بازدید 16730
۱
لیگ برای قربان بردیف سخت شد

کامبک فولاد روی کامبک تراکتور با گلزنی دژاگه تعویضی!

تراکتور امشب به مراتب نمایش بهتری نسبت به دو بازی قبلی داشت اما با وجود برگرداندن بازی دو بر صفر در خانه فولاد، بدشانسی آورد و در دقایق تلف شده گل سوم را خورد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰ 26 August 2022

اشکان دژاگه تعویض طلایی جواد نکونام ، گره بازی حساس با تراکتور را باز کرد و فولاد خوزستان به اولین برد فصل رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت که این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر 2 شاگردان نکونام به پایان رسید.

فولاد با این برد خانگی 5 امتیازی شد و خودش را به رده پنجم جدول رساند. تراکتور نیز با قبول این شکست با یک امتیاز تیم پانزدهم جدول است. تراکتور امشب به مراتب نمایش بهتری نسبت به دو بازی قبلی داشت اما با وجود برگرداندن بازی دو بر صفر در خانه فولاد، بدشانسی آورد و در دقایق تلف شده گل سوم را خورد.

داور: سیدوحید کاظمی

کمک‌ها: حمیدرضا افشون - محمدرضا صالح آبادی

کارت زرد: مهدی شیری، محمد آبشک، مجتبی نجاریان و محمد علوی(سرپرست) از فولاد/ مهدی هاشمی نژاد و محمدرضا اخباری از تراکتور

 

گل‌ها: مجید علیاری(4-پنالتی)،موسی کولیبالی(18-پنالتی) و اشکان دژاگه_3+90) برای فولاد خوزستان/ هادی محمدی(52) و محمد آقاجان پور(58) برای تراکتور

 

شرح گل‌ها:
فولاد یک – تراکتور صفر (دقیقه 4: مجید علیاری): روی یک پرتاب اوت، احسان پهلوان درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از برخورد صفا هادی با این بازیکن، پهلوان روی زمین افتاد و وحید کاظمی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود فولاد اعلام کرد. مجید علیاری پشت این توپ ایستاد و در شرایطی که اخباری مسیر توپ را نیز درست تشخیص داده بود، این توپ وارد دروازه شد و نخستین گل فصل فولاد به ثمر رسید.

 

فولاد 2 – تراکتور صفر (دقیقه 18: موسی کولیبالی): ارسال اوت بلند آبشک به درون محوطه جریمه با ضربه سر بوحمدان همراه شد ولی همزمان، سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور که پای خود را بالا آورده بود، مرتکب خطای پنالتی شد و موسی کولیبالی برخلاف جهت حرکت اخباری، آن را به گل تبدیل کرد.

فولاد 2 – تراکتور یک (دقیقه 53: هادی محمدی): ارسال رزاق پور به روی دروازه با ضربه سر کولیبالی دفع شد اما هادی محمدی مدافع پیش تاخته تبریزی ها از فاصله 35 متری صاحب توپ شد و با شلیکی سهمگین و استثنایی، دروازه کنت را باز کرد و اختلاف را کاهش داد.
فولاد 2 – تراکتور 2 (دقیقه 58: محمد آقاجان پور): گوشه زمین یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد. ارسال ریکاردو آلوز به محوطه جریمه، روی خط 6 قدم به آقاجان پور رسید و این بازیکن با ضربه دقیق و دیدنی توپ را به طاق دروازه کنت چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

فولاد 3 – تراکتور 2 (دقیقه 90+3: اشکان دژاگه): ارسال دیدنی مجید علیاری به روی دروازه با ضربه سر تماشایی اشکان دژاگه همراه شد و توپ به گوشه دروازه رفت تا گل پیروزی بخش فولاد در لحظاتی پایانی به ثمر برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
داوری یک طرفه کاملا مشهود بود به ضرر تراکتور چرا که هیچکدام از پنالتی ها درست نبود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل