بازدید 73940

«لیست‌سازان» دست به کار شدند یا دولت؟ / سوت قطار تغییرات در دولت سیزدهم نواخته شد!

اوضاع و احوال جامعه و عملکرد برخی اعضای دولت، کار را به گونه‌ای پیش برده است که زمزمه‌های فراوانی برای تغییر گسترده در دولت از وزرا تا معاونین و استانداران شنیده می‌شود. البته ناگفته نماند، در این وضعیت، برخی افراد و جریانات هم می خواهند، عدم موفقیت اولیه خود در ورود به دولت را با جریان سازی‌های خبری و سوءاستفاده از گلایه‌ها و انتقادات جامعه جبران کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 17 April 2022

تابناک: وقتی سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، دولت سیزدهم توسط سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد، تصور نمی‌شد که زمزمه‌های تغییر و برکناری اعضای دولت، وقتی هنوز دولت به یک سالگی خود نرسیده باشد شنیده شود؛ اما اوضاع و احوال جامعه و عملکرد برخی اعضای دولت، کار را به گونه‌ای پیش برده است که زمزمه‌های فراوانی برای تغییر گسترده در دولت از وزرا تا معاونین و استانداران شنیده می‌شود. البته ناگفته نماند، در این وضعیت، برخی افراد و جریانات هم می خواهند، عدم موفقیت اولیه خود در ورود به دولت را با جریان سازی‌های خبری و سوءاستفاده از گلایه‌ها و انتقادات جامعه جبران کنند.

صندلی های کدام یک از مسئولان لرزان شده است؟

اوضاع اقتصادی جامعه و گلایه از وعده‌های بی عمل برخی افراد و بی تدبیری‌های رخ داده در چند حوزه، موجب شده که مقامات ارشد دولت به دنبال جابجایی یا برکناری برخی از افراد کابینه باشند؛ اما گفته می‌شود این امر هنوز قطعی نشده و فرصت‌هایی برای جبران اوضاع به برخی مسئولان داده شده است.

در همین راستا، برخی رسانه‌ها هم به نقل از منابع آگاه مدعی شده اند، با توجه به تهیه گزارش از سوی برخی نزدیکان رئیس جمهور و با تشخیص و برآورد و تصمیم نهایی سید ابراهیم رئیسی، تغییرات وسیع و گسترده‌ای از اواخر اردیبهشت در دولت شکل خواهد گرفت.

گفته می‌شود، وزارت‌خانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین صنعت و معدن و تجارت در اولویت تغییرات قرار داشته و با تغییر وزیر همراه خواهند بود و احتمالا حمیدرضا حاجی بابایی، جهت تصدی وزارت کار برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی می‌گردد و سورنا ستاری هم جانشین فاطمی امین در وزارت صمت خواهد شد. وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و همچنین ارتباطات و نفت و راه و شهرسازی هم هم وزارتخانه‌هایی هستند که عملکرد آنان مورد انتقاد نمایندگان قرار داشته و احتمال تغییر در آن‌ها دیده می‌شود. البته در وزارت اقتصاد هم شاید تغییراتی رخ دهد و به رغم اقدامات اخیری که در حوزه بانکی و بورس و اعطای تسهیلات رخ داده، شاید تغییراتی در سطح معاونین یا وزیر رخ دهد که از الیاس نادران برای تصدی این وزارتخانه نام برده می‌شود.

در وزارت کشور هم صحبت از حضور سید صولت مرتضوی به میان آمده و شاید احمد وحیدی، وزیر کشور فعلی به شورای عالی امنیت ملی رفته و جانشین علی شمخانی دبیر این شورا شود! یکی از تغییرات مهم دیگر که به احتمال قوی رخ خواهد داد، حضور استاندار جوان تهران در وزارت کشور و در سمت معاون سیاسی خواهد بود و به جای وی مجتبی زارعی، رییس سابق بسیج اساتید کشور به استانداری تهران می‌رود. البته به غیر از تغییر معاونین وزرا در برخی استان‌ها، از جمله استان‌های یزد، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، البرز و مازندران، شاید تغییرات مدیریتی رخ داده و استانداران جدید برای این مناطق در نظر گرفته شود.

 اگر دولت تعلل کند، مجلس بناچار ورود خواهد کرد

کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استیضاح وزرای کار و صمت که برای آن‌ها امضا جمع‌آوری شده، اما اعلام وصول نشده است، گفت: من اطلاع ندارم که دولت اکنون در حال ایجاد تغییرات در کابینه است یا خیر، ولی احتمال دارد دولت بعد از اینکه شش ماه از عملکرد کابینه گذشته و عملکرد وزرا و استانداران را بررسی کرده، چنین تصمیمی داشته باشد. قطعا هم استانداران و هم وزرا باید تعدادی جابجا یا تعویض و یا در جای دیگری به کار گرفته شوند، لذا ممکن است دولت خودش دست به تغییراتی بزند؛ این انتظار برای تغییرات وجود دارد و اگر دولت و رئیسی‌جمهور تعلل کنند، مجلس بناچار به این موضوع ورود خواهد کرد.

حسینی، معاون پارلمانی: قرار نیست وزیری جابه‌جا شود / فصل نوینی از تعاملات دولت و مجلس به وجود آمده است

البته به رغم همه شایعات و شنیده‌ها، معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم تاکید می‌کند: ارزیابی عملکرد‌ها در دولت انجام می‌شود؛ اما این به معنای آن نیست که قرار است وزیری جابه‌جا شود، بلکه برای این است که نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف اصلاح شود.

سید محمد حسینی در نشست با اهالی رسانه، با اشاره به عملکرد دولت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و تلاش دولت و مجلس در این راستا گفت: اگر قوا دست به دست هم دهند، مشکلات مردم حل می‌شود؛ بنابراین، در صورتی که چالش و درگیری میان قوا باشد، کشور ضرر می‌کند.

وی با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس به خصوص ارتباط نمایندگان با رئیس‌جمهور اظهار داشت: رئیس‌جمهور تا امروز با ۲۲۹ نماینده دیدار داشته و تاکنون هفت بار به مجلس رفته، که این اقدام به بی‌نظیر بوده است. فردا نیز نشست دولت و مجلس با حضور روسای دو قوه در سالن اجلاس سران به میزبانی دولت برگزار می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: نمایندگان مجلس با مردم حوزه‌های انتخابیه خود در ارتباط هستند و مردم نیز همواره مطالباتی از نمایندگان دارند، ولی متاسفانه به دلیل مسائلی مانند محدود بودن منابع، نمی‌توان همه مطالبات را در یک زمان کوتاه اجرایی کرد.

حسینی با اشاره به حضور مستمر وزرا و معاونین آن‌ها در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان تصریح کرد: هر نماینده‌ای که با وزیر کاری داشته، توانسته است مباحث خود را مطرح کند و می‌توان گفت از ناحیه دولت در تعامل با مجلس کوتاهی نشده است.

وی با اشاره به تعداد تذکرات و سوالات نمایندگان خاطرنشان کرد: یک دلیل این تذکرات و سوالات، امیدواری به اقدامات دولت است. اگر نمایندگان ناامید بودند، اصلا این سوالات را مطرح نمی‌کردند، از سویی نمایندگان دولت را از آن خود می‌دانند.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، ما در تعامل با مجلس، اخلاق و سعه صدر را رعایت می‌کنیم. مردم با گرفتاری‌های معیشتی مواجه هستند و مشکلاتشان را برای نمایندگان خود مطرح و آن‌ها هم تقاضای مردم را به دولت منتقل می‌کنند. شاید بخش دیگری از تعداد زیاد تذکرات به دلیل همین امر باشد.

حسینی از مجلس به دلیل رای اعتماد بالا به وزرا قدردانی کرد و گفت: وزرا در زمانی که رای اعتماد گرفتند، وعده‌هایی دادند ما این وعده‌ها را جمع‌آوری کردیم تا آن‌ها را اجرایی کنند و اینطور نباشد که این وعده‌ها در حد حرف بماند. وزرا نیز برای تحقق برنامه و وعده‌های خود در تلاش هستند.

وی درباره سوالی پیرامون تغییر در کابینه بیان کرد: ممکن است برخی با یک یا دو وزیر مخالف باشند و بخواهند وزرا تغییر کنند، اما تاکنون بحثی در دولت نشده است و وزرا شب و روز کار کرده و برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند. البته ارزیابی عملکرد‌ها در دولت انجام می‌شود، ولی نه به این معنا که قرار است وزیری جابه‌جا شود، بلکه این ارزیابی‌ها برای این است که نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف اصلاح شود.

حسینی با بیان اینکه شش سوال در دستورکار مجلس است، یادآور شد: یک سوال اصلا طرح نشده و نمایندگان از پنج سوال دیگر قانع شده‌اند و بحث استیضاح در مجلس مطرح نیست. در دولت هم بحث تغییر وزیر مطرح نیست.

وی در پایان یادآور شد: معاونت پارلمانی فصل نوینی از تعاملات دولت و مجلس را با هدف تسریع در رسیدگی به طرح‌ها و تصویب لوایح ضروری برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات مردم طراحی کرده و آن را با قوت پیگیری خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵۱
این حرف های استیضاح و برکناری و... همان قضیه سهم خواهی عده ای هست که دولت اجازه به آنها نداده رخنه کنند و در این چند ماه دارند این چیزها را پر رنگ می کنند تا عقده گشایی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
این کسانی که قراره به جای وزرای فعلی بیان هیچ فرقی با فعلی ها ندارن .
مشکل جای دیگه س
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
این افتضاح که دیگر پررنگ کردن نمی خواهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
حالت خوش نیست انگار ؟ تورم رییسی سرعتش از روحانی هم بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
وزرا چه گلی به سر مردم زدند که تغییر نکنند؟ قیمت‌ها بصورت لحظه‌ای در حال افزایشند!
کارمند انتقال خون
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
کدام رخنه و کدام دولت مردمی. در اینجا یعنی سازمان انتقال خون که من سی ساله کارمند ساده هستم یک سری مدیران قبلی که از ضعیف ترین و ناکارآمد ترین مسئولین قبلی بودند ابقا شدند و یا از جاهای دیگه برگشتن سر سفره جدید. از مدیرعامل که فامیل قالیباف بوده و در زمان شهرداریش مدیر وزارت شده بود و تو آب نمک بود تا امروز بیاد و ادا و اطوار انقلابی گری در آره' تا رئیس موسسه اش که با ابوالقاسمی سپاه سر و سر داشت و از زمان مدیر عاملی این آقا در دوره احمدی نژاد تو این سازمان حکومت می کردند. با مافیا های قبلی به وزیری که مثل ماست می مونه فشار می آورند و پست می‌گیرند. این مدیران ب متاسفانه " از بین نمی روند بلکه در نظام از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشوند" تا معجزه هزاره دوم انقلاب هم به وجود بیاید. بدبخت ما مردم عادی و بیچاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
تنـــــــــــــــــــــــــها را بهبود اقتصاد و حل مشکلات، بازگشـــــایی ســـــفارت امریــــــــــــــکا در ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
پر واضح است مدیران امار ساز اگر توانی در مدیریت داشتند ان دوره 8ساله خود را نشان می دادند ونمونه مترو ورامین چند سال است کلنگ خورده شده کو چی شد بودجه کو و خوبه که کویر است و زمین هموار و صخره سنک نیست و و هزاران ناتوانی در سیر کردن شکم مردم و انوقت می خواهند به اجبار ما را به بهشت ببرند
به جای این تصمیمات بیهوده مذاکره مستقیم با امریکا انجام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
سلام شما مثل اینکه یادت نیست در دولت روحانی مذاکره مستقیم با آمریکا هم انجام شد حتی ظریف با جان کری در خیابانهای ژنو با هم قدم هم زدند اما نتیجه همینی شد که هست استاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
نتيجه مذاكره مستقيم را ديديم، هنوز عبرت نگرفته ايم؟
به جای این تصمیمات بیهوده مذاکره مستقیم با امریکا انجام بشه
هر کس هم بیاد تا رابطه با امریکا درست نشه روز به روز عقبتر میریم
توی راه آهن که تغییری در تیم مدیریتی دیده نمیشه. همون مدیران دولت روحانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
فکر کردی روحانی با رییسی فرق داره!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
یاور ان ها را گداشته کنار نا امید نباش دو تا استیضاح کنند باید چیزی باشد برای سهم خواهی نمایندگان
8 ماه وقت تلف کردید الان میگید کارامد؟ کل این 4 سال دوره اولو همینطور رد خواهید کرد و اخرش هم طلبکار میشید احتمالا که دولت قبل مشکل داشت
خدا لعنت کنه دولت قبلو که اینقد به شما زحمت داد
فقط یادتون باشه که دولت بعدی که میاد شما دولت قبلیش خواهید بود
لجاجت با امریکا همه را نابود خواهد کرد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
هر روز که میگذره احتمال جنگ بیشتر میشه مخصوصا اگر برجام به توافق نرسد .
روسیه داره کشور ما را با خودش به جنگ میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
رفاقت با آمریکا هم نابود می‌کنه هم بی آبرو افغانستان یه نمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
همه رو نه
اتفاقا دوستی با آمریکا سبب سقوط رژیم های این چنینی میشه
قذافی . صدام وووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
بفرمائيد در آغوش كدخدا!
لجاجت با امریکا همه را نابود خواهد کرد
لیست را ولش کنید رفع تحریمها بشه بدون وزیر هم کارها درست میشه
نرخ بیمه تامین اجتماعی همه ساله ۱۵ تا ۴۰ درصد افزایش داشت

امسال ۵۷ درصد افزایش داشته

دولت رییسی از دولت روحانی بدتر
دولت روحانی از محمود بدتر
دولت محمود از خاتمی بدتر
خاتمی از .......
...
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
پس چه کردند با اعتقاد و زندگی مردم
گناه ما چه بود که گرفتار این مسئولان شدیم !؟!؟!؟!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
گناه ما اینه که در مقابل انحرافات و ظلم هایی که به مردم و روشنفکران شد سکوت کردیم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
اکثریت خاموش و اقلیت خائن مسبب این وضعیت هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
بهشت بود که مجانی می برند
این دولت تا این لحظه هیچ کاری نکرده

اون واکسیناسیون هم ربطی به این دولت نداشت و معاون اول رییسی که همه میشناسند مسئول تاخیر در خرید و واردات واکسن کرونا بود

دولت رییسی شکست اقتصادی بدی را به مردم و کشور تحمیل خواهد کرد

یاران رییسی همان یاران محمود هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
صد رحمت به یاران محمود
دولت رییسی ادامه ی همان دولت بی برنامه محمود احمدی نژاد است

افتضاحات سیاسی و اقتصادی در پیش رو داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
بجا
کمربندها را محکم ببندید

نرخ خدمات دولتی افزایش ۶۰ درصدی داشته
انفجار قیمت ها بزودی

رییسی مچکریم
فقط رابطه با امریکا ما را از باتلاق تورم نجات میده
حداقل ۷ تا از وزیرای دولت باید خیلی سریع فوری انقلابی عوض شوند تا مردم احساس آرامش کنند
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
فکر میکنم این دولت کلاً استعفا بده و شورای نگهبان اجازه بده یک دولت منتخب ملت سر کار بیاد و آنوقت حتما مشکلات حل میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
هیچ کدام عوض نمیشوند
اقتصاد داغون شده .

این دولت از اول هیچ برنامه اقتصادی نداشت

گرانی های اخیر به خواست دولت اتفاق افتاده
ضعیف ترین دولت تاریخ ۴۳ ساله همین دولت است
نباید انتظار زیادی از دولت ۳۰ درصدی داشت
خوشحالم رای ندادم

رای سفید و باطله هم ندادم

این کشور با هیچ رای و انتخاباتی درست شدنی نیست .
مسئولان متهمان اصلی وضع اسفبار کنونی هستند
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
مسوولین ؟ اینها فقط مقامات ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
من هم برای اولین بار رای ندادم و از این بابت خوشحالم. به بقیه هم توصیه می کنم که رای ندن تا دچار عذاب وجدان نشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
خوب دقیقا الان از چی خوشحالی یعنی رای ندادی اوضاع بهتر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
اگه با رای درست شدنی نیست که منم میگم نیست
با چی چی درست میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
به رای تو نیازی نبوده و نیست
دولت حرف
صد تا از این آدمها جابجا کنید ، ایمان داشته باشید شما این کاره نیستید و نهایت مملکت را به باد ندهید هنر است
به جز ساندیس همه چیز گران شده
از دولت ساندیسی ها و بنفش ها و محمودی ها و ....... همان تراود که در آن است .
اما گفته می‌شود این امر هنوز قطعی نشده و فرصت‌هایی برای جبران اوضاع به برخی مسئولان داده شده است.

مگه کارگاه آموزشی جوشکاری و آهنگریه که فرصت دوباره بدی؟؟ . بابا ملت زیر فشار دارن میمیرن . فرصت چی ؟؟ برید دنبال اقتصاد دان ها و نخبه های واقعی. به حضرت عباس اگر مردم خونشون به جوش بیاد دیگه وضعیت بحرانی رو نمیشه جمع کرد .
معیشت مردم ول است و سفره مردم هر روز کوچکتر میشود
برکناری وزرای صمت ؛ اقتصاد و کار از اوجب واجبات است
نرخ بیمه از ۸۹۹۰۰۰ تومان به ۱۳۹۹۰۰۰ تومان افزایش داشته .

تاسف بر شما دولتمردان غیر منتخب .

رییسی هم مثل بقیه جز خرف و شعار هیچکاری نکرده

کمر مردم قبلا شکسته شده بود
گرانی های جدید در آینده تیر خلاص به مردم است .
آقای رئیسی !
ما ناهار نخوردیم .
تکلیف ما چیه الان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
اشکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
ماه رمضانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
به ما که نهار ندادن به شماها چطور !!!!!؟
از دولت انتصابی چه انتظاری دارید ؟؟؟؟
مایه شرمساری هستید شما مسئولان که از درد مردم خبر دارید ولی مشکلات ملت های دیگر برایتان مهمتر لست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
چون نمایندگان انها هستند
تمام وزرای اقتصادی این دولت باید سریعا عزل و برکنار شوند
وزرا ضعیف تغییر بدید
توی کشوری که در زمان روحانی مجوز صادر نمیشه تا وزرا ثروتمندتر بشن و در زمان رییسی مجوز صادر نمیشه تا همپیمانان انتخاباتی ثروتمندتر بشن، جایی که مردم هیچ جایگاهی ندارند، من به عنوان یک بسیجی قدیمی تحمل سکوت در برابر ظلم رو ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
آفرین موافقم
دولت در شعارهای اصلی خودش باید خودی نشون می داد
ولی متاسفانه تنها فرق این دولت با دوبله قبل این بود که این دولت مسافرت های چند نفره زیادتری نسبت به رییس پایتخت نشین دارد.
نه در مسکن و نه در گرانی اقلام غذایی و نه در خودرو و ... نه تنها بهتر نشده بلکه اوضاع فلاکت بار تر شده
در کدام برهه از تاریخ ایران قیمت برنج به کیلویی ۱۰۰ هزار تومن و گوشت به قیمت ۱۷۵ هزار تومن رسیده بوده است ؟!

اونایی جواب بدن که زمان روحانی میگفتن : مشکلات اقتصادی ربطی به تحریم ها نداره و مربوط به نحوه مدیریت دولتمردا میشه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
این قیمت ها سال بعد آرزوی خود شما خواهد بود.
فساد همه جانبه در معاونت علمی اگر رسیدگی شود شاهکار است.انواع فساد در سطوح بالا.
در یک شعبه بانک اگر دو نفر نسبت داشته باشند جابجا خواهند شد. روسای شعب چرخشی عوض می شوند. اما در معاونت علمی بعضی قبضه کرده اند و به هر روش و لابی دست می زنند که فسادشان پوشش داده شود هر کس هم وارد شده ایشان را یا آلوده کرده اند یا کنار گذاشتند.
......
خدا حق این مردم رو ازتون بگیره
آدم خندش میگیره رئیسی رئیس جمهور کشور هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
حالا وایسا ۲ _ ۳ ماه دیگه گریه ات میگیره از اینکه رئیسی رئیس جمهوره
تو سانسورت رو کن رسانه سوپاپ اطمینان
هیچ تعییری در دولت داده نمی شود مرِغ یک پا دارد اصلا گرانی وجود ندارد همه چیز تحت کنترل است
اشکال اینجاست که هیچکدام از مسولین کشور نه برداشت درستی از اوضاع دارند نه حرف دیگران را قبول می کنند نه از اقتصاد چیزی می دانند
سورنا ستاری رو لطفا خرابش نکنید جایگاه علمی و سوادی که داره تنها آدمی که در جای مناسب قرار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
جایگاه و سواد سهمیه ای
چوپان راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
ای واش به من هم سهمیه تعلق میگرفت .
الان بهم میگفتن دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
اگر پدرش نبود صد سال به این جایگاه نمی رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
سورنا ستاری پسر سردار ستاری نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
کدوم سواد!!!

خودش با حقوق بیت المال بالا رفته بعدا میاد میگه دولت نباید روی دستاوردهای قشر نخبه سرمایه گذاری کنه!!!

میگه می رن میدنش پرداید111

تو قطر طرف اختراع ثبت می کنه 200 هزار دلار بهش پول می دن، بعدا این آدم راضی نیست یک نخبه یک پراید داشته باشه!!!
تا زمانی که دکترین نظام آمریکا ستیزی باشد و دنبال روابط عادی با آمریکا و بقیه دنیا نباشیم روز به روز وضعیت بدتر می‌شود هیچکس هم معجزه نمی‌تواند بگند
وزیر صمت باید تغییر کنه. خیلی ضعیفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
کدومشون ثوی هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
نه اینکه مابقی پرفسور هستند ، به روزی رسیدیم که خدا هم از اون بالا بیاد پایین دیگه نمی تواند کاری انجام بده چرا نمی فهمید حکایت ما مثل اون آدمی است که از بالای کوه پرت شده بود پایین و بین آسمان و زمین می گفت خدا را شکر تا حالا که چیزمون نشده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
حتما
مذاکره و ارتباط با آمریکا خوب است اما در چه شرایطی؟ در این شرایط خوب نیست
مذاکره با آمریکا وقتی به نفع ما هستش که مشکلات بعضاْ ساده ای که در کشور داریم را بتونیم براحتی حل کنیم
وگرنه مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلی را از ما حل بلکه مشکلات دیگری را برای ما بوجود می آورد
برای کشوری مثل چین ارتباط و مذاکره با آمریکا برایش خوب است چون براحتی توانسته است سرمایه گذاران آمریکایی را جذب و کالا به آمریکا صادر کند
ولی در کشور ما بعد از مذاکره هیچگاه یک سرمایه گذار آمریکایی به ایران نخواهد آمد چون از دو طرف مشکل دارد
پس بهتر است روی مذاکره با آمریکا حساب باز نکرد و منتظر شد تا به خودش بیاید و توسط همین نیروهای داخلی اوضاع را درست و سر و سامان دهد و ظاهرا چاره ای جز این نیست
کینه ها و دشمنی بین آمریکا و ایران ریشه ای و کهنه شده است و بسیاری از گروه ها و احزاب و رسانه ها و حتی کشورها چه در ایران و چه در خارج از کشور بخصوص در خود آمریکا از این دشمنی نان می خورند و منافع اقتصادی و تجاری آنها در همین دشمنی های دو طرف است
خطاهای دولت رئیسی طی ۸ ماه نخست

محمدرضا میرشمسی (فعال سیاسی) نوشت:
دولت رئیسی به محضی که بر سر کار آمد، راهبرد "ناگفتن میراث دولت قبل" را در دستور کار قرارداد. لذا به مردم نگفت که دولتی را:
- با کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی
- بدهی‌ ۱۵۰۰ هزار میلیاردی
- صادرات نفت کمتر ۶۰۰ هزار بشکه
- پیش‌خوری ارز کل سال ۱۴۰۰ در ۵ ماه اول
- سررسید بدهی‌های هر ماه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۴ سال
- نقدینگی ۹ برابری که از مرز ۴۰۰۰ هزار میلیارد گذشته
- تورم نزدیک ۵۰٪
و مهمتر از همه کاهش شدید سرمایه‌های اجتماعی به خاطر فریب‌های بیشمار رئیس دولت تحویل گرفته است.
دولت در ادامه خطاهایش از رسانه برای موفقیت‌هایش به خوبی بهره نبرد؛ لذا به خوبی به مردم نگفت که در این چند ماه و با همین شرایط تحریم:
- بخشی از بدهی‌های قبل را تسویه نموده
- کمتر سراغ استقراض رفته
- تجارت خارجی غیرنفتی خود را به بالای ۱۰۰ میلیارد رسانده
- دیپلماسی را در اقتصاد فعال ساخته
- بر فشار تحریم فلج کننده چیره شده
- راه را برای اقتصاد شکوفا در سال ۱۴۰۱ هموار نموده
و...
البته دولت رئیسی خطاهای دیگری هم دارد که یکی از آنها استفاده از برخی از بانیان وضع موجود در راس و بدنه دولت است و باید جبران کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
آقای رئیسی نمیتواند مدیران قبلی را عزل کند چون دولت قبلی اختیاری نداشت وهرکس را که دستور میدادند مدیر میشد واین مدیران اینک همان دوستانتان هستند .وباید بمانند
دراین جهان هیچ چیز بدتر ازاین نیست کسی بخواهد هم خودش رافریب دهد هم ملت را اگردرکشورعدالت حاکم بود هرگزاوضاع اقتصادی وحقوق بشرمردم چنین وخیم نبودپس بیایید برای یک بارهم شده بامردم صادق بوده ودست ازعوام فریبی بردارید
فقط ارتباط با جهان تنها راه رهایی
این افرادی که برای مناصب وزارت یا معاونت نام برده شده‌اند همگی قبلا مسئولیت داشته‌اند و هیچ کار مثبتی انجام نداده‌اند. این افراد را از قطار پست‌ها و مناصب کنار بگذارید. آنانی که در برنامه مناظره، هفتاد جلد کتاب اقتصادی و برای همه ریز امورات این مملکت، رونمایی کردند و صاحب پست‌های کلیدی و اساسی شدند هنوز برگه اول آن کتاب‌ها را در این مدت نخوانده و اجرا نکرده‌اند وای به حال آنهایی که می‌خواهند یک شبه برنامه بنویسند و به خورد این مردم بیچاره بدهند.
دلم میخواهد همه کسانی که مدعی تغییرات اساسی و حل مشکلات بودند در این دولت به کار گرفته شوند تا توان آنها بنمایش در آید یا موفق میشوند و سرفراز یا معطل میمانند و انشاالل از تعداد مدعیان کاسته می شود. آقای نادران یکی از این افراد است که همیشه طلبکار بوده است، اما فرصتی عملی نیافته ایشان را بیاورید تا مانند آقای رضایی نقشش در بهبود اوضاع آشکار شود.
احمدی نژاد هم بیشتر کابینه دولت را عوض کرد اتفاق خاصی افتاد؟ در کشور ما وقتی نخبگان ما به گوشه‌ای رانده شوند و فرار مغزها از کشور داشته باشیم وضع همین است که هست . ساختار روابط بین الملل خود را باید تغییر دهیم . تحریم ها را برداریم . دست از تهدید هامون برداریم . بخدا مردم دارن نابود میشن. مردم درآمد ندارن . جوان مردم کار نداره. زندگی ندارن
شبوروز هم رییس جمهور کار کنه وقتی وزیری صبح از خواب بیدار بشه بایه حرف نسنجیده که از نداشتن سیاست وعلم وکارایی نشات میگیره همه چیز رو بهم بریزه چه فایده آقای رییسی عزل کردن وزیر ضعف نیست عزت واقتداره وزرای صمت واقتصاد و راه وشهر سازی دولتتون را نا کار آمد کردن هر وقت جلوی ضرر رو بگیری منفعته حیفه زحمتتون دیده نشه اصلا تاخیر جایز نیست والسلام
دولتي كه حتي قادر نيست كارت ملي براي شهروندانش صادر كنه ازش چه انتظاري ميشه داشت؟! مردم بيچاره فقط ابزاري هستند براي شركت در انتخابات تا آقايان بتوانند در نمايش دمكراسي به قدرت برسند و بعد فراموش مي شوند تا چهارسال بعد!!!!
الان زمان ارتباط با دنیا و ذخیره غذا برای سالهای سخت پیش رو است اگر ِاذوقه کافی دولت انبار نکند مردم از گرسنگی خواهند مرد جنگ جهانی سوم به زودی آغاز و قحطی همه جا را می گیرد
نتیجه کارهای رئیس جمهور با شش کلاس سواد مشخص شد باید در دامن سایر روسای جمهور قبلی نماز خواند هر روز اجناس قیمتشان افزایش می یابد و رئیس جمهور دستور میدهد
مهمترین تغییر می بایست در وزارت آموزش و پرورش شکل گیرد چرا که نوری وزارت آموزش و پرورش را به بنگاه کار و اشتغال شاگران و هم کلاسی های خانم علم الهدی تبدیل کرده است.
خطاهای دولت رئیسی طی ۸ ماه نخست

محمدرضا میرشمسی (فعال سیاسی) نوشت:
دولت رئیسی به محضی که بر سر کار آمد، راهبرد "ناگفتن میراث دولت قبل" را در دستور کار قرارداد. لذا به مردم نگفت که دولتی را:
- با کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی
- بدهی‌ ۱۵۰۰ هزار میلیاردی
- صادرات نفت کمتر ۶۰۰ هزار بشکه
- پیش‌خوری ارز کل سال ۱۴۰۰ در ۵ ماه اول
- سررسید بدهی‌های هر ماه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۴ سال
- نقدینگی ۹ برابری که از مرز ۴۰۰۰ هزار میلیارد گذشته
- تورم نزدیک ۵۰٪
و مهمتر از همه کاهش شدید سرمایه‌های اجتماعی به خاطر فریب‌های بیشمار رئیس دولت تحویل گرفته است.
دولت در ادامه خطاهایش از رسانه برای موفقیت‌هایش به خوبی بهره نبرد؛ لذا به خوبی به مردم نگفت که در این چند ماه و با همین شرایط تحریم:
- بخشی از بدهی‌های قبل را تسویه نموده
- کمتر سراغ استقراض رفته
- تجارت خارجی غیرنفتی خود را به بالای ۱۰۰ میلیارد رسانده
- دیپلماسی را در اقتصاد فعال ساخته
- بر فشار تحریم فلج کننده چیره شده
- راه را برای اقتصاد شکوفا در سال ۱۴۰۱ هموار نموده
و...
البته دولت رئیسی خطاهای دیگری هم دارد که یکی از آنها استفاده از برخی از بانیان وضع موجود در راس و بدنه دولت است و باید جبران کند.
بهترین مدیران را هم به کار گیرند آش همین است و کاسه همین.
به صورت آزمایشی دوماه هیت دولت ومجلس هامرخصی بدون حقوق بگیرندمبالغ حقوق بین عموم مردم تقسیم کنندتانتیجه بگیریم مقصر اصلی گرانی کیست
نخبگانی هستندکه درخیابان بیکارمیگردند،تاحال شده که یکنفربی نام ونشان راواردکاردولت بکنند،یادمه چندین سال قبل رییس جمهورکره جنوبی به خاطرگماشتن دخترش دریک پست معمولی استعفاکرد،وقتی یک وزیریک استانداریک شهرداروبافرماندارکه منصوب میشوندکل فامیل واقرباشون رابه کارمیگیرند،که اصلاربطی به تحصیلات مرتبط شان نداره،ونخبگان اصلی بیکارمیگردندوضع همینه که هست،درکدام پست مدیریتی یک نخبه بدون ظابطه به کارگماشته شده؟آنهایی که میتوانتدگره ازکارمردم بازکنندچرابه کارنرفته نمیشوند،بایددامادفلان شهردارباشی که بایک رته نامرتبط دریک پست مهم باشی،،،!!!@!!
مگه مجبورید کاری که از عهدهتان بر نمی اید رسانه ای کنید . خدا وکیلی تا حالا کدام دولت به یک درصد از وعده هایش عمل کرده.
عامل بدبختی کشور مجلس است.وزیر نمی دونه چطور مدیریت کنه
سلام، اگر چه ادارات بدون مسئول هم می چرخد ، چون کاری انجام نمی شود.در کاشمر خراسان رضوی بنده خدایی با ده سال سابقه آموزگاری و معلم پرورشی بودن، مدیر آموزش و پرورش شده است.البته همش قطعا دعای مادر و در ستاد نماینده ایستادن کارساز بوده است از این به بعد اتل متل توتوله ، بازی می کنیم..
یه مطلبی هست اینکه خیلی ها خورده گرفتن به آقای رىسي کار به این طرفی ها و اون طرفی ها ندارم.از خودی و غیره حرف ها بسیار شنیدیم.
اما چیزیکه هست نظر من اینکه اقای ریسی خیلی زیرکانه وارد شدن از روز اول تا بحال.
خیلی ها گفتن آقا ریل دولت و عوض کن .
اما داریم میبینیم که خیلی ها از دولتی های دولت قبل هنوز بر سر کار هستن.
نکته جالبش همینجاست.
.ریس جمهور اگر تمام کسانی که از دولت قبل تا به حال بر کرسی نشسته هارو تعویض میکرد وضعیت همین بود که الان هست.
اما چرا جابجایی صورت نگرفته.
۱.اگر کسانی که هستن بر سر کار و دولت به تمام خواسته هاش میرسید و مردم هم به به و چه چه میکردن .اینجا دولت میگفت :
مردم عزیز ایران دیدید کارها شدنی بود و دولت قبل نمیخواست انجام بده و خیلی ها قشنگ حس میکردن.
ناگفته نماند تا الانشم خیلی از کار هایی که دولت قبل میگفت شدنی نیست و دولت فعلی خیلی قشنگ انجام داد و شدنی شد.
۲.حالا اگر بخشی از مواضع نشد.حتی اگر نیروهای جدید هم بودن نمیشد.
اما قشنگی کارش اینکه با وجود افراد قبلی مشکلات بیشتر خودش و نشون میده و اینکه دولت چه حرکتی بخواد انجام بده و بهتر کارشناسی میکنه.
بعد با جابجایی بهتر و راحتر پیش میره بدون هیچ کارشکنی ایی.
به نظر بنده این حرکت ریس دولت دو سر برد بوده.
با ارزوی موفقیت برای همه شما عزیزان
لطفاً زیادی به خودتون فشار نیارید و این پیش بینی ها و تحلیل های درپیتی و شاذ را هم نکنید، شما حکایت اون مهمونی هستید که می گن هزار تا چیز تو داشته که یکیشم تو دل صاحب خونه نیست....
هیچ تغییر در وزارت خانه ها اتفاق نمی افته و فقط باید مسببین وضع موجود از دولت فشل گذشته
با سلام
مافیای قیمتهای کاذب تا 10 برابر اتومبیل و مسکن را چرا کسی جوابگو نیست. اقلامی که در همه جای دنیا جزو اقلام مصرفی است و در کشور ما جزو اقلام سرمایه ای شده است و قشر متوسط و ضعیف جامعه را نابود کرده است . اگر قیمت آنها حقیقی شود با توجه به تورم فشار زیادی بواسطه آن از مردم برداشته میشود و خرید و فروش رونق می گیرد و ازدواجها خیلی آسان میشود. این مشکل مبهمی نیست. آنچه که مبهم است و غیر قابل قبول قیمتهای کاذب کارخانه ای انواع خودرو و همچنین قیمت کاذب و فاصله دار بازار آزاد خودرو است و همچنین قیمتهای کاذب مسکن و اعطای وامهای چند صد میلیونی مسکن که به آن دامن می زند و آن را تایید می کند؟ چه کسی جوابگوی این همه ظلم به مردم نجیب و بی نظیر است ؟؟؟؟؟
مرور کنیم وعدها ها را
ساخت 4 میلیون واحد مسکونی
تابناک جان یه خواهش ازت دارم.نظری رو که در باره این صفحه گذاشته بودم رو چاپ کن اگر خوانندگانت گفتند توهین یا افترا توش بوده خداوکیلی میام اونجا رسما ازتون معذرت خواهی میکنم غلط کردم میگم و ...-ولی اگر اینچنین نبود خداوکیلی بیا یه تغییری تو روالت بده که اینجوری نظرات رو غیرقابل انتشار تشخیص ندی!!! نه ضد انقلابیم نه دشمنیم فقط میخواهیم حرفمون رو از طریق یه رسانه داخلی زده باشیم اینم جرمه؟!! فکر نمیکنید با همین کارهاتون مردمو خودتون سوق میدید به سمت رسانه های خارجی؟!!! عقده چاپ نظر ندارم واقعیتها اونقدر واضح و مشخص هستند که با مخفی کاری از بین نمیرن.خودتون که دیدید سطح اعتماد عمومی به مسئولین و رسانه های داخلی رو!!! لطفا اینقدر سختگیری های بیهوده نکنید و همه رو از خودتون دور نکنید!!
سلام
استاندار لرستان خدا شاهده هیچ گونه کار مثبتی برای این استان انجام نداده بجز تغییر و جابجایی نیرو آخه آیت چه دردی از مردم دوا میکنه؟؟
این استان داره به نابودی کشیده میشه
تمام وزیران ناکارامد هستند و همه باید عوض بشن حتی یک نفر اگر سوادهم نداشته باشه میتونه ایران گلستان کنه ولی اون یک نفر باید امیر کبیر ی برای ایران باشه
دیگه مردم با این گرونیا دنبال این بحثها روندارن دیگه کمر ملت شکسته تر از قبل شده خدا به فریاد من برسه با این همه بچه که دورست کردم واقعا اینده اینا میخواد چطور باشه
گرانی را ادامه دهید به امید موفقیت
فکر نکنم تا وقتی مجلس و دولت همسو وهم جریان هستند اتفاقی نمی افتد وبه ظاهر شاید بیفتد ولی پشت پرده کار می کند این نالایق نشد یه نالایق دیگه فت و فزاوان داریم.خدایی یعنی تو کشور ما کسی نبوده دو دوره هشت ساله با تغییر رییس جمهور اون شخص وزیر بماند؟یعنی تا این حد قحطع الرجال داریم ماشالله کابینه انحدی گشاد پر بود و بعدش روحانی و رییسی هم که الی ماشاالله اینقد زیاد بودند ه نماینده ها نتونستند انتخاب کنند و ازروزیادی دچار اشتب شدند و بعد یکسال هدر رفتن وقت و سرمایه و غیره یادشان افتاده وزیر خوبی نبوده .جراتو شجاعتو ببین اخه چقدر اعتراف کنن و عذر خواهی کنند بدبختا اب شدند از خجالت کارگر بیجاره کشاورز نگون بخت کارخانه دار سرمایه از دست داده وای برنماینده شهرستان ما
حالا مثلاً حاجی بابایی (!) بشه وزیر کار دقیقاً چه اتفاقی می افته ؟؟؟
کی مردم میخوان بفهمند که تنها کار دولت چاپ اسکناس بدون پشتوانه برای کارمندان خودش و ایجاد تورم چهل درصدی برای مردم هست ؟ حالا صد نفر هم عوض بشن ...
یک سوال؟
مذاکره مستقیم با آمریکا در شرایطی که ترامپ نیست چ اشکال شرعی و یا دیپلماسی دارد؟

معامله و یا مذاکره باید بصورت شفاف و رودر رو باشد در صورتیکه عزت و کرامت حفظ شود انجام بشود
خواه به سرانجام برسد خواه نرسد.

بفکر این باشیم به دنیا میگفتیم ترامپ زبان دیپلماسی ندارد و آن ادبیات گستاخانه خودش و دار و دسته اش را داشت
میدان را در این شرایط حساس و مهم باز نگذاریم
یک ریس جمهور بی سواد بدون سابقه اجرایی و بی برنامه با یکسری وزیر بی سوادتر و بی برنامه تر از خودش
ما که تا به حال چیز خاصی از دولت رییسی ندیدیم علت هم گماشتن افراد غیر تخصص در پست های مدیریتی میباشد اعم از وزیر-معاون -استاندار ومدیران ادارات وغیره ...
ما که تا به حال چیز خاصی از دولت رییسی ندیدیم علت هم گماشتن افراد غیر تخصص در پست های مدیریتی میباشد اعم از وزیر-معاون -استاندار ومدیران ادارات وغیره ...
میرکاظمی معاون ریس جمهور ورییس سازمان برنامه را نیز اضافه کنید ؟..
دولتی که بیست درصد رای داشته بهتر از این نمیشه
این دولت با این کابینه هیچ فرقی با دولت های قبلی و کابینه هایشان ندارند و در این ۴۳ سال بیسواد ترین و دزدارین و اختلاس گر ترین های وزرا انتخاب و گمارده شده اند از رییس جمهور گرفته تا چایی وزارتخانه ها مثلا خود رییس جمهور با شش کلاس سواد در راس این کابینه بعنوان رییس سازمان برنامه بودجه دکل دزد زمان احمدی نژاد رو در راس قرار نداده؟ این میرکاظمی از وقت منسوب شده باعث و بانی سیل اعتراضات بدلایل تصمیمات غلطش نشده از تورم ۴۹۰ درصدی در تمام کالا های اساسی و غیر اساسی گرفته و ناعدالتی در افزایش حقوق ها مثلا کسی با پایه حقوقی ۴۰ میلیون تومان افزایش ۱۰ درصدی ۴ میلیون تومان خواهد داشت بعبارتی ۴۴ میلیون تومان و یک فدات فلک زده با چهار میلیون تومان حقوق و ۸داقل دریافتی هم با ۱۰ درصد افزایش فقط ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت و این کجای عدالت است خط فقر ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است اما بیش از دو میلیون نفر زیر ۵ میلیون حقوق میگیرند و افراد نجومی بگیر کابینه بالای دویست سیصد میلیون تومان دریافتی دارند این است عدالت؟
به داد فرهنگیان برس
اكثر وزرا بايد يروند كه در راس آنها وزير صمت هست ...
با سلام
این چند ماهه عمر دولت هیچ امیدی نبوده بلکه افزایش قیمت و نا امیدی در مسکن
مگه سفره ای هم مونده که کوچکتر بشه.
اصلا مگه هنوز سفره پهن میکنین
وزیر کشاورزی جز بی دست و پا ترین وزیران دولت 30% ماست. جای تاسف دارد
روحانی۴سال اول رییس جمهوریش گروونی نشد۴سال بعد گرونی شد ولی رییسی از همان ماه اول همه چیزچندبرابرشد
باپلیس دنیا بایددوست باشیم نمیبنیدمردم له شدن جوانهاداخل سطل اشغالها.بیکاری.زنهای بیوه.ووووووو.خیلی زیاد
مخبر رو عوض کنید ،یه معاون خوب بزارید ،همون روزی که در مورد عدم واردات خودرو صحبت کرد،سوت گرانی خودرو رو زد ،از اون جا مشخص شد که آقا برای خدمت نیومده،و دلش برای مردم هم نسوخته
دولت وامونده،ملت درمونده
کارنامه اقتصادی دولت جدید در این حدود 1 ساله صفر بوده است! خیلی زود دلمان برای دکتر روحانی تنگ شد. این دولت حتی نتوانست برجام را به سرانجام برساند تا اقتصاد مملکت از این حالت فلاکت اندکی خارج شود
دوستان مشکل سر وزیر و وکیل نیست به خدا مشکل سر نداشتن برنامه است مشکل سر ارجیحیت داشتن ایدولوژی بر منافع کشور هست
بخدا اگر ما رفع تحریم بشیم باز وضع مون همینه بهتر نمیشه شما اگر بهترین اقتصاددانان دنیا رو بیارید نمی تونید با شرایط سیاسی کشور کاری از پیش ببرن اقتصاد علم هست نه سفر نامه اگر طبق اون پیش رفتی میتونی تغییر بدی
کجای دنیا وزیر نفت دولت قبلی ور میدارن می کنند وزیر راه اگر دقت کنید می بینید همه این وزیر یجورایی در زمان احمدی نژاد یا وزیر بودن یا تو دستگاه ایشون پست داشتن بقول البرت انیشتن انرزی نابود نمی شه از صورتی به صورت دیگه تبدیل میشه لااقل در مورد این وزرا صدق می کنه
خود رئیس جمهور هم نمی دونه چه خبره تو مملکت
کسی این کامنت ها را میخونه؟
ما داریم فریاد در زیر آب می زنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کسی این کامنت ها را میخونه؟
ما داریم فریاد در زیر آب می زنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کابینه رئیسی کابینه سوم احمدی نژاده
با افراد ناکارآمد و قبلا آزموده شده اند این دولت راهی جز به ترکستان نخواهد برد و متضرر اصلی هم مثل همیشه مردم بدبخت خواهند بود.
وزیر کار و تعاون اول از همه باید برکنار بشه . وزیری که کارمندانش از بدبختی دارن زیر بار تورم له میشن وهیچ رفاهی و حقوق درستی ندارن و کمترین حقوق مزایا رو بین دستگاه ها اجرایی دارن و این اقا فقط فکر شو آف و مهمونی ورزشکاران و و تبلیغات مستر شکم هست . معلومه وزارت تحت امرش و اوضاع مردم این میشه . فقط کارسیاسی . باند و باندبازی و نیروها تغییر دادن بلده .
بایک میلیاردتغییرهم اوضاع روزبه روزبدترازاین خواهدشد.
ضرر عدم ثبات در مشاغل مديريتي علي الخصوص مشاغل رده بالا بسيار بيشتر از حضور يك مسئول ضعيف خواهد بود، حضور يك مسئول ضعيف كارها را بصورت ضعيف پيش خواهد برد ولي عدم ثبات باعث قفل شدن كارها خواهد شد.
آب در هاون کوبیدن است
پوسیدگی ها بیش از حد است
مردم از همه ناامید شدند، گویا هیچگونه اراده ای برای کمک جدی به وضعیت معیشتی نامناسب مردم وجود ندارد. فقط شعارهای رنگین کمانی نمی‌تواند اینهمه مشکلات را رفع کند. تا نظام از تجربه های گذشته عبرت نگیرد و بر ادامه تند روی و تکیه به کشورهای شرق چین و روسیه ادامه دهد و از این انزوای سیاسی خارج نگردد هرگز وضعیت کشور بسمت اصلاح و درست شدن اقتصاد کشور، پیش نخواهد رفت، پس مردم را به شعارهایی که عملی نمی‌شوند امیدوار نکنید. دست از این بازی‌های بچگانه سیاسی بردارید. تنها گروهی که از این وضعیت سود می‌برند فقط و فقط اختلاس گران و کاسبان تحریم و واسطه های رانت خواری در کشور هستند که دقیقه به دقیقه بر اندوخته های مالی شان افزوده میگردد و شاید ثانیه ای،
تنها چیزی که دیدم وحس کردم متاسفانه کلمه باید بود باید بازگشایی شود باید قیمت کم شود باید کیفیت بالا رود اینها رو ما می دونیم باید ولی عملش با شماست.‌‌‌‌مردم له ش ند
هیچ وزیری ضعیف نیست وتمام وزرا با جان ودل کار می کنند
فقط باید یادمان باشد که وزرا دارند آوار برداری می کنند باید
این آوار ی که خراب شده را بردارند تا راه برای کار باز شود یا نه
آیا میدانید در این ۸ سال گذشته چه خیانت‌های به این مملکت شده
آیا میدانید که دولت روحانی اقتصاد کشور را شخم زده؟ پس باید
کمی تحمل کرد انشاالله بزودی کارهای دولت انقلابی تا چند ماه دیگر
خود را نشان خواهد داد اصلاح طلبان با این کارها می خواهند دولت
رئیسی را نا کارآمد نشان بدهند ولی کور خوانده اند این جماعت
باید محاکمه شده وبرای مردم توضیح بدهند که چرا اینهمه خیانت
را مرتکب شده اند
امیدوار هستیم که هرگونه تغییر و جابجایی موجب تزلزل و بی ثباتی در دولت و کشور نگردد و اشخاص پاک و باکفایت جایگزین گردند و سمت و سوی کشور به جهت توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و آموزش های فرهنگی و تربیتی مردم و دور نمودن اذهان جامعه ی کشورمان از مادی گرایی و سودجویی، منجر گردد..
با سلام. خدا پدر روحانی را بیامرزد.
مردم ازدولت عدالت میخواهنداحتیاجی به مشاوران اقتصادی نخواهدبود وقتی که نگذاریدسرمایه های مملکت چه انسانی وچه مادی ازطریق قاچاق واصراف وزیاده روی ازبین برود لذاحتی نان وبنزین آزاداگربصورت قاچاق صادرمیشودبایدکوپنی شودتابصورت غیرمجازصادرنشودومایحتاج مردم وتولیدکنندگانراهم بجای دادن ارز2400تومانی؛ ازکوپن وسوپ سیت به قیمت مناسبترداده شود
این. دولت سیزدهم یکی از بهترین. دولت هاست. حمایت از. دولت سیزدهم واجب و شرعی است
میرکاظمی از وقت منسوب شده باعث و بانی سیل اعتراضات بدلایل تصمیمات غلطش نشده از تورم ۴۹۰ درصدی در تمام کالا های اساسی و غیر اساسی گرفته و ناعدالتی در افزایش حقوق ها مثلا کسی با پایه حقوقی ۴۰ میلیون تومان افزایش ۱۰ درصدی ۴ میلیون تومان خواهد داشت بعبارتی ۴۴ میلیون تومان و یک فدات فلک زده با چهار میلیون تومان حقوق و ۸داقل دریافتی هم با ۱۰ درصد افزایش فقط ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت و این کجای عدالت است خط فقر ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است اما بیش از دو میلیون نفر زیر ۵ میلیون حقوق میگیرند و افراد نجومی بگیر کابینه بالای دویست سیصد میلیون تومان دریافتی دارند این است عدالت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی