بازدید 15632
نکونام پس از قاپیدن جام حذفی از استقلال، سوپرجام را از پرسپولیس ربود

تاج فولادی برسر فوتبال ایران؛ پرسپولیس به یحیی و خریدهای تابستانی باخت

پرسپولیس روزی که چندین مهره اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا و مصدومیت در اختیار نداشت، نتوانست از خریدهای یحیی گل‌محمدی برای نجات سوپرجام استفاده کند، چون آنها با وجود ارقام نجومی کیفیت لازم را نداشتند.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 07 February 2022

پرسپولیس بدون داشتن چند ستون اصلی از اسکلت قدیمی‌اش، سوپرجام فوتبال ایران را به فولاد باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. موسی کولیبالی در دقیقه ۱۸، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

 

تاج فولادی برسر فوتبال ایران؛ پرسپولیس به یحیی و خریدهای تابستانی باخت

پرسپولیس در روزی که چندین مهره اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا و مصدومیت در اختیار نداشت، نتوانست از خریدهای یحیی گل‌محمدی برای نجات سوپرجام استفاده کند، چون آنها با وجود ارقام نجومی کیفیت لازم را نداشتند. به زبان تازه‌تر مهره‌های تازه‌وارد یحیی در سطح و کلاس بازیکنان قبلی پرسپولیس ـ که برانکو از خود برجای گذاشت ـ نیستند و در واقع گل‌محمدی از ساختن تیمی تازه برای سرخ‌ها عاجز بوده است.

پرسپولیس پیش از این در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان توانسته بود، گل‌گهر را با نتیجه پنج بر صفر شکست بدهد، اما این بار مغلوب فولاد شد تا نتواند چهارمین قهرمانی متوالی خود را در سوپرجام به دست بیاورد. بدین ترتیب، اولین جام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از دست شاگردان گل‌محمدی پرید و فولاد پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی سال گذشته، پرسپولیس را هم قربانی جاه‌طلبی‌اش کرد.

فولاد: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا عباسی (۶۲ - محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک (۸۳ - آرش رضاوند)، مجتبی نجاریان (۹۰+۲ - امین حزباوی)، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی (۸۳ - احمد عبدالله‌زاده).

پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۷۰ - وحدت هنانوف)، فرشاد فرجی (۸۵ - علیرضا ابراهیمی)، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، رضا اسدی (۷۰ - منوچهر صفروف)، علی شجاعی (۷۰ - امید عالیشاه)، وحید امیری، حامد پاکدل (۷۰ - علی نعمتی) و مهدی عبدی.

داور: محمدرضا اکبریان

تاج فولادی برسر فوتبال ایران؛ پرسپولیس به یحیی و خریدهای تابستانی باخت

دقیقه یک

نفوذ فولادی ها از سمت راست با خطای سیدجلال حسینی نیمه‌کاره ماند. فولادی‌ها از این ضربه ایستگاهی تنها موفق به کسب یک ضربه کرنر شدند.


دقیقه 18

نفوذ از سمت چپ، یک کرنر برای فولادی‌ها به همراه داشت که موسی کولیبالی توانست این کرنر را با یک ضربه سر وارد دروازه پرسپولیس کند.


دقیقه 26

سانتر محمد آبشک از سمت چپ بدون دخالت هیچ بازیکنی در اختیار حامد لک قرار گرفت.


دقیقه 29

شوت از راه دور وحید امیری با فاصله از کنار دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.


دقیقه 39

پرسپولیس توسط کمال کامیابی‌نیا توانست دروازه فولاد را باز کند، اما پرچم کمک داور بالا رفت و اعلام آفساید شد.


دقیقه 48

برخورد سینا شاه‌عباسی با حامد لک موجب شد تا بازیکن فولاد کارت زرد دریافت کند. در این صحنه، برخی از بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. 


دقیقه 54

سانتر عالی سیدجلال حسینی کاپیتان ۴۱ ساله از سمت راست با ضربه مهدی عبدی همراه بود که توپ با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.


دقیقه 55

این بار سانتر کمال کامیابی‌نیا از سمت راست با ضربه سر عبدی همراه بود که باز هم توپ از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.


دقیقه 58

شوت سرکش ساسان انصاری در پشت محوطه جریمه پرسپولیس با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 67

با نفوذ کوشکی و از پیش‌رو برداشتن چند بازیکن پرسپولیس توپ در اختیار سینا شاه‌عباسی قرار گرفت که شوت محکم وی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.


دقیقه 75

وحید امیری از سمت راست نفوذ و ضربه خود را روانه دروازه فولاد کرد که توپ در اختیار مرادیان قرار گرفت.


دقیقه 79

سانتر از سمت چپ با ضربه سر مهدی عبدی همراه بود، اما توپ راهی به دروازه فولاد نداشت. 


دقیقه 86

مهدی عبدی در شرایطی استثنایی با مرادیان، دروازه بان فولاد تک به تک شد، اما به راحتی و بی تفاوتی توپ را از دست داد و نتوانست بازی را به تساوی بکشاند.

این هفتمین باری بود که دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به انجام می‌رسید و پرسپولیس امیدوار بود که پنجمین قهرمانی اش را کسب کند اما با درخشش شاگردان نکونام این اتفاق رخ نداد.

 

قرمز‌ها یک بار به دلیل کسب همزمان هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی، سوپرجام را به خانه بردند و یک بار هم به دلیل عدم حضور استقلال، قهرمان شدند. دو بار دیگر با پیروزی ۳-۰ و ۱-۰ برابر نفت تهران و تراکتور در ورزشگاه آزادی رقم خورد.


این در حالی است که پرسپولیس با قهرمانی در سوپرجام ۹۹-۰۰ می‌توانست به یازدهمین قهرمانی اش در سال‌های اخیر برسد، اما این اتفاق رخ نداد تا فولاد تیمی لقب بگیرد که نوار قهرمانی‌های پرسپولیس را قطع می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
دیگه وزیر رو نداشتند
یحیی ذخیره های برانکو و وجود وزیر بود که چند سال موفق بود وگرنه خودش هیچی نیست و لنگ باید هرچه زود تر لنگ سالم پیدا کند و سوراخها را ترمیم کند.در هر حال سوراخه و بای بداند سرورش استقلاله . خلاص
تبریک به فولاد قهرمان با کمترین امکانات و با کمترین هیاهو و حمایت رسانه ای
هشت سال با کمکهای بی دریغ وزیر پرسپولیسی هر چه قهرمانی بود از آن خود کرد حالا تا وزیر یعدی چشم انتظار باش
پرسپولیس تلاشش رو کرد ولی بازیکنان بیکیفیت و پنجرههای بسته و هزاران مشکل دیگر باعث شکست امروز شدند.
فولاد نیز شایسته بود.
پرسپولیس نیاز به خانه تکانی دارد و باید تقویت شود.
کجایی بابا
راستش رو بخوای خیلی خوشحال شدم. از دو تیم پرسپولیس و استقلال بیزارم!
آن شخص که جام می داد دیگر نیست
وزیرپلیس
پرسپولیس به بی کفایتی مدیریتی وسجادی بی کفایت باخت ؟
چرا داور وقت اضافه بازی را اعلام نکرد می خواست تا زدن گل پرسپولیس کش دهد که دید دارد یک گل دیگه می خوره بازی را تمام کرد
آقای گل محمدی ، خودتون هم می دونید که تا این لحظه هم باقیمانده های بازیکنان برانکو آبرو داری کردند تا تشت رسوایی شما به زمین نخوره . وگرنه همه می دوننذ تیم و بازی پرسپولیس در زمان برانکو کجا که همه لذت می بردند و تیمی که شما درست کردید ....
دوران پسا بابامسعودي
ابر وباد مه خورشید وفلک بهمراه سجادی وزیرو رییس فدراسیون وداوران ومدیر بی لیاقت پرسپولیس دست در دست هم دادن تا استقلال وبقیه تیمها نانی به کف ارند و به نوایی برسند ؟..!
ما جام زیاد دیدیم ؟مبارکشان ؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بابا مسعود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
هر چه گفتی بیشتر به خودتون می چسبه جام داخلی و محلات و وو یادت نره رانت خورای حرفه ای
سید ااستقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مازی جون قاطی حرف نزن هرچی جام داخلیه مال پرسپولیس اما یادت باشه استقلال دوتا جام آسیائی داره که اگه تمام افتخارات پرسپولیسو هیئت مدیرشوبریزن تو یکی ازاونها کفشم نمیگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
آقا مازیار!! اگه دوتا دومی آسیا را ببرید کنفدراسیون آسبا،به جاش یه قهرمانی بهتون میدن؟ حسرت به دل ی ستاره ی آسیا خیلی سخته داداش.
ناشگاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
حالا دیگه نوبت بابا سجادی و بجه هایش است
دوران پسا بابامسعودي
پرس پولیییییییییشس باخت بد هم باخت ....بذار بره بذار به فهقرابره

تسلیت به همه پرس پولیییییسی ها (بویژه میثاقی لنگی)
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی