بازدید 8131

تحلیل هوشمند اطلاعیه های کدال در سامانه روبوتریدر

کد خبر: ۱۱۱۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 12 May 2022

تحلیل هوشمند اطلاعیه‌های کدال

تحلیل هوشمند اطلاعیه های کدال در سامانه روبوتریدر

صورت‌های مالی و گزارش‌های فعالیت شرکت‌ها، انعکاس دهنده خلاصه طبقه بندی شده وضعیت و عملکرد مالی شرکت براساس استانداردهای حسابداری می‌باشند. نحوه انعکاس این اطلاعات به گونه‌ای است که ذینفعان بتوانند از آن برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی خود به منظور پیش‌بینی، مقایسه و تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت استفاده کنند. تمامی شرکت‌های پذیرش شده در بازار سرمایه، موظف به درج منظم و به موقع صورت‌های مالی و گزارش فعالیت‌های خود در سامانه کدال می‌باشند. مسلما ارائه این اطلاعات موجب ایجاد شفافیت در بازار سرمایه و امکان خرید و فروش آگاهانه معامله گران و سهامداران بازار سرمایه می‌گردد.

با وجود انتشار موارد مذکور در وبسایت کدال، تحلیل صورت‌های مالی و گزارش فعالیت‌های شرکت‌ها، نیازمند دارا بودن سواد مالی، شناخت نسبت‌های مالی و انجام مقایسه گزارش‌های ارائه شده با گزارش‌های قبلی شرکت به منظور بررسی دقیق‌تر وضعیت کلی آن می‌باشد. از طرفی امکان بررسی سریع و تصمیم گیری به موقع و در لحظه یکی دیگر از پارامترهای مهم و تاثیر گذار در این زمینه است. بنابراین مطالعه صورت‌های مالی و گزارش‌های فعالیت ارائه شده توسط شرکت‌ها همواره یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه گذاران بازار سرمایه بوده و همگان به دنبال راهکاری جهت تحلیل صحیح، دقیق و به موقع اطلاعات مذکور بوده‌اند.

سامانه معاملات برخط روبوتریدر با بررسی این دغدغه مهم سرمایه گذاران بازار سرمایه، برای اولین بار بر روی سامانه‌های معاملات برخط، امکان تحلیل هوشمند و لحظه‌ای صورت‌های مالی و گزارش‌های فعالیت منتشر شده بر روی سامانه کدال را فراهم نموده است. در سامانه رویوتریدر، صورت‌های مالی شرکت‌های تولیدی، بانکی، خدماتی، ساختمانی، لیزینگ، صندوق‌های سرمایه گذاری و همچنین گزارش‌های فعالیت ماهانه شرکت‌های تولیدی، بانکی، خدماتی و بیمه‌ای به صورت لحظه‌ای و هوشمند تحلیل و به گونه‌ای ساده سازی شده و قابل فهم، پس از مقایسه با صورت‌های مالی و یا گزارش‌های فعالیت دوره مشابه قبلی آن شرکت منتشر می‌شوند. معامله‌گر با مشاهده نتایج تحلیل شده بر روی سامانه روبوتریدر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با دقت فراوان، وضعیت کلی شرکت بر اساس صورت‌های مالی و گزارشات درج شده در سایت کدال را مشاهده و امکان تصمیم گیری به موقع در رابطه با میزان ارزندگی سهم را خواهد داشت.

سامانه معاملات برخط روبوتریدر به دنبال ایجاد راهکارهای سریع و هوشمند به منظور انجام معاملات آگانه عموم مردم در بازار سرمایه بوده و توسط شرکت فناوری اطلاعات اکسون به عنوان یک محصول دانش بنیان توسعه داده شده و ضمن فراهم نمودن یک پلتفرم نوین و کاملا اختصاصی، تجربه متفاوتی از سرعت و سهولت را در اختیار معامله گران قرار داده است.

به منظور بهره برداری از امکان تحلیل صورت‌های مالی و گزارش‌های فعالیت شرکت‌ها و همچنین سایر امکانات روبوتریدر از قبیل تحلیل بنیادی و تکنیکال سهام که به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود، به آدرس https://robotrader.ir مراجعه و پس از ثبت نام، با بهره گیری از اطلاعات ورود پیامک شده، وارد سامانه شده و امکانات کم‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی