بازدید 4929

برخورد با زمین‌خواران در تعطیلات نوروزی

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه اراضی ملی از منابع اصلی برای توسعه و آبادانی کشور است از تشدید اقدامات مقابله‌ای با زمین‌خواری توسط سودجویان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و برخورد قاطع و قانونی با متجاوزان به عرصه‌های طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 19 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی اظهارکرد: همه ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پدیده شوم زمین خواری توسط افراد فرصت طلب و سودجو نیز افزایش می یابد که در این راستا پلیس پیشگیری و یگان های حفاظت در سراسر کشور با پایش مستمر، کنترل، نظارت، پیگیری و ایجاد هم‌افزایی اطلاعاتی با سازمان های حفاظت شونده، افزایش گشت‌های خودرویی و پیاده آمادگی خود را به بالاترین سطح افزایش داده است تا به پشتوانه قانون و احکام قضائی با متخلفان به صورت قاطع برخورد کند.

وی گفت: همکارانم در یگان های حفاظت از سازمان ملی زمین و مسکن، جنگل ها و مراتع و امور اراضی ماموریت دارند همزمان با انجام وظایف سازمانی و محوله، در راستای حراست از سرمایه های ملی و متعلق به مردم در سراسر کشور و به کارگیری سامانه های در اختیار و تلاش حداکثری همچنین اجرای طرح های متعدد انتظام بخشی امنیت پایدار در این خصوص را تامین کنند.

معصوم بیگی تصریح کرد: اراضی ملی از منابع اصلی برای توسعه و آبادانی کشور است لذا برخورد قاطع با متجاوزان به این اراضی علاوه بر مقابله انتظامی نیازمند عزم همگانی است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور خاطرنشان کرد: شهروندان علاوه بر تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای اعلام هرگونه تجاوز به عرصه‌های ملی و طبیعی می‌توانند با سامانه‌های ۱۶۵۶ سازمان ملی زمین و مسکن، سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور در ارتباط باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست