بازدید 8537
۱
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد؛

پیشنهاد ۴۰ هزار میلیارد تومانی برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته

کد خبر: ۱۱۰۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 02 March 2022
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد نمایندگان برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد ۴۰ هزار میلیارد بود که در حال حاضر 25 هزار میلیارد به تصویب رسیده است.

به گزارش تابناک، فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: رویه مجلس مانند سال گذشته، محرومیت‌زدایی است. توجه به اقشار مستضعف و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از مواردی است که در بودجه ۱۴۰۱ پیگیری می‌کنیم. همچنین ارتقای سطح معیشتی و کاهش دغدغه تهیه مسکن و ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مورد توجه نمایندگان مجلس است.
 
وی ادامه داد: ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد در بودجه ۱۴۰۱ تصویب کردیم و امیدوارم این رقم تا نهایی شدن مصوبه بودجه قابل افزایش باشد زیرا پیشنهاد کمیته امداد در این زمینه 35 هزار میلیارد تومان است.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تعهد کمیته امداد برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در سال آینده، پیشنهاد نمایندگان رقم ۴۰ هزار میلیارد بود و هنوز هم به دنبال افزایش ارقام اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد هستیم.
 
محمدبیگی که نماینده ناظر مجلس در اجرای قانون توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است، عنوان کرد: سعی ما در مجلس افزایش سهم کمیته امداد از لایحه بودجه ۱۴۰۱ است و در ارقام بودجه تلاش داریم تا ارقام به نحوی باشد تا بتوان مسائل حوزه فقر و محرومیت را از طریق اشتغال‌زایی به صورت ریشه‌ای حل کرد. باید دنبال اشتغال پایدار آنها باشیم و زنجیره شغلی را به طور کامل برای آنها کامل کنیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به تنها کسی که نمیرسد همان مددجویان بینواست
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی