بازدید 7835

اراضی ساحلی چابهار به زودی رفع تصرف خواهند شد

دادستان بندر چابهار گفت: با افراد و یا ارگان‌هایی که اقدام به تصرف ساحل کرده اند دستگاه قضا بشدت برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 21 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، معلم زاده در بازدید از اراضی ساحلی بندر چابهار بیان کرد: مهلت قانونی ۲۰ روزه رئیس جمهوری مبنی بر رفع تصرف ساحل به اتمام رسیده است و با ارگان‌هایی که تاکنون اقدام به رعایت حریم ۶۰ متر نکرده اند طبق قانون برخورد خواهد شد و اراضی ساحلی تا چند روز آینده رفع تصرف خواهند شد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: بخشی از سواحل سیستان بلوچستان آزاد شد اما بخشی دیگر که در سنوات گذشته در اختیار ارگان های دولتی قرار گرفته است طبق روال قانونی باید رفع تصرف شوند.

بیجار گفت: سواحل سیستان و بلوچستان ۴۶۴ کیلومتر است که از این مساحت ۱۵۰ کیلومتر آن بنچمارک گذاری شد که براساس آن مشخصات سواحلی که در اختیار ارگان‌های نظامی و دولتی است شناسایی شده اند کارکرد آن‌ها نیز مشخص شده است و تصمیماتی در این زمینه نیز گرفته می شود.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سواحل ودریا مال مردم است وباید به مردم بازگردانده شود و تا مردم بتواند از این منابع خدادادی به خوبی استفاده کنند.

بلوچ رئیس شورای اسلامی شهر چابهار نیز عنوان کرد: به دستگاهایی که ساحل را در اختیار دارند و حریم ۶۰ متر را رعایت نکرده اند مهلتی چند روزه داده شده است، اما تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ هیچ اقدامی از سوی متصرفین انجام نشده و شهرداری بر حسب قانون و با همکاری مرجع قضایی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی