بازدید 11216
۳

نزاع ۲ برادر جان مادر را گرفت

دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله به‌واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده‌اند که مادر ۷۸ ساله با قصد میانجی‌گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه‌ای را به او وارد می‌سازد.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 18 February 2022

به گزارش تابناکک به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، نزاع دو برادر در یکی از روستاهای شاهرود، جان مادر را گرفت.

 سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: نزاع در یکی از روستاهای توابع بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: پس از اعزام واحد انتظامی، مشخص شد دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله به‌واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده‌اند که مادر ۷۸ ساله با قصد میانجی‌گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه‌ای را به او وارد می‌سازد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، این ضربه را منجر به جراحت مادر کهن‌سال دانست و افزود: پس از دقایقی که درگیری برادران خاتمه می‌یابد، طرفین به خون‌ریزی شدید مادر که دارای سابقه بیماری قلبی نیز بوده، پی برده و با اورژانس تماس می‌گیرند که متأسفانه تلاش‌های کادر پزشکی بی‌نتیجه بوده و این فرد فوت کرده است.

کریمی از دستگیری ضارب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی سخن گفت و افزود: با هماهنگی قضایی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
دست پرورده هاتون هر روز هنرنمایی جدیدی میکنند. از نظر فرهنگی معلومه عالی کار کردین. باید الگوی دنیا بشین .....
مردم ایران بشدت عصبانی هستند ودلیل عصبانیت آنها دولتهایی هست که ۴۳ ساله بمردم دروغ میگویند ومردم رو عقده ای کرده
چقدر تلخ ...
خدا کمک همه ما کنه تا بتونیم خشم خودمون کنترل کنیم مسایل اقتصادی آستانه تحمل ملت صفر کرده احترام ها و... از بین رفته خشم در ملت موج میزنه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی