بازدید 38654
دو هزار و نهصد و چهل و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توهین و عذرخواهی استاندار خراسان شمالی از جامعه بانوان / آیت الله جوادی آملی: «انتظار» یعنی وقتی دستمان به حکومت رسید نه اختلاسی شویم و نه نجومی / قدردانی توییتری احمدی‌نژاد از آنجلینا جولی / دفاع لیلاز از موضع دولت رئیسی در موضوع جنگ اوکراین

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اولین صحبت‌های روحانی بعد از دوران ریاست جمهوری / استیضاح وزیر صمت تقدیم هیات رییسه مجلس شد / شوک به حزب اعتماد ملی ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 15 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

عذرخواهی استاندار خراسان شمالی از جامعه بانوان

استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتشار مطالبی از او پیش از یک جلسه رسمی در استانداری گفت: در این جلسه از حضور ۷۰ درصدی ابراز خوشحالی داشتیم. بخشی از مطالب در فضای مجازی منتشر شده و انقطاع در آن وجود دارد.عمل یک انسان قوی تر از زبان اوست و من در همان نشست از ابتکار بانوان تشکر کردم و در مدیریت های استان حتما از حضور بانوان استفاده خواهم کرد.اگر این اظهارات منجر به نگرانی بانوان شده است از آنان عذرخواهی می کنم.گفتنی است حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در جلسه ای هنگامی که فکر می‌کرد میکروفنش خاموش است، گفت: به این زن‌ها رو بدیم کل کشور رو هم تصرف می‌کنن!

سردار قاآنی: حوادث اوکراین به دلیل وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است

فرمانده نیروی قدس سپاه: اگر امروز در اوکراین این حوادث در حال وقوع است به دلیل وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است. امروز آمریکایی‌ها در منطقه از گروه‌های مقاومت هراس دارند و می‌گویند ما دیگر در عراق نیروی رزمی نداریم و ادعا می‌کنند فقط دوهزار و پانصد مستشار آمریکایی تعمیرات و بازسازی در عراق باقی مانده است./مهر

برخی خواسته های روسیه‌ پذیرفته شد

میخایل اولیانف، نماینده ارشد روسیه در مذاکرات هسته ای وین: ما گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد خواسته‌های لحظه آخری روسیه در مرحله پایانی مذاکرات وین مشاهده می‌کنیم که ظاهراً توافق بر سر بازگرداندن برجام را مسدود می‌کند. این یک دروغ است، همانطور که در هفته گذشته چندین بار توییت کردم. اتفاقاً برخی از خواسته ها پذیرفته شده است.

دفاع لیلاز از موضع دولت رئیسی در موضوع جنگ اوکراین

سعید لیلاز در مصاحبه از موضع رئیسی در موضوع اوکراین دفاع کرد. در قسمتی از این مصاحبه آمده است: به نظرم هرکسی در ایران دنبال دموکراسی است، باید ضدآمریکایی باشد، می‌خواهم بگویم رفتار کنونی روسیه بازتاب رفتار آمریکاست.در این شرایط گروهی بحث اخلاقی می‌کنند که جنگ بد است و فلان است. بله من هم با جنگ مخالفم، اما مگر ما کم تاوان جنگ دادیم.به باور من عملکرد دولت و حکومت ما در ماجرای این بحران بسیار هوشمندانه و دقیق بوده ‌است. می‌گویند من سمت دولت و حکومت را می‌گیرم، اما هیچ‌کس به ‌اندازه من تحت فشار نیست؛ در فردای پیروزی رئیسی من هم ممنوع‌الاشتغال شدم، هم ممنوع‌التدریس هم ممنوع‌الخروج و هم پرونده سال ٨٨ من باز شد که به هیچ اصلاح‌طلبی چنین فشاری وارد نشد، اما این باعث نمی‌شود که پا روی حقیقت بگذارم.

شوک به حزب اعتماد ملی

دبیرکل حزب اعتماد ملی از سمت خود در این حزب استعفا داد.الیاس حضرتی با انتشار نامه‌ای خطاب به مهدی کروبی و شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، استعفای خود از دبیرکلی حزب اعتماد ملی اعلام کرد. وی فعالیت در روزنامه اعتماد و نداشتن وقت کافی برای انجام مسئولیت‌های دبیرکلی را دلیل استعفای خود دانست.

قدردانی توییتری احمدی‌نژاد از آنجلینا جولی

محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم به سفر آنجلینا جولی، بازیگر مشهور آمریکایی و سفیر صلح سازمان ملل به یمن واکنش نشان داد.احمدی نژاد در توئیتی نوشت: کشتن و آواره کردن و زیر پا گذاشتن حق تعیین سرنوشت انسان ها، از هر رنگ و نژاد و دین، تحت هر عنوان که باشد، محکوم است. احساس مسئولیت خانم آنجلینا جولی نسبت به مردم یمن شایسته تقدیر است.

استیضاح وزیر صمت تقدیم هیات رییسه مجلس شد

«سیاهکلی» عضو کمیسیون صنایع مجلس از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیات رئیسه مجلس خبر داد.پس از گذشت هفت ماه از عمر دولت سیزدهم برای اولین بار طرح استیضاح یکی از وزرای دولت سیزدهم تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

آیت الله جوادی آملی: «انتظار» یعنی وقتی دستمان به حکومت رسید نه اختلاسی شویم و نه نجومی

حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفتند: به قدری خودسازی کنیم که وقتی دستمان به حکومت رسید نه اختلاسی شویم و نه نجومی. این معنای انتظار است. آیت الله جوادی آملی در پیام تصویری به هفدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع «انتظار، گام اول طرح کلی حرکت رهبران الهی»، با بیان اینکه انتظار از بهترین عبادات است، اظهار داشتند: معنای انتظار آن است که انسان بتواند در صحابت خلیفه خدا کار جهانی انجام بدهد. هر عبادتی به اندازه نفوذ او اثر دارد اینکه در کتابهای فقهی ثواب مساجد را یکسان ندانستند مسجد محله و قبیله، مسجد بازار، مسجد کذا و کذا با مسجد جامع فرق دارد و مسجد النّبی و مسجد الحرام از همه افضل است و یک رکعت کار هزار رکعت را می کند برای آن کثرت عبادت عبادت کنندگان است.

تصویری از وزیر دولت رئیسی با دمپایی خبرساز شد

تصویر جواد اوجی وزیرنفت دولت رئیسی خبر ساز شد. تصویر جواد اوجی وزیرنفت دولت رئیسی در جلسه ای با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های صنعتی کشور بحث‌برانگیز شده است. جواد اوجی در این دیدار که در وزارت نفت صورت گرفته است یک دمپایی به پا کرده است.

اولین صحبت‌های روحانی بعد از دوران ریاست جمهوری؛ از مذاکرات هسته‌ای تا جنگ اوکراین

روحانی با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تاکید کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود. حسن روحانی در دیدار دوستانه جمعی از وزیران دولت سابق ضمن برشمردن مسائل مهم کشور از جمله مسایل اقتصادی و سیاست خارجی گفت: احیای برجام و رفع تحریم ها یک ضرورت انکارناپذیر است. وی ادامه داد: رفع تحریم ها برای اقتصاد کشور یک مساله ضروری است و باید رفع شود. رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با اشاره به تحولات مربوط به مذاکرات وین اظهار داشت: امکان احیای برجام هنوز وجود دارد و هر چند مشکلاتی به وجود آمده و همواره نیز در گفت وگوها و مذاکرات کشورهای مختلف با یکدیگر وجود داشته است؛ اما می توان با مذاکره و تعامل آنها را رفع کرد.روحانی با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تصریح کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود. وی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ اوکراین خاطرنشان کرد: این جنگ و درگیری به ضرر همه است و نه تنها دو کشور درگیر بلکه کشورهای منطقه هم از این جنگ ضرر کرده و خواهند کرد. رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با تاکید بر اینکه اگر روسیه اهداف و سیاستی داشته است باید از روشی غیر از جنگ دنبال می کرد، ابراز داشت: در این جنگ، آمریکا و ناتو بیشترین نفع را خواهند برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۷۰
اقای استاندار موضوع اینه که هیچکدامتان حرفش با عملش یکی نیست.
امثال اوجی اصلشون همینه که تو لباس رسمی معذب هستند.
استاندار خراسان یه حرف حساب زده ،اونم پس گرفته
آقای رییسی
خدا ازت نگذره که باعث شدی این آخر سال شرمنده زن و بچه بشم، چرا اجاره ندادی قبل سال نو احکام زده بشه تو بتونیم یه لباس یا کفش برای زن و بچه بخریم ، اخه مرد حسابی ۵ میلیون رو سر قبرم بگذارم ؟؟ آجیل و میوه شب عید نمیشه ؟؟ بابا همه مثل حضرتعالی و بانو ۱۰۰ میلیونی نیستن ،این جیره بندی هم برای ما معلمین زیر شلواری نمیشه ای شیخ بزرگ ،؟؟؟؟!! برادری دارم که کارمند ... است روزی نبست که پیام واریزی براش نیاد ؟؟؟ اخه تبعیض و بی عدالتی تا کجا ؟؟ نصف من سابقه نداره یه برابر من دریافتی ؟؟؟؟؟!! ،
قدردانی توییتری احمدی‌نژاد از آنجلینا جولی در مورد مردم یمن .
چرا در مورد اعدام 81 نفر در عربستان به برادرش بن سلمان اعتراض نمی کند .
معلمین بجای اینکه پیگیر رتبه بندی کذایی باشند دنبال فوق العاده ۵۰ درصدی خود باشند که تقریبا ۱۰۰ درصد ادارات دادن میگیرن و علاوه برا آن بعضی از نورچشمی ها فوق العاده خاص با ضریب ۳ یعنی افزایش ۳۰۰ درصدی حقوق ؟؟؟؟ شامل آنها شده حالا بخاطر یه رتبه بندی که شامل فقط سه آیتم میشه آبروی معلمان رو به سخره گرفتن ؟؟
بادرود واحترام
به نظرم برای یک سایت خبری خیلی بده که مخاطبینش قبل از اینکه در مورد اخبار نظر بدهند به این فکر کنند که حرفشان منتشر خواهد شد یا نه ؟
رفتارهای سخیف و جلف محمود را کنار اعمالش در ۸ سال ریاست جمهوری نکبت بارش بگذاریم چیزی جز حالت تهوع بدست نمیاد
تصویری از وزیر دولت رئیسی با دمپایی خبرساز شد
خوب توی هوای گرم دفتر میخواستید پوتین بپوشد.
یه مزخرفی یاد گرفتن که فیلم منقطع شده است ! خب همه جمله ات 5 ثانیه است، قبل و بعدش چیز خاصبی گفتی که معنی جمله رو از توهین به تعریف نغییر بده ؟
آقای لیلاز برای بدست آوردن پست ...می زنی وگرنه هیچ آدم خدا ترسی از تجاوز آدم کشی و آوارگی مردم زنان و کودکان حمایت نمی کند .
محمود خان این ننه چاوز نیست اشتباهی نگیر
وزیران دمپایی، دمپایی میپوشن!!!
جناب استاندار انچیز که اعتقاد داره را بیان کرد
به زنها نباید رو داد !
مگر زنها نیمی از جامعه نیستند ؟
چون ارث و دیه آنها نصف مرد است یا شهادت دو زن معادل یک مرد است حتما باید یک چهارم مرد سهم داشته باشند یا چی ؟
وقتی طرف را از سر کوچه میارید وزیر می کنید بهتر از این نمیشه
بانوان نگران نیستن .خودشون میدونن نظر واقعی شما نسبت به آنها چیه . بانوان راه خودشون رو میرن شما هم انقد خودتونو جدی نگیرین
این عذرخواهی نیست، مسخره کردن ِ فرهنگ عذرخواستن است.
استاندار همچین گندی زده و بعد به جای استعفا و برکناری با غدر خواهی قضییه رو ماستمالی میکنه . یعنی ببین چقدر پست و مقام برای ابنها مهم هستش که حاضرند حتی با ابروریزی هم سر پست و مقام بمانند و نروند
استاندار خراسان شمالی اگر انصاف داشت به این صراحت به بانوان ایران بزرگ اهانت نمی کرد

ایشان صادقانه با مردم سخن بگویند
حالا که دستشان رو شده و از نیات درونی ایشان آگاه شدند دنبال توجیه و پاک کردن صورت مسئله هستند

لعنت بر تظاهر و دروغ و ناراستی
کاشکه روحانی بجای این دلقک غرب گدایی که بخاطر حق طبیعی کشورش در پیمان بوداپست که اونها بهش تضمین داده بودن و الان افتاده به پاشون و هر روز داره التماس ناتو و امریکا رو میکنه می بود تا سایه جنگ رو از سر مردم بیگناه اوکراین برمیداشت.
بله حق با شماست‌جناب روحانی. و توجه داشته باشین که هشت سال است که اوکرایینا به پشتوانه انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار و فرانسه دغل باز،نیمی از مردمان را میکشد،زبان و دین آنها را غیر قانونی و صدها هزار نظامی و ده ها هزار نژاد پرست تربیت کرد و کار بجایی رساند که در قانون اساسی هم پیوستن به ناتو و استقرار بمب اتم در ۲۰ کیلومتری روسیه را نوشتند. اگر روسیه اندکی دیگر صبر می‌کرد کار تمام بود. مرز آینده روسیه به نزدیکی لهستان خواهد بود بر طبق ۱قبل از کمونیسم. نگران شکست روسیه نباشید. اروپا و آمریکا همین امروز شروع شده فقر و گرانی از تحریم های علیه روسیه. اروپا و آمریکا جنایتکار محکوم به نابودی هستند انشالله. مرگ بر آمریکا. مرگ بر صهیونیزم.مرگ بر انگلیس. غرب مدت زیادی است که قدرت سوم اقتصاد شده. آینده اقتصاد همین سالها غرب نیست بلکه چین و هند و روسیه و برزیل و ترکیه و غیره هستند. کدخدا یعنی آمریکا در حال اضمحلال سریع است. م قرار نیست کدخدا را ببینیم. زنده باد استقلال آزادی جمهوری اسلامی.
من تا حالا فکر می کردم فقط خواسته های ایران در برجام مذاکره می شود. نمی دانستم منافع و خواسته های روسیه هم در کیف مذاکرات محصولین ایرانی است.
سردار قاآنی: "حوادث اوکراین به دلیل وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است"

یعنی امریکا باید به اوکراین کمک نظامی میکرد؟!!!!
وزیر با دمپایی...!!!! اینکاره نیست!!
خانمها بایستی هرگونه جلسه با استاندار بی ادب رو تحریم کنن!
استاندار با این تفکر باید فورا برکنار شود!!!
خاطره حمایت بی حد وحصر احمدی نژاد از قاضیی که حقوق زندانیان را زیر پا گذاشت و باعث مرگشان شد هرگز فراموش نمی شود!!!! این ژستها رسوایی است!!!
کار خانم آنجلینا جولی قابل تقدیر است ولی هیچ سنخیتی با احمدی نژاد که مردم را خس و خاشاک صدا می کرد ندارد!!!
آیا استانداری که نگاه جنسیتی به مسائل دارد می تواند کارا و موثر عمل کند؟؟!!! امیدواریم دولت در برکناری او تردید نکند.
دوباره یکی از مقامات خراسان شمالی یک حرفی زد و گفته اشتباه شده ایران تنها کشوری در دنیا است که این کار را پشت سرهم تکرار می کند چون بابت کارها و حرفهایشان جوابگو به کسی نیستند،خدا عاقبت این کشور را بخیر کند....؟توهین کردن مقامات شده مثل نقل و نبات
بر اساس وظیفه انسانی و دینی ما باید یاور مظلومان یعنی مردم اکراین و دشمن ظالمین یعنی پوتین باشیم همانطور که با ظلم آمریکاییها و اروپاییها هم مخالفیم
آقای جوادی آملی خوب صحبت می کند ولی یک فرد منتظر باید برای رفع منکرات در جامعه تلاش کند و تا از بین رفتن آن منکرات ساکت ننشیند، آیا اینچنین است یا فقط سالی یک بار به مناسبت های مختلف یک صحبتی می کند.
دفاع لیلاز از موضع دولت رئیسی در موضوع جنگ اوکراین

ببین چه بلایی سرش آوردن که این حرفها رو داره میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
توجیهش کردن
اقای لیلاز با این اظهار نظرات جدیدتون اصلا وابدا نگران ممنوع الکاری واین داستان‌ها نباشید ! انشالله در اسرع وقت جبران مافات خواهد شد ویه ارتقا درست وحسابی خواهید گرفت !!
آقای استاندار نظر قلبی شو گفته حالا بخاطر پست و مقام زبانی معذرت می خواد تموم میشه میره.
سعید لیلاز ، جمع ممنوعیت و گردش به راست سریع شما ، نشان میدهد که

تحت فشار خوب و سریع ، تغییر مسیر میدهید

مواظب باشید که تسمه تایم تان آسیب نبیند .

ایکاش استاندار خراسان به جای دادن وعده مدیریت استانی کشوری جهانی!!

اول سعی کنند ON / OFF میکروفن را که فقط یک دکمه دارد را یاد بگیرند
آیا روحانی نباید به خاطر فریب مردم در قضیه پالایشی یکم و عدم جبرانش محاکمه شود؟
این دروغ که عمدی بوده است.
حالا گره زدن کشوره به مذاکرات خارج را می توان گفت که تشخیصش بوده
و مردم عده ای با او همراه بوده اند
طرف گفته به زنها نباید رو داد !
مرد سالاری و تبعیض از تمام حرکات این افراد می باره
کشکیه
استانداری که 50 درصد جامعه را اساسا قبول ندارد باید فورا برکنار شود
نظر واقعیتو گفتی داداش. نترس ما دیگه از هیچ چی نگران نمیشیم چون از اول هم شما رو می شناختیم. میکروفونت خاموش بود خدا رسوات کرد. زنت اگه زن باشه باید ازت جدا شه!
متاسفانه ظریفت های کشور بخصوص سازمانهای دولتی مصرف مسائلی می شود که هیچ ارزشی ندارد
اما دنیا اینچنین نیست و همواره به دنیای ۲۰ سال آینده نگاه می کند و ما همچنان یا در گذشته سیر می کنیم و یا مشغول نزاع و مباحث بی ارزش هستیم که رسانه ها در آن پیشتاز هستند
بعنوان مثال یکی از ظرفیت های مهم کشور وجود دانشگاه های کشور است که می توانند در قالب نهادهای خدمات رایگان دولتی سرویس های تخصصی را به عموم مردم بخصوص پژوهشگران و متخصصین اراپه دهند و نگهداری آنها توسط دانشجویان و استادان در قالب طرح های تخصصی پایدار و نداوم و پیش رونده انجام شود
در رژیم گذشته ما یک فرکانس رادیویی آماتوری داشتیم که پژوهشگران بصورت رایگان از آن استفاده می کردند اما دنیای مدن امروزه به سمت وب و سرویس های وب رفته است
در فضای اینترنت سرویس های بسیار فراوانی یافت می شود که در کنار پایداری آنها رایگان و توسط نهادهای دانشگاهی اراپه می شود که متاسفانه همگی آنها خارجی و دارای خدمات بین الملی هستند و فقط حرفه ای آنها پولی است
git - wordpress -web analyze - image convertor نمونه هایی از این سرویس ها هستند
حالا شما بنشینید و بنویسید که فلانی چه کرد و چه نکرد و گویی تمام کشور جمع شده اند که ببینند که فلانی چه گفت و چه کرد و من جمله کشور دچار شخصیت گرایی و مدرک گرایی شده است و بجای اینکه منافع و مصالح کشور مهم باشند اشخاص مهم شده اند
متاسفانه اینقدر بعضی از مسئولین پوست کلفت و سرشون تو .. دنیوی گیر کرده که نصایح بزرگانی همچون آیت الله جوادی آملی رو نمیشنوند و اگر هم بشنوند چنین خودشون رو مبرا و پاک میدانند که قداست خودشون رو همتراز ائمه میدانند مردم هم که جز در موارد اخذ رای و جوجه کشی به چشم نمیایند.
در کل کشور و قوانین و مسئولین آنها تبدیل به جکستان شده است و مردم هم از روی بیکاری و دلخوش کردن خود در لابلای اخبار دنبال خبرهایی هستند که از مسئولین صحبت ها و کارهایی ببیند و با انتشار و مطالعه آن قدری بخندند و کیف کنند

وقتی به حکم کارگزینی کشاغل نگاه کنید ۵۰ ردیف می بینید که با انواع و اقسام عنوان ها از قبیل حق جذب و ارزشیابی و حق شغل و حق شاغل و ماده ۵۱ و تفاوت تطبیق و فوق العاده بدی آبو هوا و فوق العاده نشان دولتی و خدمات مناطق جنگ زده و هزینه اولاد و عاپله مندی و فوق العاده ویژه و نوبت کاری و تبره ۲ و ماد ۲۸ و همترازی و .... مواجه می شوید که برای هر کدام از آن چندین برگه قوانین تصویب و باید کنترل شود
و نکته جالب و خنده آور آن این است که جمع آن به ۷ میلیون تومان و هشت میلیون تومان می رسد که زیر خط فقر است
کشور دچار افرادی شده است که نه تنها سواد ندارند و یا اگر دارند ولی از اساس مشکل ذهنی و دچار بیماری وسواس هستند و نمی توانند مشکلات را درک تا برای آن راه حل ساده ای چاره سازی کنند

باید دعا کرد که کشور از مسئولینی که دچار بیماری وسواس و بدبینی هستند و بصیرت کافی ندارند خلاص شود
حالا بماند از مسئولینی که بخاطر مسائل مالی و اختلاس عمداْ فرایندها و قوانین پیچیده را دنبال می کنند تا بتوانند یا خود را مطرح و یا میز خود را محکم و یا بدنبال اختلاس و رشوه گیری هستند
کیهان و جوان در مورد توجیه آزادی احتمالی نازنین زاغری و

ارتباطش با تسویه ۵۳۰ میلیون دلار مطالبات ما از انگلستان

زیاد به خودشان زحمت ندهند

اکثریت مردم از اصل اتهام خلاف جاسوسی و ظلمی که به

دختر و خانواده و خانم زاغری شد کاملا اطلاع دارند

بهتر است که بار گناها نتان را بیشتر نکنید
از کوزه همان برون تراود که در اوست. دمپایی که سهل است عیب نگیرند با پیژامه هم سرکار میایند.
وزیر کشور باید استاندلر را عزل کند چنین فردی شایستگی استانداری را ندلرد
آقای لیلازفرمایشاتی که فرموده ایدرایک باردیگرمرورفرمائید اگرخودتان باورتان شدانتظارداشته باشیدکه دیگران منجمله رئیس محترم جمهورهم باورکنندالبته خودتان علت اطهارات اینچنینی راتلویحاًگفته ایدکه برای برگشتن سرکاروخروج از ممنوع الکاری است ولی بعیداست بااین فرمایشات چیزی عوض شود اگربه آبروی شمالطمه بیشترنزند
واکنش احمدی نژاد به مسایل جهانی در دایره درک و فهم امروز بسیاری از اقایان نیست و تعریف نمی گردد والا متن توییت ایشان متن بسیار پخته و با ارزشی است .صرفا جهت سانسور
اگر آقای استاندارد واقعا این حرف را زده است، که البته با توجه به عذرخواهی، حتماً زده است؛ نشان می دهد که اعتقادی به بانوان ندارد و هزار بار هم عذرخواهی کند، احتمال تغییر نگرش او در این سن و سال بسیار کم است و شاید در حد ظاهرسازی، اقداماتی انجام دهند.
این چه وضعیتی هستش آدم بترسه حرف دلشو بزنه؟ منم حرف دلم همینه به زنها رو بدی بد میشه! معذرت خواهی نداره که چیزیه که ثابت شده است
خوب آقای لیلاز خوب دقیقا واسیه همین هست که دفاع می کنید که از ممنوعیت در بیاید
ظاهرا دمپایی نمادی از مزدمی بودن شده است بین دولتمردا.
تحليل جناب آقاني از آمريكا و امور منطقه بسيار سطح پائين است يا پوشش خبري تابناك بسيار ضعيف است . وزير نفت با اين اوصافي كه اعلام شد به درد اين وزارتخانه نمي خورد و بايد بركنار شود .
احمدی‌نژاد به در و دیوار می زند تا در کانون توجه باقی بماند
هرچند که این کارش به خودی خود خوب است و جای تقدیر دارد
وزیر دمپایی پوشیده تا بتونه جهادی عمل کنه،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
جوان و حهادی و انقلابی
- کج کردن تاریخ به دلایل سیاسی کنونی در باره روسیه و رفتار تحقیر آمیز دولت آن نشانه ضعف بزرگ سیاستمداران ما و سرافکندگی برای کشور همانند دوران قاجار است.
- دلیل ضعف را می توان ریشه در شیوه فکری (مانند استاندار خراسان) و رفتاری (وزارت نفت) و دیگران دانست.
جناب لیلاز مثل همیشه "به کجا چنین شتابان"
افراط گری پیشه شما است چه به اصطلاح "اصلاح طلب "نمایید یا بپرخید به سمت اصولگرایی
یعنی استاندار اینقدر ترسو حرف زدی پاش وایسا.
انتظار در نظام سیاسی کشور ما به این معنی است که :

در ۴۳ سال گذشته منتظر رسیدن به توسعه و پیشرفت کشور

و رفاه و عدالت اجتماعی مردم و داشتن آموزش و پرورش

با کیفیت رایگان و امکان داشتن شغل با در امد مکفی برای

تشکیل خانواده و خرید مسکن و داشتن امید و خوشی باشی

ولی ۹۰ درصد جمعیت هر روز با فلاکت و بدبختی و گرانی و

ناامیدی و ترس مشکلات متعدد جدید روبرو شویم

و حسرت سالهای خیلی دور را بخوریم و آه بکشیم و به

گذشتگان دعا کنیم

و حال و اینده را به ناسزا و ناله و نفرین بکشیم

و منتظر مردن باشیم تا شاید راحت شویم

البته قبر هم خیلی گران شده است و اینهم مشکل جدید است
در شرایطی هستیم که رئیس جمهور پیشین ایران توسط یک بازیگر سوال برانگیز هالیوودی که با برادر خود رابطه داشته در حال به بازی گرفتن است. اینگونه اظهار نظرها برای احمدی نژاد باید اکیدا ممنوع باشد!!
حسن روحانی: تاکید کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود.

سرمایه زندگیمان(تعداد زیادی از مردم) را که در بورس بود، بردی ...
باز هم لاف میزنی!
میگن دکل نفتی پیدا شده.ظاهرا لو لو دکل نفتی رو برده همونجا که ممه رو برده بوده.
آقای استاندار مثلا به مردهای جامعه این همه امکانات داده شده چه گلی به سر ملت زده اند یادتان باشد که مردها را هم همان زنان یعنی مادران بزرگ میکنند یک زن قدرتمند مردان جوانمرد بزرگ میکنند زنان یا مادر یا خواهر یا همسر ویا دختران مردان هستند
تا حابا مشکب فقط خودمان بودیم روسیه هم اضافه شد ودر این بین لیران هیچکاره است ننی دانم ۴۰ نفر برای جه بل باقری رفتتد
آقای استاندار چه ایرادی دارد یک بار هم به بانوان میدان بدهید. قطعا از وضعیت فعلی بهتر عمل خواند کرد چرا که در دنیا مدیریت خوب بانوان به اثبات رسیده است.
استاندار خخخخخ رسوا شد
عذرخواهيش از اصل حرفش بدتر بود! اين چه مدل عذرخواهي كردنه! كجا از هفتاد درصد تقدير كرده!؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی