بازدید 8614

سرقت ۶۱۵ میلیون دلار رمزارز

پروژه بلاک چین رونین اعلام کرد هکر‌ها رمزارز به ارزش ۶۱۵ میلیون دلار از سیستمهایش به سرقت برده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 30 March 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، این پروژه اعلام کرد هکر‌های ناشناس در ۲۳ مارس حدود ۱۷۳ هزار و ۶۰۰ توکن اتر و ۲۵.۵ میلیون توکن کوین یو اس دی را به سرقت برده اند. در نرخ مبادله فعلی، وجوه مسروقه ۶۱۵ میلیون دلار ارزش دارند، اما در زمان حمله ۵۴۰ میلیون دلار ارزش داشته‌اند.

شرکت تحلیل بلاک چین "الیپتیک" این سرقت را دومین سرقت بزرگ رمرزارز خواند.

رونین در یک پست بلاگ اعلام کرد هکر‌ها از کلید‌های خصوصی مسروقه (کلمات عبور مورد نیاز برای دسترسی به وجوه رمزارز) برای برداشتن وجوه رمزارز استفاده کرده‌اند.

رونین این هک را روز سه شنبه کشف کرد و در حال حاضر سرگرم همکاری با سازمان‌های دولتی مختلف برای به دام انداختن تبهکاران است.

در حال حاضر کاربران رونین قادر به برداشتن یا سپردن وجوه در این شبکه نیستند. رونین اعلام کرده که با شرکت ردیابی بلاک چین Chainalysis همکاری می‌کند تا رد وجوه مسروقه را پیدا کند.

بر اساس گزارش رویترز، هک مدتهاست که پلتفرم‌های رمزارز را درگیر کرده است. اوت سال میلادی گذشته هکر‌هایی که عامل بزرگترین سرقت ارز دیجیتالی در تاریخ بودند، بیش از ۶۱۰ میلیون دلار پولی که از سایت "پلی نت‌ورک" دزدیده بودند را برگرداندند. در سال ۲۰۱۸ توکن‌های دیجیتالی به ارزش ۵۳۰ میلیون دلار از پلتفرم "کوین چک" در توکیو به سرقت رفت. صرافی ژاپنی Mt.Gox در سال ۲۰۱۴ پس از این که هکر‌ها نیم میلیارد دلار رمزارز را به سرقت بردند، ورشکسته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار