بازدید 11583
۱
برای مساوی بازی کردن، یعنی باختن دربی

مجیدی: جادویی جز دعای مادر پیرم ندارم

به بازیکنان هم گفتم که در صورت برد در داربی، هیچ چیزی تمام نشده است و ما باید تا آخرین هفته باید برای قهرمانی بجنگیم. مهم این است بازیکنان بدانند تا موقعی که جام بالای سر نرفته است، هیچ چیزی تمام نشده
کد خبر: ۱۱۰۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 16 March 2022

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از ظهر روز چهارشنبه، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: داربی حساسیت خودش را دارد. تیم پرسپولیس، تیمی است که چندین سال است که روند خوبی دارد. این تیم ثبات داشته است و بازیکنانش را حفظ کرده است و هماهنگی خوبی دارد. امیدوارم بازی خوبی باشد و شاهد بازی خوبی از بازیکنان دو تیم باشیم. پیش‌بینی می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم.

 

مجیدی: جادویی جز دعای مادر پیرم ندارم

سرمربی استقلال درباره انتخاب سیدعلی به عنوان داور داربی پایتخت گفت: از نظر من نکته خاصی نیست و من اظهار نظر خاصی نکردم. من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که محمد دانشگر را برای داربی در اختیار دارید؟‌ گفت: امروز آخرین جلسه‌ تمرینی ما است و ما وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم و تصمیم نهایی را می‌گیریم.

سرمربی استقلال درباره ادامه روند شکست‌ناپذیری تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ مربی‌ای که با تفکر مساوی به زمین برود، مطمئن باشید شکست می‌خورد. برای من، سه امتیاز این بازی اهمیت دارد. من با بازیکنان صحبت کردم و من به هیچ عنوان به این فکر نکردم که بخواهم با نتیجه مساوی کار را تمام کنم. من به بازیکنان هم گفتم که در صورت برد در داربی، هیچ چیزی تمام نشده است و ما باید تا آخرین هفته باید برای قهرمانی بجنگیم. مهم این است بازیکنان بدانند تا موقعی که جام بالای سر نرفته است، هیچ چیزی تمام نشده است. برای من تنها چیزی که مهم است، قهرمانی است. پیش‌بینی من این است یکی از بهترین داربی‌های بسیار خوب چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

مجیدی درباره حضور هواداران در استادیوم آزادی گفت: بسیار اتفاق خوبی است. ما خودمان که بازی می‌کردیم، وقتی استادیوم پر بود، انگیزه‌مان بیش‌تر بود. چند سالی است که هواداران به استادیوم نیامده‌اند اما آمدن هواداران به استادیوم، هم انگیزه بازیکنان را بیش‌تر می‌کند هم به جذابیت بازی اضافه می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمت گرم،تو را به همان خدایی که بهت عزت داده است میسپارم،خدایا شکر.خدایا ممنونم که استقلال دربی مقابل پرسپولیس را برد و عزت فرهاد مجیدی شاه استقلال را بیشتر کردی.ممنون خدای من
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی