بازدید 5118

حقوق مدیران ارشد دولتی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود

بنابر ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور اولین مرحله از انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران در تاریخ سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ و مشتمل بر اطلاعات پرداختی مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 09 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

طبق این بخش‌نامه در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر شفاف‌سازی اطلاعات پرداخت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و در راستای اصل شفاف‌سازی (از اصول دوازده‌گانه دولت مردمی) برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی و به منظور تحقق تکلیف ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر مشخص بودن میزان هرگونه ناخالص پرداختی ماهانه به مقامات، رؤسا و مدیران موضوع این ماده، از این پس اطلاعات حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آن‌ها که در دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم شاغل هستند، به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دستگاه‌های اجرایی مشمول این بخشنامه موظف هستند، با رعایت ضوابط و ترتیبات اعلامی دستورالعمل منتشره در سامانه ثبت حقوق و مزایا، ضمن انتخاب دقیق سطح پست، نوع استخدام، مدرک تحصیلی، رتبه شغلی، سنوات خدمت و درج دقیق عنوان پست و مبالغ اقلام پرداختی، نسبت به آماده‌سازی لیست حقوق پرداختی و بارگذاری در سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کنند.

بدین ترتیب، از این پس در تاریخ دهم هر ماه، اطلاعات پرداختی مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنها، به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

اولین مرحله از انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران در تاریخ سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ و مشتمل بر اطلاعات پرداختی مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
غیر رسمی هم!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
شرکتهای دولتی حیات خلوتهای خصولتی به صورت شرکتهای پیمانکاری دارن که بیشتر زد و بندها و حق حسابها و مناقصات مشکوک و پرداخت صورتحسابهای نادرست و استخدامات بی ضابطه و آشنابازی تحت عنوان قرارداد تامین نیرو و سپس رسمی کردنشان با قانون جدید مجلس که پیمانکاران خصوصی را رسمی
از جمله فسادات این مدیران دولتی است که چند صد برابر حقوقشان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
بسیاری از مدیران فاسد دولتی پول میگیرند و افرادی را به عنوان نیروی شرکتی، بدون آزمون استخدام
میکنند و با قانون جدید مجلس رسمی- کارگری میکنند و حقوق این اشخاص دو برابر کارمندان رسمی دولتی است (به علت افزایش چندین برابری حقوق کارگری نسبت به دولتی که امسال مثلا 57 درصد کارگری و 10 درصد دولتی بود یا پارسال 39 درصد کارگری و 15 درصد .دولتی بود)
حقحق رسمی یک چیزیه فیش داخلیشون یک چیزه دیگه کلی مزایای غیر رسمی و غیر نقدی هم دارند وام های کلان بدون عوض یا با بهره بسیار کم و طولانی مدت انواع و اقسام پروژه های مسکونی در بهترین منطیق کشور بدون اینکه یک ریال پول بدهند انواع و اقسام ماموریت های بی مورد خراجی و داخلی با حق ماموریت ها نجومی تازه این ماله دولته که مثلا یک مقدار ناچیزی نظارت روشه ببینید غیر دولتی ها چه فسادی دارند.
بقیه کارکنان از پول عمومی استفاده نمی کنند که محرمانه هستند
چقدر هنرپیشه های بدی هستین، چقدر سناریوهاتون بده، چقدر مارو نادون فرض کردین، می خواین مدیر بهتون نشون بدم فیش حقوقیش 18 میلیونه ولی درآمدش از سازمان بالای 100 میلیون تومنه.به سادگیه آب خوردن.برای برگزاری همایش و گالری و اجاره غرفه نیاز به امضای ایشون هست و برای هر امضا مبلغی میگیره بنابراین حقوقش 18 میلیونه ولی حق امضاش 80 میلیون در ماه.به همین راحتی و قشنگی.
دارین از غربیها یاد میگیرید؟؟؟؟؟
ای غربزدها !!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ
این خودش یک گام به جلو هست اگر منتفی نشه
مدیران خصولتی چی؟ مثلا بانک ملت خصولتی هست و بانک ملی دولتیه. شرکت توزیع برق خصولتیه و شرک برق منطقه ای دولتیه. بیشتر فسادها در خصولتی هاست زیرا دیوان محاسبات حسابرسی نداره.
حقوق اساتید چرا منتشر نمی شود نه فقط فیش، کل درآمد سالانه آنها که قرار دادهای مختلف و پروژه های مختلف و مشاوره ها دریافت می کنند
کارمندان دولت امسال 10 درصد و پارسال 15 درصد افزایش حقوق داشتند. کارمندان خصولتی امسال 57 درصد و پارسال 39 درصد افزایش حقوق داشتن. کارمندان خصولتی مثل بانکهای ملت و صادرات و تجارت و توزیع برق و آبفا و نیروگاه برق و فولاد و پالایشگاه و پتروشیمی و تامین اجتماعی.
وقتی از حقوق و دستمزد صحبت می شود، بلافاصله حقوق های نجومی به ذهن متبادر می شود. در هر جامعه ای پرداخت عادلانه مورد خواست عموم است. اما پرداخت عادلانه این نیست که مبلغی مشخص به افراد بدهیم و به اطلاع عموم برسانیم. مبلغ عادلانه آن است که در برابر توان< تلاش و کوشش داده شود. مدیر شایسته که هم بداند و هم بتواند را به کار بگیرید که دردی از جامعه را درمان کند، هر مبلغی که به بدهید نوش جانش.
متاسفانه سازمان امور اداری و استخدامی به عواقب ثصمیماتش آگاه نیست و به جای عملکرد درست مامیانه رفتار می کند.
لطفا میزان حقوق و مزایای دریافتی مدیران وارداتی دانشگاه آزاد اسلامی هم منتشر گردد.
من یکی را می شناسم که با معدل 11 از دانشگاه ازاد با یه پارتی بسیار ضخیم در زمان احمدی نژاد استخدام رسمی یک وزارتخانه پولدار شد و چهار سال بعد دکترا به دست پست مدیریتی گرفت و الان توپ هم تکونش نمی ده
طوری رفتار می کنه که گویا چرخ وزارتخانه روی شاخ ایشون می چرخه !
نه کسی از دانشگاه آزاد پرسید که این مدارک را با چه مجوزی دست هر کسی می دهی اون هم حین خدمت
نه کسی از وزارتخانه می پرسه که استخدام با این معدل و سوابق چیه ؟
نه کسی هنگام پست دادن به این آدم مدارک بدو ورودش را بررسی کرد !
جالب اینکه این همه فارغ التحصیل دکتری نخبه از دانشگاههای معتبر داریم که همچنان بیکار هستند یا مهاجرت کردند
فارغ التحصیلان دانشگاه نفت که مطلقا جذب نمی شوند
هر وزیری هم میاد چون می خواد فامیل ها و دوستای پخمه خودش را بیاره اصلا این ماجرا را هم نمی زنه و سراغ استخدامهای قبلی نمی ره
اگر مرد هستید این استخدامها را بررسی کنید وگر نه شعار ندهید
تمام این پخمه ها دارن حقوق نجومی می گیرند و با بی سوادی گند می زنند به مملکت و برای اینکه بی سوادیشون فاش نشه زیر دستهای بی سواد تر استخدام می کنند و نخبه ها را می پرانند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم