بازدید 5595
۲

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در خوزستان

۵۰ نفر از متهاجرین به استفاده سلاح در خوزستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ 24 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، دادسنتان عمومی و انقلاب مرکز استان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در راستای برخورد با محلان نظم و امنیت ، استفاده کنندگان از سلاح در مراسم های شادی و عزا و درگیری ها ، در ۷۲ ساعت گذشته این افراد با دستور دادستانی استان و توسط فرماندهی انتظامی خوزستان دستگیر و روزانه زندان شدند.

صادق جعفری چگنی افزود: افرادی که با سلاح اقدام به قدرت نمایی، جرح و یا در مراسم‌های شادی و عزا استفاده کنند از دو تا ۱۰ سال محکوم به جبس می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که با سلاح مجاز اقدام به این گونه رفتار‌ها کنند علاوه بر زندان، مجوز سلاح باطل وسلاح به نفع دولت ضبط می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به انجام پویش نه به سلاح در مراسم ها با همزاهی معتمدان، بزرگان و افراد فعال در این زمینه بیان کرد: انتظار و درخواست ما این است که این پویش‌های مردمی در سایر شهرستان‌های استان گسترش یابد و برخورد مجموعه دادستانی و دادگستری با استفاده کنندگان از سلاح‌ها در مراسم‌ها و مخلان نظم و آزامش قاطعانه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
این کارها فایده نداره شما تا مجرای ورود سلاح به اهواز یعنی کوی عین 2، کوی علوی، زویه کوی ملت و ... را نبندید هیچ فایده نداره در ضمن روسای قبایل و عشیره ها به شما هیچ کمکی نخواهند کرد گولشون را نخورید
این یعنی سلاح غیرمجاز؟
چه سلاحی؟
بابا کسی کلاشینکوف یا کلت ازش میگیرین اعدامش کنین زندان چیه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی