بازدید 77231
دو هزار و نهصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رفیق‌دوست: هویدا اعدام نشد، کشته شد! / پیشنهاد توکلی به مقامات برای همدردی با فقرا / حسین شریعتمداری: نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امیرعبداللهیان: هیچ ابتکار جدی و قابل ملاحظه‌ای از طرف آمریکا ندیده‌ایم / گرامی‌ مقدم: جلسات شخصیت‌های اصلاح‌طلب و میانه‌‍رو علیه دولت نیست / واکنش عباس عبدی به برکناری امام جمعه تفرش .. را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 06 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

توجیه تازه حسین شریعتمداری: نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست

مدیر مسئول روزنامه کیهان در تحلیل شعار نه شرقی نه غربی گفت: شرق مارکسیست دیگر وجود خارجی ندارد و نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست. ثالثاً ما در زمان حضرت امام(ره) با شوروی کمونیست رابطه داشتیم.حسین شریعتمداری، که عصر پنج‌شنبه در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاران انقلاب اسلامی استان همدان شرکت کرده بود، در بخشی از سخنان خود به ماجرای سفر آقای رئیسی به روسیه اشاره کرد و گفت؛ کسانی که ۲۴ سال فرمان اجرایی کشور را در دست داشتند، وقتی می‌بینند این سفر می‌تواند محاصره آمریکا و متحدانش را بشکند، برای مقابله با این اقدام هوشمندانه دولت، از نگاه حکیمانه امام راحل(ره) به عنوان پوشش استفاده کرده و این سفر را با شعار نه شرقی، نه غربی مغایر معرفی می‌کنند!

وی افزود: حال آنکه اولاً نه شرقی و نه غربی به معنای وابستگی به شرق و غرب است و نه تعامل با آنها، ثانیاً شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی متفاوت است. شرق مارکسیست دیگر وجود خارجی ندارد و نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست. ثالثاً ما در زمان حضرت امام(ره) با شوروی کمونیست رابطه داشتیم.

حادثه ناگوار در تفرش؛ امام جمعه عزل شد

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: امام جمعه شهرستان تفرش عزل شد.حجت‌الاسلام هادی میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل اتفاق ناگواری که در شهرستان تفرش به وقوع پیوست، حجت‌الاسلام حسین حاجیلری امام جمعه تفرش عزل و ظرف دو روز آینده امام جمعه جدید این شهرستان منصوب خواهد شد. وی بیان کرد: نماز جمعه این هفته شهرستان تفرش به امامت امام جمعه جدید و پس از معرفی در شورای اداری شهرستان اقامه خواهد شد.گفتنی است پنجشنبه هفته گذشته پسر ۱۱ ساله امام جمعه تفرش در جریان رانندگی در محور دستجرد به تفرش و در اثر تصادف با خودروی پرشیا، موجب مرگ سه نفر از سرنشینان پرشیا و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شده بود.

پیشنهاد توکلی به مقامات برای همدردی با فقرا: دریافتی خود را بین ۵ تا ۳۰ درصد کاهش دهید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهاد داد تا میزان دریافتی خود را (بر اساس حداکثر حقوق و مزایا) در سال جدید بین ۵ تا ۳۰ درصد کاهش دهند. وی علت این پیشنهاد را ایجاد حس همدردی مسئولین با فقرا عنوان کرد.

واکنش عباس عبدی به برکناری امام جمعه تفرش

عباس عبدی در واکنش به عزل امام جمعه تفرش در توئیتی گفت، اقدام بموقعی بود و اکنون باید منتظر محاکمه او بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی کرونا گرفت

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.تست کرونای وحید جلال زاده نماینده ارومیه و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مثبت اعلام شد.
بنا بر توضیحات دفتر نماینده ارومیه، جلسات و دیدارهای جلال زاده لغو شده است.با شیوع سویه اُمیکرون کرونا در کشور ، ۵۰ نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده اند. جلسات سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته مجلس نیز تعطیل شد و ساعت برگزاری نشست های علنی در هفته جاری کاهش یافته است.

گرامی‌ مقدم: جلسات شخصیت‌های اصلاح‌طلب و میانه‌‍رو علیه دولت نیست

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: جریان مقابل دولت؛ یعنی ما اصلاح‌طلبان در هر جایی که دولت نیاز به حمایت داشته باشد قطعا در آن مسیر حرکت و حتما هم حمایت می‌کنیم اما قطعا در جاهایی که با دیدگاه جبهه اصلاحات مغایرت داشته و نقدی باشد، آن را منصفانه و به دور از غرض‌ورزی عرضه می‌کنیم. وی ادامه داد: این را به هیچ عنوان قبول ندارم اگر امروز جلساتی برگزار می‌شود، ملاقاتی صورت می‌گیرد و شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب و میانه‌رو دور هم جمع می‌شوند، همان‌هایی هستند که بانیان وضع موجودند؛ در صورتی که مگر خود آقای رئیسی، نمایندگان و وزرا خارج از این تعریفی که داریم، هستند؟ همه این اشخاص در کشور یا استاندار بوده‌اند، یا نماینده مجلس و یا فعال سیاسی، مگر آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه نبودند؟ بنابراین بانیان وضع فعلی همه هستند و این را نمی‎‌شود بهانه‌ای برای تخریب افراد قرار داد.

نماینده مجلس: قشر پایین جامعه از یک رفاه حداقلی برخوردار است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است، زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخوردار است.

رفیق‌دوست: هویدا اعدام نشد، کشته شد!

آن روز نوبت آقای حقانی بود. ایشان در گیر و دار دستگیری‌ها مرا صدا کرد و گفت حاج محسن، کسی می‌گوید از باغ شیان زنگ می‌زند و می‌خواهد راجع به هویدا صحبت کند! گوشی را گرفتم. آقایی به نام عباس رضائیان که کارمند سازمان آب و خانه‌اش در همسایگی باغ شیان بود، گفت: من از باغ شیان زنگ می‌زنم، آقای هویدا می‌خواهد صحبت کند! هویدا گوشی را گرفت و گفت من امیرعباس هویدا هستم، بیایید مرا ببرید! سریع به شیان و باغ شیان رفتیم. این باغ متعلق به ساواک بود و هفت، هشت هکتار مساحت داشت. در یک طرف باغ شیان، خانه‌ای سه طبقه به عنوان خانه سازمانی برای رئیس ساواک ساخته بودند که هنگام انقلاب، خانواده تیمسار مقدم در آن زندگی می‌کردند. در طرف دیگر باغ هم ساختمان دو طبقه خیلی شیکی بود که به عنوان مهمانسرای ساواک، از آن استفاده می‌شد. در نزدیکی آنجا ۱۲ سوئیت مجهز هم قرار داشت. زندان هویدا، اتاقی در همان مهمانسرا بود. در اتاق، تعداد زیادی بطری پر و خالی مشروب بود. ۱۵، ۱۰ تا پیپ و پنج، شش تا کتاب هم داشت که دو، سه‌تای کتاب‌ها، کتاب‌های سکسی و عشقی بود. او را برداشتیم و به مدرسه آوردیم. هویدا را به اتاق بقیه نبردیم، در یک اتاق دیگر آن را نگه داشتیم. من در آن روز، صحبتی با هویدا نداشتم. چند روز که گذشت، زندان قصر را آماده کردیم و آقای حاج اصغر رخ‌صفت را به عنوان رئیس زندان قصر گذاشتیم. هویدا به آنجا منتقل شده بود که مرحوم محمد- برادر اصغر رخ‌صفت- که مدیر داخلی زندان بود، به من زنگ زد و گفت هویدا می‌گوید می‌خواهم آقای رفیق‌دوست را ببینم! به زندان قصر و سلول هویدا رفتم. گفت مرا از اینجا ببر بیرون، برویم با هم توی حیاط قدم بزنیم، می‌خواهم با شما صحبت کنم! آمدیم در حیاط و نیم ساعتی با هم قدم زدیم! اولین حرفی که زد، این بود که وقتی انقلاب شد، فکر نمی‌کردم شما دوام بیاورید، اما الان که می‌بینم این زندان، توسط چند بازاری و با این نظم اداره می‌شود، متوجه شدم که مملکت را هم می‌توانید اداره کنید!

به او گفتم به طور طبیعی سرنوشت حکومت شما که جدای از مردم بود، به اینجا ختم می‌شد! گفت بله، من قبول دارم که قدرت مردم وقتی جمع بشود، در اختیار هر کس که باشد، او حاکم است!... هویدا در آن روز، دو خواسته داشت. گفت خانه‌ای در برج آ اس پ یوسف‌آباد هست که من پولش را نداده‌ام و مال من نیست! اسم کسی را آورد و گفت خانه مال آن شخص است، به او بدهید. بعد گفت من خیلی حرف دارم، اگر می‌خواهید اعدامم کنید، دیرتر اعدام کنید تا حرف‌هایم را بگویم یا بنویسم!... که متأسفانه عجله کردند. من معتقد بودم که هویدا باید می‌ماند و حرف می‌زد، چون بالاخره ۱۳ سال نخست‌وزیر کشور بود و نباید زود اعدام می‌شد. البته آقای فردوست هم زود مُرد. ما اصلاً کاری با او نداشتیم. او هم اطلاعات جالبی داشت، اما سکته کرد و مرد. ما هم هنوز نفهمیدیم که اعدام هویدا با آن سرعت، کار چه کسی بود! هر چند بعید نیست که کار آقای هادی غفاری باشد، اما قاطعانه هم نمی‌توانم بگویم! اما در هر صورت، هویدا کشته شد و اعدام نشد! اینکه آقای غفاری هم گفته ما هویدا را دستگیر کردیم هم حرف بیخودی است!

امیرعبداللهیان: هیچ ابتکار جدی و قابل ملاحظه‌ای از طرف آمریکا ندیده‌ایم

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به خبر امضای برخی معافیت‌های تحریمی برای ایران از سوی آمریکا گفت: هیچ ابتکار جدی و قابل ملاحظه‌ای از طرف آمریکا ندیده‌ایم. آنچه برای ما مهم است عمل طرف مقابل است.«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با صدا و سیما درباره آخرین خبر‌ها از مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین گفت: آنچه برای ما مهم است، عمل طرف مقابل است و ما نگاه می‌کنیم ببینیم روی زمین چه اتفاقی می افتد و باید رفتار عملی آمریکایی‌ها را در رفع تحریم‌ها به صورت عینی و ملموس ببینیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۷
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۲۲۱
هویدا بهترین نخست وزیر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
آقای هویدا یک سرمایه ملی و مردی دلسوز و کارکشته بود. و به هیچ فرد یا ارگان خاصی باج نمی داد و فقط برای مصالح ملی و مردم کار می کرد. یک سرمایه ملی را با دست خود نابود ردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
داستان کبریت یه قرون بود در دوره ی ۱۳ ساله ی هویدا خوب تو
روح و روان مردم نفوذ کره .
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
البته برای شاه چون خود هویدا هم بارها گفته است شاه نخست وزیر هم هست من تنها معاون او هستم و دستورات را اجرا میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
خلخالی در مصاحبه با مسعود بهنود صراحتا گفته که در بین تنفس دادگاه و در راهرو به سمت بیرون بودیم ،
که هادی غفاری از پشت به کتف هویدا شلیک کرد
و من با همین کلت به سرش شلیک دوم را کردم و تمام
ویک قبضه کلت رولور استیل سفید را نشان مسعود بهنود میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
نظرات خاص را فقط منتشر می کنی باید دوباره تحریم کنیم
ناصر
| Germany |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
صحبت ازخوب یابدبودن هویدا بحث ثانوی است.اصل مطلب نوع اعدامهای خلخالی بودکه هرکس رابه صرف داشتن سمتی درزمان شاه بدون طی کوچکترین تشریفات قضایی اعدام میکرد واینکاربقدری مفتضحانه بودکه فرزندان بزرگان آنزمان پدران خودرا مخالف کارهای خلخالی معرفی میکنندیا آنهاییکه ازآن زمان هنوزدرحیاتند درمخالفت با اعمال این فرد صحبت میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
روحش شاد. تعداد مثبتهای این پست را که می بینم بیاد شعر سعدی می افتم: مرد نکونام نمیرد هرگز
یعنی تاریخ ایران، هویدا را می تواند فراموش کند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بزرگترین مشکل حکومت شاه

داشتن حکومت فردی غیر دموکراتیک حزبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آن است که نامش به نکویی نبرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
این عذاب وجدان است که یقه رفیق دوست وهمنشینان آن زمان و دوستانش را گرفته و رها نمیکند...
توجیه تازه حسین شریعتمداری: نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست) درست میگه الان این دو تا کشور حکومتی دارند که زورگویی و زندان و داغ و درفش کمونیستهای استالینی و رشد و روش سرمایه داری البته در حلقه خودی ها و استتثمار و استعمار بقیه کشورها را با هم دارند و خوشحالند از پیاده نظامهای کیهانی که نزده براشون خوش رقصی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سالها بعد مشخص میشه منشا تفکرات کیهانی از کجا بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
اگه یه روزی کیهان یزید و شمر رو تطهیر کرد تعجب نکنید !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
اولا کسی نگفته که چین مائوئیستی است
بلکه حکومت کمونیست است!!؟

دوما اصلا بر فرض که روسیه و چین دارای حکومت دینی و بهترین هستند !!؟

باید دید نوع برخوردشان با کشور و منافع ملی ما چگونه است ؟

چرا این دو کشور با دو قرارداد بلند مدت ،اجازه نداده اند تا حتی مجلس خبر دار شود ؟

چرا تمام ۷ قطعنامه تحریمی بر علیه ما را امضا کردند ؟

و چرا از حق وتوی خودشان بنفع ما استفاده نکردند ؟

جواب اینها را شریعتمداری بدهد لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
نه شرقی و نه غربی
چین و روسیه بارها با قطعنامه علیه ایران مخالفت کرده اند
و شما تنها مواردی را که مخالفت نکرده اند را بولد می کنید.
در روابط دو طرفه حمایت همه جانبه روسیه و چین معنی ندارد
شما هنوز در گیر و دار افکار امپریالیستی و حمایت همه جانبه هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
حاج حسین، خداوکیلی هر دو از شما مسلمون ترند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
چیه انقدر از شریعتمداری مینویسید؟..اون فکر میکنه خیلی اهمیت داره؟!
حرفهای رفیق دوست هیچ ارزشی ندارد
مردم همه چیز را می دانند
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مردم چی رو می دونن؟؟
جناب توکلی چقدر دورویی در مجمع با fatf مخالفت می کنی و باعث گرانی کالا و در بیرون فاز همراهی با فقرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عزیزم بر خلاف آن چیزی که برای تو تبلیغ کردن اف ای تی اف از بی اثر ترین دلیل ها برای گرانی هست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
شما با واکسن کرونا وfatfخوش باش
جوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
یک مسئول درست وصادق بین اینها یافت نمیشود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
من روز اول دولت جدید در فارس یک پیشنهاد مطرح کردم که رییس جمهور و وزرا تا سطح مدیر کل و مدیران بنیاد ها و نمایندگانمجلس شورا و خبرگان و شهردار ها و شورا ها و قضات حقوق خود را بمدت یکسال به حداقل حقوق کشور تقلیل دهند تا مردم صداقت آنها را باور و به توصیه های ایشان عمل کنند حالا آقای توکلی به این موضوع رسیده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
چرا وقتی در سال 97 هنوز در لیست سیاه نرفته بودید گران های آمد؟!! یا اینکه در زمان احمدی نژاد کار بانکی ها انجام می شد در حالی که لیست سیاه بودیم؟
اسیر تبلیغات نشوید
مگه همه اعدامهای اوایل انقلاب با کشته شدن فرق داشت ؟؟؟؟
آنچه برای ما مهم است عمل طرف مقابل است و ما نگاه می‌کنیم ببینیم روی زمین چه اتفاقی می افتد و باید رفتار عملی آمریکایی‌ها را در رفع تحریم‌ها به صورت عینی و ملموس ببینیم.) تازه بعد از این همه مدت منتظر اونا هستید ؟!! برنامه خودتون چیه ؟
حالا این جناب امام جمعه تفرش واقعا فرزندش رانندگی می کرده یا خودش
پاسخ ها
shayan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
احتمال زیاد بچه رو نشونده بوده رو پاش داشته بهش رانندگی یاد میداده بچه یهو دستی کشیده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
پول زیادی و خارج از ظرفیت این بلا رو سر آدم میاره...
اگر اینطور باشه که رفیقدوست گفته پس هویدا در آن جهان درحال محاکمه خلخالی است
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین

نه اصلاحطلب ، نه اصولگرا
( یک ایرانی الاصل میهن پرست )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
یکی این بنده خدا را بیدار کنه ایشان ساعت ایشان توی سال 88 قفل کرده.
علی
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مرگ بر غربگدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
علی آقا
جدا شدن ایران از سلطه غرب و افتادنش در سلطه شرق (روسیه و چین) دلیلی است که کشور جهان سومی مثل ایران باید زیر چتر یکی از طرفین شرق یا غرب باشد، حال طرف غرب ثروتمند رفتن ارزش دارد یا طرف شرق گدا؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
هویدا کشته شد ولی نه به دست خلخالی. در وقت استراحت دادگاه تو حیاط کناری که داشته قدم می زده، یه نفر با اسلحه کمری از پشت به گردنش شلیک میکنه.
محمدحسن ربیعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
شاه اگر از هویدا حمایت میکرد هیچ وقت سقوط نمیکرد ایران اگر از مغز هویدا استفاده میکرد هیچ وقت گرانی نداشتیم هر چند اگر دولت مردان امروز بودند هیچ وقت هویدا را نمی کشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ممنونم مایه خنده ما شدی
در دوره 13 سال هویدا متوسط تورم کشور سالی 15 درصد بود ولی قبل آن 3 درصد
نابودی اختاپوس دوسر چین و روسیه آرزوی همه ایرانیان اصیل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
فقط کدخدا پرست باشیم اصیل هست خخخخه
خیلی باحال هستی
ناشناس
| Romania |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
۲۱:۳۶
فعلاً که همان روسیه، شما آفتاب پرست ها را هم تحویل نگرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
ساندیس خورهای پوتینی هم دارن کم کم ظهور میکنن
علی
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
غربگدا رو هم به لیستت اضاف کن
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است؛ زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخورداراست.

ادعا اینقدر سنگین و خلاف واقع است که چهارپایان هم از......به این سخنان گهربار می خندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
توقع داری بیاد واقعیت رو بگه؟ خوب معلومه به نفعش نیست.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خلاف واقع؟ خوب طبیعی هست شبکه های لندنی آن چیزهای خوشکل را نشان شما نمی دهند!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
انتظار داری چی بگن؟ بگن گند زدیم؟ لیاقت مدیریت کارها رو نداشتیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ایشون درست گفته.فقط نگفته که این قشر خاص حداقل 70% ملت رو تشکیل می دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عجب
وقتی همه چیز عیان هست نیازی به دروغ گفتن به خودت نیست دوست عزیز
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
وقتی آن موقع چندین خانوار در یک خانه و هر کدام در یک اتاق زندگی می کردن کاملا مشخص هست!!!
درمورد هویدا همین اقای رفیق دوست درسال گذشته طی مصاحبه ای گفت حتی اقای هویدا خانه نداشت شبها درکاخ نخست وزیری یا درخودروی خود که پیکان بود میخوابید من به گذشته هویدا کارندارم الان کدام یک ازمسئولان پاکدست وانقلابی وجهادی ما که سینه چاک ولایت وشهدا ودم از مکتب سردار سلیمانی وذکر وفکرشان معصومین ع هست یعنی وزیر باشی وخانه نداشتی باشی الان وزرای ما نمایندگان مجلس ما علماهای سیاسی ما سران قوا ما کمتر از ولنجک وتحریش زعفرانیه بغل کاخ شاه زندگی نمیکنند حالا انقلابی وجهادی بودن مسئولان ما اونوقت برو بالاشهر ولواسان ویلا بساز وزندگی کن مردم را به مقاومت ومعترضان را به وطنفروش ومنتقدان را به غربگرا لقب بدهی
اقای شریعتمداری میترسم فردا پس فردا بگویید حدیث داریم روسیه وچین ددرصحرای کربلا برای امام حسین اب میبردند
خیلی ها دیگه احمد توکلی رو نمیشناسند توکلی یک زمانی در دهه شصت با کلمه کارگر مخالفت میکرد میگفت نباید به اینا گفت کارگر باید گفت اجیر و جالب بود که خودش در دولت موسوی وزیر کار بود اینکه بعد از چهل سال هنوز توکلی هست مسئولین هستند و مردم هستند از عجایب تاریخ ایران
با این سرعت در حمایت از روسیه و چین احتمالا نظریه پرداز مشهور بین الملل (شریعتمداری) اعلام میکند اصلا روسیه و چین از کشورهای مهم جهان اسلام و چه بسا تشیع خواهند بود
جناب توکلی اگه 5 تا40 درصد حقوق شون رو هم کم کنن به مزایا و حق ماموریت 50 درصدی اضاف میکنن
نه شرقی و نه غربی با برجام رو هوا رفت
کیه که ندونه هویدا کشته شده!!
میهن پرستان و خدمتگزاران مردم کشته نمیشن شهید میشن
نماینده مجلس: قشر پایین جامعه از یک رفاه حداقلی برخوردار است

چقدر خنده دار و مضحکه این حرفها و توجیهات. انقد درک و فهم ندارند که شرایط الان با 50 سال قبل نمیشه مقایسه کرد. خوبه موبایل و اینترنت و ... ساخته دست شما نیست.
امروزه هر کس و ناکسی برای خودش اسلام شناس شده و می خواهد با این توجیه رابطه با چین و روسیه را در این شرایط تحریم سرکوب کند
در حالی که رابطه با کفار که در زمان پیامبر مطرح بود دیگر آن معنای آنزمان را برای شرایط فعلی ندارد و جالب است که همان افرادی که این ادعا ها را مطرح می کنند اساساْ تفکرات پیش را برای مسائل دیگر تمسخر می کنند
باید در موضوع چین و روسیه واقع بین بود و آنرا به مسائلی همچون کمونیست و ... گره نزد و بر اساس عزت و منافع کشور و با توجه به شرایط تحریمی نگاه کرد و عاقلانه با این موضوع برخورد کرد و باید قبول کرد که چین و روسیه در کنار نقاط ضعفی که دارند نقاط قوتی هم دارند که بستگی به ما دارد که چگونه از نقاط قوت آنها استفاده ببریم و همین مصداق در مورق غرب هم وجود دارد و اساساْ همه اشکالات متوجه غرب و شرق نیست و ما هم در برخورد با آنها مقصر هستیم که نتوانسته ایم با آنها قراردادهایی ببیندیم که به ضرر ما تمام نشود
و اساساْ اسلام هم از ارتباطاتی که باعث تقویت کشور و اعتقادات و حتی روشن شدن حقیقت برای کشورهایی که اعتقادات کمونیستی دارند استقبال می کند
توجیه کجا بود عین واقعیت هست
حاج حسین شما بالاخره چی هستی؟ چون در همه مسائل نظر میدی! نه شرق نزدیک و نه شرق دور. این دو کشور در آب زیرکاهی پدر جد آمریکا هستند. حالا.... که شب دراز است
والا اقا دروغ چرا؟ ما با چشم های خودمان دیدیم که چینی ها و روس ها ابراز ندامت کرده و مسلمان شده اند.
حاج حسین فضایی مثل اینکه حتی اسکناسهای چین راهم ندیده اندکه عکس مائو روشون چاپ شده وهمه جای پکن وسایرشهرها عکسهای مائو نصب شده.-روسیه هم گرچه مارکسیست نیست ولی بازماندگان همان نظام کمونیستی بران حکمروایی میکنند.لابد حاجی فضایی بهتر میداند که جناب پوتین عضوبرجسته کا گ ب سازمان اطلاعات شوروی مخوفترین سازمان اطلاعاتی دنیا بود.
کیهان هر چی تو بگی عکسش درست است
وقتی قبل انقلاب اکثر خانه ها ویلایی بود که هر کدام یک اتاق ان متعلق به یک خانوار بود که بعضا در یک خانه تا ده خانوار زندگی می کردن همه چیز گویا هست
یعنی کسی که سطح زندگی مردم در سال ۱۴۰۰ را یا اوضاع اقتصادی مردم در ۴۳ سال قبل مقایسه می کند باید از چه سطح نازلی از فهم اقتصادی برخوردار باشد؟ و عجیب تر از آن اینکه چنین شخصی نماینده مردم باشد. بسی مایه خجلت و تاسف است.
اگر جناب شریعتمداری بعد از مدتی شب و روز رو حاشا کرد تعجب نکنید، از نظر جناب ایشون هدف هر وسیله ای رو توجیه میکنه! باور ندارید؟ در مورد رایانه دفتر کارشون بپرسید خواهند گفت میخوام هر لحظه که چشمم به مانیتور اپل آمریکایی می افته مرگ بر آمریکا یادم نره.
اوائل انقلاب که خلخالی توی خاطراتش می گفت:
گفتم درهای اوین را ببندند وهر کی میخواد میتونه بیاد داخل اما نمی تونه بره ببرون چون هلیکوپتر بازرگان نیم ساعته کار را خراب می کرد(منظورش این بود که بازرگان نیم ساعته می رفت قم خدمت امام وجلوی حکم را می گرفت) بعد به هویدا گفتم وصیتت را بنویس گفت نمی نویسم.فکر کرد اگر ننویسه اعدامش نمی کنم.بعد حکم اعدامش را دادم.
لطفا رفاه حداقلی را تعریف کنین؟؟
نون خشکه و آب احتمالا رفاه متوسط در نظر گرفته شده آشغال خوری رفاه حداقلی
هر کی هم که بتونه نون و پنیر بخوره رفاه حداکثریه
حاج حسین دیگه داره رو یازی میکنه و مکنونات قلبی خودش رو بعد از سالها لاپوشانی بروز میده.
آقای شریعتمداری به آدم مشمئز کننده ای تبدیل شدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار بیشتر از اشمئزاز
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
چون دقیق حرف می‌زند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
تبدیل نشده ...همین بوده.......
دروغ بسه!!!!!!!!!
ساختمان آ. اس. پ ان وقت ساخته نشده بود!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
این ساختمان ها از سال 54 اماده سکونت بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
این ساختمان در حال ساخت بوده و آن زمان هنوز تکمیل و قابل سکونت نبود
دروغ بسه!!!!!!!!!
ساختمان آ. اس. پ ان وقت ساخته نشده بود!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
هر سه برج آ اس پ از سال ۵۴ بودند
و هویدا تنها یک اپارتمان و یک پیکان اتوماتیک
و یک ویلای کوچک بسیار ساده در شمال داشت
که اینها را اکثر کارمندان متوسط در کشور داشتند
آپارتمانش را هم مصادره کردند و بنام اقوامشان زدند
حالا دارند تاریخ سازی میکنند
دروغ بسه!!!!!!!!!
ساختمان آ. اس. پ ان وقت ساخته نشده بود!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
تا جایی که یادمه ما از سال 55 تا حالا اونجا ساکنیم.قبل از اینکه با اطمینان چیزی بگی یه سرچی تو اینترنت بکنی بد نیست.ضمنا هویدا هم در همان بلوک ما بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
منظور از ساختمان آ. اس. پ آن ساختمان سه گوش بلندتر از سه ساختمان قدیمی تر بود.
دروغ بسه!!!!!!!!!
ساختمان آ. اس. پ ان وقت ساخته نشده بود!!!!!!!!!!
رفیقدوست طوری حرف میزنه ما فکر کردیم اونایی که اعدام شدن زنده شدن
رفاه از دید نماینده محترم یعنی داشتن یک گوشی موبایل و آب و برق و یک جفت کفش برای پا برهنه نبودن و یک شلوار و پیرهن برای عریان نبودن حالا اگر کاپشن باشه که میشه رفاه لاکچری همین هر کس که این موارد رو داشته باشه در ایران در رفاه به سر میبره
هویدا بیچاره خیلی خوشبین و ساده لوح بود که فرار نکرد و مظلومانه کشته شد.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
رفقاش بهش خیانت کردند. تو حبس خانگی ولش کردند و جون خودشونو برداشتند و د در رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
اگر آدمی خطاکار بود حتما فرار می کرد. انسانی درستکار و با وجدان بود.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
داداش هویدا رو شاه زندانی کرده بود.
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
امیر اصلان افشار که آن زمان رئیس تشریفات دربار بود در خاطراتش میگوید شاه دو بار برای هویدا پیغام فرستاد که به عنوان سفیر به یکی از کشورهای اسکاندیناوی برود اما هویدا گفت که من نمیتوانم مادرم را ترک کنم
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
البته کسان دیگری هم بودند که بی دلیل اعدام شدند!مانند " نادر جهانبانی"
جناب شریعتمداری ممکن است بفرمایند که ایدئولوژی حاکم بر این کشورها چیست؟ نکند نزد ایشان کلمه ی شهادتین را ادا نموده و اسلام آورده اند و ما خبر نداریم.
حسین شریعتمداری بالاخره مکنونات قلبی خودشو روی دایره ریخت و به هدفش نایل شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
رفیق حسین
ما هم هنوز نفهمیدیم که اعدام هویدا با آن سرعت، کار چه کسی بود

ایشان توسط خلخالی به ضرب گلوله کشته شد، خلخالی اول گلوله به پاهای او‌میزند در حالیکه با هویدا قدم میزده و بیچاره هویدا به ایشان می‌گوید مرا زجر کش نکن لطفا مرا بکش،
حضرت امام دستور می‌دهد ایشان را نکشید و خلخالی درب را برای حامل پیام باز نمیکند و حامل پیام از بالای درب نطاره گر کشتن ایشان بوده است.
جناب محمد شریعتمداری وزیر سابق به احتمال خیلی زیاد در جریان موضوع هستند.
صرفا جهت اطلاع تابناک
پیشنهاد توکلی به مقامات برای همدردی با فقرا: دریافتی خود را بین ۵ تا ۳۰ درصد کاهش دهید
بهترین ایده که مقامات متوجه درد و رنج مردم بشوند، بهتر بود که حقوق مقامات همتراز کارمندان با سوابق و تحصیلات مشابه داده شود.
سیما میلی که دیروز میرفتی خبر تهیه کنی که دلار هزار تومان اومد پایین که بگی ما کار آمد بودیم امروز ۵۰۰ تومن اومد روش تازه نمیفروختند
تابناک بخاطر خدا ونجات ملت این مقاله را منتشر کنید
اقای رفیقدوست احتمالا قاتل هویدا را میشناسی،لطفا بمردم معرفی کنید!!
پیشنهاد توکلی به مقامات برای همدردی با فقرا: دریافتی خود را بین ۵ تا ۳۰ درصد کاهش دهید:
عحب پیشنهاد بی ربطی، اگر هم این کاهش طبق پیشنهاد جناب توکلی اجرای شود که نمیشود!! چه دردی از ملت گرسنه دوا میکند؟ این اتفاقاتی که برای معیشت ملت میافتد، یک هرج و مرج اقتصادی تمام عیار است. یک بی بند و باری است. کسی که میخواهد سرمایه داری را در نظام اسلامی پیاده کند و تا جای که امکان دارد یارانه های آشکار و پنهان را میخواهد کم کند یا کاهش دهد، باید حقوق و درآمد ملت را با دلاری 23000 یا 25000 یا 30000 هزار تومان محاسبه کند و بپردازد بعد نظام سرمایه داری را پیاده کند. درآمد ملت با ریال بی ارزش است و هزینه ها با دلاری که هر روز یک قیمت برای آن تعیین میکنید. کسی نظام سرمایه داری را پیشنهاد میکند باید درآمد مردم با هزینه هایشان را به آنان آموزش دهد. اعضای اتاقهای بازرگانی و یا اتحادیه ها و افراد چه مشکل معیشتی دارند، که برای کشور تصمیم میگیرند؛ حرفهای غلامحسین شافعی خیلی واضع و روشن بود و ابهامی ندارد نباید مثل "کبک سر را زیر برف کرد و بگویم کسی ما را نمیبیند"، کسانی برای معیشت مردم تصمیم میگیرند کسانی هستند که اصلا مشکل معیشتی ندارد، اصلا با بازار آشنایی ندارد، اصلا با ملت در تماس نیستند، اصلا ... فقط مشکلات را از طریق گزارش به آنها میرسد. "حساب دو دو تا چهارتا است". قیمتهای سال 92 را دارید، قیمتهای سال 97 را هم دارید قیمتهای امروز را هم دارید؛ ببینید چه بلای سر ملت آورده اید. آقای توکلی آخرین بار کی برای خرید به بازار رفته است، تا شخصا خرید کند. "شنیدن کی بود مانند دیدن" یا "سیر از گرسنه خبر ندارد" یا "سوار از پیاده خبر نداره" یا "دارا از ندار بی خبر". در قرن 21 نمیشود نیازهای ملت را با کالای که اساسی مینامند، تامین کرد. آشغال سیب زمینی را کرده اند کیلو 10000 تومان و شلغم 5700 تومان یک هفته پیش را کرده اند 10500 تومان. نفت را با کالا تهاتر کنید، ملت را از گرسنگی نجات دهید. چند سال است تولیدکننده داخلی را حمایت کردید، چه شود؟ این مشکلات آنان چیست که طی سه چهار سال هنوز باید رفع شوند؟؟! در زمانی که ملت گرسنه هستند نباید بگوید "مرغ یک پا دارد". نفت را با کالاها تهاتر کنید تا کسانی که اجناس را احتکار میکنند حساب کار دستشان بیاید. اتومبیل وارد کنید تا تولید کننده خودرو های اشغال نگوید باید با زاویه تصادف کنید تا کیسه هوا باز شود. دیگه اعمال مسئولین را ملت به حساب اسلام میگذارند. کی امام علی (ع) مثل مسئولین کشور ایران بیرون گود مینشت و میگفت "لنگش کن". از محاسن و توانمندیهای کشور از بعد انقلاب بسیار بگوید و بگوید ولی اشاره ای هم به قیمتهای قبل و پس از انقلاب بکنید. این چیزی که ملت میبیند با باورهای آنان بسیار متفاوت است. "کلاهتان را قاضی کنید". ایکاش ما یاد بگیریم "کم حرف بزنیم، خوب گوش بگیریم و قبل حرف زدن کمی فکری کنید".
اوون موقع میگفتید اعدام انقلابی
اگه تو نماینده واقعی ملت بودی درد طبقه پایین رو میفهمیدی. وای به حال ما که تو نائب رئیس کمیسیون اقتصادی هستی.
رفاه حداقلی یعنی چی دقیقا؟ اگه منظورتون زنده بودنه که والا قبل انقلاب هم همه زنده بودن.
پاسخ ها
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
رفاه انشاالله آن دونیا
بجای پرداختن به حقیقت ماجرای هویدا... داستانی رو نشر میدهید که صحبت از بطری خالی مشروب و یک کتاب عشق و عاشقی در محل زندگی ایشون، صحبت از واحد مسکونی در آ اس پ و... آیا نویسنده قصد منحرف کردن افکار رو نداره؟
13سال طرف نخست وزیر بود باید نگه میداشتید از تجربیاتش استفاده میکردید اینکه تا ورق برگشت همه رو از جمله امرای ارتش رو اعدام کردید موقع جنگ کار دستمون داد اینها از پول ملت دوره دیده بودند سرمایه بودند بد کردید
برای ملت کانل مشخص شد که جماعت اصولگرا و انقلابی کاسب واقعی تحریم هستند چرا که در حالی که بایدن معاوعیت تحریمی ایرانورو لغو کرده ولی با دار و دسته شریعتمداری خواهان زدن زیر میز برجام هستند ، آقای شریعت مداری ملت بیش از هرچیز میخان بساط شما از این مملکت جمع بشه
عذاب وجدان داشتن بدتر از عذاب کشیدن در جهنم است .
پاسخ ها
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
رفاه انشاالله آن دونیا
آیا فکر کردین رییسی راضی میشه حقوق دوستانش کم بشه ؟؟ طرف همسرش ماهی ۳۵ میلیون میگیره خودش حداقل ۵۰ میلیون ، آیا چنین افرادی میتونند فکر سفره خالی ملت باشند ؟؟ یکسال کامل معلم کف خیابون دنبال مطالبه حقش است و هزار زخم زبون و زخم باتوم رو تحمل میکنی انوقت حقوق کارکنان قوه قضاییه با ۳۵ هزار پرسنل راحت ۸هزار میلیارد بودجه میگیره ؟؟؟ بعد ۶۰ هزار میلیارد پول معلمان معلوم نیست کجا خرج شد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
معلمان اگر ناراحتند، استعفا بدهند. تحصیلکرده بیکار زیاد داریم
درودبراصلاح طلبان واقعی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
با درود و سرود کار این مملکت دیگه درست نمیشه ۱۰ کیلو برنج یک میلیون تومان
نماینده مجلس: قشر پایین جامعه از یک رفاه حداقلی برخوردار است. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است، زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخوردار است:
"حساب دو دو تا چهارتا است". قیمتهای سال 92 را دارید، قیمتهای سال 97 را هم دارید قیمتهای امروز را هم دارید؛ ببینید چه بلای سر ملت آورده اید. آقای توکلی آخرین بار کی برای خرید به بازار رفته است، تا شخصا خرید کند. "شنیدن کی بود مانند دیدن" یا "سیر از گرسنه خبر ندارد" یا "سوار از پیاده خبر نداره" یا "دارا از ندار بی خبر". در قرن 21 نمیشود نیازهای ملت را با کالای که اساسی مینامند، تامین کرد. آشغال سیب زمینی را کرده اند کیلو 10000 تومان و شلغم 5700 تومان یک هفته پیش را کرده اند 10500 تومان. نفت را با کالا تهاتر کنید، ملت را از گرسنگی نجات دهید. چند سال است تولیدکننده داخلی را حمایت کردید، چه شود؟ این مشکلات آنان چیست که طی سه چهار سال هنوز باید رفع شوند؟؟!
کسی که میخواهد سرمایه داری را در نظام اسلامی پیاده کند و تا جای که امکان دارد یارانه های آشکار و پنهان را میخواهد کم کند یا کاهش دهد، باید حقوق و درآمد ملت را با دلاری 23000 یا 25000 یا 30000 هزار تومان محاسبه کند و بپردازد بعد نظام سرمایه داری را پیاده کند. درآمد ملت با ریال بی ارزش است و هزینه ها با دلاری که هر روز یک قیمت برای آن تعیین میکنید. کسی نظام سرمایه داری را پیشنهاد میکند باید درآمد مردم با هزینه هایشان را به آنان آموزش دهد.
واقعا جای تاسف است که چنین اشخاصی باید برای ملت تصمیم بگیرند. کی امام علی (ع) مثل مسئولین کشور ایران بیرون گود مینشست و میگفت "لنگش کن". از محاسن و توانمندیهای کشور از بعد انقلاب بسیار بگوید و بگوید ولی اشاره ای هم به قیمتهای قبل و پس از انقلاب بکنید. این چیزی که ملت میبیند با باورهای آنان بسیار متفاوت است. "کلاهتان را قاضی کنید". ایکاش ما یاد بگیریم "کم حرف بزنیم، خوب گوش بگیریم و قبل حرف زدن کمی فکری کنید". وقتی نایب رئیس اینگونه میاندیشد باید از آینده قطع امید کند. آقای نائب رئیس طاعات و عباداتان قبول باشه.
روحش شاد باشه٫ هویدا انسان وطن‌پرست و با شخصیتی بود
حاج حسین مثل اینکه شکست برنامه های دولت سیزدهم و برنج یک میلیون تومانی بد جوری خوابهای خوش شما رو آشفته کرده ؟؟ شما که خواهان زندانی کردن معلمان مظلوم هستی و ماهی ۱۸۰ میلیون به جیب مبارک میزنی و ۴۳ سال از امکانات دولتی بهره مند هستی مطمئن باشه نه فشار تحریم رو درک نمیکنی و نه فقر رو ؟؟
اقا هویدا بد هویدا خائن حالا بگویید کدامیک از مسئولان فعلی وقبلی گه درکسوت روحانیت وچه درکسوت کت شلواری کدامیک ازانها مثل هویدا زندگی میکنند؟ خونه نداشته باشند ای خدااااااااااااااا 13سال نخست وزیر باشه ولی ازخودش خونه نداشته باشد اونم بنابرگفته های رفیق دوست که خیلی ازواقعیتهارا بیان نمیکند
مخالفان برجام را بشناسید
۱_ سعید جلیلی نماینده جریان افراطی که سوادی دبیری شورای امنیت در سر دارد
۲_ نخست وزیر اسرائیل که برجام رو زیان آور می‌داند
۳_ شریعت مداری سردار قلم و....
۴_ ترامپ و پمپیو
۵_ کاسبان تحریم که از آسایش ملت در عذاب هستند
پدر بزرگها با ۲۰ هزار تومان یک روستا می‌خریدند
پدرها با ۲۰۰ هزار تومان یک خانه می‌خریدند
نسل با ۲میلیون یک درب خانه میخرن
فرزندان ما با ۲۰ میلیون دستگیره درب خواهند خرید
این نسل سوخته که می‌گویند این است .
وقتی رهبری می‌فرمایند در قضیه رفع تحریم ها یک ساعت هم نباید درنگ کرد یعنی کاسبی تحریم نکید ای جماعت انقلابی نما ؟؟ معلم و کارگر گرسنه رو درک کنید حقوق ما ۴ کیسه برنج میشه
آقای هویدا خیلی وطن دوست و سیاستمدار و ساده زیست بود
آقای شریعتمداری من مطمینم که تو با عذاب الیم وبسیار دردناک و طولانی مدت خواهی مرد .
الان یارانه شده ۴۵۰ گرم برنج برگشتیم به زمان حضرت یوسف
نظرات را کامل منتشر کن نه نظرات خاص را
درود بر اصلاح طلبان وطن فروش کدخدا پرست واقعی!!!
نامه توکلی آدم رو یاد حرف ماری آنتوانت میندازه مردم نون ندارند بهشون بیسکوییت بدید
ایران اگه با آمریکاییها مصالحه کنه به چین و روسیه شرف داره
جناب رییس جمهور حال که سرتان شلوغ است و از احوال ملت و قیمتها بی‌خبر فقط توجه کنید در کشور چه خبر است
۱_ پول اب و برق و گاز ملت نجومی شده و کاملا مشخصه دولت بجای گران کردن بنزین داره از این طرف جیب ملت رو خالی میکنه
۲_ کالا از تولید به مصرف ۵۰ درصد تورم دلالی داره قیمت یک آبمیوه قیمت فروش کارخانه دار ۱۰ هزار تومان قیمت دست مصرف کنند ۱۵ هزار ، سیب زمینی ۵ هزار دم انبار دست مصرف کننده ۱۲ هزار
۳_ حمایت از تولید داخل شما به قیمت نابودی مصرف کننده شده با پول پراید یک تویوتا می‌تواند ایرانی سوار بشه ملت لایق این همه خواری نیستند
۴_ از سه ماه پیش قیمتها ۳۰ درصد دیگه گرون شده
۵_ کارگر و معلم با سفره خالی و نان خشک روزگار سپری می‌کنند یک ماست موسیر شده ۵۴ هزار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
در آستانه ۴۳سالگی انقلاب، این رسمش نیست یه بسته قرص دیابتی شده ۴۳ هزار تومان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟.؟ حداقل به فکر درمان ملت باشید
چرا آقای رفیق دوست اون موقع حرفی نمیزدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
داشتند با بلیزر سفارت امریکا رانندگی یاد می گرفتند !!؟
بنده به عنوان یک شهروند شریعتمداری را به مناظره در حضور مردم دعوت می کنم یکبار برای همیشه .در پایان با نظر مردم تصمیم گرفته شود که او یا بکل محو می شود یا اینکه باز هم جولان بدهد
آقای رییسی مملکت داره بد جوری اداره میشه ؟؟ یکی آنقدر پول داره که نمیتونه خرج کنه یکی از بی پولی روانی شده ؟؟؟‌ یادت هست حقوق شهید رجایی هیچ فرقی با حقوق یه معلم نمیکرد؟؟؟؟؟ حالا دارید از حقوق ۳۸ میلیونی با افتخار حمایت میکنید ، برید ببینید تو شرکت گاز و برق و نفت و پتروشیمی ها چه بخور وبخوری هست ولی ۷ ساله نمی‌تونید یه شیر یا کیک به دانش آموز منطقه محروم بدین ، ولله قسم ۲۰ سال پیش وضعیت مدارس کشور نسبت به حالا کویت بود ؟؟؟ چرا در این مدت تا تنونستید از حق آموزش و پرورش این مملکت زدید و به ۵۴ نهاد موازی فرهنگی خودساخته مثل سعدی ، حافظ و .....دادین ، ،
والا من نمیدونم منظور جناب آقای محترم نماینده چیه مه میگه رفاه حداقلی.. من از خودم میتونم بگم که قیمت‌ها کمر منو شکسته. اگه میخواد عکس 2 تا دندونی که افتاده رو بفرستم واسشون. ندارم ایمپلنت کنم. ایشالا فردا هم ماشینپرایدمم میفروشم بدم بابت قرضها.. زیادی رفاه داریم ما. پیاده روی کلی با رفاه تره. چشم آقای نماینده. من و امثال من زیادی رفاه داریم. بگیرین بدین به اونایی که خونشون تو لواسون. من مستاجر رو چه به رفاه؟ آقایون و خانومای لواسون و نمیدونم برج میسازن و اینا بی رفاه شدن بیچاره ها.
اقای رفیق دوست ایا قاتل را دستگیر و محاکمه کردین؟ اگر قیامتی باشه امثال شما باید خیلی بترسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
یعنی اون اگر را خوب آومدی!
پسر ۱۱ ساله امام جمعه تفرش در جریان رانندگی در محور دستجرد به تفرش .... ؟
واقعا طرف پسر 11 ساله رو تو جاده نشونده پشت فرمون ؟؟؟؟؟ کی کنارش بوده ؟ خودش تنهایی که تو جاده نبوده؟ حالا واقعا بچه پشت فرمون بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
پسر امام جمعه داشته ، تمرین آغازاده گی میکرده !!؟

اینها از ده سالگی شروع میکنند
جناب شریعتمداری نسل کشی مسلمان اویغور را در چین چطور توجیه میکنند
من عقیده دارم که هویدا گناهکار نبوده است چون اگر گناهکار بود مثل بقیه چهار تا گونی طلا و اشرفی بار میکرد و میرفت.همینکه بدون ترس و واهمه از مرگ در کشور ماند و بدون محاکمه واقعی کشته شد خودش این موضوع را ثابت میکند که در حق ملت ظلمی نکرده بوده که ترسی هم نداشته.مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
اگر چه اقاى دكتر توكلى را ادم متعادل و قابل احترامى ميدانم ، ولى بايد عرض كنم كه نصحيت ايشان به مقامات و سياستمداران جهت كاهش داوطلبانه 30-5 درصدى از مواجب شان از همان اول شكست خورده است و واقعا از مشاراليه بعنوان صاحبنظر اقتصادى و سياستمدار پر سابقه، بعيد أست كه بخواهند امور درهم ريحته اقتصادى و توزيع غير عادلانه ثروت را در كشور اينگونه اصلاح بكنند. مشكل حقوق هاى نجومى مقامات دولتى و ثروت هاى باد اورده مشتى رانتخوار و حرامخوار بخش خصوصى، به يك اقدام قانونى در حد " جراحى با بيهوشى موضعى " نياز دارد. ولى تا تحقق اين امر لازم أست دولت محترم بصورت فورى ( انى ) راهكارهاى كارشناسى و قانونى براى دريافت ماليات هاى سنگين و مؤثر ( نه نمايشى از قبيل ماليات ساليانه چند ميليون تومانى از املاك مسكونى 100-50 ميليارد تومانى ! ! ! ) از طبقات مرفه بى درد وضع نمايد.
چرا ما باید وقت بگزاریم و چرندیات یک عده را تحلیل کنیم چند نفر در کشور روزنامه کیهان را می خوانند اگر آنها وجدان داشتند استعفا می دادند و می رفتند و هزینه بیخودی به مردم تحمیل نمی کردند .
لطفا از میان گزینه های زیر برادر اولین اختلاسگر بزرگ ایران را نام ببرید تا از جایزه ارزشمندی برخوردار شوید ۱ هویدا ۲ تیمسار جهانبانی ۳محسن رفیق دوست ۴حسن روحانی۵ اسحاق جهانگیری ۶محسن رفسنجانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
من، شما ناشناس را انتخاب می کنم، خیلی به اختلاس گر ها می خورید،؟
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1- برادر رفیق دوست 2- برادر جسن روحانی 3- برادر جهانگیری 4- را خودتان حدس بزنید
فقط رفیق حسین که از رو نمی رود.
شریعتمداری کمی تعقل کن کمی از مغزت استفاده کن
چین و روسیه کشور را می بلعند
رفیق دوست برادر اولین اختلاسگر بزرگ ایران است .برای اطلاع نسل جدید .
اقای نایب رئیس مجلس ....انشالله به زودی شما وخانواده هم سطح رفاه قشر پاییین جامه بشویدوحالشوببرید......
شریعت مداری.......یه نگاه به خبرهای خارجی بینداز .....در چین رستورانی کف رستوران را با سنگ ها وکاشیهای مساجدی که خراب میکنند فرش کرده وتمامش ایات ونوشته های قرانی است و مردمی که به رستوران میروند پا میگذارند روی ان ها......برو نگاه کن وبعد از ان دیگه ساکت شو واز روس وچین خدا نشناس حمایت نکن .... تو وهمفکرانت باید کفن پوش وتو سر زنان بروید جلو سفارت چین انجا را به اتش بکشید
و نه شریعتمداری ایرانی!
اگه روسیه خوب بود اینهمه جمهوری ازش جدا نمیشدند.
آقای توکلی حقوق مقامات را کاهش ندهید چون ..... صدها برابر آن را به جیب میزنند مطمئن باش
آقای حسین شریعتمداری!
حتی اگر چین و روسیه در ذهن ملت ایران تصویر سیاهی نداشتند، دفاع شما و همفکران شما از چین و روسیه کافی بود تا اکثریت قاطع ملت از هر دویشان متنفر و منزجر باشند.
توجیه تازه حسین شریعتمداری: نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست
هه هه هه ...
خوب غیر از حجاب اجباری و ممنوعیت الکل مصادیق اسلامی بودن جامعه ما چیست؟
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
یکی هم نشان ندادن ادوات موسیقی از صدا وسیمای میلی
جناب سردار تابناک!
میشه بفرمایید چرا تعداد لایکهای کامنتها رو دستکاری میکنید و کاهش میدید؟!
البته که نمیتونید توضیخ بدید، نه؟
درود بر شریعتمداری و صد درود ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
لعنت بر حزب توده کمونیست
این مرد حتما تنها دور وبریهای خودش را میبیند والا نمیگفت همه از رفاه حداقلی برخوردارند
یعنی اگر روزی امریکا دیگر امپریالیست نباشد «شعار مرگ بر امریکا» منقضی می شود؟ پس اگر دشمنی با مکتب است نه با ملت پس چرا مرگ بر امپریالیست نمی گویید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بحث رضایت دوستان شرقی است نه استکبار.
بابا دوروغ گفتن که شاخ و دم ندارد طبقه ضعیف جامعه خاکش به سر شده ای کاش نمک رو زخم مان نمیرختید لاعقل نماینده ...
اژ متن: نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست!!! لابدی که اخیرا توسط کیهانی ها به دین اسلام، خصوصا مذهب شیعه مشرف شدند و ما نمی دانستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
روسیه و امریکا از اختلاف نظرهای ما در مورد آنها در دوره های مختلف ارتزاق و بهره برداری می کنند.
رفیق دوست اینارو ول کن، از اون داداش اهل دلت چه خبر؟؟؟؟؟
پاسخ ها
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مگه داداش اهل دل هم داره؟
آقای شریعتمداری بفرمایند که دین رسمی روسیه و چین چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
درود بر حاج حسین با غیرت و زرنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
هییییچ فرد و جامعه بی دین در دنیا وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
حتما شیعه ۱۲ امامی

البته اگر اینترنت و شیکه های مجازی نبودند

باورکنید که شریعتمداری و رفقایش

همین ادعا را به خورد و باور مردم می دادند
آقای شریعتمداری روسیه و چین هم شیعه هستند و هم انقلابی!!! راضی شدی؟
آقای توکلی
خودت اول جلوی سایتت رو بگیر که پناهگاهی برای ارایه نظرات لشگر سایبری وهابی و صهیونیستی شده.
چند سال بعد
رفیق دوست:

هویدا با اسلحه ای که درون کتابهای سکسی مخفی کرده بود خود کشی کرد/

خبرنگار چرا؟

احتمالا از ترس اینکه ما او را زنده نگه داریم و او مجبور به اعتراف شود/
آقای شریعتمداری اگر از اهل کتاب نباشند، طبق آیات قرآن نباید آنها را به دوستی بگیریم.
نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست و نه ما مسلمان!
حسین شریعتمداری !!!!! اگر من هم فيش بالاي دويست ميليوني داشتم ، خيلي بيشتر از اين از شجاعت و ايثار و جان بر كفي هاي چيني ها و روسي ها و ... رو نمايي ميكردم.


بسه بابا جمع كن .
اصلا بخاطر راحتی خودتون بگید امریکا هویدا رو کشت کسی مگه میتونه رو حرف شما حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
هویدا حقش مردن بود حالا یا اعدام قانونی یا غیر قانونی
اگر امثال هویداها وفرماندهان نظامی به جای اعدام، حبس میشدند، احتمالا نه جنگ تحمیلی بوجود می آمد و نه فروپاشی اقتصادی و گرانی. شاید تمامی بدبختیهای امروز کشور ناشی از بازاریان بوده است.
و نه امریکا لیبرال!
پیشنهاد آقای توکلی راجع به همدردی با فقرا و کاهش حقوق خود قابل تقدیر هست ولی اگه انجام بدن! ببینیم مجلس انقلابی و وزرای انقلابی حاظرند حتی به صورت نمادین ذره ای از حقوق خود را ببخشند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
وزرا احتمالا آماده اند اما مجلس نمیدانم
امان ازافراط وتفریط.اقاچراهمه بابغض حرف میزنید معلومه که شعار نه شرقی نه غربی به معنای عدم وابستگی به شرق وغرب است نه رابطه نداشتن.ضمن اینکه مگرماالان با غرب رابطه نداریم.مگرغرب فقط امریکاست خوب ماباخیلی ازکشورهای غربی الان رابطه داریم. داشتن رابطه هم مستلزم رعایت منافع واحترام متقابل طرفین است قطعا هرزمانی که امریکا مانند روسیه یاچین نگاه ازبالا وقلدر مابی با ما نداشته باشد باانها هم رابطه خواهیم داشت .الان که امریکا غیراز دشمنی باماکاری نمیکنه وهمیشه درحال طراحی برای حمله به ما وبراندازی نظام ماست چه رابطه ای میتونیم داشته باشیم .البته دررابطه باهرکشوردیگری منجمله روسیه وچین باید هوشیارانه عمل کنیم که منافع کشورمون حفظ بشه وگول نخوریم
دوستان نگران نباشید
چند وقت دیگه اعلام میشه هویدا به مرگ طبیعی از دنیا رفته و ما هرچه خواستیم مانع بشیم، نشد که نشد
با میلیاردها دلار در امد نفت و سایر ذخایر کشور در چند ساله اخیر، چرا در این مملکت باید گرسنه ای وجود داشته باشه این دلارها کجا رفته و چگونه هزینه شده. ما مردم که شدیم نوکردولت، همه سازمانها هزینه هاشون را از مردم میگیرن پس این پولها و دلارها کجا میره؟
"قدرت مردم وقتی جمع بشود، در اختیار هر کس که باشد، او حاکم است" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حادثه ناگوار در تفرش؛ امام جمعه عزل شد
که چی مثلا با این کا جان اون سه نفر برمیگرده و زنده میشه حق حیات رو ازشو گرفتن حالا برکنار بشه مگه براش مهمه
خیلی جالب میگه دو اتاقش کتاب سکسی بود .
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است، زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخوردار است.
جناب نماینده اقلیت پس مردم این همه زحمت کشیدن و از جان مایه گذاشتن که فقط اون طبقه مرفه شما و امثال شما باشن؟
چرا قاتل هویدا محاکمه و مجازات نشد؟!
دلتان خوش است، مجلس انقلابی و نمایندگان کمسیون تلفیق به دنبال تصویب حقوق های بالای 37 میلیون هستند که بعدا خودشان که هیات علمی هم هستند دریافت کنند؟ عدالت کجایی؟؟
منادی و نمایندگان زیاده خواه کمسیون آموزش مجلس، کمی هم به فکر قشر کارکنان دانشگاه ها باشید؟ چرا همه اش در فکر حقوق اعضای هیات علمی و نجومی بگیران هستید؟؟
توجیه بعدی حسین شریعتمداری: و نه آمریکا شیطان بزرگ!!!
با سلام و احترام اطمینان دارم تابناک جرات انتشار این مطلب را ندارد.متاسفانه یکی از بزرگترین آفات همه انقلابها از جمله انقلاب اسلامی ما تندروی یکسری افراد بود که بعدها معلوم شد اینها دشمن اسلام و مسلمین هستند کارهایی که رجوی و خیابانی و کشمیری به اسم انقلابی انجام دادند اعمالی که محمد منتظری و سید مهدی هاشمی کردند رفتاری که امثال هادی غفاری داشتند و حتی تندرویهای رفسنجانی که هرچی فتنه در جمهوری اسلامی رخ داده یک پای آن مرتبط با رفسنجانی است. سخنرانی همین رفسنجانی در سال 1358 است که خجالت آور است که انقلاب شکوهمند اسلامی را با انقلاب اکتبر سرخ روسیه و انقلاب کبیر فرانسه مقایسه و با غرور و نخوت میگوید ببنید آنها چه حمام خونی راه انداختند ما که هنوز خون و خونریزی نکردیم ولی از فردا چوبه های دار را افراشته میکنیم و ...
هویدا به شبکه بهایی صهیونیستی داخل اشراف داشت کشته شد تا نتونه حرف بزنه و اسامی رو بگه ببینین قاتلش کیه ا
آقای رفیق دوست مشروب ، 15 تا پیپ و کتاب عشقی و سکسی به چه درد اون بنده خدا میخورد ؟
این حسین شریعتمداری را ول کنی، یک آیه قرآن در مورد پوتین هم پیدا میکنه. ذلت نفس تا به کجا
مش حسین آقا حرف دلت را بزن چرا اینهمه حاشیه میری این سیب سرخ را نصف میکنیم نصف‌اش برا اون چشم بادامیها ونصف دیگه ‌ هم برااین دوستان عزیز تر جانت
هرچند شما به این دوستان بیشتر ارادت داری ولی چاره ای نیست نصف ،نصف
بزرگترین ایراد حکومت پهلوی که باعث سقوطش شد دیکتاتوری ازنوع تمامیت خواه بود.بی اعتنایی به حقوق بشر هم مزیدبرعلت.
سلام؛به اقای غفاری بگوئید اول قسم جلاله بخورد و بعد بگویددر جلسه اول رسیدگی به اتهامات هویدا چه گذشت؟ و بعد در فاصله تنفس بین وقت اول و دوم در سالن دادگاه آقای غفاری چه دیده و چه کرده؟؟ ایشان تمام و کمال میدانند که چه کسی هویدا را با شلیک مستقیم در سالن ازفاصله خیلی نزدیک هدف گلوله کلت قرار داده.همانطور که از عکسها پیدا است ایشان نمیتوانند حضور خود را در آنجاکتمان کنند. ودر وقت دوم قاضی دادگاه حکم اعدام را صادرو بر جسم بیجان هویدا حکم صادره قرائت شد. البته این به معنای تطهیر کردن هویدا نیست! مسئله اصلی اجرای عدالت است که حتی امام راحل نیز بخود اجازه نمیداد در امور قضات و آرائ ایشان دخل وتصرفی داشته باشد.حالا قضاوت با شماست هویدا اعدام شد یا به قتل رسیدآنهم قبل از اتمام دادگاه و شنیدن دفاعیات ایشان.....
الان بعد از 43سال از آن روزها مطمئنید این حرف هویدا خطاب به رفیقدوست :

اما الان که می‌بینم این زندان، توسط چند بازاری و با این نظم اداره می‌شود، متوجه شدم که مملکت را هم می‌توانید اداره کنید!

به چه منظوری بیان شده؟
چند مفهوم وجود دارد ۱-مفهوم رابطه داریم ۲-مفهوم وابسته شدن ۳- یک مفهوم زیر سلته رفتن با پای خود.
چرا موضوع قرار دادها برای مردم روشن نیست
چرا و به چه جرعتی روسیه و چین اجازه افشای متن قرار دادها را نمی دهند برای نشان دادن صداقت با مردم این موضوع ها را نشان دهید
آقای شریعت مدداری: نه ماست سفید است و نه زغال سیاه
سوال اینجاست که چرا آقای شریعت مداری داره از این کشورها تمجید میکنه و پا روی شعار‌‌های انقلاب گذاشته.
هویدا ادم پستی بود و تا تونست به شاه دروغ گفت و علیه آدمهای سالم نظام شاهنشاهی توطئه کرد و فراریشون داد... شک دارید به یادداشتهای علم مراجعه بفرمایید تا ببینید نقش این ادم در فروپاشی نظام شاهنشاهی چقدر بزرگ بوده
آقای شریعتمداری ، دلتان را به این چیزها خوش کنید . سگ آمریکا شرف دارد به این دو کشور کثیف .
قطعا هویدا توسط آقای هادی غفاری کشته شده است . از چند روز قبل ایشانرا تهدید به مرگ میکرده . پس از جلسه بازجویی هنگام برگشت به اطاق بازداشتگاه کشته شد . بعداز رسیدن خبر به آیه الله گیلانی .ایشان محاکم انقلاب را موقتا تعطیل کردند و فردای آن روز به همراه جمعی خدمت امام رسیدند و گزارش دادند . البته در این ملاقات آقای غفاری هم حضور داشت . امام خیلی عصبانی شدند و .....
آقای نماینده یی که ادعا میکنی قشر پایین جامعه از رفاه برخوردارند بهتره به جای حرف زدن فقط ساکت باشی
روحت شاد هویدای بزرگ
آقای شریعتمداری تعامل با غرب یعنی وابستگی اما تعامل با شرق یعنی استقلال ؟ واقعاً خنده داره
آقای رییسی مملکت داره بد جوری اداره میشه ؟؟ یکی آنقدر پول داره که نمیتونه خرج کنه یکی از بی پولی روانی شده ؟؟؟‌ یادت هست حقوق شهید رجایی هیچ فرقی با حقوق یه معلم نمیکرد؟؟؟؟؟ حالا دارید از حقوق ۳۸ میلیونی اعضای هیات علمی و مدیران با افتخار حمایت میکنید ، برید ببینید تو شرکت گاز و برق و نفت و پتروشیمی ها چه بخور وبخوری هست ولی ۷ ساله نمی‌تونید یه شیر یا کیک به دانش آموز منطقه محروم بدین ، ولله قسم ۲۰ سال پیش وضعیت مدارس کشور نسبت به حالا کویت بود ؟؟؟ چرا در این مدت تا تنونستید از حق آموزش و پرورش این مملکت زدید و به ۵۴ نهاد موازی فرهنگی خودساخته مثل سعدی ، حافظ و .....دادین
اگر توی دنیا دو تا کشور باشت که از اسلام ناب محمدی بدون هیچ چشمداشتی حمایت میکنند اولیش روسیه است دومیش چین.
نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست و نه حسین شریعتمداری مسلمان
آقای رفیق دوست اگر اسم قاتل هویدا را هنوز نمی توانی اعلام کنی حداقل اسم اون دو سه تاکتاب عشقی سکسی؟! که میگی مرحوم هویدا میخوند رو اعلام کن شاید چهار تا وکیل و وزیر فعلی خوندند و یک کم روش اداره مملکت بروش مرحوم را یاد گرفتند.......
جناب سردار تابناک!
میشه بفرمایید چرا تعداد لایکهای کامنتها رو دستکاری میکنید و کاهش میدید؟!
البته که نمیتونید توضیخ بدید، نه؟
همین که کامنت شما را چاپ کرده کافی است،
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است، زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخوردار است.
این جمله را به عنوان نظرسنجی در صفحه اول سایتتان بگذرید. اجازه دهید مردم خودشان بگویند
جناب شریعتمداری ممکن است بفرمایند که ایدئولوژی حاکم بر این کشورها چیست؟ نکند نزد ایشان کلمه ی شهادتین را ادا نموده و اسلام آورده اند و ما خبر نداریم.
حالا ابن پوتین که رییس جمهور ما را تحویل نمیگیره و توهین آمیز برخورد میکنه اگر توی ایران بود جناب شریعتمداری ترتیبش را حسابی میداد ولی قدرت دارد، نتیجه گیری اینکه در دنیای امروز اگر قدرت داشته باشی کمونیست هم باشی برای ایشان احترام داری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی