بازدید 6394
۸

عباسی: متن مذاکرات در اختیار نمایندگان قرار گیرد

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور، تاکید کرد: طرف‌های غربی حاضر نیستند که به تعهدات برجامی خود عمل کنند اما انتظار دارند ما فعالیت‌های هسته‌ای خود را به قبل از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها کاهش داده و حتی مواردی را بپذیریم که در برجام نبوده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 11 July 2022

به گزارش «تابناک»، فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، بیان کرد: ما شاهدیم که طرف غربی در یک موضعی ایستاده و حاضر نیست چیزی را پذیرفته و به تعهدات خود در برجام عمل کند ولی انتظار دارد هر آنچه که آنها می گویند را ما بپذیریم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: مشکل ما با طرف مقابل این است که آنها به تعهداتی که در برجام داده بودند نمی خواهند عمل کنند اما انتظار دارند که ما به شرایط قبل از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باز گردیم و تازه موارد دیگری که در برجام نبوده است را بپذیریم. این قطعا مورد پذیرش ملت ما نیست.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: اکنون عملا مذاکره ای انجام نمی شود و مطلب جدیدی بر روی میز نیست. از سوی دیگر ما نیز به عنوان نماینده مجلس دسترسی به متن مذاکرات نداریم. بنده تقاضا می کنم که متن مذاکرات در اختیار ما قرار گیرد. بنده به دیدگاه های آقای باقری کنی آشنا هستم و علاقه دارم بدانم که اقای باقری در مذاکرات چه می گوید و طرف مقابل نیز چه پاسخی می دهد. متن مکتوب باید در اختیار ما باشد تا بتوانیم بخوانیم و تجزیه و تحلیل کنیم.

عباسی تاکید کرد: تاکنون متن مکتوبی در اختیار ما قرار نگرفته است تا ببینیم اگر دو ساعت مذاکرات صورت گرفته، نتیجه آن چه بوده است. امروز تحلیل ها و حرف ها بر مبنای اطلاعات خود افراد یا مطالبی که از سوی رسانه های خارجی ارائه شده و بعضا اشتباه نیز می باشد، است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
کی چی بشه ؟؟؟

بازم ی طرحی بدین که خروجیش گرفتاری های مضاعف و مصیبت های متعدد برای مردم و کشور درست بشه


آخر این کارهای شما ایران خواهد شد کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
کره شمالی هستیم الان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
که چی چی بشه. نخیر پس بیائیم هرغلطی خواستن مابراشون انجام بدیم حتی به ذلت کشیده شدن کشور. فقط بخاطریکعده که معلوم نیست کی هستن وازکدوم سوراخ نظرمیدن. ایران ترکیه نیست که دست به گردن دشمنش باخواری وذلت بندازه. مفهوم
چطور در دولت قبل هر هفته متن و حاشیه جلاسات را دریافت می کردید و اگر نمی گرفتید دادو بی داد می کردید حالا حدود یک سال است که مذاکره می کنند و شما چیزی دریافت نکرده ایدو سکوت کرده اید ان زمان آقای قالیباف روز بدون گیر دادن برجامی نداشت حالا یک سال است که سکوت کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
چونن سكوت علامت رضا است
خوب وضعیت کنونی یکی از دستاوردهای مجلس محترم است با همین ترکیب فعلی. یادتان رفته با چه حرارتی این قانون را تصویب کردید که چه بشود؟ مثلاً کدام امتیاز را گرفتند. خوب اگر برجام را نمی خواهید (که اکثریت قریب به اتفاق مسؤولین کنونی خواهان پاره کردن آن بودند) بگذارید از بین برود چرا به دنبال احیای آن هستید. مطمئناً با این تیم مذاکره کننده فقط هر روز امتیاز از دست خواهیم داد.
خواهش می کنم دعوای زرگری راه نیاندازید بروید دنبال حق و حقوق بازنشسته ها.ممنون
هر امتیازی می‌خوان بهشون بدین تا اقتصاد از این منجلاب درآد. آدم گرسنه انرژی هسته‌ای می‌خواد چی‌کار؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی