بازدید 4440
۵

حق پاسخ ما به اقدامات‌ رژیم‌صهیونیستی محفوظ است

نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور جدی به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب اقدامات ماجراجویانه و شرورانه در منطقه هشدار می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 12 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از نیویورک‎، ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل درباره مسئولیت بین المللی رژیم صهیونیستی در ترور نیرو‌های مستشاری ایرانی در سوریه نامه زد.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت این سازمان، اقدام رژیم اسرائیل در به شهادت رساندن نیرو‌های مستشاری ایران در سوریه را جنایتکارانه و تروریستی خواند و از جامعه جامعه جهانی و شورای امنیت خواست تا قاطعانه این اقدام تحریک برانگیز و جنایتکارانه را محکوم کرده و رژیم صهیونیستی را در قبال اقدامات غیرقانونی خود که تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین‌المللی است، در مقام پاسخگویی قرار دهد.

در این نامه تصریح شده است که جمهوری اسلامی ایران در عین اینکه، رژیم اسرائیل را مسئول تمامی عواقب این اقدامات جنایتکارانه می‌شناسد و به طور جدی به این رژیم درباره ارتکاب اقدامات ماجراجویانه و شرورانه در منطقه هشدار می‌دهد، حق ذاتی دفاع از خود را وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد، در پاسخ به چنین اعمال مجرمانه‌ای در هر زمانی که تشخیص دهد، محفوظ می‌دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
حق پاسخگویی که همه دارند آنچه لازمه جرآت پاسخگویی است که همه ندارند.
زرشک !!!
هربار همینو میگید.
جون جوونای مردم که مهم نیست
طبقه طبقه حق محفوظ دارید شماها
خخخخ
ایران باید تلافی کند
آقای ظریف: کری باید به من بگه که بیش از ۲۰۰ بار از طرف اسرائیل تو سوریه مورد حمله قرار گرفتیم
هنوز این حق محفوظ است !!!!!!؟؟؟؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی