بازدید 25093
موضع پرویز پرستویی و رضا کیانیان درباره عملیات روانی

پس از پرویز پرستویی، نوبت ترور شخصیت کدام چهره غیربرانداز است؟

این گروه در هر حرکتی با محوریت جریان غیربرانداز در غرب انجام شود، حضور می‌یابند و شروع به فحاشی به حاضران می‌کنند. سپس منتظر واکنش طرف مقابل می‌شوند که قاعدتاً در مواردی می‌تواند با تندی همراه باشد. سپس این بخشی از واکنش را با حذف کنش خودشان که همراه با فحاشی و اعمال زور و قلدری بوده، منتشر می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 02 May 2022

پس از پرویز پرستویی، نوبت ترور شخصیت کدام چهره غیربرانداز است؟پس از هدف قرار دادن پرویز پرستویی در حین نمایش یک فیلم در آمریکا، این پرسش پیش آمد که سلسله اقدامات اینچنینی تا کجا ادامه خواهد داشت و پس از پرویز پرستویی، نوبت ترور شخصیت کدام چهره مرجع است؟ موضوعی که در یادداشت رضا کیانیان در تحلیل این فضا نیز به درستی انعکاس داشته و ادعای دموکراسی خواهی و آزادی بیان چنین جماعتی به چالش کشیده شده است.

«تابناک»، مهدی خرم دل؛ پرویز پرستویی به تازگی برای حضور در تور نمایش فیلم قصه‌های هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمدزاده به آمریکا سفر کرده است؛ فیلمی که درباره اهمیت صلح است و تصاویرش از موزه صلح ایران تا موزه صلح وین را در برمی‌گیرد و هرچند شاید به لحاظ فرمی اثر قوی نباشد، پیام قابل تامل و جهان‌‌شمولی دارد.

در زمان حضور پرویز پرستوی به همراه گروه دیگری از هنرمندان نظیر گوهر خیراندیش، گروهی چون استاکر (تعقیب‌کننده) در سالن‌های نمایش این فیلم در شهرهای مختلف آمریکا حضور یافتند و نه تنها پرویز پرستویی و دیگر هنرمندان را تحت فشار گذاشتند، بلکه به تک تک تماشاگرانی که برای تماشای فیلم بلیت خریده بودند نیز فشار می‌آوردند. این اتفاقات دقیقاً از جانب اشخاصی رخ می‌داد که ادعای آزاد بیان و مخالفت با استبداد را داشتند اما این رویه‌شان دقیقاً مخالف آزادی بیان بود.

در کشاکش این اقدامات ـ که یکی از انگیزه‌هایش تحریک پرستویی برای عصبانی کردنش بود ـ پرویز پرستویی با زدن روی دست یکی از لیدرهای این تحرکات، خواستار دنبال نکردن و فیلم نگرفتن از خود او شد؛ شخصی که از ملی پوشان سابق جودو ایران است و به واسطه نتیجه مثبت دوپینگ، قهرمانی قاره‌ای‌اش توسط فدراسیون آسیایی جدا از او پس گرفته شد و سپس به آمریکا رفت و پناهنده شد و در یکی از سبک‌های فرعی جوجیتسو مشغول شد.

پس از پرویز پرستویی، نوبت ترور شخصیت کدام چهره غیربرانداز است؟

این گروه در هر حرکتی با محوریت جریان غیربرانداز در غرب انجام شود، حضور می‌یابند و شروع به فحاشی به حاضران می‌کنند. سپس منتظر واکنش طرف مقابل می‌شوند که قاعدتاً در مواردی می‌تواند با تندی همراه باشد. سپس این بخشی از واکنش را با حذف کنش خودشان که همراه با فحاشی و اعمال زور و قلدری بوده را منتشر می‌کنند و بدین ترتیب می‌کوشند، چهره‌ها را تخریب کنند؛ عملیاتی که بر روی پروز پرستویی نیز انجام شد و به او به واسطه ملاقات با شهید سردار قاسم سلیمانی در جریان نمایش دو فیلم ابراهیم حاتمی کیا، حمله شد.

این اتفاقات واکنش پرویز پرستویی را در پی داشت و او در ویدیویی به توضیح این حواشی پرداخت. پرستویی در این ویدیو تاکید کرد: «حدود دو هفته‌ای هست که با فیلمی با نام قصه‌های هزار و یک روز ساخته دکتر حبیب احمدزاده که در آن جز بحث صلح هیچ چیز دیگری نیست، کاملا مستند است و روایت کلیه فعالیت‌ها و کارهای بشردوستانه‌ای که در طول ۱۰ سال گذشته انجام شده است، به آمریکا آمده‌ایم؛ آن هم به دعوت گروه‌های صلح‌طلب آمریکایی که این فیلم را در شهرهای مختلف آمریکا نمایش دهیم و این اتفاق رخ داد.»

پرستویی افزود: «اتفاق خوبی هم رخ داد، خارجی‌ها آمدند دیدند، آمریکایی‌ها آمدند دیدند، ایرانی‌ها آمدند دیدند و در مجموع اتفاقات خوبی بود و عکس‌العمل خوبی نشان دادند اما در دو مجلس اتفاقی که نباید، افتاد و آن این که پنج، شش نفر با پرچم‌های خودشان دم سینماها آمدند و مانع ورود مردم به سینما شدند، یعنی از مردم می‌خواستند که شما این فیلم نبینید و وقتی با مخالفت آدم‌ها مواجه می‌شدند، شروع به فحاشی می‌کردند و آن هم فحش‌های ناموسی، در حالی که آن‌ها با خانواده‌شان آن‌جا آمده بودند. آن‌ها فحش‌های ناموسی می‌دادند، هتاکی می‌کردند و مانع ورود آدم‌ها به سینما می‌شدند، حتی ما از آن‌ها دعوت می‌کردیم که شما هم بیایید فیلم را ببینید، ولی آن‌قدر صدایشان بالا بود که صدای ما را نمی‌شنیدند و مدعی بودند که ما زبان هشتاد میلیون آدم هستیم. من می‌گویم کدام هشتاد میلیونی که ما شهروندش هستیم و از نزد آن‌ها می‌آییم. تمام هم نمی‌شود، بلند می‌شوید، می‌آیید یک شهر دیگر، با همان وضعیت، با همان تعداد آدم، همان پرچم، با همان فحاشی، با همان فحش‌های ناموسی وارد سینما می‌شوید، من حتی از این عزیزان خواستم صدایتان را بیاورید پایین با هم صحبت کنیم، به خدا ما صبر داریم برای این که بنشینیم با هم گفت‌وگو کنیم.»

پرستویی خاطرنشان کرد: «بعد شما سوالی از ما می‌کنید، جوابی از ما می‌خواهید که آن نیازمند توضیح بسیار است، من نمی‌توانم آن سوال را تستی جواب دهم و شاید هم اصلا لازم نیست که من جواب این سوال شما را بدهم. من با هدف دیگری آمده‌ام. من با هدف صلح آمده‌ام، من با هدفی آمده‌ام که در کنار هم بنشینیم و فیلمی را ببینیم که پیامش، پیام صلح است و می‌خواهد به تمام مردم نشان دهد که صلح چیز خوبی است و جنگ ویرانگر است و خب با این صحنه مواجه می‌شویم و حتی پلیس حضور پیدا می‌کند، پلیس حرف‌های بنده را می‌شنود، حرف‌های ایشان را هم می‌شوند و در واقع آن‌ها را محکوم می‌کند که شما حق ندارید ورود بکنید به این شکل، از یک شهر دیگر دوباره بدو بدو، تعقیب کنید و آرامش این‌ها را بگیرید و نگذارید مردم به سینما بروند.»

پرستویی در پایان سخنانش گفت: «خب شما می‌توانید نیایید. بعد چرا فحاشی؟ چرا هتاکی؟ چرا حرف‌هایی که شایسته یک آدم نیست؟ شمایی که می‌گویی در مهد آزادی و در مملکتی که آزادی بیان هست زندگی می‌کنی، آیا آزادی بیان فقط این است که شروع کنی آن‌چه را فحاشی و توهین به ناموس مردم است بر زبان بیاوری؟!»

این اتفاقات که ظاهراً یک جریان هدفمند به قصد بی اعتبار کردن هنرمندان است و از اصغر فرهادی شروع شده و حالا به پرویز پرستویی رسیده، با واکنش رضا کیانیان نیز همراه شد. کیانیان در یادداشتی خطاب به لیدر این تحرکات نوشت: «می‌خواهم به جمله ای از خودتان اشاره کنم و بعد ادامه دهم: دلیل این همه دروغ و فساد نبود دموکراسی و آزادیست. تا آن جا که من می دانم، یکی از پایه های دموکراسی آزادی بیان و آزادی عقیده است. بشمارید چند دین و مذهب در آمریکا در کنار هم وجود دارند؟! چند نوع پناهنده سیاسی و اجتماعی از همه جای دنیا آن جا زندگی می‌کنند؟ همان جا وقتی از کسی پرسشی می‌کنید و طرف نمی‌خواهد پاسخ دهد، حق ندارید پرسش‌تان را تکرار کنید. حتی پلیس هم حق ندارد پرسش را تکرار کند. تا زمانی که وکیل طرف بیاید.»

این بازیگر پیشکسوت سینما متذکر شد: «اگر به دموکراسی معتقدید، اجازه دهید هر کس عقیده خودش را داشته باشد. بازجویی نکنید. اگر از کسی پرسشی دارید و طرف نمی‌خواهد جواب دهد، اصرار نکنید. به همین سادگی و به همین دردآوری. دموکراسی خیلی سخت است. تحمل مخالف، بسیار مشکل است. من ویدیوی دوم را گذاشتم که یادآوری شود گاهی به عقاید دیگران احترام نگذاشتید. ویدیوی شما و آقای پرستویی هم همین طور است. به عقاید ایشان احترام نمی‌گذارید. و بارها پرسش تان را تکرار می‌کنید.»

کیانیان در نهایت پرسش‌های کلیدی مطرح کرد: «اگر حکومتی بر مبنای عقاید شما بر پا شود، مطمئنید آن زمان همه آزادند؟ مطمئنید آن زمان همه می‌توانند عقاید خودشان را داشته باشند؟ یا… فقط به خودی ها آزادی می‌دهید و بقیه را از میدان به در می‌کنید؟ البته ناسزا می‌گویید و تحقیر می‌کنید. اگر به قدرت برسید، چه می‌کنید؟ مطمئنید مخالفانتان را به زندان نمی‌اندازید؟ چون نوشته بودید اسامی مخالفانتان را یادداشت و جمع آوری می کنید... آقای پرویز پرستویی هر عقیده‌ای دارد، باید احترام بگذارید... چون «شما» ادعا کرده‌اید به «دموکراسی» و «آزادی» معتقدید. به نظر من با جنگ فقط جنگ زاده می‌شود. برای ایجاد دموکراسی باید تمرین دموکراسی کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۷۴
وسط بازی رو خوب بلدن دوستان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
کار یک بازیگر، نقش بازی کردن است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
پرویز پرستو باید دستگیر و اعدام شود
کسی که طرف مردم نباشد، بایدم توسط مردم توبیخ بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
از طرف خودت حرف بزن پرستویی از جنس مردم زجر کشیده ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
کدوم مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
حتما اون میلیونها ایرانی تشییع کننده سردار سلیمانی شبه مردم بودن نه مردم .خخخخ
مردم را به رای دادن به حسن روحانی تشویق کردند، حالا هم باید تاوان سختی پس بدهند

دم ایرانیان با غیرت مقیم لس انجلس گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
رئیسی رو هم دیدیم! روسای جمهور قبلی لااقل دوره اولشون گل و بلبل بود
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
این ایرانیان با غیرت نشستن تو لس انجلس
میگن لنگش کن؟
یک مشت بچه سوسول جیغ جیغو هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
می خواستین چشماتونو باز کنید رای ندید
ایرانیان لس آنجلس همه با سواد هستند، و کار بسیار درستی انجام دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
دقیقا کدام مردم؟
سواد هم از آن حرف های پوچی هست که زیاد می شنویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
چه تفکر مسمومی که هر ایرانی خارج نشین را با سواد و تحصیل کرده فرض میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
اونها اگر وطن پرست بودند می موند و خودشون رو فدای خدمت به وطن و هموطنشون میکردند . با سوادی که فقط به منافع خودش فکر میکنه به چه دردی میخوره . مثل دکتری میمونه که به مریض به چشم مشتری نگاه می کنه و براش مهمه که از این مریض چقدر میشه پول در آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
سواد و ادبشون رو هم دیدیم
از کی تا حالا پرستویی ها شخصیت دار شدند، که بخواد ترور بشه شخصیتشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
شخصیت اقای پرستویی رو شما بهش نمی بخشید، برید از عصبانیت بمیرید
دولیبریتی
هنـــــــــــربند
جمع کنید بساط کاسه کوزه تان را

از پول مردم میخورند و به مردم توهین می کنند

بعد طرف مسئولین بی تدبیر ررا می گیرند

ایرانیان خارج نشین ، همه آدم های کاربلد و تحصیل کرده ای هستند، که کار درستی کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
چه تفکر مسمومی که هر ایرانی خارج نشین را با سواد و تحصیل کرده فرض میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
جالبه درمورد فوتبالیستها که اکثرا بیسواد هستند این جمله گفته نمیشه! لگد زیر توپ زدن از نظر خیلیها، کار زحمت‌کشی محسوب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
اگه اینها نماینده ایرانیان خارج نشین بودن که آبرویی برای ایرانی ها در سطح جهان نگذاشتن، اگه راست می گفتن همین ایرانی های خارج نشین فریادشون رو سر خاوری می کشیدند ، اینها نماینده ایرانی های واقعی نیستند اینها یک عده بی هویت هستند که فقط از دموکراسی دم می زنند در حالی که املای اون رو هم بلد نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
شخصیت شما از پیاماتون پیدا ست لابد اون ها هم مثل شما کار بلدند
اون روزی که همین جماعت رفتن جلوی صندوقهای رای ریاست جمهوری در کشورهای خارجی و به زن و بچه مردم فحش دادن و بعضیهاشون رو کتک زدند و وزارت امور خارجه اینها رو پیگرد قانونی نکرد باید میدونستید که این جماعت پرروتر شده و حملات بیشتری میکنند.
این همه صغری و کبری برای توجیه چیست؟ من و شما هم در شرایط سخت دچار خشونت و رفتار خطا شده ایم. پس به جای توجیه خشونت آقای پرستویی بهتر است ایشان بپذیرند که اشتباه کرده اند و عذر خواهی کنند. این داستان ما خوب، آن ها بد را کنار بگذارید.
فکر کرده ایرانه - ایشان باید پاسخ گوی وحشی بازیش در امریکا باشه و محاکمه بشه
با پول بیت المال میرن آمریکا که برای ارباباشون تبلیغ کنند.... بعد میگن ما عاشق مردمیم.. مردم از شما بیزارن.
بیچاره ها
به قول یکی از خودشون آواره شدید به خاطر تحریکات و اغفال از طرف دیگران و ناآگاهی خودتون
اکنون به جای اینکه اگر اشتباهی داشتید جبران کنید حاضر هستید خاکی رو که از دست دادید نابود کنید برای فرونشاندن عقده ها و حسادت خودتون
شما مثل اون افرادی هستید که بر روی شخصی که دوستشون نداره اسید می پاشن و میگن یا برای من باش یا برای هیچ کس
زندگی خودتون رو باختید و می خواهید بقیه مردم رو هم به سرنوشت خودتون دچار کنید
چرا پا می شه می ره اونجا؟؟ بماند اینجا پیش دوستان و همفکران سیاسی اش ...
اعمال این ها به اراده و خواست خودشون نیست چون هر آدم کم هوشی هم می دونه که نباید به سردار سلیمانی به خاطر هیبت نظامی اش و ابهتش که باعث محبوبیت در میان توده مردم شده توهین کنه
اما چون برای این جمع خط تعریف می شه و بر اساس اون بودجه تعلق میگیره مجبورن به این حرکات تنفرآور روی بیارن با دوربینی در دست و ارائه گزارش کار
این که آ. کیانیان کلا یکی به نعل میزنه یکی به میخ که بر کسی پوشیده نیست. اما این صحبت هاشون کاملا درسته.
به اون یه نفری که احتمالا با IP های مختلف اومده و کامنت گذاشته ایرانی های لس آنجلس همه کاردرست و آدم حسابی اند میگم که:
البته که لس آنجلس آدم های کاردرست زیاد داره، نمونه اش همونهایی که با آرامش رفتند و فیلم رو دیدند، موافق یا مخالف.
اما قطعا اون چند نفر و مخصوصا اونهایی که میدون دار معرکه بودند توی این دسته نیستند. نشونه اش هم فحش های رکیک و رفتار کاملا مشمئز کنندشون.
آقای پرستویی مواضع گاهی ناعادلانه ای هم داشته، اما تو این یه مورد درود بر او باد
درود بر ژنرال سلیمانی، مرد میدان
حنای هنربندها برای قشر تحصیل کرده و فهمیده جامعه دیگه هیچ رنگی نداره
آقا شما که می گید حاکمیت ایران سرکوب و توهین می کنه از اون ور خودتون همین کار رو می کنید فحش ناموسی به رای دهنده و سینمارونده میدید پس چرا ملت باید دنبال حرف شما راه بیفتن بیکاریم مگه؟
بی محلی کردن به این جماعت سلبریتی، بهترین مجازاته

و البته آنفالو کردن از تمامی شبکه های مجازی
از اپوزیسیون هم شانس نیاوردیم
عاقا شماها با ناخدای کشتی دعواتون شده پریدید پایین رفتید سوار کشتی بغلی الان از حرصتون میخواید کل کشتی رو با ناخدا و خدمه و مردم عادی غرق کنید گناه ما چیه؟
والا این جماعت یا بیکارن و روانپریش یا حتما باید سرشون توی آخور یکی باشه که اینطور علاف و بیکار دنبال این بابا پرستویی راه افتادن شهر به شهر
ما توی کف یه چرت سر ظهر موندیم
یه کامنت بدون ارتباط
واقعا متاثر شدم چطور هست ؟که خبری درارتباط با گرد خاک خوزستان درج نمیکنید،یا اینکه به صورت خلاصه و کوتاه درج می کنید.
واقعا اینقدر برای همه عادی شده که پنج میلیون نفر در زیر خاک دارن مدفون میشن و دارن خفه میشن.
شما که از دل مردم هستید انتظار داریم شما صدای مردم باشید.
در کل عمرم نه نفرین کردم نه دعای بد ،ولی از خدا میخوام اگه مسئولین کاری نمی خوانن کنند ، همین وضعیت برای خودشان پیش بیاید و ببینند من مادر وقتی میبینم بچه م نمی تونه نفس بکشه ، چه حالی پیدا می کنم.
تورو خدا صدای خوزستان باشید تورو خدا کاری کنید بخدا خفه شدیم.
آقای پرستویی به دموکراسی و آزادی بیان فقط در آمریکا باید احترام گذاشته بشه؟؟؟؟
پس در ایران چی ؟؟؟؟؟
احسنت به آقای کیانیان. بسیار متین صحبت کردن.
چقدر آقای کیانیان دقیق و تمیز صحبت کردن.
آقای به اصطلاح هنرمند پرستویی
یا با مردم یا پشت به مردم(مزدور)
شما کدومش؟
شما فقط بروی توی توییتر یا اینستاگرام یکی از این سلطنت طلب ها خیلی خیلی آروم و محترمانه یه انتقادی از شاه بکن! طرف 6 خط فحش خواهر مادر حواله ت میکنه! فکرشو بکنید اینا فردا پس فردا توی مملکت کاره ای بشن!
من یه سلطنت طلبی رو میشناسم از سال 93 توی اروپا پناهنده شده. از سال 93 شروع کرد توییت زدن که امسال سال آخر رژیمه. سال 94 اومد گفت امسال سال آخره دیگه. خلاصه رسید رسید به سال 1401 این هنوز داره توییت میزنه امسال سال آخره خخخخخ یعنی شما بگرد ببین نااگاهتر ...ز سلطنت طلب و برانداز و مجاهد خلق و.... میتونی پیدا کنی؟! نمیتونی =)
امثال این هنرمندان اگر می خواهند در برابر چنین هجمه هایی قرار نگیرند به جای سفر به کشورهای دارای آزادی بیان ونظر مثل آمریکا واروپا به کشورهایی مثل روسیه وچین وکره شمالی بروند .
این افرادی که به پرستویی فحاشی میکنن ایضا اینایی که دارن اینجا کامنت میزارن و از اهانت به پرستویی حمایت میکنن همون مدعیان آزادی و دموکراسی هستن =)
عقده ای های خارج نشین دشمن ایران
بشتابید که عمو پرویز خوب گذاشت تو کاسه تون
بشتابید برای عقده گشایی
چون کار دیگه ای بلد نیستین
به قول امام : آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
و این به اصطلاح ایرانی های لس آنجلسی هم جزیی از آمریکا می باشند و شامل جمله امام رحمه اله
انقدر حرص بخورین تا برین به درک
در ضمن این سوالات فقط مال ایرانیان خارج نشین نیست مردم داخل هم همین سوالات را دارند و تنها تفاوت در آزادی بیان آنهاست که آنجا هست واینحا نیست .
اینا رو مردم بزرگ کردن بایدم وفاداری خودشون به مردم رو ثابت کنن
یکی از این سلطنت طلب ها و برعندازها نوشته بود فردا که ایران آزاد شد باید 7 میلیون نفری که در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت کردن رو بندازیم زندان. اینها مدعیان آزادی و دموکراسی هستن
یه بار یکی از این سلطنت طلب ها توی پیجش نوشته بود فردا که ایران آزاد شد و شاهزاده برگشت دموکراسی و آزادی برقرار میشه و همه افراد برابر هستند و حق انتخاب و اظهار عقیده دارند. من بهش گفتم من سیستم پادشاهی رو قبول ندارم. برام 15 خط فحش نوشت =)
نه اینکه همه هنرمندا (البته اگه بشه اسمشونو هنرمند گذاشت) پیغمبرزاده و معصوم هستن
همینا هستن که فقط منافع کثیفشون براشون مهمه
مردم ما یک عمر شهاب حسینی رو میپرستیدن چون جشنواره فجر رو تحریم نکرد و از تحریم جشنواره انتقاد کرد ریختن پیجش گفتن تو مزدوری توام از خودشونی 500 هزار کامنت فحش خواهر مادر حواله ش کرد

پرویز پرستویی رو تا دیروز میپرستیدن امروز شدن دشمن پرستویی که تو مزدوری توام از خودشونی چون رفتی یه عکس یادگاری با سردار سلیمانی داری

متاسفانه مردم ما به شدت سواد و شعور سیاسیشون پایینه. قدرت تفکیک کوچکترین مسائل رو ندارن. دیگه مردمی که میگن آزاده نامداری رو کشتن تا حواس مردم رو از قرارداد چین پرت کنن به نظرتون این جماعت عقلشون سالمه؟!
پرویز پرستویی بازیگر حرفه ای، انسان دوست و با شخصیتی است و با این مشکلاتی که براشون ایجاد کرده اند، از اعتبار و شخصیت ایشان که فردی وطن دوست و انسان است، کاسته نمی شود.
نتیجه کاشتن باد درو کردن طوفان است
اصلا چرا همش آمریکا و اروپا
بیچاره خود پرستویی هم عقیده اش اینی نیست که نشون میده خودشم صراحتا گفت تو ایران زندگی میکنه مجبوره ریا کنه!بدبختی بزرگیه پرستویی که عددی نیست خود مسیولینم نانشون تو ریا و دو رویی هست باور بفرمایید هیچکدوم عقیده ای به حرفا و کارایی که میکنن ندارن نمونش سردار طلایی قالی باف و … همه چون به خلوت میروند آن کار دیگر می‌کنند
حقش بود
متاسفم برای کسایی که هنرمندان بزرگی چون پرویز پرستویی رو تخریب میکنن ، یاد بگیریم به عقاید هم احترام بزاریم
این سلبریتی های نون به نرخ روز خور فقط به فکر منافع خودشون هستند ،اگه یه روزی ورق برگرده این جماعت هم مثل آفتاب پرست رنگ عوض خواهند کرد ،چرا برای نشون دادن فیلم‌هایشان به کشور دوست وبرادر سوریه نمیرن ؟ همونجایی که براشون سینه چاک میکنن ومدافع میفرستن ؟چرا همشون اسب مرادشون رو به سمت آمریکا وکانادا هی میکنن ؟!!
این روش برخورد توسط نیروهای سیاسی خارج از کشور، یک تاکتیک است. خصوصیت تاکتیک، زمانِ مصرف داشتن است و با رد شدن تاریخ مصرفش، خود بخود متوقف می شود.
واکنشهای اینچنینی مثل مطلب تابناک در سطح رسانه و یا واکنش کیانیان در سطح افراد و یا واکنش هایی در سطح حاکمیت، تاریخ مصرف این تاکتیک را افزایش میدهد.
این رفتارها باید به عنوان رفتارهای خارج از نزاکت و ادب محسوب شوند و فاعلان آن نباید مستحق واکنش (سیاسی و رسانه ای) شناخته شوند.
*پوشش حداقلی این رویداد ها بدون ذکر عناوینی چون اعتراض در تیتر خبر و پوشش به عنوان خبر حوادث، مشکل ندارد. همانطور که در فلان محله ممکن است اوباش اقداماتی کنند در لس آنجلس هم ممکن است یک شعبان بی مخ در مقابل سینما حرکاتی انجام دهد. (باید موضوع را تقلیل داد و نه اینکه آنرا به عنوان کنش سیاسی به رسمیت شناخت و درخواست تعدیلش را کرد)
در ظاهر همه غیر سیاسی اند ولی سر بزنگاه همه وارد میدان می شوند و در رأی مردم تأثیر می گذارند بعد کنار می کشند و از مسؤولیت شانه خالی می کنند. من کاری به برخورد آن خارج نشینان و این که آیا درست بوده یا نبوده ندارم، ولی سلبریتی های داخلی خیلی خوب بلدند در مرزها بازی کنند و همه جا هم در مرکز خودشان قرار دارند. از هر فرصتی برای خودنمایی استفاده می کنند.
من ویدئو را دیدم حق با آقای پرستویی است. طرف مظلوم نمایی می کند در حالیکه معلوم نیست قبلش چه اتفاقی افتاده و بعد هم شخص مختار است جواب یک سوال را ندهد و دلیل نمی شود روی اعصاب یک نفر کلیک کرد.

مردم انصاف دارند.
متاسفانه مردم ایران بین چند گروه افراطی گیر کرده اند، از یک طرف مذهبیون افراطی در داخل و از طرفی خارج نشین‌ها و سلطنت طلبها و یا ملی گراهای افراطی (در حد نژاد پرستی)... هیچکدام از اینها نماینده اخلاق و منش ایرانیان نیست. ملت باید خودشون راه خودشون رو پیدا کنند.
متاسفانه مردم ایران بین چند گروه افراطی گیر کرده اند، از یک طرف مذهبیون افراطی در داخل و از طرفی خارج نشین‌ها و سلطنت طلبها و یا ملی گراهای افراطی (در حد نژاد پرستی)... هیچکدام از اینها نماینده اخلاق و منش ایرانیان نیست. ملت باید خودشون راه خودشون رو پیدا کنند.
درودبرتکنولوژی نوین بخصوص اینترنت که همه چیزرابرملامیکندوهیچ کس درهیچ کجای این کره زمین درامان نیست که بخواهدوسط بازی کندویا برخلاف جهت مردم و ‌اکثریت قاطع حرکتی بکند!
فیلم مربوطه را دیدم. سوال آن خبرنگار که خود را نماینده هشتاد میلیون ایرانی می‌دانست، چیزی جز تفتیش عقاید نبود. شاید من نوعی همفکر سلیمانی‌ها نباشم، ولی دلیلی ندارد که همفکرهایش را بخاطر همفکریشان، محاکمه کنم.
باید بفمن استفاده از رانت و ارتباط با دشمنان مردم ، هزینه داره
کدام فحاشی و هتاکی؟چرا خود زنی می کنی اقای پرستویی؟
یک موی گندیده سردار سلیمانی به همه لس آنجلس نشین هامیارزد
بهم فرصت گفت و گو و شنیدن آزاد بدهیم که خود حکایت از اطمینان و سلامت آدم دارد .
برخی ایرانیان خارج نشین کاردرستن متاسفانه برخی دیگرشون اونجا مزدوریا منافقین یا سلطنت طلبان بهائی یا دولت آمریکا شدن و ماموریت دارن در قبال هرکاری که ضد ایران باشه انجام بدن تا اونجا امکانات اقامتی و یکسری تسهیلات مالی و شغلی و ... دریافت کنند . دیگه دستشون هم براهمه روشده
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی