بازدید 52864
آخرین تحولات خاورمیانه

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری بین ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران، لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد، اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری بین ایران و عربستان، توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات و درخواست کویت برای اخراج اسرائیل از اتحادیه بین المجالس از مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 20 March 2022

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران، لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد، اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری بین ایران و عربستان، توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات و درخواست کویت برای اخراج اسرائیل از اتحادیه بین المجالس از مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران

در حالی که برخی گمانه‌زنی‌ها از توافق قریب‌الوقوع در مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های یکجانبه علیه ایران حکایت دارد، گزارش‌های دیگری نشان می‌دهد که چند نماینده کنگره آمریکا در خصوص هرگونه توافق با ایران به دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده‌اند.

روزنامه الشرق الاوسط در این خصوص گزارش کرد، «تد کروز» سناتور تندرو جمهوری‌خواه با انتقاد شدید از توافق دولت بایدن با ایران در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: «بایدن به یک توافق جدید با ایران متعهد است و میلیاردها دلار روانه این رژیم تروریست می‌کند. بگذارید درباره مفهومی که چنین چیزی با خود دارد، صریح باشیم: بایدن قرار است به معنای واقعی کلمه به یکی از حامیان مالی تروریسم در جهان تبدیل شود.»

«جیم ریش» از دیگر اعضای کمیته روابط خارجی سنا نیز ضمن اعلام مخالفت خود با توافق هسته‌ای ایران و همچنین برخی گزارش‌ها، مبنی بر تصمیم آمریکا برای خارج کردن سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی مدعی شد: «سپاه پاسداران، مسئول چند حمله به نیروها و منافع آمریکاست و آشکارا از نواب تروریستی خطرناک که تهدیدی برای منطقه هستند حمایت می‌کند. هرگونه استدلال در تضاد با این مساله دروغ است.»

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

جمهوری‌خواهان در جریان مذاکرات وین بیکار ننشسته‌ بودند و تاکنون چندین پیش‌نویس لوایحی را درکنگره پیش برده‌اند که در جدیدترین این موارد، دولت ایالات متحده را از لغو هر گونه تحریم‌های وضع شده علیه کشورها و شرکت‌هایی که با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای تعامل داشته‌اند، منع می‌کند.

تد کروز می‌گوید: «دولت بایدن در حال از بین بردن تحریم‌هاست و تلاش می‌کند توافق جدیدی با ایران تضمین کند که حتی ضعیف‌تر از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار دوران اوباما با ایران است.»

طبق این گزارش، دولت بایدن به کنگره اطلاع داده است که به ایران و شرکای بین‌المللی خود از جمله روسیه برای هفت فعالیت هسته‌ای غیرنظامی که تهران برای ساخت برنامه هسته‌ای خود استفاده می‌کند، معافیت داده است اما جمهوری‌خواهانی چون کروز با چنین معافیت‌هایی مخالف هستند.

کروز با متهم کردن دولت بایدن در این زمینه ادامه داد: «دولت بایدن آنقدر به توافق خود متعهد است که مایل است ایران را به مشتری هسته‌ای برای پوتین تبدیل کند، از جمله کاری که معادل ده میلیارد دلار یارانه برای ماشین جنگی وی است؛ بنابراین، به همین دلیل من طرحی را ارائه کرده ام تا دولت بایدن را از صدور معافیت های فعالیت‌های غیرنظامی هسته‌ای که به روسیه اجازه می دهد برنامه هسته ای ایران را توسعه دهد، متوقف کند.»

علاوه بر این، ۴۹ تن از ۵۰ جمهوری خواه در سنا به بایدن، دموکرات ها و جامعه بین المللی گفتند که توافق با ایران بدون حمایت گسترده کنگره دوام نخواهد آورد.

این سناتورهای جمهوری‌خواه مدعی شدند:‌ «ما مایل و مشتاق حمایت از سیاستی در ایران هستیم که مسیر ایران را برای دستیابی به قابلیت تسلیحات هسته‌ای کاملاً مسدود، برنامه موشک‌های بالستیک ایران را محدود و با حمایت ایران از تروریسم مقابله می‌کند.»

طبق این گزارش، آنها هشدار دادند که اگر دولت با توافقی موافقت کند که نتواند به این اهداف دست یابد یا دستیابی به آنها را پیچیده تر کند، جمهوری خواهان هر کاری را برای لغو آن انجام خواهند داد.

لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد 

هکرها، روز شنبه اطلاعات جدیدی از «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را منتشر کردند.

گروه هکری «دستان باز» که اخیرا اطلاعات شخصی رئیس موساد را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود، امروز فیش حقوقی رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

گروه دستان باز در حالی اقدام به انتشار این اسناد کرده است که دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در مرحله قبل، از طرف موساد مدعی شده بود که اطلاعات منتشر شده درباره دیوید بارنیع جدید نیست و مربوط به زمان گذشته است. تل‌آویو همچنین مدعی شده بود که اطلاعات از تلفن‌همراه قدیمی همسر رئیس موساد هک شده و نه از گوشی رئیس سرویس جاسوسی این رژیم.

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

گروه دستان باز به منظور اثبات جدید بودن اطلاعات، دو نسخه از فیش حقوقی رئیس موساد را منتشر کرد و رسانه‌های عبری با اشاره به اطلاعات مندرج در این اسناد اشاره کردند که رئیس موساد سالانه ۸۷۰ هزار شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) حقوق دریافت می‌کند.

این گروه هکری در کانال تلگرامی خود به سه زبان انگلیسی، عبری و عربی با تمسخر بیانیه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نوشت: «به نظر می‌رسد فیش حقوقی رئیس موساد در تلفن‌ همراه قدیمی همسرش بوده! آقای بارنیع! اسناد جدیدتان را به گوشی قدیمی همسرتان ارسال می‌کنید؟ مطمئنی که درز اطلاعات تنها از گوشی قدیمی خانم رئیس بوده؟ اخیرا فیلم «تِنِت» (TENET) را دیده‌ای؟»

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

گروه دستان باز به تازگی در یک کانال تلگرامی‌، ویدئویی را منتشر کرد که در آن، اسنادی محرمانه، اطلاعات شخصی و گزارش‌های مالی از رئیس موساد فاش شد. طبق اعلام این گروه ناشناس، داده‌های هک شده در نتیجه یک عملیات هشت‌ساله از چند هدف در داخل خاک فلسطین اشغالی از جمله مقامات ارشد سرویس‌های امنیتی و نظامی حساس تل‌آویو به دست آمده بودند.

وبگاه عبری «والا» در گزارش چهارشنبه‌شب خود به این حمله هکری پرداخت و با اشاره به اینکه هکر‌ها حتی موقعیت جغرافیایی یک خانه را که گفته شده متعلق به رئیس موساد است، منتشر کرده‌اند، مدعی شده بود که احتمالا این گروه وابسته به ایران باشد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های عبری، شامگاه دوشنبه هفته گذشته از بزرگترین حمله سایبری به سایت‌های وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند. روزنامه «هاآرتص» در این خصوص گزارش داده بود که چندین سایت دولتی این رژیم از جمله سایت‌های وزارت «امور داخلی، بهداشت، دادگستری و رفاه و دفتر نخست‌وزیر» پس از حمله سایبری از دسترس خارج شدند.

این حمله در حالی صورت گرفت که منابع خبری طی ماه‌های گذشته گزارش‌هایی از چندین حمله سایبری به شرکت‌های مهمی در اراضی اشغالی منتشر کرده‌اند.گروه هکری «Moses staff» (عصای موسی)، پیشتر با حمله به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های اسرائیلی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و... به دست آمده در این حمله هکری را فاش کرده بود.

پیش از این، گروه عصای موسی همچنین از هک موفق دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و دوربین‌های شرکت «رافائل» فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بود. این گروه هکری پیشتر در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشته بود: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.»

اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان 

«یوشیماسا هایاشی» وزیر امور خارجه ژاپن، روز شنبه با تأکید بر ضرورت حفظ امنیت بازار انرژی گفت، آماده فراهم کردن فرصت گفت‌وگوی ایران و عربستان سعودی است.

هایاشی در مصاحبه با «عرب نیوز» در آستانه سفر سه روزه به ترکیه و امارات گفت، قصد دارد مسائلی همچون ثبات در بازار منابع انرژی و وضعیت اوکراین را با مقامات این کشورها به بحث بگذارد.

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

این مقام ژاپنی گفت، عربستان سعودی یکی از کشورهای مهم در زمینه امنیت غرب آسیا محسوب می‌شود و به عنوان رهبر کشورهای اسلامی عرب و یکی از اعضای گروه بیست، «ژاپن شراکت راهبردی با عربستان سعودی را در حوزه‌های مختلف تقویت خواهد کرد»

هایاشی که قرار است امروز (شنبه) وارد ترکیه شده و با «مولود چاوش‌اوغلو» همتای خود در این کشور دیدار کند گفت: «ترکیه دارای موقعیت ژئوپولتیک با اهمیت بالا و یک شریک راهبردی برای ژاپن است.»

او در ادامه گفت:‌ «در امارات نیز از موقعیت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک دو کشور برای تقویت همکاری‌ها، به شکلی فراتر از همکاری‌های فعلی در زمینه انرژی استفاده خواهم کرد.»

این مقام ژاپنی افزود، امارات و عربستان سعودی، به‌ترتیب ۳۰ و ۴۰ درصد از واردات نفت ژاپن را تأمین می‌کنند و هر دو کشور شرکای مهمی در زمینه امنیت انرژی هستند و اکنون با افزایش بهای نفت ناشی از بحران اوکراین این همکاری‌ها اهمیت بیشتری یافته است.

هایاشی افزود، ثبات در بازار انرژی به سود تولیدکنندگان و خریداران نفت خواهد بود و ژاپن امیدوار است امارات و عربستان سعودی، که هر دو عضو اوپک پلاس هستند، در این زمینه ایفای نقش کنند.

او همچنین گفت: «ژاپن قصد دارد با جامعه جهانی از جمله گروه هفت در زمینه بهبود وضعیت فعلی همکاری کند. ما تمایل داریم در همکاری با عربستان و امارات و دیگر کشورهای خاورمیانه پاسخی را به این وضعیت آماده کنیم.»

این دیپلمات ژاپنی با اشاره به «نگرانی‌های عربستان سعودی» درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت، ژاپن می‌تواند از ظرفیت خود به‌ عنوان کشوری با روابط دوستانه سنتی با ایران برای فراهم کردن فرصت گفت‌وگوی بی‌پرده میان دو طرف استفاده کند.

او بدون اشاره به جنایات اماراتی‌ها و سعودی‌ها در یمن که حتی غربی‌ها به آن‌ها اعتراف کرده‌اند، مدعی شد: «از طرف‌هایی که از ایران تأثیر می‌گیرند درخواست کرده‌ایم درخصوص اقداماتی که با صلح و ثبات منطقه در تضاد هستند، خودداری کرده و به‌طور سازنده‌ای در راستای دستیابی به آتش‌بس و صلح در یمن اقدام کنند.»

هایاشی افزود: «ما از تلاش‌های جامعه بین‌المللی در زمینه خاتمه دادن به درگیری در یمن از جمله فعالیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن هانس گراندبرگ استقبال می‌کنیم.»

وزیر امور خارجه ژاپن همچنین گفت: «از طریق تماس‌های تلفنی با همتایان خود در کشورهای مربوطه، در راستای رسیدن به صلح و آتش‌بس در یمن تلاش کرده‌ام و به این تلاش‌ها تا زمان حصول صلح و ثبات در یمن و خاورمیانه از جمله از طریق کمک‌های بشردوستانه و تعامل سیاسی در همکاری با کشورهای داخل و خارج از منطقه ادامه خواهم داد.»

توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

«انور قرقاش» مشاور رئیس مشاور دیپلماتیک رئیس امارات، ظهر روز شنبه، توضیحی درباره سفر «بشار اسد» رئیس‌‌جمهور سوریه به این کشور ارائه کرد.

مشاور دیپلماتیک رئیس امارات در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت:‌ «امارات همچنان به اتخاذ یک سیاست واقع‌گرایانه به منظور کاهش تنش و پررنگ‌تر کردن نقش کشورهای عربی در قالب یک رویکرد عملی برای ایجاد راهکار برای بحران‌های منطقه ادامه می‌دهد، چون شرایط پیچیده منطقه، مستلزم رویکردی عملی و منطقی است که به‌حاشیه راندن تلاش کشورهای عربی را برنتابد؛ کشورهایی که در تلاش برای تقابل با چالش‌ها و اجتناب از شر بحران‌ها و فتنه‌ها هستند.»

هشدار جمهوری‌خواهان کنگره به بایدن درباره توافق با ایران/ لو رفتن فیش حقوقی رئیس موساد/ اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان/ توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

انور قرقاش ادامه داد: «سفر بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه از قصد امارات برای نهادینه کردن نقش کشورهای عربی در پرونده سوریه نشأت می‌گیرد و در راستای اعتقاد این کشور به لزوم ارتباط سیاسی، سیاست باز و گفت‌وگو در سطح منطقه صورت گرفته است. این مرحله به منظور نهادینه کردن ثبات و شکوفایی و تضمین آینده منطقه و ملت‌های آن نیازمند گام‌های شجاعانه‌ای است.»

درخواست کویت برای اخراج اسرائیل از اتحادیه بین المجالس

رئیس مجلس امت کویت در پی ارائه طرح اخراج هیات روسی از اتحادیه بین المجالس به دلیل حمله این کشور به اوکراین، گفت که قبل از هیات روسی باید هیات رژیم صهیونیستی اخراج شود.

به گزارش وبسایت مجلس امت کویت، مرزوق الغانم با انتقاد از سیاست های دو گانه جامعه جهانی در قبال رژیم صهیونیستی، خواستار اخراج هیات رژیم صهیونیستی از اتحادیه بین المجالس شد.

این گزارش افزود: الغانم در نشست هماهنگی کشورهای عربی عضو اتحادیه بین المجالس که روز شنبه در اندونزی برگزار شد، ضمن انتقاد از سیاست‌های دوگانه جامعه جهانی، تاکید کرد که ما اساسا هر نوع اشغالگری را محکوم می‌کنیم، چون کشور ما هم سی سال پیش اشغال شده، بنابراین ما مخالف هرنوع اشغالگری هستیم.

وی افزود: چطور می‌شود خواستار اخراج هیات روسی به سبب جنگی شد که چند روز قبل آغاز شده اما با وجود اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۶۰ سال است فلسطین را اشغال کرده، هیات اسرائیلی اخراج نمی‌شود.

کویت بر خلاف برخی حکام سازشکار عرب، سیاست مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل را در پیش گرفته است.

مقام های این کشور همیشه حمایت خود را از آرمان‌های فلسطین و رد عادی‌سازی روابط با اسرائیل بیان کرده‌اند.

در همین چارچوب، وزارت اطلاع رسانی کویت ۱۸ بهمن ماه به طور رسمی از پخش فیلم Death on the Nile ( مرگ روی نیل) به سبب اینکه نقش اصلی آن را یک نظامی زن سابق ارتش رژیم صهیونیستی بازی کرده است، جلوگیری کرد.

اوایل بهمن هم تنیسور نوجوان کویتی با حاضر نشدن مقابل تنیسور رژیم اشغالگر قدس تحسین بسیاری از فعالان اجتماعی را برانگیخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
آمریکا همیشه فریب کار و خیانت کار و پیمان شکن بوده و خواهد بود. ذات بد بد نیکو نگردد چونکه بنیانش بد است. پس تضمین گرفتن شرط ضروری برجام است و انداختن توپ به خانه روسیه و ایران چیزی پروپاگاندای رسانه ای نیست.
البته مطمئنا آمریکاپرستان که آلرژی به اسم آمریکا دارند، حتما ماله کشی می کنند یا منفی می زنند
فیش حفوقیش در مقایسه با فیش های نجومی مسئولان ما که رقمی نیست
آمریکا کشور نیست که طویله است و مافیایی اداره میشه
اگر یکی از معیارهای تروریست بودن، قتل و کشتار غیر قانونی انسانهای بیگناه باشد، آمار آمریکا در این زمینه با هیچ کشوری در دنیا، حتی با آلمان نازی قابل مقایسه نیست
ثبات برای خوتون جنگ تحریم برای دیگران
بفرما اینم شاهد مدعا ، برجام کلا بر باد بنا شده. آمریکا و غربیها فقط زبان قدرت را می‌فهمند
سری قبل وقتی قیمت نفت بالای 100 دلار بود مذاکرات برجام انجام شد و بعد از برجام قیمت از نصف هم کمتر شد. الان هم که قیمت نفت بالای 100 دلاره آمریکا دوباره میخواد برگرده برجام!!! مدیونید که فکر کنید که دارن از تحریم و رفع تحریم بعنوان یک ابزار کنترل قیمت نفت استفاده میکنن!
سلام احسنت به غیرت کویت کشورهای خاعن عرب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
اول سعی کنید زبان فارسی را خوب یادبگیرید بعد اظهار نظر بفرمائید. خائن درست است و نه خاعن
آمریکا مجبور به احیای برجام هست.وگرنه علیرغم میل باطنی ایران را مجبور به ساخت سلاح هسته‌ای میکند .کنگره آمریکا هم خوب میداند اما شلتاخ میکنند
اعلام آمادگی ژاپن برای میانجیگری میان ایران و عربستان :
هر کشوری که در تور اسرائیل بیفتد دیگر امکان رهایی ندارد. زمانی که ایران در مورد صحبتهای تسلیم گونه اخیر بن سلمان مشغول مانور دهی پیروزمندانه بود، بزرگترین کشتار عربستان به نام اعدام و برای پاسخی به مانورهای ایران انجام شد. هر کسی که فکر کند که صحبتهای بن سلمان و اعدامهای گروهی بدون هماهنگی محمد با اسرائیل بوده است آدم ساده اندیشی است. ژاین بعنوان میانجی چه کاری میتواند بکند. با بن سلمان نمیشود به هیچ توافقی رسید چون در دام و تور اسرائیلیها تا خرخره گیر کرده است. ایران با وجود حاکمیت محمد در سعودی نمیتواند با عربستان به توافق برسد. حتی همین پیشنهاد میانجیگیری ژاپن هم کار اسرائیل است. ضرب المثل معرف "اگر موز توانی داشت کمر خود را راست میکرد" در مورد ژاپن صدق میکند. ژاپن بعد از جنگ جهانی فقط دو سال توانست حزبی مخالف امریکا را در ژاپن به سرکار بیاورد، فقط دو سال. ژاپن راهی بجز اطاعت از امریکا ندارد و سیاستمداران امریکا هم که سرنخشان به بدست لابی آیپک رسانه های صهیونیستی است. ایران باید قید مذاکره با عربستان بن سلمان را بزند.
فیش نجومی بگیران کشور خودمان را پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
مجلس تصویب کرد اونا محرمانه هستن
رئیس موساد اگر فیش حقوقی مسئولین ما رو ببینه برای همیشه از سمت خودش استعفا میده و تازه میفهمه چه کلاه بزرگی سرش رفته ، شایدهم به ایران پناهنده شه.
ژاپن اول خودش شلوارشو پا کنه میانجیگری بین کشورها پیشکش
حقوقش ميشه ماهى ٢٢٠٠٠ دلار
ژاپن ازبزرگترین شرکای تجاری ایران بودکه اکنون متاسفانه جایمان راامارات وترکیه وبزودی عربستان خواهد گرفت حتی آشیانه هما که درفرودگاه ناریتای ژاپن بودراکه شاه خریده بودبباددادیدخداازباعث وبانیش نگذره همین!
اگر حقوق رئیس موساد ۸۷۰هزار سالانه است بعضی از مسئولین ما ۸۷۰میلیون دلار ماهانه است البته در زمانه روحانی
البته اقای رئیسی مرد نیکی هست تا در توانش هست سعی میکند کمکیار مردم شود خدا خیرش دهد جلو دزدها رو گرفته اما هنوز هستن کسانیکه میلیاردی میگیرن
اگه کشور ما به بمب هسته ای مجهز شود دیگه همه مشکل های ایران حل خواهد شد کشور ما ایران باید بمب اتم بسازد تنها راه است که ما هم میتونیم تحریم ها رو از بین ببریم ودیگه هیچ کشوری به خودش اجازه نمیده بخواد حتی فکر حمله به ایران کنه یا ما تحریم کنه
مقام ژاپن میگوید عربستان رهبر کشورهای عربی است آمریکا می گوید عربستان گاو شیر ده است نمی دانیم کدام را قبول کنیم ولی اگر رهبر کشورهای عربی گاو باشد آمریکا خیلی بی تربیت است
به یاری خداوند این توافق شدنی می شود و کل کنگره غرب توافق با ایران را اجرا خواهد کرد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی