بازدید 23874

کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۰۰ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق و ۲۱ هزار روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۳۷ میلیارد ریال از یک انبار در شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ 31 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدرضا هاشمی فر» بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و رصد هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی خارجی قاچاق در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار این انبار بازدید کردند که در نهایت ۷۰۰ دستگاه لوازم خانگی خارجی شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: همچنین ماموران در این انبار ۲۴ هزار لیتر روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع را نیز کشف کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قرار بود این روغن‌های تولید داخل به صورت قاچاق از کشور خارج شوند.

سردار هاشمی فر، ارزش اموال مکشوفه از این انبار را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا یک نفر شناسایی و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاق کالا ضربه مهلکی به تولیدکنندگان و از بین رفتن فرصت‌های اشتغالزایی در جامعه می‌شود گفت: پلیس با تمام ظرفیت و امکانات خود در این حوزه وارد شده و در راستای تحقق شعار سال با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
آخرین اخبار
وب گردی