بازدید 25877
۵
بازتاب

افشای حقوق نجومی ۹۲میلیونی ساکت در سپاهان

ساکت در سال بیش از 1 میلیارد و 104 میلیون درآمد دارد. نکته قابل توجه اینکه این عدد مربوط به سال گذشته است و قطعا برای امسال با افزایش هم همراه بوده است. 
کد خبر: ۱۱۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 23 July 2022

نامه ای در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که حاشیه های زیادی را برای محمدرضا ساکت در پی داشته است. البته این نامه ابتدا در برخی خبرگزاری ها منتشر شد ولی خیلی زود به فضای مجازی راه پیدا کرد و سوژه کاربران شده است.

طبق نامه ای که حسین میرزایی، نماینده مجلس و رییس هیات تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه خطاب به وزیر صمت و با رونوشت به وزیر کار منتشر کرده، مدیرعامل سپاهان 92 میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد.

نکته ای که وجود دارد این است که این نامه مربوط به سال گذشته است. این نامه در تاریخ 29 مهر 1400 ارسال شده و حسین میرزایی با نام بردن از چند نفر اعلام کرده آن ها در فولاد مبارکه حقوق نجومی می گیرند.

افشای حقوق نجومی ۹۲میلیونی ساکت در سپاهان

مختار بخشیان با 109 میلیون در ماه، عباس اکبر محمدی با 101 میلیون در ماه و محمدرضا ساکت با 92 میلیون در ماه افرادی هستند که نام شان در این نامه آمده است.

به عبارتی محمدرضا ساکت در سال بیش از 1 میلیارد و 104 میلیون درآمد دارد. نکته قابل توجه اینکه این عدد مربوط به سال گذشته است و قطعا برای امسال با افزایش هم همراه بوده است. 

رییس هیات تحقیق و تفحص شرکت فولاد در نامه اش به بازنشسته بودن محمدرضا ساکت هم اشاره کرده است.

البته طی روزهای گذشته سپاهان در نقل و انتقالات ارقام نجومی پرداخت کرده است و بعداز چندین خرید چنده میلیاردی، حالا نوبت به افشای حقوق مدیرعامل چند میلیاردی سپاهان رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۵
الان ساکت یک بیانیه رسمی و قانونی و پر و پیمان صادر میکنه و همه چیز رو تکذیب میکنه و توطئه دشمن اعلام میکنه
اقای ساکت پرافتخار ترین و با درایت ترین مدیر ورزشیه
۱.مدیر عامله و ۹۳ رشته ورزشی اداره میکنه
۲.نسبت ب زحماتی ک واسه اصفهان کشیده هیچه
۳.ما اصفهانیا راضیم ازش و مهمم ماییم چون سپاهان واسه ماس الودگی و بی ابیشو ما میکشیم
۴.اینو اخر میگم حاشیه ای نشه:پستای بعدی منتظر حقوق دیگر مدیران تیمای دیگه هم هستیم ببینم با خودتون چند چندین
بابا حالا ی تدارکات چی تیم فوتبال سالی دویست سیصد میلیون میگیره یا بازیکن دره سه دو سه میلیارد میگیره سوال اینه که مدیر عامل های دیگه تیمها چقدر میگرن تا بشه با مدیر سپاهان قیاس کرد و بهش گفت درآمد نجومی
اگر میگیره هم نوش جونش،عوضش بازیکن از دلال نمیگیره به چند برابر قیمت و پشت پرده بخور بخور کنه.مدیری مثل ساکت بیش از اینها حقشه
چرا نظرات من سانسور میشه. مگه چی گفتم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی