بازدید 52202
دو هزار و نهصد و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خاتمی به مقامات کشور گفت که دیگر وارد عرصه عملیاتی سیاسی نمی‌شود / در ماجرای قتل اهواز، یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته بود! / واکنش احمدی‌نژاد به درگذشت «بلبل بالیوود»

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دستور وزیر کشور برای تمدید فوری ویزای، نجیب بارور، شاعر افغانستانی / هادی غفاری: رفیق دوست در جلسه دادگاه نبود / او باید منبع خبر ادعایی اش را اعلام کند / مصرف برق برخی ادارات تهران سه برابر شده؛ شائبه استخراج رمزارز در این ادارات وجود دارد / نصف درآمد تهرانی‌ها صرف مسکن می‌شود! / واکنش سلیمی نمین به ادعای دهباشی درباره سید احمد خمینی ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ 10 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی امام خمینی: در ماجرای قتل اهواز، یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته بود

احمد رهدار، عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی امام خمینی درمورد ماجرای قتل خانم ۱۷ ساله اهوازی توسط شوهرش و گرداندن سر بریده او در خیابان گفت: در این قضیه، یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته و از شرایط عادی خارج شده و غیرت ورزیده؛ البته ممکن است که در روش بکارگیری این غیرت به خطا رفته باشد، ولی اصل مساله غیرت موجود بوده است. در روایات دینی آمده است که غیرت یکی از مصادیق ایمان بوده و خداوند نیز بنده غیور را دوست دارد. البته در برخی روایات نیز غیرت‌هایی آمده است که خداوند متعال آن‌ها را دوست ندارد.

توضیح شهرداری تهران درباره درج نام زاکانی روی سنگ یادبود «نیما یوشیج»

سخنگوی شهرداری تهران درخصوص نصب سنگ یادبود برای نیما یوشیج و درج نام شهردار تهران روی آن توضیحاتی داد. عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر درج نام شهردار تهران بر روی سنگ قبر جدید نیما گفت: پیکر نیما یوشیج تا ابتدای دهه ۷۰ در آرامستان امامزاده عبدالله تهران مدفون بود و بعد از آن به زادگاهش منتقل شد. محلی که نیما یوشیج در آن برای مدتی دفن بود در امامزاده عبدالله نه‌تنها سنگ نداشت بلکه متاسفانه در سال‌های اخیر به صورت نامناسبی به محل رشد گیاهان خودرو تبدیل شده بود. وی ادامه داد: همکاران فرهنگی یکی از نواحی شهرداری منطقه ۲۰ برای نکوداشت نام نیما یوشیج سنگ یادبودی برای نصب در محل دفن سابقش در امامزاده عبدالله تهیه کردند و روی این سنگ یادبود بدون هیچ دخل و تصرفی، همان متنی که بر روی سنگ قبر اصلی نوشته شده را بر این سنگ حک کردند. سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: متاسفانه بر اساس سلیقه و تصمیم فردی یکی از همکاران، نام شهردار تهران نیز بر روی این سنگ یادبود، نوشته شده بود که با تذکر دستیار شهردار تهران «اسفندقه» بلافاصله متن روی سنگ اصلاح می‌شود.

امین زاده: شرکت‌های چینی منتظر برجام هستند

امین زاده، معاون وزیر خارجه دولت اصلاحات: برافراشتن پرچم کشور میزبان به خاطر اعزام تیم ایرانی به المیپک زمستانی بی سابقه و بی معناست. بحث شروع اجرای سند ۲۵ ساله با چین نیز بی معناست. سند ۲۵ ساله یک نقشه راه و چارچوب کار و دارای اعتباری حقوقی در حد  یادداشت تفاهم است. باید بر سر هر پروژه مورد توافقی چینی ها بهترین پیشنهاد را در مقایسه با شرکت های رقیب ارائه دهند و برنده شوند. قراردادی جامع و مانع تنظیم و بر اساس آن قرارداد پروژه اجرا شود. هنوز هیچ نشانی از هیچ قراردادی در چارچوب سند ۲۵ ساله وجود ندارد. شرکت های چینی منتظر برجام هستند. تنها برخی شرکت های چینی اندکی در تهران فعال شده اند و به برخی وزارتخانه ها و موسسات دولتی سرک می کشند و از پروژه های ایران سراغ می گیرند و البته کاملا منتظر اجرای مجدد برجام هستند.  یعنی همچنان همه چیز به رفع تحریم های آمریکا بستگی دارد و متاسفانه اگر شیفتگان چین در تمام شهرهای ایران هم پرچم چین را برافراشته کنند، بدون رسیدن به توافق در مذاکرات برجام، هیچ شرکت چینی به هیچ قیمتی هیچ پروژه ای را در ایران اجرا نخواهد کرد.

واکنش سلیمی نمین به ادعای دهباشی درباره سید احمد خمینی

حسین دهباشی اخیراً در توئیتر خود، ادعایی را به عنوان علت فوت مرحوم حاج احمد خمینی مطرح کرد که مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. او بعدا منبع این سخن خود را خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی عنوان کرد. عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در خصوص اظهارات توئیتری اخیر آقای دهباشی و اتهاماتی که به مرحوم سیداحمد خمینی طی روزهای گذشته زده بود گفت: مرحوم سیداحمد آقای خمینی، مخالفان دیرینه ای دارد که برای درک مخالفین یا بدخواهان ایشان هرتعبیری داشته باشیم باید دهه ۶۰ را مرور کنیم.وی افزود: در این دهه مسائلی فی مابین امام (ره) و آیت الله منتظری به عنوان یکی از شاگردان برجسته ایشان پیش آمد که مبنای اختلاف هم بحثی بود که در مورد مهدی هاشمی برادر داماد آقای منتظری مطرح بود؛ یعنی ایشان متهم به ارتکاب ۲۷ قتل شده بود و امام مصر بودند که برای مشخص شدن این مسئله ایشان محاکمه شود و اگر قضیه درست است مجازات و اگر درست هم نیست، یک بار برای همیشه تبرئه شود تا این بحثها پایان پیدا کند.

سلیمی نمین با تاکید بر اینکه باید چهره احمد آقای خمینی تطهیر شود، خاطرنشان کرد: البته من نمی فهمم این فردی که برخورد اهانت آمیز و غیراخلاقی با احمد آقای خمینی کرده است، چه نسبتی با آن جریان دارد در این خصوص اطلاعی ندارم. چرا که کسانی که از احمد آقای خمینی ضربه خوردند در واقع از صداقت و پاکی ایشان ضربه خوردند نه به دلیل عملکردشان. وی در ادامه سخنان خود گفت: احمد خمینی نشان داد که از قدرت پدرش هیچ استفاده‌ای نمی‌کند، چون امام در تاریخ ایران به صورت بی سابقه ای دارای قدرت و منزلت در پیش ملت بود و پسرش به راحتی می‌توانست از این قدرت سوءاستفاده کند. اما هیچ سوءاستفاده ای نکرد. ضدیت آنها با احمد آقای خمینی قابل فهم است، اما در مورد این فرد که تلاش دارد وارد بحث‌های تاریخی شود نمی‌دانم چه انگیزه ای دارد. اما می‌توانم برادرانه این توصیه را بکنم کسی که می‌خواهد وارد مباحث تاریخی شود اولین چیزی که باید رعایت کند مستند صحبت کردن است و درصدد تخریب شخصیت‌ها به صورت ناروا برنیاید چون گناه بزرگی است.

رئیس تیم پزشکی رهبر انقلاب: ایشان همیشه ارزان ترین میوه ها را می خورند

علیرضا مرندی،رئیس فرهنگستان علوم پزشکی و رئیس تیم پزشکی رهبر انقلاب: خود ایشان در زندگی، تغذیه و غیره تلاش می‌کنند مانند پایین‌ترین طبقات زندگی کنند. مثلاً وقتی به ایشان توصیه می‌کنیم که میوه خوردن برای بدنتان لازم است، جواب منفی نمی‌دهند اما وقتی می‌خواهند میوه را خریداری کنند سؤال می‌کنند که ارزان‌ترین میوه کدام است و ارزان‌ترین مواد غذایی چه چیزی است. همیشه دلشان می‌خواهد با سختی طبقات پایین آشنا باشند؛ این ویژگی کمتر بین مسئولین و افراد پیدا می‌شود. مرندی با بیان مثالی از لباس پوشیدن رهبر معظم انقلاب، گفت: لباس‌های ایشان را همیشه تمیز می‌بینیم اما گاهی دیده می‌شود که سوراخ‌هایش دوخته شده است؛ البته ممکن است این مورد در تلویزیون دیده نشود.

نصف درآمد تهرانی‌ها صرف مسکن می‌شود!

براساس آمارهای مرکز آمار ایران، خانوارهای تهرانی سال گذشته به طور میانگین ۹۵ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان (ماهانه نزدیک به ۸ میلیون تومان) هزینه کرده‌اند.از این مقدار، ۴۹/۸ درصد آن برای مسکن، ۱۹/۷ درصد برای خوراک و دخانیات، ۸/۷ درصد برای بهداشت و درمان، ۸/۵ درصد برای حمل‌ونقل، ۶/۹ درصد برای خدمات متفرقه، ۳ درصد برای لوازم و اثاث منزل، ۱/۷ درصد برای پوشاک و کفش و ۰.۳ درصد نیز برای تفریح و سرگرمی بوده است.

مصرف برق برخی ادارات تهران سه برابر شده؛ شائبه استخراج رمزارز در این ادارات وجود دارد

روزنامه خراسان نوشت: داده‌های رسمی از رشد بیش از سه برابری مصرف برق در بخش‌های عمومی و دولتی تهران در سال‌های ۹۵ تا ۹۹ حکایت دارد، در حالی که در این مدت، رشد سالانه مصرف برق در کل کشور، تنها ۲۱ درصد بوده است. همزمانی این آمار‌ها با رشد استخراج غیر قانونی بیت کوین در اداراتی نظیر بورس، شائبه استفاده از برق اماکن عمومی برای رمز ارز‌ها را مطرح می‌کند .

هادی غفاری: رفیق دوست در جلسه دادگاه نبود / او باید منبع خبر ادعایی اش را اعلام کند

هادی غفاری در واکنش به ادعای محسن رفیقدوست: می‌گویند، هویدا بین دو نیمه دادگاه و بدون فرصت دفاع کشته شد، اما این ادعا کذب است، او با آزادی کامل، دفاعیه خود را در دادگاه خواند. پس از پایان دادگاه، خلخالی که منصوب امام بود، حکم اعدامش را با استناد به اتهامات متعدد صادر کرد. بعد از صدور حکم و در وضعیتی که همگی هنوز در دادگاه نشسته بودیم، یک سرباز، هویدا را از محل محاکمه خارج کرد. پس از خروج هویدا از دادگاه، هیچ‌کس خبر ندارد که چه اتفاقی افتاد. هر کس و حتی من، اگر بگوید من میدانم، دروغ گفته. قبلاً هم تأکید کرده‌ام، هیچ‌کسی نمی‌داند. فقط هویدا، خودش می‌داند و آن‌کسی که او را زد. خلخالی در ورود و خروج محل برگزاری دادگاه را بست و هویدا را با یک سرباز بیرون فرستاد.من هیچ نقشی در این پرونده نداشتم،اما همین فیلم و عکس‌هایی که از بغل‌دست هویدا نشستن من منتشر شد، بهانه اتهام زنی‌های بعدی شد./خبرآنلاین

خاتمی به مقامات کشور گفت که دیگر وارد عرصه عملیاتی سیاسی نمی شود

محمدرضا خاتمی چهارشنبه شب در میزگرد سیاست خارجی و رابطه با آمریکا در کلاب کافه خبر: مساله ی هسته ای و برجام همان طور که رهبری گفتند در جاهای بالادستی انجام می شود و از سال های ۹۰-۹۱ که ما وارد آن تحریم های کمر شکن شورای امنیت شدیم، رهبر انقلاب عبارت نرمش قهرمانانه را به کار بردند و دیدیم در همان زمان، هم مذاکرات محرمانه با آمریکا در عمان بود و هم در چهارچوب ۵+۱ انجام شد و اگر کوچکترین مخالفتی با یک کلمه از برجام وجود داشت، آن وقت برجام امضا نمی شد تا اون کلمه اصلاح شود. اصلاح طلبان این اعتقاد را دارند که جز از طریق انتخابات نمی‌توان به قدرت رسید و هرگز به دنبال لابی با اصحاب قدرت برای دستیابی به قدرت نیستند و بر اساس برنامه و تیم خودشان در یک انتخابات آزاد شرکت خواهند کرد و چاره ی اصلی کار در اصلاحات است و بین انقلابی گری و براندازی و اصلاحات تنها راه موجود اصلاحات است.

وقتی اصلاحات چاره اصلی است، حتما اصلاح طلبان در آینده نقش خواهند داشت اما اینکه همین اصلاح طلبان فعلی باشند نه و من رصد می کنم که نسل اصلاحات در حال پوست اندازی گسترده ای است و گفتمان اصلی کشور پس از ۴ سال و ۸ سال مجددا اصلاحات خواهد بود.آقای خاتمی به مقامات کشور و دوستانشان گفتند که دیگر وارد صحنه ی عملیاتی سیاست نخواهند شد.

دستور وزیر کشور برای تمدید فوری ویزای، نجیب بارور، شاعر افغانستانی

به دنبال درد دل شاعر و نویسنده افغانستانی و درخواست وی برای تمدید ویزای اقامتی در ایران، وزیر کشور به مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی دستور داد که در اسرع وقت این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.روز گذشته، نجیب بارور، جوان شاعر و فرهنگی که پس از تسلط طالبان به ایران پناه برده است در فیسبوک خود نوشت که مسئولان ویزای او را تمدید نکرده اند. بارور نوشت که "درک و دریافت ما از ایران‌وطنی، ایران فردوسی بود ... ایران شاهنامه است، پارسی زبان مشترک است و فرهنگ و تمدن مشترک اساس گفتمان‌های ماست.او به شعر معروف خودش که "هرجا مرز کشیدند پل بزنید" اشاره کرده و نوشت "به‌جای همان پُل‌ها، اگر دیوار زده بودم حالا خانه‌یی شده بود."

هک سیستم صوت داخلی بازار رضای مشهد

بنا بر برخی ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی، سیستم صوت داخلی بازار رضای مشهد هک و شعارهای ساختارشکنانه برای لحظاتی از بلندگوها در فضای بازار پخش شد./صداوسیما

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۳۳۸۸ نفر از محکومان

به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو و تخفیف مجازات سه هزار و ۳۸۸ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات سه هزار و ۳۸۸ نفر از محکومان را که در اداره عفو و بخشودگی قوه قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

واکنش احمدی‌نژاد به درگذشت «بلبل بالیوود»

احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم در پیامی درگذشت لتا منگشکر، ستاره موسیقی و از محبوب‌ترین خواننده‌های هند را تسلیت گفت.احمدی‌نژاد در توئیتی در واکنش به درگذشت لتا منگیشکر نوشت: لتا منگیشکر در موسیقی و ملودی بی رقیب بود. صدای او برای چندین دهه گرما را به خانه‌های صد‌ها میلیون تن آورده بود. تسلیت به خانواده و عزیزانش، به هند و مردم آن، و به جامعه جهانی هنر. روح بلبل هند در آرامش باد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۶۷
زاکانی فقط دوست داره مردم درباره اش حرف بزنند اما اینکه چجوری درباره اش حرف بزنند اصلا براش مهم نیست.حتی شده خبری درج بشه و اسمش توش باشه و مورد اعتراض مردم قرار بگیره هم با تکذیب اون خبر که بازم اسمش در میان باشه.
اقای احمد رهدار تکلیف رو روشن کن که بالاخره غیرت خوبه یا بده.همیشه امثال شما دو پهلو حرف میزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
مایه تاسف است که افرادی صاحب تریبون هستند که لیاقت آن جایگاه را ندارند و هر حرف نامربوطی را به خورد جامعه می هند و زمینه ساز هزاران مشکل می‌شوند قتل‌های محفلی کرمان هنوز از یاد مردم پاک نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مؤسسه آموزشی امام خمینی برچه مبنای هیات علمی جذب کند.
علیرضا مرندی اینجا!!!پسر علیرضا مرندی اونجا!!!کلینیک علیرضا مرندی در امریکا!!!همه جا مرندی!!!چه میکنه این مرندی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
امثال این و مهاجرانی با همین حرفها بار خودشان را بستند
چطور می تونید در مورد ماجرای اهواز انقد بی انصاف باشید?! آیا مردان وقتی خیانت میکنند که تعدادش هم کم نیست به زنان هم حق میدهید که اینگونه غیرت بخرج دهند?
آیا زنان میتونن خیانت شوهرشان را تحمل کنند? آیا خیانت شوهر بنیاد خانواده رو سست نمیکنه? روی بچه های اون خانواده تاثیر بد نمیذاره? پس باید زنها هم غیرت داشته باشند. خداوند هم غیرت رو دوست داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
زنهای خیانت دیده حتی حق طلاق هم ندارند.
سلام، مرد ایرانی مورد ظلم! این حرف ها از کجا می آید. آقا غیر افراد حقوقی در این مقوله سخن نگویند. افکار عمومی را منحرف و بدآموز نکنید. در این مملکت همه باید در هر موردی اظهار نظر کنند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دوست عزیز سالهاست که جامعه در معرض بد آموزی قرار گرفته و جالب است که مبلغین بد آموزی عزیز داشته میشوند
این چه حرفیه ؟بخاطر همین سربرها مردان زیادی در سوریه شهید شدن. تا قانون و دادگاه هست هیچکس حق ندارد سر انسانی را ببرد و در خیابان بچرخاند
از معجزه هزاره سوم جز این هم انتظار نمی رفت که بلبل خودمان را خفه کند و برای بلبل هندی ها پیام بفرستد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار عالی بود
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
از تصاویر این دختر در عکسهایی که گرفته حتی در ترکیه برای کسانی که پدر و مادر هستند می توانند براحتی تشخیص دهند که او هنوز یک کودک بوده. اندازه بدن یا اینکه بزرگترها او را سر سفره عقد نشاندند و اثر انگشت او پای عقدنامه هست که نشان از بزرگسال شدن ندارد. بخوبی معلوم هست که اصلا او معنی مسئولیت و تعهدات پیمان زناشویی و ازدواج و مادر بودن را درک نمی کرده. اینکه او براحتی با جاری خود زندگی میکرده و دوست و روابط عالی داشته و از ان مهمتر فرزند خود را در اختبار جاری خود قرار داده تا او که فرزند نداشته او را بزرگ کند بیشتر نشان می دهد که او مانند کودکان عروسک خود را به دوست خود داده تا او خوشحال شود و با ان بازی کند. در عکسهای او در ترکیه بوضوح معلوم هست که مانند یک کودک از بودن در کنار پدر و عموی خود و گرفتن عکس با انها خوشحال هست. اصلا اگر او به اندازه کافی رشد عقلی کرده بود غیر ممکن بود که نداند چه اتهامات و مجازات ها و سرنوشتی در انتظار او هست. به هر حال ما از کودکان به هنگام ازدواج می خواهیم که مانند بزرگسالان تفکر و درک داشته باشند و متوجه مسئولیت عظیم پیمان زناشویی و مادر و پدر بودن بشوند. محال هست به همان دلیلی که در قوانین جمهوری اسلامی هم برای کارهای اداری و سربازی و مسئولیت پذیری سن 18 سالگی به رسمیت شناخته شده. لطفا هم نفرمایید که پس چرا سن بلوغ در دین ما برای دختران 9 سالگی و برای پسران 15 سالگی است. از تمام علمای مسلمان اموخته ایم که همه چیز را باید رد ظرف زمان و مکان نگاه کرد. زمانی که اسلام امد عمر متوسط مردم بزحمت به 35 سال می رسیده. طبیعی بوده که به همان نسبت سن باروری و ازدواج باید زودتر انجام میشده. ولی حالا که عمر متوسط به 75 سال در ایران و 89 سال در برخی کشورها رسیده و جوامع بشدت بزرگتر و پیچیده تر در قیاس با محل تولد اسلام که شهری حداکثر با سه هزار جمعیت بوده باز هم باید همان حد و حدود فیزیکی وعقلی برای ازدواج را در نظر گرفت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
لطفا من معجزه ی هزاره ی سوم،هاله ی نوردیده، و مدیریت کن جهان و کهکشانها و...را ببینید،اگه نبینید میمیرم.میفهمی میمیرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عطش دیده شدن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
واقعا دمت گرم، عالی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
فقط می خواد مطرح‌باشه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
هرکار خوب را تعبیر به بدی نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
تخصص ایشون دلداری‌دادن به خارجی‌هاست.
Nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
جالبه
فقط یه نفرنظرداده؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
گل فتی واقعاً... مرغ سحر ناله سر کن داغ مرا تازه تر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
درود بر 21:42
بجای اعتراض به کودک همسری سخن از نامرد ایرانی گفته میشود
در ماجرای قتل اهواز، یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته بود؟
خوبه بهش جایزه هم بدین
پس اون دخنر که در 12 سالگی مجبور به ازدواج شده و بخاطر نداشتن حق طلاق نمیتوانسته طلاق بگیره و مجبور به فرار شده مورد ظلم قرار نگرفته ؟
در دید شما دخترها باید فقط خفه شن. حق ندارن غیرت داشته باشن. اگه پسری با چند نفر رابطه داشته باشه هم چیز عادیه و رنش حق اعتراض نداره.
خداوند درباره شما در آن دنیا قضاوت خواهد کرد
بادرود واحترام
چون کامنتهای مربوط منتشر نمی شوند لذا ازاین به بعد کامنت نامربوط خواهم گذاشت !
یه بار با یکی از دوستان در ماه رمضان با ماشین تصادف کردیم طرف که مقصر هم بود ضمن عذر خواهی گفت که چون روزه اورا به اصطلاح برده بود حواس اش پرت شد و به ما زد دوستم گفت کاش روزه نبودی و ببخشید مشروب هم خورده بودی ولی به ماشین ما نمی زدی !
خاتمی به مقامات کشور گفت که دیگر وارد عرصه عملیاتی سیاسی نمی شود......... عجب ... بهتر
به محمد خاتمی بگویید که تو اصلا سیاست بلد نیستی یک مقطعی سیاستمداران لازم دیدند یکی شبیه تو لازم است که اقدام کردند
احمد رهدار حیف اسم‌هیات علمی که روی تو باشه
در ماجرای اهواز عده ای فمنیست تا توانستند مانور دادند و به غیرت مردانه و تعصبات مردان تاختند. بدون اینکه اشاره کنند که آن دختر خیانتکار که به دستور مرد سوری فرزندش را سقط کرد و فرزند دیگرش را رها کرد بدون عاطفه مادری و با پول ها و طلاهای شوهرش به ترکیه فرار و به شوهرش خیانت کرد و به همین حد هم اکتفا نکرد و برای نابود کردن بیشتر زندگی آرام شوهرش هر روز عکس ها و فیلم های خندانش با مرد سوری را برای دوستان و آشنایان شوهرش می فرستاد و پس از خیانت دیدن از آن مرد سوری که پول هایش را نیز بالا کشید فکر میکرد زندگی مثل کامپیوتر است که با زدن دکمه ری استارت به جای اولش بازگردد. بسیاری دیگر از مردان غیور دیگر سرزمینم حتماً همین کار را میکردند به جز قسمت آخر چرخاندن سر بریده در شهر که آن هم احتمالا به علت شدت زخم زبان های اطرافیان و در جهت شستن لکه ننگ بوده و گناه جامعه بوده است. شرم آور است فمنیست ها و ضد دین ها از این جریان سو استفاده میکنند و هشتگ های شرم آوری همچون #من بی نامو..م را تبلیغ میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
طلاق رو برای چی گذاشتند؟ مگه تو خدایی که در مورد جان انسانها به این راحتی تصمیم می گیری... اصلا انگار حالیت نیست که جون فرد در میان بوده
بی غیرتی یعنی همین که جون انسانها برای شما ارزشی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
از خودت خجالت بکش!! آدم‌کشی را تطهیر کردن کار کسی است که روح و روانش به فنا رفته حتما به یک روانپزشک مجرب مراجعه کن و اگر کسی هم دور و بر خودت میبینی که اینچنین فکر می‌کند لطفا دست جمعی بروید چون این نوع تفکر برای جامعه خطر آفرین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
همه اینها ادعای قاتل و حامیانش هست کی و کجا ثابت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دین به هیچ وجه نگفته از غیرتت برای کشتن زن خیانتکار استفاده کن کدوم آدم مسلمان و باایمانی میتونه همچین جنایتی رو انجام بده؟!!!
راهی که دین تو این شرایط جلوی پای هر کسی قرار میده فقط و فقط راههای قانونیه
محنا
| - |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به خدادلم به شوهرش می سوزه ای کاش همون تو غربت تیکه تیکه می کردن این خانم خیانتکار حقش بودآبروی هرچی زن وایرانی رو برد آفرین به غیرت شوهرش
واه واه به مرد ایرانی ظلم شده . یک دختر ایرانی دیگر به مظلوم بدهید. تا بکشد و رفع ظلم شود. عجب هیات علمی با سوادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
اگر قرار بود که در این مملکت افراد متناسب با سواد شان جایگاه بگیرند که وضع ما اینگونه نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
واه واه...النگوهات نشکنه تیتیش
از سخنان آقای راهدار دقیقا و به خوبی آشکار میشو که
نائل شدن به مقام انسانیت(مهار غرایض و دستیابی به مکارم عقلانیت و اخلاق)، پبش شرط و ارجح بر دینداری است.
ورنه چه بسیار دیندار و ملبس به یونیفرم رهبری ادیان که حیواناتی غریضه پرست هستند، در لباس انسان با شعار دینداری.
یاحق
اقای رهدار.کاش به راه صحیح غیرتی شدن هم اشاره میفرمودین.
نژاد کی وقت کرده موسیقی هندی گش کنه؟ جل الخالق عجب دوره و زمانه ای شده.
آقای رهدار مردم اگر غیرت داشتن که شما الان سرکار نبودی.
آقای نمین همه دروغ میگن فقط شما و دار و دسته تون راوی صادق تاریخ هستید.
خاتمی اگه یه کار درست از اول عمرش کرده باشه همینه که دیگه یه جوری نباشه که ما حتی اسمش رو هم نشنویم به امید خدا.عمر مارو همینا سوزوندن.خاتمی و روحانی و همینجور آدما
آخی.
سلام
به آقای احمدی نژاد پیشنهاد می کنم به جای مطرح کردن خود به این شیوه های سبک با انجام کارهای درخور علمی در رشته تخصصی خود را مطرح کند وگر نه پیام برای ستارگان هالیوود و بالیوود و ... باعث خفت خودش و ملتی است که او یک روز رییس جمهور آن بوده است.
جک هفته : هک سبستم صوتی !!!!
تمام کسانی که آدم میکشند از وضعیت عادی خارج هستند
همه دو رو شدند همه نقش بازی می کنند کی فکر می کرد احمدی نژادسوپر حزب الهی اونم دهه شصتی اهل موسیقی گوش دادن باشد ظاهر و باطن یکی نیست البته اینها موفقتر از آدمای یک دست بودند
مقصر اصلی قتل اهواز پدر دختره چون باید پرسید دختر چرا با پدر پناه نبرد چرا از خانه شوهر ( عمو ) فرار کرد نرفت به پدرش پناه ببره ،
اگه قرار براین هست که هر کی مورد ظلم واقع شد خودش دست بکار بشود ،دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
ضمنا این بی غیرتی نیست که سر یه دختر رو ببره و باافتخار به بیرون بچرخونه ،اگه واقعا غیرت بود چه نیازی بود که بیاره بیرون ، این غیرت نیست این غروری بود که از دستش داده و میخواست بااین روش بدستش بیاره، حالم از طرز فکرتون بهم میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آدمکشی غیرت نیست که بیرون بیاورد یا نیاورد
خیلی خوبه دارید، تشویق به غیرت میکنید ولی این بین فقط یه کوچولو غیرتشبه خطا رفته اونم موردی نداره . فدای سر همه نهایتا یکی سرش بریده شده ولی غیرت پابرجا موند. اوف به این دیدگاه
دوران خاتمی بهترین دوران در این ۴۳سال بود،و این نشان میده علارغم هزاران مشگل بعد از انقلاب،با عقلانیت و احترام به مردم کشور و دنیا میتوان کشور را بهتر اداره کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
آره دوره خاتمی اینقدر خوب بود که مردم حاضر نشد بعد هشت سالش مجدد به اصلاح طلبا رای بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
15:24
اگر سن شما قد نمیده باید برای شما تعریف کنم که مردم به خاطر لجبازی با هاشمی و را ی نیاوردن ایشون به احمدی نژاد رای دادند نه اینکه عاشق چشم و ابرو ایشون شده بودند یا از اصولگراها خوششون میامد.
عضو هییت علمی!!!! وقتی اینقدر سنگ دل و اسیر خرافات است نشان دهنده سقوط انسانیت و اخلاق در کشوره،
البته این بنده خدا حرف دلشو زده و رو راست انچه فکر میکنه را بیان کرد! هزاران مسئول که حاکم بر سرنوشت مردمند در ظاهر حقوق بشر میکنند و حتی در قوه قضایئه معاونت حقوق بشر دارند غافل از اینکه بشر در نگاه اقایان فقط خودشون هستند
بلبل هند ؟. کی پیام داده ؟. چی گفته ؟ یا خدا
اون اگر غیرت داشت با یک بچه ازدواج نمی کرد
اقای احمد رهدار شما باید بگین (یک مرد ایرانی مورد ظلم واقع شده) شما دفاع نکنی کی بکنه؟
....کی کُشته که را کُشتی تا کُشته شدی زار
تا باز کجا کُشته شود آنکه ترا کُشت.............!!!!!!
آقای رهدار، مجبور نبودی حرف بزنی، پس قانون چه میشود؟
احمد رهدار عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی نیست
آقای رهداد اگر قرارباشد که هرکسی خودش قضاوت کند و خودش حکم بدهد و اجرا کند دیگر نیازی به قوه های قضایی و اجرایی نیست و سنگ روی سنگ بند نمی شود
جای بسی تاسف است که آقای احمد رهدار، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی امام خمینی درمورد ماجرای قتل خانم ۱۷ ساله اهوازی توسط شوهرش و گزداندن سر بریده او در خیابان با کلمه غیرت از جنایتکار دفاع می کند.مگر مملکت قانون ندارد؟مگر زن برده مرد است؟ و هزاران مگر دیگر........
درود بر اصلاح گران سنگ قبر نیمایوشیج
خاک بر سر ما که احمد رهدار عضو هیات علمی دانشگاه کشور ماست
در توصیف جنایت دردناک اهواز و نظردهندگان همین بس که بگوییم مغزهای کوچک زنگ زده....
احمد رهدار، عضو هیئت علمی !!!!!!! مؤسسه آموزشی امام خمینی درمورد ماجرای قتل خانم ۱۷ ساله اهوازی توسط شوهرش و گزداندن سر بریده او در خیابان گفت: در این قضیه یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته و از شرایط عادی خارج شده و غیرت ورزیده !!!!
یعنی ایقد بازرسی از ادارات سخته که تقریبا هر روز داره خبر ازاستفاده محیط و برق ادارات دولتی بگوش میرسه اما دریغ از یه سرکشی کوچولو
چه طوره برای این مرد غیرتی ایرانی دسته گل هم سفارش بدیم
مرحوم استاد شجريان خس و خاشاك شد و بلبل هندي صداي خوش الحان.
طبق قانون اسلام اگر زنی مهریه اش را ببخشد میتواند خود را از قید ازدواجش رها کند
ولی این قانون در ایران اجرا نمیشود وحتما رضایت شوهر برای طلاق باید باشد
حالا جواب بدید اگرزنی شوهرش را به هر دلیلی نخواهد باید چه کند ؟
نعوذباالله خودش را بکشد
شوهرش را بکشد ..فرار کند ؟ دقیقا چکار کند اگر مرد با وجود بخشش مهریه راضی به طلاق نمیشود
مگر میوه ارزان هم داریم؟
سیب زمینی هم شده کیلو ۱۵۰۰۰ تومن
لاتا منگیشکر با بیش از ۵۰ هزار آهنگ و بیش از ۳۷ زبان ترانه خوانده . شما کدامین ترانه اش را فهمیدی که او را بلبل بالیوود میشناسی ؟ در هندوستان او را بلبل هند و ملکه ملودی میشناسند . خواهر کوچکترش آشا هم با بیش از ۱۸۵۰۰ ترانه اجرا کرده است. نخست وزیر و سران مملکت در تشییع جنازه اش شرکت کردند و پرچم کشور دو روز نیمه افراشته بود اما در زمان شماها در ایران به کدام هنرپیشه و خواننده و یا نویسنده و هنرمند احترام گذاشتید ؟ او را با افتخارات دولتی و نظامی تشیع کردند و شماها با انگ زدن و فقط به گور میسپارید.
یاد شجریان بخیر‌.چه جفاها کردند درحقش
اینکه رئیس جمهورمحترم سابق اظهارمحبت فراوان خودرابه بلبل درگذشته بالییودابرازداشتندوبلبلهای غزلخوان ماغالباًمورد بیمهری قرارمیگیرند درفرهنگ وتربیت مااست معمولاًصدروذیل هم نداردما بشدت بیگانه دوست وخودی گریزهستم کلاغ غریبه رابر بلبل خودی ترجیح میدهیم این تربیت وفرهنگ طی یکی دوقرن اخیراست
خودمانهم افرای که غریبه ترهستند وحتی اسامی غیرمانوس دارندهرچه میخواهدنافهم تروباضریب هوشی کمتروبامشاغل پست ترباشندرابه خودمان برتری میدهیم وپررومیکتیم وآنهاهم
برای داشتن چنین امتیازی ماراازخودنمیدانندمطمئناًیکی ازعلل عقب ماندگی جامعه ماهمین فرهنگ غریبه دوستی افراطی است
دقیقاًبرعکس کشورهای پیشرفته دنیا
پول امسال رتبه بندی هم شده یارانه عیدانه رییسی به ۴ دهک پایین و بهزیستی و کمیته امداد؟؟؟ جالبه همین میرکاظمی کسی بود که می‌گفت پول نمیدم ؟؟ حالا این پول عیدانه از کجا امد بدون شک پول رتبه بندی معلمان بود ؟؟؟
ما با اون احمدی نژادی کار داشتیم که زانو زد و تابوت چاوز را بوسید و زمانی که اسم احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران آوردند سران و مقامات دعوت شده زمان طولانی دست زدند و تشویق کردند، با احمدی نژادی که با انجلا جولی توییتر بازی بکنه به یک .. مثل ترامپ نامه پرونی میکنه کاری نداریم
مرد ایرانی در اهواز مورد ظلم قرار گرفت منظورتون همون قاتل کثیف فاسد داعشیه جنایتکاره متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بعضی همه چیز را وارونه می فهمند
سر بریدن و در بین مردم گرداندن غیرت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
یک چیز مهم در این قضیه دارد به عمد نادیده گرفته می شود و انهم باند مافیایی قاچاق زنان و دختران کم سن و سال است چطور یک سوری در یک کشور دیگر می تواند ترتیب فرار یک دختر را از در خانه اش بدهد اینها باند های بین المللی هستن که پو ل زیادی از این راه بدست می اورن و باید قاطعانه با انها برخورد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خودت بزار جای مرد اهوازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دست از این حرفهای مسخره بردارید۱۲۳۷
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ناشناس 12:37 قتل و آدمکشی کار هر کسی نیست فقط کار حیوانات درنده انسان نماست که می خواهند بر اساس قانون جنگل حق خود را بگیرند نه براساس قوانین جامعه انسانی
اگر فکر کردی با این دلیل مزخرف میتوانی کار اون درنده وحشی نفهم رو توجیه کنی کور خوندی
این دلایل فقط مختص اون قاتل و همفکران نفهمش هست
امیدواریم یک مرد با غیرت همین کار را با فامیل اناث ایشان انجام دهد تا ببینین چقدر احمد رهدار خوشش میاید.
متاسفانه بر اساس سلیقه و تصمیم فردی یکی از همکاران، نام شهردار تهران نیز بر روی این سنگ یادبود، نوشته شده بود که با تذکر دستیار شهردار تهران «اسفندقه» بلافاصله متن روی سنگ اصلاح می‌شود.

خود شیرین چاپلوس
ان خبری که در باره سخنان اقای رهدار نوشته اید تحریف سخنان ایشان است من متن کامل را خواندم اصلا حرفش این نیست از دوستان عزیز هم می خواهم اگر می خواهید سخنان شخصی را قضاوت کنید اول ان را کامل بخوانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
حرفهای نسنجیده می زنند بعد که پاسخ می شنوند می گویند تحریف شده
بقول سعدی بزرگوار:
زبان بریده به گوشه ای نشسته صم بکم
به از کسی که زبانش نباشد اندر حکم
جالبه در آیین شما کودک رو عقد کن ، بزن ، بعد سرش رو‌ از تنش جداکن و تو شهر بچرخون ، میشه غیرت و خدا دوست داره !!! باریکلا این مردم حقشونه خودشون انتخاب کردن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
نه این مردم حقشان این است نه انتخابشان این
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عالی بود حرفی باقی نمی مونه خودشون انتخاب کردن
خوشا به سعادت روح الله خمینی که زنده نیست تا ببیند چگونه افرادی دین ناشناس در موسساتی که به نام خمینی نامگذاری شده است، ریشه و بنیاد دین را در جامعه برمی افکنند. اگر او زنده میبود، این ناشناس، جرات گفتن چنین مزخرفاتی را نداشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اینا ادامه همون هستن و همشون مثل هم هستن
یکی نیست این تف سربالای هزاره سوم را از برق بکشد؟
دارن دسیسه میکنن واسه ۴ سال یا هشت سال دیگه انشاءالله مکرشون به خودشون برمیگرده
"عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی امام خمینی: در ماجرای قتل اهواز، یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته بود"
شرم آور است .
امیدوارم سر دخترش یا خواهر یا مادرش را بهمین صورت به بهانه غیرت ورزیدن ببرند و در شهر بگردانند تا کمی معنی غیرت در برابر انسانیت برایش معنا شود.
امروز سفیر فرومایه روسیه رفته به یادبود الکساندر گریبایدوف، سفیر پیشینِ روسیه ـــ در محل سفارت روسیه در تهران ادای احترام کرده و وقیحانه تصویر این حرکت توهین‌آمیز را هم منتشر کرد. گریبایدوف گجستک و بسیاری از کارمندان سفارت روسیه توسط مردم تهران کشته شدند.
این آقا و طرز تفکرش باید ریشه‌کن بشن. ظلم؟ قتل؟ خداوند مردان غیور رو دوست داره؟ خجالت نمی‌کشی جلوی خدا اینو می‌گی؟
اول انقلاب همه به کشتن هویدا افتخار میکردن حالا همه از اینکار اعلام برائت می کنند. جالبه نه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
نه جالب نیست
عضو هییت علمی موسسه.....امام بر چه اساسی غیرت را معنا کرده است؟. اگر قرار بر غیرت اینچنینی باشد نود درصد زنان باید سر شوهران و پدران و برادران خود را از تن جدا کنند و در خیابان بگردانند. د
محمود جون بلبلمون در طوس خفته گشت
بی خود کرده غیرت ورزیده ، باید همون جور سرش رو برید . مگه قانون پشمه که بخواد شخصا تصمیم بگیره ، کی تو زندگی اینا بو ه که بد نه چرا این دختر فرار کرده ؟! اگر هر مرد بیشعوری بخواد به اسم غیرت اینکارا رو بکنه چه فرقی بین ما و داعش ؟!
پس هویدا به قتل رسیده .چرا موضوع قتل پیگیری نشد .چرا قاتل به مجازات قتل نفس نرسید .تمامی افرادی که سابقه حمل اسلحه داشتن تو آن جلسه دادگاه متهم به قتل هستند
این مرد اگر خیلی غیرتی است اول آن سوری را باید
می کشت
من اگر بخواهم یک پژشک حتی عمومی هر وقت بخواهم به من سر بزند ملیونها تومان در ماه باید بدهم که مبسود با آن یک وانت میوه درجه بک خرید
باز بپرسید چرا قتلهای وحشیانه روز به روز بیشتر می شود؟؟؟؟ عده ای بطور علنی و از تریبونهای رسمی خشونت را تایید تشویق و ترویج می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چرا فقط اینها تریبون دارند؟؟
اگر مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته پس در حق زن ایرانی جنایت شده هیچ زنی حاضر نیست بچش را بزاره و بره باید دید چقدر به این زن ظلم شده که راضی شده از پاره تنش و خانوادش بگذره این غیرت نیست که چاقو به دست بگیری و ظالمانه کسی را از زندگی محروم کنی غیرت اینه که تو زندگیت مرد باشی و جوری رفتار کنی که زن و بچت جواب محبتهای الکی یا واقعی هیچ کسی را ندن کوتاهی کردن مرد در حق خونوادش غیرت نیست خودخواهیه محضه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
هم کار این مرد اشتباه بوده هم کار ان خانم زنی که یک بچه اش را ول کند و ان یکی بچه اش را سقط کند چه طور انسانی است سقط جنین خودش قتل عمد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
12.05
وحشی گری را توجیه نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ببین در زندگی چه جفایی بهش شده که این کارها را کرده است.
چرا باید کاری کنیم که یک رئیس جمهور محبوب این حرف را بزند؟
آیا این مطابق با مردم‌سالاری است؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
در مورد احموی نژاد صحبتی می کنی ؟!!! محبوب ؟ محبوب کجا ؟! ما که خداوکیلی محبوبیتی نمی بینیم . شاید محبوبیت ونزویلا را می گویی
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
لیاقت اینها همان پدیده هزاره سوم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خاتمی را می گویم! اگر مردم خواهان ایشان باشند آیا در مملکت ما راهی هست که این خواسته را بیان کنند؟ و یا باید خود فرد اظهار انصراف کند چون می داند راهی برایش باقی نگذاشتند.
مردی که غیرت داشته باشه نه با بچه ازدواج می کنه نه بچه اش را شوهر می ده. ضمنا عقل هم یکی از منابع مهم فقه است
اقای خاتمی با این گندی و خیانتی که اصلاحات در حق ملت داشتن واقعا روت میشه با از سیاست حرف بزنید
همه پیام دکتر یک طرف.انجا که نوشته در موسیقی وملودی؟؟بی نظیر بود یک طرف.خخ معلوم میشود دکتر همچون سایر رشته ها مسیقی را هم میتواند خراب کند
هرکسی مورد ظلم قرار گرفت حق داره سر طر ف را ببرد؟؟؟ یا فقط مردها حق دارند سر زنشان را ببرند؟؟؟ اگر ملاک مورد ظلم قرار گرفتن باشه پدر
و مادری که غذای بچه اش را از سطل زباله در میاره باید سر چه کسی را ببرد؟؟؟ غیرتتان فقط برای مسائل جنسی می جنبد و بس؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ای ول
تسلیت به احمدی نژاد به علت فوت خانم لتا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ممنون خندیدمممممممممممممممممممم
فرمایش خاتمی خیلی جالب است. 16 ساله ازعرصه سیاست انداختنش بیرون.12 سال هم هست درحالتی نیمه زندانی زندگی میکند اونوقت تازه میاد میگه میخوام با سیاست خداحافظی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
این نشان از اینه که سیاست هم انحصاری شده است
جناب هادی غفاری اگرهویدا محارب ومفسدفبی الارض بود که کشتنش افتخارهم داره. خلخالی یه چیزش خوب بود رک وصریح بود کتاب خاطراتشو بخونین لیست آدمایی رو که به جرم داشتن مقامی درپهلوی کشته نوشته واز کشتنشون نه تنها ابراز ندامت نکرده یا کتمان نکرده بلکه افنخار هم کرده وصریحا این جمله رو بکارمیبره که نه تنها ناراحت نیستم بلکه فکر میکنم کم کشتم خیلی ها بودند که به چنگم نیافتادند.
چطور وقتی زنان و دختران از فقر نداری تن فروشی میکنند غیرت آقایون خدشه دار نمیشه
خاتمی بهترین رییس جمهوری 43سال گذشته به نسبت بقیه و با تفاوت بسیار زیاد بود

ولی پس از ان با محافظه کاری شخصی و سکوت و عدم حمایت واقعی از مردم

عملا انگار وجود نداشت و همان بهتر که خودش را رسما هم بازنشسته کرد
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دوست عزیز به نظر می رسه شما آقازاده خاتمی باشید امثال مثل روحانی توسط جناب خاتمی به عنوان ریاست جمهوری انتخاب شد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
فکر می کنم برادر ایشان از سیاست خدا حافظی کردند ، شاید ایشان هنوز کمی شجاعت در خود داشته باشد!
کسی برای خاتمی دعوتنامه نفرستاده. ازز سال 88 تا الان اواز صحنه سیاسی اخراج شده بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
باز هم دم احمدی نژاد گرم که جرات حرف زدن داره و حرف دل مردم را میزنه
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خارجش کرده اند درست است..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
احمدی نژاد غلط حرف دل خودش را زده نه ملت
کسی نمی خواهد در مورد فایل صوتی سردار جعفری توضیح دهد؟
متاسفم برای موسسه آموزشی با این عضو هیئت علمی متحجر و متاسفم برای جامعه ایران. افرادی در جایگاه علمی و همچنین اجرایی به جای تبیین راهکار برای پیشرفت جامعه و پیش بینی و پیش گیری از اینگونه حوادث، به توجیه اشتباه می پردارند.
زور نزنید، سالهایت که میدانیم هویدا اعدام نشد، ولی خودتی
آقای اسفندقه شما را می شناسم بکلی نا امید شدم
نه خاتمی میماند وکشور را دوباره به گفتگوی تمدنها رهنمون میکرد که هیچگاه عملی نشد وتباهی و سرافکندگی را هم به تمدن خودمان باز آورد وتاریخ ساز شد
خاتمی سیاستمداری ترسو که بهتر ست کنج عزلت اختیار کند چون خیلی ها را بکشتن داده
یکبار سرم به خاطر حرکت این مرد اهوازی درد گرفت و اینبار هم به خاطر اظهارات این یارو...
اگر این حرفها دهدار باعث بشه مردم از خدایی که ایشان تبلیغش می کنند رویگردان شوند، جرمش به پای کیست؟ آیا این کار کمتر از شرک و کفر است؟
احمد ینژاد باید بره بیمارستان تحت نظر قرار بگیره
" در این قضیه یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته و از شرایط عادی خارج شده و غیرت ورزیده البته ممکن است (!)که در روش بکارگیری این غیرت به خطا رفته باشد، اما اصل مسئله غیرت بوده است و خداوند نیز بنده غیور را دوست دارد "

احمد رهدار! با این تعابیری که در مورد این جنایت به کار میبری و یک حیوان وحشی را بنده غیور خدا میدانی که خدا او را دوست دارد؛ در واقع خود تو
سر اسلام را گوش تا گوش می بری.
گیرم که این حیوان درنده مورد ظلم واقع شده باشد؛ آیا اسلام گفته که اگر مورد ظلم واقع شدی خودت قاضی شوی و خودت هم اجرا کننده حکم ؟!!!
این جنایت وحشیانه اساسا از طرف یک " انسان" قابل انجام هست که تو آن را مقبول خدا هم میدانی؟!!!
آیا صرف مظلوم واقع شدن مجوز هر جنایتی را صادر می کند؟!!!
وای به حال اسلامی که تو بخواهی مروجش باشی.
جای بسی تاسف هست که کسی چون تو "عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی امام خمینی" باشه.
احمدی نژاد واقعا قاطی کردی. توصیه میشود تحت روان درمانی قرارگیری. مرد حساب این اراجیفی چه چیزهایی است که هر چند روز یکبار از خودت صادر میکنی.
امیدوارم یه ایرانی سر خود ایشون رو ببره تا بفهمه کی مورد ظلم قرار گرفته.
زنان هم می توانند غیرت بخرج دهند در موارد مشابه?
چرا بعضیها فقط ظاهر قضیه به قتل رسیدن غزاله رو میبینن و سراسیمه قضاوت میکنندو طرفدار غزاله میشن . این خانم از مسئولیت مادرانه خودش در نگهداری کودک معصوم خودش سرباز زده و نگهداری و مراقبت از او را به کس دیگری واگذار کرده ، در تهران با چند تا از خلافکارهای تهرونی همخوابی میکنه ، در ترکیه هم با اون مرتیکه ی بی وجدان که میدونسته این خانم متاهله همحوابی داشته و در کمال گستاخی و بی حیایی از اون لحظات و کارها فیلم و عکس میگیره و تو اینستا به اشتراک میزاره ، بعد مدتی از این کثافتکاریها خسته میشه و به پدر میگه بیا منو بیار ایران . به نظر شما مسبب اصلی این ماجرا ، فضای مجازی و سوء استفاده جنسی از اون خانم به خاطر ضعف فهم وشعور اون خانم نبوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
این اتهامات کجا ثابت شده؟ شما بی پروای به کسی اتهام می زنی که نمی تواند از خودش دفاع کند این اتهام شرعا باید با شهاد ت ۴ مرد عادل که به چشم خود دیده باشند اثبات شود . در غیر این صورت خود شما مرتکب جرم قذف شده اید. البته قاتل و حامیانش هر اتهامی می زنند تا خودشان را توجیه کنند
ستاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
چرا باید دختر 12 ساله رو از مدرسه دربیارن بفرستن سر سفره عقد همخوابه یه مرد بچه باز کنن تا 17 سالگی مجبور شه دو تا بچه بیاره که یکیشو سقط کنه. چرا باید به زور مادر میشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مسیولیت مادری برای افرادی است که به بلوغ فکری هم رسیده باشند ایشان خودشان کودک بودند
ما در قرن ۲۱ هستیم انسانی مالک انسان دیگر نیست انسانی ناموس انسان دیگر نیست
اگر زوجی از رفتار یکدیگر راضی نیستند جدا میشوند این رفتار توحش گونه جایگاهی در فرهنگ ایرانی ندارد
مؤسسه آموزشی امام خمینی همان تشکیلاتی است که مصباح یزدی عهده دارش بود و این جناب که نظر داده اند در این موسسه فعالیت می کنند و رزق و روزی اشان هم از این بودجه بی حساب و کتابی است که از جیب مردم ایران برای هیچ کار مفیدی به آنها تعلق می گیرد و فعالیتشان هم از جمله این سخنان گهربارشان عادی سازی سر بریدن کودکان دختر است !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عالی بود.
این صحبتهای آقای رهدار در مورد قتل ناموسی اهواز برای من جای تعجب داشت که بعد از پیدا کردن نظر کامل ایشان در سایتی در مورد این حادثه ، متوجه شدم ایشان این جنایت را به هیچ وجه تایید نمی کنند و این چیزی که تابناک از قول ایشان آورده مقدمه صحبت ایشان است در مورد تایید " مفهوم غیرت صحیح" و نه تایید "کار این قاتل که از مصادیق غیرت ناصحیح و انحراف یافته " می باشد.
به نظر من بهتر است تابناک نظر کامل ایشان را درباره این حادثه منتشر کند و تیتر تعجب آور صحبت ایشان در مورد این حادثه را اصلاح کند.
این قتل یک آبروریزی دیگر برای جامعه ما رقم زد
خاتمي به لحاظ سياسي مرده ، او و هم حزبيهايش به اعتماد مردم خيانت كردند ،
میوه های ارزان یعنی منابع سم و کود برگشتی از خارج که ما میخوریم یا انواع ارگانیکش؟!!
بدتعبیرنکنیدولی خیلیهاحاضرنداصلامیوه نخورندولی تیم پزشکی داشته باشندیاحداقل مجانی معاینه ودرمان شوند!
قاضی که در 13 سالگی و احتمالا به اصرار خانواده برای این دخترک گواهی رشد و مجوز ازدواج صادر کرده باید به حکم خود فکر کند و بقیه در قوه قضاییه عبرت بگیرند.
بگذارید هرکاری عشقش بکنه وبگویند یک حق ازملت میماند که بدجورستانده میشود
استاد مرددبودند اطراف کار خیلی دقیق متوجه نبودند
واقعا خجالت آور ‌و‌ مایه تاسف است که این جنایت فجیع و‌ توحشی که در اهواز دیدم را یه عده دنبال توجیه و‌ماله کشی هستند و یک عده جاهل هم تاییدش میکنند!؟ چی را میخواهید ثابت کنید!؟ که مرد هر کاری دلش خواست میتونه بکنه؟ بعد هم اسمش را بذاره حفاظت از ناموس!؟ !! فقط دارین بیشتر آبروی نداشته تان را میبرید!
آقای راهداری این غیرت نیست جنایت است
همین امثال "احمد رهدار" مملکت را به این وضع کشانده اند. ما که نمگذریم از اینها. خدا هم ازشان نگذره.
بنده درود می فرستم و افتخار می کنم بر ان فرد که این عمل را انجام داد بر برادرش که کمک نمود مساعدت کرد
و صحیح برخورد کرد
باشد که شاهد این گونه اعمال باشیم که اجر اخروی دارد و نگرانی در باب این دنیا نیست
پرونده ها رو ببینید چه شد و چه
مرد خدا نمی ترسد و از لذت این امر بهره می گردد
انجام دهید سربلند باشید
آفرین بر محمود!
محمود اینجا، محمود آنجا، محمود همه جا!
خجالت بکشید انقدر جای درست و غلط را با هم عوض نکنید . جنایت و قتل مشخص است چی رو دارید توجیه می کنید ؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج