بازدید 74528
سه هزار و صد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کیهان: دولت، قید مذاکرات را بزند/آقای قالیباف! بالاخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟ /۲۰۰ ایرانی هواپیمای شخصی دارند/۱۰۰ دلار توافقی اربعین برای افراد بالای ۱۸ سال/واکنش بانک مرکزی به استقرار ناظران شرعی در شعب بانکی/سخنگوی دولت: تعرفه واردات خودرو مشخص خواهد شد/زمان معرفی وزیر پیشنهادی کار از زبان یک نماینده/دهباشی از اتهام‌زنی به یادگار امام (ره) عذرخواهی کرد/فائزه هاشمی به دستور نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع شد/ رئیس شورای شهر آبادان بازداشت شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: رئیسی شخصاً از قالیباف خواست استیضاح فاطمی امین از دستور کار خارج شود /اگر با سفیر روسیه به خاطر بی ادبی‌اش برخورد می‌کردید، الان سفیر انگلیس گستاخی نمی‌کرد / نماینده شیراز: نرخ تورم بسیار بیشتر از میزان کنونی می‌توانست باشد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 28 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

معاون رئیس جمهور: دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند، گفت: طبق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید در هر استانی حداقل یک دانشگاه تک جنسیتی وجود داشته باشد.

روزنامه اصولگرا: ایران اینترنشنال و بی بی سی باعث تایید صلاحیت مهدی تاج شدند
روزنامه جوان نوشت: همدستی همه معاندان با فوتبال ملی ایران از شبکه‌های وهابی و صهیونیستی مانند ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی گرفته تا دلال‌های جیره‌خوار داخلی و حریصان به پست‌های سفارشی، بالاخره جواب داد تا با تأیید صلاحیت تاج، بزرگترین ضربه به حیثیت فوتبال ملی ایران در جام‌جهانی وارد شود.

وزیر ارشاد: از کلماتی همچون ممنوع‌التصویری استفاده نکنید؛ کلمه بدی است
محمدمهدی اسماعیلی، درباره گلایه برخی بازیگران از موضوع ممنوع‌التصویری گفت: این کلمه بدی است، به دوستان گفته‌ام از کلماتی استفاده نکنند که اندازه‌اش به فعلش نمی‌خورد.

کیهان: دولت، قید مذاکرات را بزند
کیهان: «لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.

آقای قالیباف! بالاخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟
جمهوری اسلامی نوشت: محمدباقر قالیباف در سوم مرداد ۱۴۰۱ گفت، «اقتصاد ما آلوده به رباست. بانک‌ها به قوانین شورای فقهی عمل نمی‌کنند.» او یک ماه بعد در تاریخ یکم شهریور ۱۴۰۱ گفت: «اینکه می‌گویید بانک‌های ما ربا می‌گیرند درست نیست!» این روز‌ها این ضد و نقیض گویی رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب یک کلیپ در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ همراه با این سؤال که بالأخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟ با قطع نظر از این سؤال، نکته قابل تأمل این است که افراد نباید درباره موضوعاتی که درباره آن‌ها تخصص ندارند اظهارنظر کنند.

۲۰۰ ایرانی هواپیمای شخصی دارند
روزنامه همشهری نوشت: جت‌های شخصی به دلیل قیمت بالایشان در ایران طرفداران زیادی ندارند و پولدار‌ها به هواپیما‌های فوق سبک تک‌موتوره قناعت کرده‌اند. طبق آمار رسمی حدود ۲۰۰ ایرانی مالک هواپیما‌های شخصی هستند و هر سال ۲۰ تا ۳۰ نفر به این لیست اضافه می‌شوند. رایج‌ترین هواپیمای شخصی در ایران، هواپیما‌های فوق سبک ۲ نفره هستند که با یک باک ۱۴۰ لیتری بنزین سوپر، تا ۲ هزار کیلومتر پرواز می‌کنند. این هواپیما‌های ملخ‌دار می‌توانند سرنشینان را از تهران به همه شهر‌های دور و نزدیک کشورمان و حتی برخی کشور‌های خارجی برسانند.


۱۰۰ دلار توافقی اربعین برای افراد بالای ۱۸ سال
سلطانی زاده دبیر کل کانون صرافان کشور در خصوص جزئیات دریافت ارز اربعین در این ایام اظهار داشت: در این بخش تمامی صرافی‌های تحت نظارت بانک و عضو بازار متشکل ارزی در سراسر کشور آمادگی کامل جهت فروش ارز مصوب سفر زیارتی اربعین را دارند. وی در خصوص میزان این ارز با اشاره به اینکه هم وطنان از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشند، افزود: به هم وطنان متقاضی ارز اربعین، معادل ۱۰۰ دلار آمریکا به قیمت توافقی فروخته خواهد شد. وی تاکید کرد: این تخصیص ارز در حالی است که سهمیه هم وطنان در بخش ارز مسافرتی و همچنین سهمیه ارز توافقی آن ها، هیچ گونه تغییری نخواهد داشت و تحت الشعاع قرار نمی‌گیرد.

واکنش بانک مرکزی به استقرار ناظران شرعی در شعب بانکی
قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی نوشت: «براساس مصوبه شورای فقهی بانک مرکزی، در هر بانک یا موسسه اعتباری، یک نفر به عنوان مسئول نظارت شرعی در کمیته تطبیق حضور خواهد داشت تا به عنوان عضوی از اعضای کمیته مذکور، انطباق عملکرد آن بانک و موسسه اعتباری با ضوابط و مقررات شرعی را کنترل نماید؛ بنابراین، برخی ادعا‌های مطرح مبنی بر حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها به هیچ وجه صحت ندارد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح، ناظران شرعی به هیچ وجه منحصر به روحانیون محترم نمی‌باشد و همه متخصصان صاحب صلاحیت در حوزه بانکداری اسلامی (حوزوی یا دانشگاهی)، پس از اخذ گواهینامه حرفه‌ای مربوطه می‌توانند با انتخاب بانک یا موسسه اعتباری و تایید شورای فقهی بانک مرکزی، به عنوان ناظر شرعی در کمیته تطبیق حضور داشته باشند.»

سخنگوی دولت: تعرفه واردات خودرو مشخص خواهد شد
بهادری جهرمی با اشاره به آیین‌نامه واردات خودرو، اظهار داشت: تعرفه ورود این دستگاه‌ها به کشور با توجه به نوع آن تعیین می‌شود. مقرر شده تا خودرو‌های اقتصادی وارد شود که بتواند خط تولید کشور را حمایت کند و تکنولوژی لازم را انتقال دهد. وی افزود: تعرفه‌ها متناسب با خودرو‌ها و بر اساس مصوبه وزارتخانه‌های اقتصاد، صمت و بانک مرکزی مشخص خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی: بشقاب غذایی ما بسیار گران است؛ باید برای آن فکری شود
ساداتی نژاد با اشاره به اینکه مصرف روغن ما بالاست و باید در مصرف اصلاحاتی صورت گیرد، گفت: همچنین باید تنوع سبد مصرف نیز مد نظر قرار داده شود. به گفته وی بشقاب غذایی ما بسیار گران و پرآب است و باید برای آن فکری شود. وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در مصرف مرغ و گوشت تعادل نداریم، گفت: بایستی در این بخش نیز فرهنگسازی صورت بگیرد. برای مثال ما گوشت گوسفند زیاد مصرف می‌کنیم، ولی عمدتا در دنیا گوشت گوساله مصرف می‌شود. ما همچنین می‌توانیم سبد غذایی خود را با محصولات دیگری جایگزین کنیم.

۲۰ شرکت بزرگ در لیست واگذاری
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد ۲۰ شرکت دولتی که در لیست واگذاری قرار دارند توضیح داد: ۱۰۰ درصد هواپیمایی کیش، ۱۰۰ درصد لوله گستر اسفراین، ۷۶ درصد مجتمع صنعتی اسفراین، ۸۰ درصد آلومینای ایران، ۱۰۰ درصد معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، ۱۵ درصد مجتمع صنایع آلومینای جنوب، ۲۰ درصد توسعه نیشکر جانبی، ۱۰۰ درصد کشاورزی و دامپروری سفیدرود، ۴۹ درصد طراحی ساختمان نفت، ۱۶ درصد پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، ۴۰ درصد پالایش نفت کرمانشاه، ۱۷.۹ درصد پالایش نفت ستاره خلیج فارس، ۳۰ درصد عمران مسکن شرق، ۴۰ درصد عمران مسکن ثامن، ۱۰ درصد اپال پارسیان سنگان، ۳۵ درصد فولاد سفیددشت وغیره در لیست واگذاری قرار دارند.

سخنگوی اقتصادی دولت: قرار است به سمت کاهش بیشتر نرخ تورم حرکت کنیم
خاندوزی در نشست خبری به رشد ۵۷درصدی خرید تضمینی گندم و افزایش ۳۰درصدی تولید برنج اشاره کرد و در ارتباط با مردمی سازی یارانه‌ها گفت: مردمی سازی یارانه‌ها که اردیبهشت امسال دولت آن را شروع کرد با اهدافی همراه بود که در همین چهار ماه ثمرات آن در گزارش رسمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتشر شد. براساس این گزارش در دو ماه نخست مردمی سازی یارانه نسبت به دو ماهه قبل از آن قاچاق روغن نباتی بیش از ۵۰ درصد در مرز‌های کشور کاهش یافته است. به گفته سخنگوی اقتصادی دولت، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از شبکه بانکی کشور برای ابر پروژه‌های نفتی شهید سلیمانی، جاسک، مکران و طرح انتقال آب از خلیج فارس اختصاص یافت. در پایان سال ۱۴۰۰ ضریب جینی به ۳۹ صدم کاهش یافت و امیدواریم کاهش بیشتر آن را در سال جاری شاهد باشیم. نرخ بیکاری به ۹.۲ درصد در بهار ۱۴۰۱ کاهش یافت و نرخ تورم سالانه منتهی به تیر امسال که ۴۰.۵ درصد بود، نسبت به سال قبل که ۴۴.۲ درصد بود، کاهش را نشان می‌دهد که البته در یک بسته کوتاه‌مدت قرار است به سمت کاهش بیشتر نرخ تورم حرکت کنیم.

زمان معرفی وزیر پیشنهادی کار از زبان یک نماینده
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته جاری به مجلس خبر داد. سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، گفت: دوره سه ماهه سرپرستی آقای زاهدی وفا بر وزارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیست و چهارم شهریور ماه به پایان می‌رسد و وزیر پیشنهادی این وزارتخانه هفته جاری برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شود. وی خاطرنشان کرد: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار حداقل ۱۰ روز بعد از اعلام وصول جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برگزار می‌شود و لذا برای برگزاری جلسه رای اعتماد تا روز ۲۴ شهریور زمان داریم؛ چراکه دوره سه ماهه سرپرست وزارتخانه در این روز به پایان می‌رسد.

گفتنی است، حجت عبدالملکی در روز سوم شهریور ۱۴۰۰، با کسب ۱۹۱ رای موافق از مجلس یازدهم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد، اما در روز ۲۴ خرداد سال جاری استعفا داد. طبق قانون اساسی پس از استعفای هر وزیر، رئیس جمهور باید گزینه جدیدی به مجلس پیشنهاد دهد و از مجلس برای آن وزیر پیشنهادی، رای اعتماد بگیرد. قانون اساسی سقف زمانی برای معرفی وزیر پیشنهادی تعیین کرده است.

حقیقت‌پور: دور تازه مذاکرات در راه است
منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «هنوز جزئیاتی از تبادل نظر‌ها میان ایران و دیگر طرفین برجام در دست نیست، اما از همین اطلاعات غیررسمی به ذهن می‌رسد که باید خود را برای دور تازه‌ای از مذاکرات آماده کنیم. به هر حال مذاکره دادوستد است و باید یک چیزی داده شود تا چیز دیگری ستانده شود». او ادامه داد: «قطعا محصول نهایی مذاکرات نه ایده آل ایران خواهد بود نه آمریکا و همین که به حدوسطی رسیده شود، خوب است. ایران تا کنون عاقلانه برخورد کرده و ارزیابی من این است که مذاکرات جدیدی باید انجام شود تا ابهامات موجود از بین برود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «من عقلی در آمریکای‌ها نمی‌بینم؛ شرایطی که در آن گرفتار شده اند، آن‌ها را به سمت توافق سق داده است. امروز آمریکا در ضعیف‌ترین شرایط خود به سر می‌برد. آن‌ها چاره‌ای ندارند جز آنکه در قبال ایران کوتاه آیند. اکنون با آمریکای ضعیف و فرارکرده از عراق و افغانستان مواجهیم که در جنگ اوکراین هم کاملا شکست خورده است. از طرفی بحران انرژی در غرب گسترده است و غربی‌ها برای بهبود اوضاعشان چاره‌ای ندارند جز آنکه با ایران ارتباط برقرار کنند». حقیقت پور در پایان گفت: «اروپا هم به این نتیحه رسیده است که چرا باید چوب بی عقلی‌های آمریکا را بخورد و وضعیت سخت اروپایی‌ها به ویژه در حوزه تأمین انرژی نتیجه پیروی کورکورانه آن‌ها از آمریکاست و حالا فهمیده اند که اطاعت از آمریکا نتیجه‌ای جز ضرر برایشان ندارد.»

دهباشی از اتهام‌زنی به یادگار امام (ره) عذرخواهی کرد
حسین دهباشی از توییت تهمت‌آمیز و غلط خود درباره علت فوت حاج احمد خمینی یادگار امام خمینی (ره) عذرخواهی کرد و نوشت بطلان محتوای آن توییت را اعلام می‌کنم. سردبیر سایت جماران هم ادعا کرد که خانواده مرحوم یادگار امام روز یکشنبه از حسین دهباشی اعلام رضایت می‌کند. پس از توییت اهانت‌آمیز دهباشی، موسسه تنظیم و نشر آثار امام به ریاست آقای سیدحسن خمینی و همچنین خانواده مرحوم احمد خمینی از وی شکایت کردند. دادگاه نهایتاً در پی این توییت غیرمستند، درباره اهانت حسین دهباشی به مرحوم حاج احمد خمینی یادگار امام (ره) او را به شش ماه حبس تعزیزی محکوم کرد.

رئیس موساد بخاطر اظهاراتش درباره ایران توبیخ شد
رسانه‌های عبری گزارش دادند که رئیس سازمان جاسوسی موساد، در پی اظهارات درباره ایران و حمله تندش به عملکرد دولت آمریکا در پرونده هسته‌ای توسط نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو توبیخ شده است. رسانه‌های عبری فاش کردند که «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگویی با «دیوید بارنیا» رئیس موساد داشته و او را به خاطر اظهارات اخیرش در جلسه توجیهی روز پنج‌شنبه توبیخ کرده است؛ چرا که به زعم لاپید، او از دستورالعمل‌های تل‌آویو در مورد ایران تخطی کرده است. پایگاه خبری «i ۲۴» در گزارشی نوشت: واضح بود که بارنیا از الزامات جدید و سیاست‌های تعیین‌شده درخصوص توافق هسته‌ای ایران فراتر رفته و در اظهاراتش حمله تندی علیه ایالات متحده داشته است. بعد از اعتراض لاپید به این موضوع، موساد سعی کرد تا اتهامات علیه بارنیا را کاهش دهد. پایگاه اینترنتی «وای نت» نیز در گزارشی خبر داد که نخست وزیر کابینه تل‌آویو از بارنیا خواسته است مانند همه طرف‌ها و مقامات اسرائیلی که نظر خود را در مورد موضوع توافق هسته‌ای به رسانه‌ها اعلام می‌کنند، از خط رسمی و سیاست کلی تل‌آویو تبعیت کند.

بوی توقف برجام و شکست مذاکرات می‌آید؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هرچند مسئولان ایرانی مذاکرات برجامی گفته‌اند در حال بررسی پاسخ آمریکا به سؤال‌های ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا هستند، ولی رسانه‌ها غیررسمی متنی را منتشر کرده‌اند که بخشی از پاسخ طولانی آمریکا به سؤال‌های ایران را دربردارد و نشان می‌دهد، موارد مهمی از خواسته‌های ایران مورد قبول آمریکا واقع نشده است.


فائزه هاشمی به دستور نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع شد
مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اعلام کرد که فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، بر اساس اظهارنظر نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع و محروم شده است. خبر ممنوعیت فعالیت حزبی فائزه هاشمی را اولین بار خبرگزاری فارس، در روز شنبه ۵ شهریور، از قول مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، منتشر کرد. شریعتی نیاسر به جزئیات محرومیت فائزه هاشمی از فعالیت حزبی اشاره نکرد، اما گفت او اقداماتی علیه مصالح کشور و تبلیغات علیه نظام داشته است و به‌دلیل محکومیت‌هایی که داشته و بنا بر اظهارنظر نهاد‌های امنیتی، اجازه فعالیت حزبی ندارد و این محرومیت به او هم اعلام شده است. حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در واکنش به این خبر گفت: در این رابطه چیزی به حزب کارگزاران سازندگی ابلاغ نشده است و فائزه هاشمی در جلسات حزب حضور فعال دارد.

نماینده مجلس: عرضه خودرو در بورس یک شارلاتانیزم جدید در حوزه خودروسازی است
لطف‌الله سیاهکلی نماینده مجلس:در کجای دنیا فروش خودرو از طریق مزایده است؟ این یک شارلاتانیزم جدید در حوزه خودروسازی برای ارتقاء قیمت خودرو است. نمی‌توانند در چارچوب قانون قیمت خودرو را افزایش دهند، به همین دلیل، آن را در بورس عرضه می‌کنند تا قیمت را در آنجا بالا ببرند. متاسفانه وزیر هم این را متوجه نمی‌شود. بورس محل مزایده است؛ کجای دنیا فروش خودرو از طریق مزایده است؟‌ ای کاش فشار فیفا موجب اعاده این حق نمی‌شد.


ای کاش فشار فیفا موجب اعاده این حق نمی‌شد
آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت، در روزنامه اعتماد نوشت: در جامعه‌ای که مستعد التهاب و انواع اعتراض و خشونت است، تقابل با خواست نیمی از جمعیت کشور، اعم از رفتن آن‌ها به استادیوم و دوچرخه سواری و حق انتخاب پوشش و در یک کلمه پایان دادن به تبعیض‌ها علیه خود است. چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشار‌های فیفا به داد زنان ایران رسید!» ورزش و بخصوص ورزش فوتبال بدون اغراق، یکی از محمل‌های شادی و نشاط و سرزندگی به خصوص نسل جوان است. سال‌هاست درب‌های استادیوم‌ها به ر‌وی زنان ایران بسته است و این نشاط و سرزندگی از آن‌ها سلب می‌شود. هیچ قانونی هم ورود آن‌ها را به استادیوم منع نکرده است، اما مسئولان گوش به فرمان تریبون‌های یک طرفه‌ای بودند که با فریاد وااسلاما این حق را از زنان ایران سلب کردند.

رئیس شورای شهر آبادان بازداشت شد
رئیس شورای شهر آبادان به اتهام تبانی در انجام معاملات دولتی به دستور قضایی بازداشت شد. اتهامات رئیس شورای شهر مربوط به عملکرد او در شورای شهر نیست و مربوط به پرونده‌ای برای گذشته بوده است. همچنین در ماه‌های گذشته چند شهردار اسبق آبادان و پرسنل شهرداری این شهرستان به اتهام در ریزش ساختمان متروپل دستگیر شده‌اند. /ایلنا


توضیح رییس سازمان زندان‌ها درباره کف خوابی زندانیان
رییس سازمان زندان‌ها در خصوص زندانیان کف خواب گفت: در بعضی از زندان ها، تعداد تخت‌های ما متناسب با تعداد زندانیان است و در برخی از زندان‌ها تعداد زندانیان کمتر از تخت است و در برخی از زندان‌ها تعداد زندانیان بیشتر از تخت است که در این زندان‌ها اولویت را توسعه زندان‌ها و تعدیل جمعیت کیفری گذاشتیم. /ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۴۰
عجب ، به وزیر کشاورزی بگویید، معلوم است که از زندگی عام مردم(حتی کارمندان) خبر ندارید که می گویید مصرف گوشت گوسفندی انها بالاست (مردم، مرغ را هم با صرفه جویی بسیار مصرف می کنند و اصلا مصرف، مثل قدیم نیست).
وای بر این دولت و وای بر این وزیر...
یکی نیست حسین شریعتمداری را ساکت کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
چون درست می گوید؟
دانشگاه تک جنسیتی؟ با کلاسهایی که ۹۰ درصدشان دختر و ده درصدش پسره چطور میخواهی تک جنسیتیش کنی؟ آیا اینکار اقتصادیست؟ به عواقب این کارهای عوامفریب فکر کرده‌اید؟
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
پس دروغ نبود اون شایعه‌ای که در دورن انتخابات به رئیسی میزدند. قدم بعدی دیوارکشی پیاده‌روهاست
خانم منصوری، حق اعاده بشود چه از جانب فیفا چه فیلا. منتظریم حقوق قانونی دیگرمان را نیز سازمانهای جهانی اعاده کنند حال که در کشور اراده‌ای برای انجام اینجور کارها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
سازمان جهانی منظور آمریکاست که همجنس بازی و ازدواج محارم با هم رو طبیعی میدونه؟
علام جنگ اسرائیل علیه توافق با ایران.
کیهان: دولت، قید مذاکرات را بزند.
وزارت اطلاعات باید بررسی کند که چرا تمام حرفهای کیهان با اسراییل همسو و در جهت منافع اسراییل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
دقیقا. گل گفتی
علی
| United States of America |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
جناب اشتباه عوضی گرفتی

اینکه یکی شما رو تهدید کنه و شما هم اونو تهدید کنی با‌هم همسو حساب نمی شوید.
برجام امضا خواهد شد. این کش دادنها بخشی از سناریوست
آمدن تاج نشان دهنده فساد سیستماتیک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
آفرین دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
نشان دهنده فساد سیستماتیک در فیفا هست
علی
| United States of America |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
باید دید کی بهش رأی داده. و چقدر پول قراره بگیره. و این پول از کجا میاد.
یه مشت بیکار رو نمی دانید چه کار کنید\
به این آقای حسین شریعتمداری بگویید آدمهای مثل تو و امثال تو مملکت رو به فقر کشاندند اگر مذاکرات را رها کنند تو این همه هزینه را از جیب داده ای یا راه بهتر بلدید از مردم شرم کنید .
به روزنامه اصولگرا بگید که برادر اقای تاج یکی از سران مملکت هستن به خاطر همین کسی جرات برخورد نداره .با تشکر .پس الکی جو ندید و گردن خارجی نندازین .
کیهان: دولت، قید مذاکرات را بزند
کیهان جان چرا حرف پرت و‌پلا می‌زنی مردم‌گرفتار نان شب هستند شما ماشالله صدایتان از جای گرم در میاد. حالا که توافق نزدیک است چرا میخواهی چوب لای چرخ دولت بزاری.
وزیر ارشاد: از کلماتی همچون ممنوع‌التصویری استفاده نکنید؛ کلمه بدی است) بد بد !!! شما خیلی بدین !!!
سلام
درخصوص خودرو،هدف قیمت مناسب باکیفیت مناسب برای مردم بوده ،که هیچکدام ازاین اهداف با این ایین نامه تحقق نمی یابد
نهایتا دانش مدیران ما کاملا با این ایین نامه ،واسه همه واضح شده
به نظر خودتون خدا وکیلی معقوله کسیانی که تا سیسمونی فرزندانشون باید از خارج تهیه بشه، تو جاده ایی که عوام در اون رانندگی میکنن بخوان رانندگی کنن؟؟؟ خوب طبیعیه این آقازادگان باید برا خودشون هواپیمای اختصاصی هم داشته باشن. با توجه به اینکه اصصلا هم نرخ بالایی نداره (از 12 میلیارد ناقابل تا 200 میلیاد) خوب طبیعی هم هست یکی یه دونه جنس کامل کردن پکیج لوکس سیسمونی به نوادگانشون بخوان هدیه بدن. هزینه پارک این هواپیماهای شخصی در فرودگاههای اختصاصی اطراف شهر هم که اصلا رقمی نیست. یه 15 میلیون ماهیانه پول خورد تو جیبی.
فائزه هاشمی به دستور نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع شد) فرقی بحالش نمی کنه چون همیشه هم حزبی هاش از ترس نهادهای امنیتی نظراتش را نظرات حزب نمی داننداونم حرف خودش را میزنه !!!! فقط اگراین حرف راست باشد راه را برای حذفش هموار می کند تا به بهانه جاسوسی و ..... و نه فعالیت حزبی حذفش کنند
حقیقت‌پور: دور تازه مذاکرات در راه است) چند وقت پیش مسئول نیروی انتظامی گفت با انهاییکه دور دور می کنند برخورد میشه !!! این شامل دور دور مذاکرات نمیشه ؟!!!! مردم را کچل کردید اگه بلد نیستید برید یک جای دیگه چایی بخورید !!!
کیهان : با نوجه به عملکرد قابل قبول دولت در این یکسال قید مذاکره را بزنید.

ظاهرا دولت باندازه کیهان قبول ندارد عملکردش قابل فبول بوده که قید مذاکره را نمی زند!
یعنی سیستم قضایی که صلاحیت تاج را رد کرده ایت از خارج تاثیر رگرفته است.
کیهان از جنس مردم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
اره سوله های شما تو آلبانی از جنس مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
ناشناس 1459
خیلی بیچاره و حقیری که هر کسی رو اسم البانی میزنی و سر بی مقدارت رو کردی زیر برف.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
ناشناس ۱۴:۵۹ خاموش باش
۱۰۰ دلار توافقی اربعین برای افراد بالای ۱۸ سال) دوستان طبق گفته های افرادی که تازه از عراق برگشتند بیماری وبا در انجا شیوع گسترده ای دارد بیماری وبا بشدت خطرناک و مسری است مواظب باشید ضمن اینکه میزان رعایت بهداشت در انجا تقریبا صفر است!!! صدا و سیما که معلوم نیست به چه علت در این مورد سکوت کرده !!!
یعنی مصرف سوخت یک هواپیمای دو نفره معادل مصرف سوحت یک خودرو سواری کم مصرف روی زمین است؟
معاون رئیس جمهور: دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند) شما اول دانشجو پیدا کن !!!بعد...
جناب روزنامه جمهوری اسلامی لطف کنید فیلم کامل را ببینید اگر ندیده اید خصوصا مردادماه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
اوه ببخشید که به دوستان شما گفتیم اگر ریگی به کفش ندارند و پاک کردی
اگر برجام اجرا نشود آن وقت چگونه آمریکا دوباره بهانه درست کند و بتواند تحریم کند وقتی الان تحریم‌ها یکی یکی خنثی دارد می شود و کارایی آن از بین دارد می رود؟
یکی این کیهان شیشه پاک کن رو ساکت کنه
آقای کیهان مطمئن باش اگر امکان داشت حتما" دولت این کار یعنی قید مذاکرات را می زد و منتظر فتوای شما نمی ماند.
تابناک جمله آخر خبر اعتراض به مزایده خودرو را بخوان!
نوشتی : کاش فشار فیفا باعث اعاده این حق نمی شد!!!
فیفا و بورس و خودرو!!!
ناظر شرعی در بانکها؟! مگر در بانکها کارهای نامشروع انجام میگیرد؟ مگ نه این است که شورای نگهبان تمام اساسنامه ها و امور بانکی را با شرع مطابقت می دهد و تایید یا رد میکند؟ یا اینکه میخواهند برای خروجی حوزه های علوم دینی ایجاد اشتغال نمایند
خودتان را پشت فیفا قایم نکنید چون تا دولت قبل زنها که بیایند در ورزشگاه حرفی وجود نداشت و کسی دنبال نمی کردبود ولی از وقتی آن دولت این خط را دنبال کرد و رفت برای خوش پشتوانه فیفا درست کرد و غیر قانونی تعهد داد
هرچند اول بگویید دلیل اینکه دوست دارید زن ها را در محیط مردان غریبه بیاورید چی هست؟ بیشتر می خواهید خانواده را تخریب کنید؟
همراهی کیهانیان و کاسبان تحریم با دشمنان کشور در موضوع برجام قابل تفکره و البته خیلی وقته مردم این رو میدونن
کیهان بشود دولت و خیال خودش و همه را راحت کند :-)
یه چیز میذارن جلوی جناب سرهنگ اونم میخونه و و توی جمع همون نوشته ها رو پس میده به جماعت و اصلا بادش نمیمونه که هفته قبل چی گفته
آیا می دانستید با این همه گرانی ها و تورم تازه قدرت خرید مردم در 90درصد اقلام به سال 92 برگشته؟ دلیل اصلی این حرکت سینوسی چی هست؟ غیر از این که اقتصاد را چند سال سرکوب می کنند و بعد دوباره روز از نو نیست و ربطی به تحریم و... هم ندارد
درود واحترام
چه می شد اگر رحمتی که به پدرفیفا گسیل شد به سمت اموات خودتان می رفت ؟
این که سوخت سایر زمینه ها را دریابید هر چند که دیر شده است .
چه گویم که ناگفتنم بهتر است
۱۰۰ دلار توافقی هم به من بدید برم ترکیه .
ببخشید وظیفه قوه قصاییه چی هست وقتی پرونده باز دارد آقای تاج؟ یا باز مثل همیشه با مظلوم نمایی و اوردن اسم خارجی ها و تعلیق و... کوتاه آمدید از حق قانونی کشور علیه این شخص متهم؟
این شریعتنداری جای همه حرف میزنه
چقدر خسته کننده است
وقتی طوطی وار یه چیز بهت بگن و یادت بدن که چی بگی ؛ میشه این !
یادت میره هفته پیش چی گفتی و امروز چی میخواهی بگی
کدوم ایرانیها هواپیما دارند ؟کجا هستن؟ اصلا خود شرکتهای هواپیمایی هواپیما کم دارن همشون اوراقی هستن مال پنجاه سال قبله .احتمالا آقازاده های خارج کشور منظورتونه که با عقل جور در میاد اونا نداشته باشند کی داشته باشه پول بیت المال رو پدرانشان ... و براشون میفرستن اونا هم میدم هوا پیما میخرن الان سود تو هواپیماست یه سرمایه گذاری بی ضرر !!
اصلاً همه جا رو تک جنسیتی بکنید تا مشکلات حل بشه. این گونه تصمیم گیری ها به جز فراری دادن جوان ها و فرار مغز ها هیچ اثری ندارد.
دوره قبل که قیمت نفت تا 120 دلار رسیده بود غرب با ما توافق برجام رو امضا کرد و قیمت نفت به شدت پایین اومد! حالا که دچار بحران انرژی شدن میخوان نفت و گاز ایران وارد بازار بشه تا دوباره بهشون کمک بشه. بعد از یک مدتی هم که مشکلشون حل شد دوباره ما رو تحریم میکنن.
قالیباف فقط دکور هست ودستورات را اجرا میکند
قالیباف بنده خدا که خودش نظری نداره منتظره براش پیامک بیاد که چی بگه !!
حسنی برمدار شریعت!!!! پایگاه مردمی رئیسی؟؟؟؟؟
پاسخها امریکا منطقی بنظر میرسه. در مورد استفاده از سوئیفت گفته ایران مجاز استفاده کنه ولی چون ایران عضو FATF نیست ممکنه عملا بانکها با ایران تعامل نکنند و ایران نتونه استفاده کنه!!! قابل توجه مخالفان FATF از جمله رضایی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
خخخه در زنان احمدی نزاد عضو fatf نبودیم ولی با بانک های آمریکا مراوده داشتیم
فکر و ذکر شده تفکیک جنسیتی.... توی ورزشگاه .. توی دانشگاه ... و کم کم توی خیابون!!!!
اقای وزیر ممنوع الچهره چطوره؟این اندازه اش به فعلش میخوره؟
اصلا قرار نیست روحانیون به عنوان ناظر شرغی استخدام شوند و حقوق دریافتیشان بالاترین دریافتی باشد . بلکه قراراست روحانیون به عنوان ناظر شرعی استخدام شوند و حقوقشان هم هرچه بالاتر بهتر.
ای کاش کاسبان تحریم قید تحریم ها رو می زدند تا مشکلات کشور حل می شد. تو این چند ساله اینقدر سود کردین از تحریم براتون کافی نیست
الان پروژه بعدی به زیر کشیدن این ۲۰۰ نفره احتمالا تا جمعیت یکدست فقیر باشند
روزنامه کیهان با اعصاب همه داره بازی میکنه
شما چرا نکات بی منطق آن را بازگئ می_کنید
سلام اگرچه افرادی در آبادان دستگیر شدند ، اما آن چه کمتر به آن توجه شد مرگ مشکوک و خونین شهید زنده فاجعه حزب جمهوری اسلامی مرحوم حاج ایرج صفاتی نماینده اسبق آبادان بود که دو سال پیش فساد متروپل و موارد دیگر را افشا کرده بود.
این سیاهکلی از اول مجلس هیچ دغدغه ای به غیر از وارد کردن خودرو ندارد؟
ای کاش انقدر که به فکر جدا کردن زن و مرد بودید به فکر حل مشکلات اساسی مردم هم بودید.
دولت در مذاکرات کاره‌ای نیست
قبلا که هر بانک یه روحانی داشت و سیاست وام رو از لحاظ شرعی چک میکرد ۴۰۰ میلیون وام میگرفتی ۱ و نیم میلیارد پس میدادی الان که قراره تو هر شعبه یکنفر باشه خدا بخیر کنه
خدایا اگه بگیم غلط کردیم ،ما رو از دست این مسئولین نجات می دی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
برو پاکستان
همه داشتند زندگی خودشان را می کردن تا اینکه یک دولتی آمد که حضور تماشاگر زن را پیش کشید همانند fatf که قبلش بدون آن داشتیم زندگی می کردیم یا خیلی چیزهای دیگر همچون آب و هوایی پاریس ولی چنان ضربه به کشور زد برای اجرای آنها که نگو
کیهان میگه دولت با اعتبار و پشتوانه مردمی کدام پشتوانه مردی
به جای مذاکرات روی بورس بین الملل و سیستم های بانکی بین المللی که وابسته به غیر آمریکا است باید کار کرد خوشبختانه چین و روسیه بدلیل خصومتی که با آمریکا دارند می توانند در این مسیر همراه باشند
جریان رسانه ای و جاسوسی غرب بخاطر همین است که می خواهد روسیه و چین را در ذهن مردم خراب کند تا به اهداف تحریمی خودش برسد و جالب اینکه جریان خودفروخته وکسانی که یک زمانی شعار نه شرقی و نه غربی را قبول نداشند حالا مدافع نه شرقی در دوران تحریم شده اند
برجام را نباید کار گذاشت فقط بدرد سر کار گذاشتن آمریکا می خورد تا پرونده به شورای امنیت نرود
واکنش بانک مرکزی به استقرار ناظران شرعی در شعب بانکی
مایه شرمساری است در حالی که بانک ها بشدت در ضررهای ملیاردی خودشان مانده اند بار هزینه اضافی را به این بانک ها تحنیل کرده اید بجای اینکار بانک ها را وادار کنید دست از دلال بازی و دخالت در بازار و کاهش نقش تورمی اشان تلاش کنند یک ناظر شرعی وقتی که بانک برای خودش چارچوب تعیین کرده چکار می خواهد بکند
هشدار.هشدار.هشدار



قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور



به هیچ عنوان از کنستانتره پلت و مش،تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور سراسر کشور،جهت حیوانات و پرندگانتان استفاده نفرمائید،
صاحبان این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که سهم شما دامداران و مرغدارانه زحمتکشه،رو در بازار آزاد فروخته و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج(معروف به سبوس برنج دوکوب دقیقا شبیه سبوس گندم)رو در خوراکشان استفاده مینمایند.


لطفا به دوستان و همکارانتان اطلاع رسانی فرمائید
تغییر واقعی یا یه نوع زیر ورویی اساسی لازمه !!
طبق قانون، دولت یا باید قیمتها به شهریور 1400 برساند یا ما به تفاوتش به صورت یارانه به مردم بدهد، شرعا و قانونا یارنه حق همه ملت است، حذف ناعدالانه بخری از مردم (کسانی مجرد بودند و اما نه درامد ثابت بلا دارندف نه ماشین، نه خانه میلیاردی، نه حتی یکبار توی عمرشان سفر خارج رفتند) نشان بی عدالتی محرز است، این اشتابه سیستمی نیست، اینها نگاه تبعیض آمیز به مجردان خودسرپرست میانسالی است به جرم مجردی دارند مجازات میشوند! مجردی جرم نیست.، این آرد صنعتی هم باید ما به تفاوتش به یارنه ها فزوده شود. دولت دارد از جیب ملت میزند، به طرق مختلف از قانونش کنی در یارنه ها تا چاپ پول و خلق پول کاذب تا معطلی در احیای برجام، دایما دارد فقیران فقیرتر میکند در مقابل پروار کردن بیشتر مفتخوران ...
حرف های آقای کیهان موضوع باالادستشان در مسائل است
آقای شریعتمدار شما در سال 72 زمانی که هاشمی گفت ما مشکل بیکاری را در مملکت حل کردیم تیتر زدید" اقای هاشمی بله شما مشکل بیکاری را در خانواده خودتان حل کردید" امروز باید گفت بله آقای شریعتمدار بله اوضاع اقتصادی در خانواده شما و ....خوب که هیج بسیار لاکچری و لوکس است.
می گویند در زمان های قدیم یک بنده خدایی چشم درد داشت و هر چقدر درمان می کرد چشمش خوب نمی شد یکی از آشنایانش که برای عیادت این مریض رفته بود گفت فلانی می دانی من دندان درد داشتم هر چی درمان کردم فایده‌ای نداشت آخر دندانم را کشیدم و دندان دردم خوب شد تو هم الان با چشم خود این کار را بکن!!! الان پیشنهاد های کیهان هم مثل آشنای مریض ما هست....
"آقای قالیباف! بالاخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟" آقای قالیباف لطفاً با مطالعه صحبت کنید به اجماع تمامی مراجع تقلید، اخذ جریمه دیر کرد، ربا محسوب شده و گرفتن یا دادن آن حرام است.
"وزیر جهاد کشاورزی: بشقاب غذایی ما بسیار گران است؛ باید برای آن فکری شود" آقای وزیر سبک زندگی ما متناسب با فرهنگ اسلامی است نه غربی و در اسلام خوردن گوشت گوسفند بر خوردنگوشت گوساله ترجیح دارد و شما هم باید تولید گوشت گوسفند را متناسب با مصرف مردم افزایش دهید.
بانک یعنی ربا. کجاشو نمی فهمین؟ تا توضیح بدم.
حسین شریعت ... لیست خواسته های دورنی اش رو توی یه دفترچه ۱۰۰۰ برگ بنویسه و جهت اجرا تحویل دولت بده
مالکین هواپیما هاوجت های خصوصی که سالی 20 تا سی نفر به انها اضافه میشود. همان مالکین قصر ها وپنت هاوسهای متری 400 میلیونی هستند که در گزارش دیروزتان آورده بودید.البته درخیلی از کشور ها سرمایه دار ها وکارآفرینان بزرگ هستند که هم جزیره شخصی دارند هم هواپیمابا سایر مخلفاتش !!!با این تفاوت که انها در کشور خود ودر دنیا شناسنامه دار هستند.پرونده های مالیاتی شفاف دارند.مردم ومطبوعات از همه چزئیات زندگی انهامنابع درامدشان؛اطلاع دارند. معمولا مالکین وممدیران برندهای بزرگ صنعتی وتجاری شناخته شده ویا ستاره های بزرگ ورزشی منجمله فوتبال هستند....اما این سرمایه داران وطنی را چند نفر میشناسند؟؟؟کارشان ومنبع درامدشان چیست؟در شرایط بحران اقتصادی وتعطیلی کارخانه ها .این درامدها از کجا میاید.
فائزه از این پس فقط سرش را پائین بیندازد و بخورد و بخوابد و حرف نزند و صرفا و در راهپیمایی ها شرکت کند در کنار آقای دوربینی
اگر کیهانی ها خدای نکرده زبانم لال حرف نزنند مطمئن باشند کسی نمی گوید لال هستند
شریعتمداری کیهان احتمالا نه فرزند بیکار داره، نه دختر دم بخت بدون جهیزیه، نه مشکل آب و برق داره در محله اش، نه نوه و نتیجه بیکار داره که میگه مذاکرات را تعطیل کنید
آقای تاج را کی تایید کرد فقط عرضه فحش دادن به دنیا و شاخ شونه کشیدن رو دارید؟ اگر جرات دارید بابت خساراتی که به کشوروارد کرده دادگاهیش کنید وگرنه حرف بی ربط نزنید
ای کاش یک تعداد ناظر شرعی در شهرداری‌ها می بود. وکلان ناظر مردم. تا موقع قرداد بستن برای پروژه ها با سرمایه گذار برای ساخت. بر کار سرمایه گذار ومسئولان شهرداری نظارت می کرد تا مثل پروژه بازار میوه وتره شهریار نشود وکاری که باید سال 97 به اتمام می رسید تا الان بلا تکلیف نماند. ومسئولان شهرداری هم جوابگو باشند تا قرارداد سفت وسخت ببندند وسرمایه گذار متعهد باشد.
نمیدانم چه اتفاقی افتاد که یکباره خبرها در مورد مهدی تاج فروکش کرد از جمله در تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
دستور اومده
تو این دوره و زمونه ناظر فیزیکی دیگه چه صیغه ای هستش؟؟؟؟؟؟؟
عملکرد هر بانک و شعبه بانکی رو با کنترل وام هایی که داده و داره پس میگیره و سایر عملکردهاش میشه بصورت سیستمی کنترل کرد. ضمنا قانون در ارتباط با اینجور قضایا باید انچنان مجازات و جریمه ای رو بگذاره که کسی جرات نکنه دست از پا خطا کنه. وقتی بازرسی و حراست و ریاست بانک ها تو این زمینه کم اوردن ناظر شرعی میتونه کاری بهتر بکنه دوما این ناظرهای شرعی رو چه کسی باید نظارت کنه؟؟؟؟؟؟؟
محمدمهدی اسماعیلی، درباره گلایه برخی بازیگران از موضوع ممنوع‌التصویری گفت: این کلمه بدی است، به دوستان گفته‌ام از کلماتی استفاده نکنند که اندازه‌اش به فعلش نمی‌خورد.
ای که گفتی یعنی چه ؟!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آقا چی میگه این کیهان :)))
"۲۰۰ ایرانی هواپیمای شخصی دارند"

عزیزم بنویس

۲۰۰ آقازاده هواپیمای شخصی دارند
واکنش بانک مرکزی به استقرار ناظران شرعی در شعب بانکی


تا الان بهانه های شان برای ندادن

پول و اعتبار بود

از فردا

پای خدا را هم وسط می اورند


ان موقع خدا در کار نبود می توانستید دادی و قالی کنی

الان که دیگر اگر داد و قالی کنی با خدا در خواهی افتاد

خدا کند تا دیر نشده خدا پای خودش را به وام مردم باز نکند
در کدام کشور تو دنیا هست که مسئول یک روزنامه (روزنامه کیهان) بشود همه کاره مملکت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
به شتر گفتن چرا گردنت کجه گفت کجام راسته
شده حکایت مملکت ما
چیمون شبیه بقیه دنیاست؟
آیا نیاز به استقرار ناظر شرعی به صورت تمام وقت در بانک مرکزی وجود دارد آیا قرار است تمام تراکنش های بانکی را رصد کنند یا نظارت کلی بر قوانین و مقررات بانکی دارند قطعا در قوانین تخصص دخالتی نمی کنندو لی در درصد سود که شرع ان را محدود می داند باید نظارت کنند که هر سال یا حتی چند سال یک بار تعیین می شود ایا در تخصیص منابع مالی صاحب نظر خواهند بود و تعیین کننده؟؟؟ واقعا برای ما زمینه های فعالیت انها در بانک مرکزی تعریف نشده است
معاون رئیس جمهور: دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند.
دولت اشتباه می کند ، چون کشور را مرد و زن در کنار هم میسازند و لازم است در کنار هم بودن را در دانشگاه بیاموزند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
از نگاه فمینیستی بله ولی از نگاه حقوق بشر واقعی که خدا تعیین کرده و خیرخواه و درست هم هست خیر نامحرم افراطی گونه نباید با هم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
10:28
براساس زمانه باید تفسیر و تعبیر داشت..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
یعنی خدا باید زبان باز کنه بگه فلان.... انقدر از طرف من تز ندید
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در مصرف مرغ و گوشت تعادل نداریم، گفت: بایستی در این بخش نیز فرهنگسازی صورت بگیرد. برای مثال ما گوشت گوسفند زیاد مصرف می‌کنیم، ولی عمدتا در دنیا گوشت گوساله مصرف می‌شود. ما همچنین می‌توانیم سبد غذایی خود را با محصولات دیگری جایگزین کرد

ايشون اگر نميدونه بره تحقيق كنه توي اين 3 ساله مصرف گوشت بسيار پايين اومده و حداقل يك سوم شده
دوما گوشت گوساله چون طبع سردي داره و طب سنتي مخالف مصرف گوشت گاو و گوساله هست مردم از گوشت گوسفند كه طبع گرم و لطيفي داره استفاده ميكنن
اينا پس چي خوندن كه وزير شدن
مصرف گوشت به شدت کاهش یافته بطوری که مجوز صادارت دام صادر شده بعد این اقای وزیر چنین می گویند" برای مثال ما گوشت گوسفند زیاد مصرف می‌کنیم، ولی عمدتا در دنیا گوشت گوساله مصرف می‌شود. " مردم کلا مصرف گوشت را کنار گذاشتن
«۲۰۰ ایرانی هواپیمای شخصی دارند»

بابا، تو را اجدادتان همچین خبرهایی را منتشر نکنید وگرنه ممکن است آن برادری که چند روز پیش، انجام سفرهای داخلی را هم نشانه رفاه مردم دانسته بود این یکی را هم پای این بگذارد که خوشی زیر دل این ملت زده است و بعد نتیجه بگیرد که مردم حالا حالاها برای افزایش قیمت ها ظرفیت دارند.
باعرضه خودرو در بورس کالا هیچ نفعی به مصرف کننده نمیرسد و فقط تولیدکننده اخلاف بازار را بدست می آورد و در واقع خودروسازها سهم دلالی بازار را هم بدست آوردند
آقای کیهان که از دردمردم خبر نداری خوب راست میگی گرونی رو حل کن قید برجام رو هم بزن نه اینکه خودت در آسایش باشی و مردم بدبخت
روزنامه جوان آبو بریز اونجات چی ؟!!!!! اونجات، که می سوزه . آره اینطوریاس !!!!!!!!!!
هر کالای وارد بورس کالا شد یعنی به قیمت چند برابر به مردم عرضه خواهد شد و به طور برنامه ریزی شده و با استفاده از ابزار بورس قیمت مورد نظر خود را برای کالا تعیین می کنند و کالا را دلاری به مردمی که درامد ریالی دارند عرضه می کنند فولاد و محصولات پتروشیمی و خودرو و روغن ها و ...
کیهان رحم کن به مردم . رحم کن به مردم در این یکسالی که شما به عنوان دوره طلایی ادعا میکنی قیمنت همه چیز چندین برابر شده است و مردم توان خرید هیچ چیز را ندارند . کیهان، اسرائیل دشمن مردم ایران است و برای در فشار ماندن مردم ایران و عدم رفع تحریمها مدام برای عدم امضای برجام به آمریکا فشار می اورد و در داخل نیز عده ای با ادعاهای گوناگون سعی میکنند نگذارند برجام امضا شود و مشکل مردم حل شود لطفا تو بیا طرف مردم تو با مردم باش تو به دولت کمک کن تا برجام امضا و تحریمها رفع شوند تا مردم نفسی بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
اگر می خواستید به مردم رحم شود همان 20 سال قبل این بازی که دشمن برای شما پهن کرده بود را کنار می گذاشتید
در ضمن اول هم برو اقتصاد یاد بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
10:30
اینقدر پایین کامنتها پیام آبکی نگذار
مگرشعب بانکها مانند غسالخانه گورستان است که باید ناظر شرعی در آن وجود داشته باشد. اگر اینطور است باید در هر شورای شهر و روستا و تمامی ادرات ریز و درشت هم ناظر شرعی منصوب شود.
کیهان دمت گرم.یه چایی پر رنگ هم مهمان ما.از کدام موفقیت یک ساله دولت حرف می زنی؟شاید هم خوب به شما رسیده اند.بدون برجام این دولت هم هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.مردم هر روز فقیرتر از دیروز.
«واکنش بانک مرکزی به استقرار ناظران شرعی در شعب بانکی»
شاید این بخشی از توافق بانک ها با حوزه های علمیه برای تأمین بخشی از نیازهای مالی آنها باشد. پر واضح است که کلیه ی درآمد بانکها از محل بهره است و بانک های ما هیچ منبع درآمد دیگری ندارند چون نیازی هم به آن ندارند. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
«کیهان: دولت، قید مذاکرات را بزند»
جستارهای کیهان بسیار شبیه به اظهارات اواخر جنگ سرداران می ماند. آدم به یاد یک سریال فکاهی تلویزیونی قدیم-قدیمها می افتد که یک بازیگر فقط آنجا یک تکیه کلام داشت «مخم، مخم مخالفم».
بهر حال تحریمها برای بعضی از دوستان نعمت است. ظاهرا کیهان زبان آنهاست.
ای کاش مردم ایران برای تنبیه دو خودرو ساز حداقل یک سال از این دو خودرو ساز خرید نکنند تا خود را شاید اصلاح کنند.
هر کجای دنیا ملت شان بخواهند خودرو بخرند آزادند از هر کارخانه ای به هر کیفیت و حتی قسطی خرید کنند. اما در ایران همه محکوم به خرید تولیدات خودروهای 30 سال مونتاژی دیگر کشورها که از رده خارج شده اند و البته بی کیفیت و ده برابر قیمت واقعی دو خودرو ساز هستند.
طايفه هاشمي يك مرد دارد آن هم فائزه است البته بايد اشتباهات بزرگ پدرش را بپذيرد
حرف های جناب آقای قالیباف مصداق ضرب المثل قربان برم خدا را یک بام و دو هوا را
یکی به کیهان اطلاع بده که جان کربی گفته چون ایران از خواسته‌هاش چشم‌پوشی کرده به توافق نزدیک شدیم.
آقای وزیر کشاورزی!!! بشقاب مردم خالی هست. اصلا توش غذایی نیست که بخواهند اصلاح کنن. واقعا شما مسئولان کجا زندگی میکنید؟ اصلا مسئول کدام ملت هستید؟
مردم ناراحت نشوند جناب وزیر محترم کشاورزی بشقاب خود و همکارانشان را فرمودند بشقاب مردم فعلا آب و نان خالی هست
ما همچنین می‌توانیم سبد غذایی خود را با محصولات دیگری جایگزین کنیم!!!!!
علف تازه و ملخ و سوسک و انواع حشره جایگزین های خوبی است!!!!!
خجالت بکش آقا!!!!!!!!
این اقای سردبیر کیهان که چنبره زده و ولکن نیست چی از سر این کشور ومردم میخواهد
ایرانی جماعت همیشه طلبکار است ازادی و دموکراسی غربی را می خواهد در کنار مالیات کشورهای عربی و بخور بخواب با سرانه مطالعه نردیک صفر و کارایی ده دقیقه در روز توقع سوییس شدن دارد والا هنین مسیولین داغون هم از سر این مردم غربگدا زیادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
تو اگه ساکت بشی / ایران مثل سوئیس میشه باور کن
برادران و خواهران عزیزم شریعتمداری و امثالهم فراوانند ، به اینان نان به نرخ روز خور می گن .
ما که تو ایران مجلس نداریم ، مجمع تشخیص مصلحت نداریم
ببینید شریعتمداری هر چی بگه همون کارو بکنید
بانکها ظاهرا کشتار گاه است که ناظر شرعی لازم دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
ذبح شرعی
لطفا به آزادی بیان احترام گذاشته و مطالب رو ناقص انتشار ندید.
انتظار از سایت تابناک بیشتر اینهاست.
کیهان اکثریت مردم ایران خواهان بازگشایی سفارت آمریکا در تهران و بالعکس هستند واین امر اتفاق خواهد افتاد
به وزیر جهاد کشاورزی بگویید اگر به جای بشقاب غذا فکری به حال شما و جایگزینی شما بکنیم همه مسائل مملکت حل می شود
تابناک جان لطفن به کیهانیان بگویید آخه شماها در کدام جامعه ایرانی زندگی می کنید؟ مرگ بر پوتین ....او در تاریخ مرده و تمام شده !!!
ما ملت ایران چه گناهی کردیم که شماها مسئولین سیاسی ما شده اید...
کیهان و همفکرانش تماما بر خلاف نظر و رای اکثریت مردم ایران حرکت میکنند آیا به عاقبتش فکر کرده اند؟!! ایران سوریه نیست!!
تاحسین شریعتمدارودوستان تندروش هستن نیازبه اسرائیل نیست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی