بازدید 3250

بیش از ۱۶۰ کشته و زخمی درپی آتش‌سوزی در بنگلادش

مقامات بنگلادشی اعلام کردند که آتش سوزی گسترده در یک انبار در جنوب شرقی این کشور دست کم ۱۶ کشته و بیش از ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 05 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته مقامات بنگلادشی، آتش سوزی شنبه شب در تأسیسات یک انبار در سیتاکوندا، در ۴۰ کیلومتری شهر بندری چیتاگونگ رخ داد و پس از یک انفجار مهیب در محل، باعث انفجار‌های متعدد در انبار‌های دیگر شد.

رویترز گزارش داد فاروق حسین شیکدر، مسئول آتش نشانی گفت: آتش نشانان همچنان در تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی تا صبح یکشنبه بودند و به گفته ساکنان محلی، انفجار محله را تکان داده و شیشه‌های خانه‌های مجاور را شکسته است.

محمد الیاس حسین، پزشک چیتاگونگ، گفت که ممکن است تعداد قربانیان افزایش یابد، زیرا وضعیت برخی از مجروحان وخیم است. وی گفت که مجروحان شامل نیرو‌های آتش نشانی و پلیس هستند. وی از تمام پزشکان منطقه خواست تا برای حل این وضعیت کمک کنند و خواستار اهدای اضطراری خون شدند.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث این آتش سوزی شده است. مقامات خدمات آتش نشانی می‌گویند آن‌ها مشکوک هستند که ممکن است از یک ظرف هیدروژن پراکسید سرچشمه گرفته باشد و به سرعت به دیگر انبار‌ها سرایت کرده باشد.

در سال ۲۰۲۰، سه نفر پس از انفجار یک مخزن نفت در یک انبار کانتینری در منطقه پاتنگا چیتاگونگ کشته شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی