بازدید 21238
۲
با فالوکردن اعضای کادرفنی و بازیکنان سرخپوش؛

پورعلی گنجی پیوستن به پرسپولیس را تایید کرد!

در سال منتهی به جام جهانی، پورعلی گنجی هم برای پس گرفتن جایگاه سابقش در قلب خط دفاعی تیم ملی از شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، حضور در پرسپولیس را برای جلب نظر اسکوچیچ انتخاب کرده است. 
کد خبر: ۱۱۰۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 07 March 2022

مدافع ملی پوش و مصدوم باشگاه چینی با فالو کردن صفحه اغلب بازیکنان پرسپولیس و همچنین صفحه رسمی سرخ‌ها، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از رفع مصدومیت طولانی مدت مرتضی پورعلی گنجی ، او مدتی است که برای رسیدن به آمادگی کامل و بازگشت به میادین ، با پرسپولیس تمرین می کند.

از مدت قرارداد این مدافع مستحکم بابلی با باشگاه چینی تنها ۳ ماه باقی مانده و گفته می شود که یحیی گل محمدی با پورعلی گنجی صحبت کرده تا فصل آینده این بازیکن به جمع سرخ پوشان ملحق شود . همچنین نزدیکان پورعلی گنجی هم تایید کرده‌اند که او تمایل دارد در فصل آینده در پرسپولیس بازی کند.

پورعلی گنجی پیوستن به پرسپولیس را تایید کرد!

مرتضی پورعلی گنجی امروز اعضای کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم را فالو کرد تا علنی این خبر را تایید کرده باشد. به نظر می‌رسد در سال منتهی به جام جهانی، پورعلی گنجی هم برای پس گرفتن جایگاه سابقش در قلب خط دفاعی تیم ملی از شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، حضور در پرسپولیس را برای جلب نظر اسکوچیچ انتخاب کرده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایول
خدارو شکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست