بازدید 11318
دلیل تاخیر در جراحی آل کثیر چه بود؟

مهاجم مصدومی که ۳ ماه وبال گردن پرسپولیس شد

این بازیکن مصدوم که ماه ها زیر بار مصدومیت خود نمی رفت و از سوی سرمربی نیز به بازی گرفته نشد، با تعلل عجیب باشگاه ، از لیست هم خارج نشد و به این ترتیب حالا با چند ماه تاخیر جراحی خواهد کرد و آغاز فصل آتی لیگ اینده را هم از دست خواهد داد!
کد خبر: ۱۱۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 30 April 2022

عیسی آل‌کثیر که سرانجام رضایت داده و تصمیم گرفته است رباط صلیبی خود را عمل کند، بعد از ماه رمضان در دوحه قطر پای خود را جراحی خواهد کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن مصدوم که ماه ها زیر بار مصدومیت خود نمی رفت و از سوی سرمربی نیز به بازی گرفته نشد، با تعلل عجیب باشگاه ، از لیست هم خارج نشد و به این ترتیب حالا با چند ماه تاخیر جراحی خواهد کرد و آغاز فصل آتی لیگ اینده را هم از دست خواهد داد!

مهاجم مصدومی که ۳ ماه وبال گردن پرسپولیس شد

آل کثیر مدتی است که در تمرینات پرسپولیس هم شرکت نمی‌کند و به‌دنبال مهیا کردن زمینه سفرش به قطر بود. او درحالی که در تهران هم می‌تواند این عمل را انجام دهد، به‌توصیه چند تن از بازیکنان لژیونر تصمیم گرفته است زانوی خود را در قطر عمل کند، ظاهراً پورعلی‌گنجی و دیگر بازیکنان لژیونر در قطر برای او زمینه حضور در یک بیمارستان در دوحه را فراهم کرده‌اند تا مشکلی از این بابت نداشته باشد.

گفته می‌شود هزینه درمان آل‌کثیر در قطر ۴۰۰ میلیون تومان خواهد بود و او این روز‌ها در حال رایزنی با باشگاه پرسپولیس است تا بتواند با دریافت مطالبات باقی مانده‌اش پول این عمل را فراهم کند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی