بازدید 4432
۲

توقیف ۳ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در دیلم

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله‌های بزرگ قاچاق در استان خبر داد و گفت: سه فروند شناور تجاری حامل قاچاق در دیلم توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 08 May 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان اقدامات بسیار خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مرزهای این استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود که شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: دریابانان طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند سه فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در بندر دیلم، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرزهای آبی استان بوشهر، تعداد شش دستگاه موتور خودرو، چهار هزار عدد لامپ، ۱۰ دستگاه ماکروویو و ۳۰ طاقه معادل هزار و ۵۰۰ متر پارچه کشف شد.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری پنج متهم و توقیف سه فروند شناور، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیلی بزرگ بوده!
بزارین برن بابا.تولیدات داخل که کیفیتی ندارن دیرز از ماهشهر رفتم اهواز بخدا تا رفتم وبرگشتم 6تا ماشین دیدم خراب بودن هر6تا هم تولیدداخل
این 6تا موتورخودرو که اوردن مطمن باشین سر هم 60 سال بی عیب کارمیکنن
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی