بازدید 24751
۹
تلاش ویژه مدیرعامل استقلال با سفر احتمالی به اهواز

آجورلو اجازه نکونام را از رئیس کارخانه فولاد می‌گیرد؟

آجورلو با سفر به اهواز و دیدار مستقیم با مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان اجازه جدایی نکونام را دریافت کند. در این میان برخی روابط سیاسی هم به کمک مدیرعامل آبی‌ها خواهد آمد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 09 June 2022

در حالی که طی روزهای اخیر نمایندگان باشگاه استقلال صحبت‌هایی را با نکونام انجام داده و توافقات ضمنی حاصل شده بود، اما گفته می‌شود ایجاد برخی فشارها در فضای مجازی دلیلی شد تا این مربی از تصمیم خودش برای حضور روی نیمکت آبی‌ها صرف نظر کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نکونام این تصمیم  را به نمایندگان باشگاه اعلام کرده و این در حالی است که گفته می‌شود مصطفی آجورلو هنوز وارد ماجرا نشده و شاید با دخالت مستقیم او اتفاق دیگری بیفتد.

این احتمال وجود دارد که آجورلو با سفر به اهواز و دیدار مستقیم با مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان اجازه جدایی نکونام را دریافت کند. در این میان برخی روابط سیاسی هم به کمک مدیرعامل آبی‌ها خواهد آمد.

آجورلو اجازه نکونام را از رئیس کارخانه فولاد می‌گیرد؟

با این حال‌ مدیران باشگاه استقلال پیشنهادات جدید خود را شامل چند گزینه داخلی و خارجی عنوان پلن B به مدیرعامل باشگاه ارائه کرده‌اند که یکی از آن‌ها گزینه‌ای نام آشنا و مورد توجه هواداران است اما همه چیز بستگی به تصمیم نهایی آجورلو دارد.

با این حال باید صبر کرد و دید که طی روزهای آینده،  مخصوصا با بازگشت نکونام به تهران و دیدار احتمالی او با آجورلو، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
چرا کارخانه فولاد تیمداری فوتبال می کند؟ اگر فولاد خصوصی است اشکالی ندارد هرکس مختار است با دارایی های خودش هرکار دوست داشت بکند.
این آقا از موقعیت گذ شته خودش سوئ استفاده میکند این اسمش رانت نیست پسر کجان اونایی که انگ پرسپولیس دولتی میزدند بیان ببینن این آقا چطور از پست و موقعیت رفقاش داره استفاده میکنه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
پیروزی حکومتی این همه بازیکن خرید رانت نیست ولی اگه استقلال سرمربی استخدام کنه اسمش رانته . لنگی ها میگن استقلال مثل زمان بابا مسعود نباید اصلا سرمربی داشته باشه
Mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
چی شد یادتون رفته یحیی رو چطور از تیمش گرفتین که حتی اونجا تهدید هم کردین به تیم مربیتون تازه بعد هم یه رقمی میگن که بلکه نتونن پرداخت کنن ولی از بالا دستور دادن که باید مربی رو بدی به پرسپولیس و همبن پنج ملیارد بهت میدیم جالبه حتی هنوز پول هم ندادین
مربی فقط استراماچونی لطفا برش گردونیدماهوادارها چقدربایدمنتظرپیشرفت استقلال بمونیم لطفا رسیدگی کنیدبس دیگه خسته شدیم ازدست مافیای این بتشگاه
ایشان چه پستی داره ؟نکنه می خواهید مربی هم برای تیممون نگیره؟شما از کجا آوردید همه ستاره های لیگ را خریدید
بزرگترین اشتباه نکونام رفتن به استقلال در شرایط فعلی است!
آقای آجرلو بهترین گزینه یک مربی خارجی بروز مثا ریکارد+کالدرون+کی‌روش یا مربی تیم زنیت رو بگیرید
فقط سلطان قلبهای جوادنکونام عشق
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی