بازدید 17547

ممانعت ورزشکاران از پلمب سالن ورزشی مطهری کرج

پس از اینکه شهرداری کرج با ارائه شکایتی به دادگستری استان البرز خواستار تخلیه مجموعه ورزشی شهید مطهری از سوی هیات ورزشی مستقر در سالن شهید مطهری کرج شد، صبح امروز ورزشکاران و مربیان حاضر در مجموعه شهید مطهری کرج شاهد حضور عوامل شهرداری کرج و نیروی انتظامی بودند که با حکم قضایی جهت تخلیه هیات‌های حاضر در این مجموعه به سالن شهید مطهری کرج آمده بودند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 12 February 2022

به گزارش تابناک، یکی از ورزشکاران و مربیان تنیس روی میز در گفتگو با ایسنا گفت: این مجموعه نه تنها پایگاه قهرمانی پینگ پنگ بازان البرز است بلکه هیات فعالیت حرفه‌ای وزنه برداری و کشتی استان البرز در این سالن پیگیری می‌شود.

وی گفت: بسیار از ورزشکاران ملی پوش در این سالن تمرین می‌کنند، ما سالن اختصاصی نداریم شهرداری کرج به جای اینکه ورزشکاران را حمایت کند بر علیه ورزشکاران اقدام می‌کند.

وی افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا شهردار کرج از اجرای این حکم خودداری کند، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم.

مجموعه ورزشی شهید مطهری کرج به عنوان پایگاه قهرمانی هیات تنیس روی میز، وزنه برداری و خانه دوم کشتی کرج به صورت رایگان در اختیار قهرمانان و ملی پوشان این رشته قرار گرفته است.

جوابیه شهرداری کرج در خصوص تنویر افکار عمومی، در مورد خبر پلمب مجموعه ورزشی مطهری:

همانگونه که از نام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و شرح وظایف و چگونگی عملکرد این حوزه واضح و مبرهن است، یکی از متولیان حوزه ورزش، اوقات فراغت و سلامت شهروندان، مجموعه مدیریت شهری و در ذیل آن سازمان فرهنگی است.

این سازمان علاوه بر فعالیت‌های مختلف در خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی، دارای بیش از ۲۰ مجموعه ورزشی گوناگون است که در رشته‌های مختلف تحت نظارت این سازمان در حال فعالیت و خدمت رسانی به عموم شهروندان است.

شرح ماوقع اقدام روز شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ شهرداری کرج بنا بر حکم قطعی مراجع قضایی برای صیانت از اموال بیت المال و حقوق شهروندان محترم کرج، جهت تحویل و باز پس گیری ملک خود که اساساً متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی و عموم شهروندان بوده اقدام نموده است. این اقدام با هدف در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی مطهری توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و برنامه ریزی لازم جهت گسترش فعالیت‌های ورزشی مختلف و همچنین ارائه خدمات بهتر به عموم شهروندان (اعم از بانوان و آقایان) صورت گرفته که با هماهنگی عوامل قضایی و رای صادره قطعی از طریق مراجع قانونی انجام خواهد شد.

از طرفی جوسازی مجازی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پلمب مجموعه ورزشی مطهری، چیزی جز عدم هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان به مردم و عدم انجام وظایف ذاتی آن حوزه نبوده و اخلالی در اجرای حکم قانونی برای صیانت از اموال مردم نخواهد داشت و شهرداری کرج هیچگونه قصد و نیتی در راستای پلمب ورزشی یادشده را ندارد و فعالیت‌ها کمافی السابق انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است شهرداری کرج به عنوان حامی همیشگی ورزش در سال‌های گذشته و سال جاری دارای تیم‌های محبوب و عنوان دار (تنیس روی میز در لیگ برتر کشور و تیم فوتبال با قهرمانی در استان البرز) بوده و دارای اهداف و برنامه‌های ورزشی مدون و زمانبندی شده برای عموم مردم شهر کرج، می‌باشد و این امر از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری، شهرداری کرج و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی