بازدید 6544

رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید

کد خبر: ۱۱۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 22 August 2022

دکتر علی محفوظی،رئیس سابق سازمان پزشکی قانونی با سلاح گرم در محله سعادت آباد تهران به قتل رسید.

به گزارش مهر ،سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر قتل پزشک معروف تهرانی با شلیک گلوله در سعادت‌آباد اظهار کرد: دکتر محفوظی ۸۵ ساله که در سال‌های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کرده، روز یک شنبه (دیروز) جلوی منزل خود با سلاح‌های گرم هدف شلیک گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

وی افزود: در این زمینه بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد که در تحقیقات اولیه، سرنخ هایی از عوامل این جنایت به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد.شائبه ترور این فرد مطرح شده است و بررسی ها در این باره ادامه دارد.

یکی از همسایه ها زمانی که صدای شلیک گلوله را شنید با جسد غرق در خون دکتر محفوظی مواجه شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.بلافاصله محمدتقی شعبانی بازپرس کشیک قتل پایتخت در محل ،حاضر و تحقیقات قضایی آغاز شد. در اولین بررسی ها مشخص شد که قاتل کلاه نقابدار داشته و ماسک مشکی زده که با استفاده از اسلحه کلت کمری که در کیف دستی خود جاسازی کرده بود،دو گلوله به مقتول شلیک کرده و متواری شده است.

دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح دیروز به دست عوامل ناشناس به قتل رسید در سوابق کاری خود سمت هایی مانند معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضویت شورای عالی نظام پزشکی کشور و عضو هیئت امنای درمانگاه های خیریه کشور را داشت .

وی این اواخر بیشتر وقت خود را در خیریه معلولین که مؤسس آن بود، صرف می کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی