگری شد درجا خانه سازمانی بدهد پس با اطلاعات صحبت کن
برای فضولی زن و دختر شهید پاساژ را میبندند و کاسبان را بیکار میکنند .. به کجا داریم میرویم
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
دمشون گرم .بازار این مردهای حیز بسته بشه
بیشترین خیانت و ضربه را از قبل انقلاب تا الان همیشه فرانسه به ایران زده است ابتدا دزدی پولهای ایران در نیروگاههای آوردیف که رژیم قبل سرمایه گذاری کزده بود و پول ایران را هیچوقت نداده دوم فروش سلاح های پیشرفته قبل و بعد از وقوع جنگ بین عراق علیه ایران در رژیم صدام بخصوص ساخت کارخانه بمبهای شیمیایی در سامرا عراق و تحویل هواپیماهای میراژ و سوپر اتاندارد با موشکهای اگزوست سوم اختلال در قطعنامه 598 چهارم در اثر انتخاب غلط فرانسه توسط مسئولین بعد از جنگ و کلاهبرداریهای سنگین در صنعت خودرو و دیگر صنایع بخصوص نفت پنجم بعد از روسیه دومین و مهمترین کشوری که در مذاکرات فتنه و اختلال برای منافع خودشان ایجاد میکنند همین فرانسه است ولی معلوم نیست که چرا مسئولین هر بار بعد از کوچکترین حسن روابط با غرب بلافاصله دنبال فرانسه میروند؟ اول چند میلیارد با بدترین خودرو سازی دنیا پژو ورنو قرارداد میبندند بعد هم میروند سراغ شرکت نفت توتال تا کی مسئولین به مردم دروغ میگویند و خواسته و یا ناخواسته در دام استعمارگران پیر میافتند
به تجربه شخصی مان ثابت شده که هر شخص و موضوعی را که کیهان مورد

نقد و تهمت و توهین و حمله قرار دهد ، حتما مناسب و به حق و خوب است

حالا آن مورد : یک شخص ورزشی یا سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باشد

و یا یک هنرمند فیلمساز جوان مبتدی تازه کار باشد !!!؟؟؟
وقتی بحث بنزین میشه
عرض کنم تو همین تهران
تاحالا ساعت ۵ غروب تا ۱۰ شب brt سوار شدن مسولین؟
مترو چی؟
بخدا منم دوس دارم با اینا برم سرکار و از سر کار برگردم ولی نه سر موقع میان ،نه وقتی بیان جا هست
لاقل چهار تا مینی بوس تو مسیر بزارید
مود های حمل و نقلی مختلف بزارید
نمیشه انتظار کاهش مصرف داشت ولی به حمل و نقل عمومی توجه نکرد
بخدا روا نیست با گرون کردن جلوی مصرف بنزین ایستاد
خیلی مسیرها نه اتوبوس داره نه مسیر درست به مترو یا بی آرتی
نمیگم اتوبوس میگم مینی بوس بزارید هم زودتر پر میشه هم تو زمان غیر پیک با نصف ظرفیت جابجا نمیکنن
هم ارزون تره
بلاخره مسولین خودشونو جای مردم بزارن بعد تصمیم بگیرن
آمار کتک کاری و جنگ و نزاع به دلیل حجاب و امر و نهی به این دلیل داره بالا می ره
تنش در جامعه خوب نیست
ولی وقتی امر به معروف تبدیل به عقده گشایی و زورگویی و پرخاشگری بشه چاره ای جز مقابله نیست
قرار نیست یه عده خودشان را به صرف چادر سر کردن بالا تر از دیگران ببینند
بارها دیده ام که طرف سلیقه خود از حجاب را می خواد تحمیل کنه و کوتاه هم نمیاد و فحاشی و پرخاشگری و آبرو بری می کنه و در نتیجه کتک می خوره
خیلی دلت می خواد امر به معروف کنی یه تذکر بده و برو
طرف قبول کرد یا نکرد به خودش مربوطه
اینکه بایستی دا د و هوار کنی و تلفن در بیاری زنگ بزنی به پلس و فحاشی کنی و .....خلاصه عقده گشایی و زورگویی کردن در هیچ جای دین نیست
صحبت اقاي امير ابادي نماينده محترم مجلس درخصوص اينكه نماينده مجلس پول كافي بابت پرداخت وديعه خانه اجاره اي ندارد دل مون رو كباب كرد !!!! فقط ميخوام بگم اقاي امير ابادي خجالت بكش از خدا البته اگه اعتقادي داري شرم كن همين
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی