بازدید 4410

رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها

کد خبر: ۱۱۳۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 28 August 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بعد از ظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط استان‌ خوزستان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و اوایل وقت امشب در ارتفاعات واقع در شرق سیستان‌وبلوچستان و شرق هرمزگان انتظار رگبار پراکنده و رعدوبرق را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا شاهد این وضعیت آب‌وهوایی در نوار جنوبی کشور هستیم، ادامه داد: تا روز سه‌شنبه در شمال شرق و شرق و به ویژه منطقه زابل وزش باد به نسبت شدید رخ می‌دهد که می‌تواند همراه با گرد و خاک باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: با نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به غرب و جنوب غرب کشور در استان‌های ایلام و خوزستان طی چند روز آینده با پدیده غبار مواجه هستیم که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه از امروز تا روز چهارشنبه بخش‌های شرقی دریای عمان مواج است، افزود: از روز سه‌شنبه تا آخر هفته برای بیشتر مناطق کشور روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و در برخی ساعات در آن وزش باد رخ می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی